JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111208/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111208/417576-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Łódź: dostawa sprzętu medycznego: okulistycznego, laryngologicznego, stomatologicznego - znak sprawy ZP/5/2011r.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 417576 - 2011; data zamieszczenia: 08.12.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Opieki Zdrowotnej Łódź-Polesie , ul. Andrzeja Struga 86, 90-557 Łódź, woj. łódzkie, tel. centr. 042 6372047 sek 6376450, faks 042 6371373.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> dostawa sprzętu medycznego: okulistycznego, laryngologicznego, stomatologicznego - znak sprawy ZP/5/2011r..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiot zamówienia stanowi dostawa fabrycznie nowego sprzętu medycznego 		wykazanego w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji, wyprodukowanego w  2011r.   	do placówek Zamawiającego, znajdujących się na terenie miasta Łodzi,  transportem 	Wykonawcy i na jego koszt,  wraz z montażem, instalacją, uruchomieniem oraz 	przeszkoleniem personelu w zakresie obsługi  i eksploatacji.  
		Oferowany przez Wykonawcę sprzęt:
musi być w pełni sprawny,
musi być wolny od wad, 
musi spełniać wymagania określone przez Zamawiającego,
musi być dopuszczony do obrotu i do używania na rynek polski, zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2010r. Nr 107 poz. 679),
nie może być obciążony prawami osób trzecich,
nie może być prototypem ani urządzeniem demonstracyjnym,
	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji.   
 	Zamówienie składa się z jedenastu części.
2.     Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej. 
3.	Zamawiający informuje, iż nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa             	w art. 67 ust.1, pkt 7 ustawy Pzp.
4.	Zamawiający dokona zapłaty w  następujących terminach:
Tonometr bezdotykowy, Synoptofor, Perymetr, Unity stomatologiczne  - w dwunastu równych miesięcznych ratach, pierwsza rata w ciągu 14 dni od dostarczenia, uruchomienia i przeszkolenia personelu,
pozostały sprzęt w ciągu 14 dni od dostarczenia, uruchomienia i przeszkolenia personelu..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1, 33.12.14.00-8, 38.63.60.00-2, 33.12.60.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 11.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.01.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- brak wymagań.
       	Ocena spełniania warunku dokonana zostanie metodą  spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- Zamawiający wymaga wykazania wykonania co 	najmniej dwóch dostaw oferowanego sprzętu  wraz z opiniami/referencjami minimum  	dwóch 	użytkowników.
	Ocena spełniania warunku dokonana zostanie metodą  spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- brak wymagań.
       	Ocena spełniania warunku dokonana zostanie metodą  spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- brak wymagań.
       	Ocena spełniania warunku dokonana zostanie metodą  spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- brak wymagań.
       	Ocena spełniania warunku dokonana zostanie metodą  spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Formularz ofertowo-cenowy wg wzoru stanowiącego  załącznik nr 4.
2.	Podpisana za zgodność z oryginałem kserokopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru, 	jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do 	wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6  	miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w 	postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób 	fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy - w przypadku składania 	oferty wspólnej dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 	
3.  Dokument określający zasady świadczenia usług przez autoryzowany serwis w okresie 	gwarancji i pogwarancyjnym, ze wskazaniem punktu serwisowego znajdującego się 	najbliżej miejsca użytkowania oferowanego sprzętu.
4.  Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach 	zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, 	niezależnie od charakteru prawnego  łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej 	sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami 	niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne 	zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na 	okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
5.  Oryginał lub notarialnie potwierdzona kserokopia pełnomocnictwa dla osoby lub osób 
podpisujących ofertę, upoważnionej/ych do składania woli i do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, jeżeli upoważnienie takie nie wynika z dokumentów rejestracyjnych działalności. Pełnomocnictwo winno jednoznacznie wskazywać osobę lub osoby pełnomocnika poprzez  wskazanie jego  podstawowych danych identyfikacyjnych.
6.  Pełnomocnictwo do reprezentacji podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu o  
           udzielenie albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie  
           zamówienia publicznego - w przypadku podmiotów występujących wspólnie. Pełnomocnictwo musi zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Wykonawcę - Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania.
	Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę ustawionego jako Pełnomocnika, przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej Wykonawcy.
7. W przypadku gdy Wykonawca przewiduje wykonanie części zamówienia przez 	podwykonawców, Zamawiający żąda dołączenie wykazu podwykonawców z określonym 	zakresem powierzonych im części zamówienia.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - Termin gwarancji - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zozlodzpolesie.eu<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zespół Opieki Zdrowotnej Łódź-Polesie
			ul. Andrzeja Struga 86,  90-557  Łódź.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.12.2011 godzina 12:00, miejsce: sekretariat,  pok.  nr  1  ( I piętro),.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Lampa szczelinowa - sztuk 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> konwergencyjny binokular z płynną regulacją powiększenia
okular 12,5 x
powiększenie całkowite 6-33 x
pole widzenia w zakresie 7-37 mm
rozstaw okularów w przedziale 48,5-80 mm
podświetlana szczelina długości do 12 mm
płynna regulacja szerokości szczeliny do 12 mm
przesłona o średnicy w przedziale 1,2-12 mm
zestaw filtrów: niebieski, żółty, bezczerwienny, szary i absorbujący ciepło
obrót szczeliny w zakresie 0-180 stopni
odległość robocza między powierzchnią oka a powierzchnią pryzmatu 80 +-10 mm
punkt fiksacyjny w postaci bodźca świetlnego
regulacja podbródka i wysokości
powierzchnia robocza w rozmiarze 380x500 +- 150 mm
żarówka halogenowa oraz rezerwowa o tych samych parametrach.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1, 38.63.60.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.01.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Termin gwarancji - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Tonometr bezdotykowy z pachymetrem  -  sztuk 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> zakres pomiarowy 0-60 mmHg
krok pomiarowy 1 mmHg
odległość robocza 11 mm od powierzchni głowicy
tryby pomiarowe: automatyczny, półautomatyczny i ręczny
wyświetlacz nie mniejszy niż 4 cale, TFT LCD, odchylany w płaszczyźnie 0-90 stopni, kolorowy
termiczna drukarka z zapasem taśmy termicznej na min. 1 zmianę
korpus przesuwany o wartości nie mniejsze niż: przód 40 mm, prawo 90 mm, góra 30 mm
zaopatrzenie w akcesoria: papierki na podbródek, kabel zasilający, pokrowiec, źródło światła.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1, 38.63.60.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.01.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Termin gwarancji - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Synoptofor ze zjawiskiem Haidingera - sztuk 1 (w wyposażeniu  stolik elektryczny).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> głowica z połowicznymi lustrami umożliwiająca spojrzenie w oboje oczu pacjenta i obiektywną obserwację ruchu oka i odbicie rogówki,
dokładny i prawidłowy pomiar odchylenia i ocena braku konwergencji,
moduł Haidingera i funkcja do powidoków,
ręczna i automatyczna regulacja migania światła,
przycisk do wysuwania slajdów pozwalający na stymulację stłumionych oczu,
szeroki wybór slajdów umożliwiający wykonywanie różnorodnych badań i ćwiczeń (minimum 22 pary slajdów),
regulowana przesłona dająca możliwość dostosowania odpowiedniego pola widzenia,
panel kontrolny z umieszczonymi przełącznikami, przyciskami i lampkami kontrolnymi,
przewody elektryczne aparatu umieszczone wysoko tak aby nie przeszkadzały dziecku, które trzyma rączkę synoptoforu,
stolik elektryczny z szufladami na obrazki..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1, 38.63.60.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.01.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. termin gwarancji - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Perymetr (polomierz)  - sztuk 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> komputerowy (statyczny),
pole widzenia; 80o - 90o,
opcja Blue on Yellow,
kontrola fiksacji oka,
strategie badania: central, full, driving, macula, glaucoma, neurologiczna, screeningowa, treeshold (zdwojonej częstotliwości),
minimalny skład zestawu: czasz, oprogramowanie, komputer stacjonarny, stolik elektryczny, monitor, klawiatura, drukarka..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1, 38.63.60.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.01.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Termin gwarancji - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Lampy laryngologiczne Clar	- sztuk 3.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> lampa czołowa światłowodowa
średnica światłowodu w przedziale 3,0 - 5,0 mm
światło o barwie białej, nie dające przebarwień obserwowanego obrazu
skokowa dwuogniskowa lub płynna regulacja plamki świetlnej
zasilanie akumulatorowe z możliwością przejścia na sieciowe w trakcie pracy
trwałość akumulatora min. 40h ciągłej pracy
regulowany obwód opaski czołowej zaopatrzonej w okładziny umożliwiające długotrwały komfort pracy
podwieszka akumulatora z regulowaną pozycją umocowania
w wyposażeniu: zestaw do zasilania akumulatorowego + zestaw do zasilania sieciowego (lub wariant łączący oba tryby jednocześnie).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.01.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Termin gwarancji - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Otoskop	- sztuk 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> wzierniki małych rozmiarów (zakres dziecięcy) 2,0 - 4,0 mm (8 nakładek na wziernik) 										- kpl. 5
możliwość sterylizacji wzierników w autoklawie
światłowodowa emisja światła
lampa halogenowa + rezerwowe źródło światła 	- szt. 1+ 3 zapasowe żarówki
powiększenie soczewki od 3x
zintegrowany włącznik
zasilanie bateryjne lub akumulatorowe
akumulatory (2 kpl.) i ładowarka w zestawie.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.01.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Termin gwarancji - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Żaneta metalowa		- szt.9.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> pozycja 1) żaneta o pojemność 100 ml	- sztuk 6				
pozycja 2) żaneta o pojemność 150 ml	- sztuk 3
pozycja 3) końcówki do żanet metalowe, w tym stożkowe dodatkowe - kpl. 9 + szt. 18
możliwość sterylizacji wszystkich elementów w autoklawie.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.01.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Termin gwarancji - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Audiometr  - sztuk 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> częstotliwości z zakresu 125-8000 Hz
-10 do +110 dB regulowanie skokowe co 5 dB lub ciągłe 
przyciski funkcyjne z możliwością programowania
sygnał pulsacyjny
audiometria tonalna i słowna
testy manualne lub automatyczne
maskowanie szumem szerokopasmowym
wbudowana drukarka wyników
taśma do drukarki w wyposażeniu
słuchawki dźwiękoszczelne w wyposażeniu, min. długość kabla 2m.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1, 33.12.14.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.01.2012.</p></li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Kabina ciszy do badań słuchu - sztuk 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> oświetlenie wewnętrzne
wentylacja wewnętrzna bezszumowa
instalacja wyprowadzeń elektroakustycznych
kabel zasilający min. 3m
uchwyt na słuchawki
obudowa odporna na zarysowania i płyny czyszczące, łatwa do czyszczenia (również wewnątrz)
ściany, drzwi i szyba o wysokim stopniu dźwiękoszczelności
wypełnienie pochłaniające dźwięk odporne na czynniki biologiczne (zarodniki grzybów, bakterie, wirusy), zakłócenia elektryczne (przydźwięk sieci 50 Hz) i magnetyczne - ekranowanie
drzwi domykane magnetycznie, możliwość otwarcia z zewnątrz i od wewnątrz
budowa modułowa umożliwiająca dopasowanie wymiarów kabiny do posiadanych pomieszczeń.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.01.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Termin gwarancji - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Unit stomatologiczny z osprzętem wg poniższego opisu	- sztuk 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> stolik lekarza na ramieniu pantograficznym,
4 rękawy silikonowe górne,
hamulec mechaniczny,
przeglądarka zdjęć rtg,
tłumik z filtrem i osadnikiem oleju wylotu powietrza roboczego z rękawów pneumatycznych,
turbina nie gorsza niż NSK - wymiana wierteł przyciskiem 350 tys. obr./min.,
mikrosilnik pneumatyczny,
kątnica na mikrosilnik - wymiana wierteł przyciskiem 40 tys. obr./min., 
prostnica na mikrosilnik,
dmucharka trójdrożna wodno-powietrzna,
blok spluwaczki ze ślinociągiem i wymienną misą np. porcelanową,
spłukiwanie misy i napełnianie kubka automatyczne dozowaną porcja wody,
lampa polimeryzacyjna diodowa montowana na rękawie,
lampa oświetleniowa z regulacją natężenia do minim. 30.000 lux.,
wszystkie powierzchnie unitu łatwe do czyszczenia i dezynfekcji,
fotelik obrotowy dla lekarza tapicerowany z oparciem dla pleców i regulacją wysokości siedliska,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 31.10.00.00-1, 33.12.60.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.01.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Termin gwarancji - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Unit stomatologiczny z osprzętem wg poniższego opisu	- sztuk 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> stolik lekarza na ramieniu pantograficznym,
4-5 górnych rękawów silikonowych, system kulowy,
indywidualne regulacje sprayu do każdej końcówki,
tłumik z filtrem oraz osadnikiem oleju wylotu powietrza roboczego z rękawów pneumatycznych,
zdejmowana rączka do sterylizacji,
przeglądarka zdjęć rtg,
hamulec pneumatyczny,
taca na narzędzia pod pulpitem lekarza,
 mikrosilnik pneumatyczny nie gorszy niż NSK,
kątnica na mikrosilnik (wymiana wierteł przyciskiem 40 tys. obr./min.,nie gorsza niż NSK,
turbina nie gorsza niż NSK (wymiana wierteł przyciskiem 450 tys. obr./min.),
dmuchawka trójdrożna wodno-powietrzna,
skaler piezoelektryczny montowany do unitu lub na rękawie - 3 końcówki zabiegowe ,
lampa polimeryzacyjna diodowa - montowana na rękawie lub do unitu,
blok spluwaczki ze ślinociągiem i zdejmowaną np. porcelanową wymienną misą,
lampa oświetleniowa, bezcieniowa z regulacją światła min. do 30 000 lux,
wszystkie powierzchnie unitu łatwe do czyszczenia i dezynfekcji,
fotelik obrotowy dla lekarza tapicerowany z oparciem i regulacją wysokości,
unit posiadający znak CE oraz spełniający normy ISO 9001, ISO 13485..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1, 33.12.60.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.01.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Termin gwarancji - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com