JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111219/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111219/431294-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Badanie formalnych i nieformalnych uwarunkowań wdrożenia systemu przenoszenia i akumulacji zaliczonych osiągnięć w Polsce w oparciu o założenia systemu ECVET. Znak sprawy: IBE/79/M/2011</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 431294 - 2011; data zamieszczenia: 19.12.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Instytut Badań Edukacyjnych , ul. Górczewska 8, 01-180 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 241 71 00, faks 22 241 71 11.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ibe.edu.pl/bip/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Badanie formalnych i nieformalnych uwarunkowań wdrożenia systemu przenoszenia i akumulacji zaliczonych osiągnięć w Polsce w oparciu o założenia systemu ECVET. Znak sprawy: IBE/79/M/2011.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Celem badania jest zdiagnozowanie i przeanalizowanie barier i możliwości wdrożenia systemu przenoszenia i akumulacji zaliczonych osiągnięć w Polsce w oparciu o założenia systemu ECVET. W ramach badania zostaną przeprowadzone analizy desk research, 64-82 wywiadów jakościowych IDI 1-2 zogniskowanych wywiadów grupowych FGI: 
Badanie wtórne desk research obejmie:
-	analizę aktów prawnych, dokumentów, opracowań i badań, zwanych dalej materiałami, dotyczących formalnych i nieformalnych barier i możliwości wdrożenia założeń systemu przenoszenia i akumulacji zaliczonych efektów uczenia się w odniesieniu do oferty szkolnictwa zawodowego w Polsce realizowanej w systemie szkolnym. 
-	analizę materiałów dotyczących formalnych i nieformalnych barier i możliwości wdrożenia założeń systemu przenoszenia i akumulacji zaliczonych efektów uczenia się w odniesieniu do oferty szkolnictwa zawodowego w Polsce realizowanej w systemie pozaszkolnym.
-	analizę raportów z wybranych pilotaży wdrożenia systemu ECVET w Europie oraz badań dotyczących tej problematyki

Wykonawca zrealizuje co najmniej 64 (maksymalnie 82) pogłębionych wywiadów indywidualnych (IDI), w tym:
-	z 10 dyrektorami lub wskazanymi przez nich osobami z placówek szkolnictwa zawodowego systemu szkolnego, które brały udział w projektach dotyczących mobilności i/lub pilotażach wdrożenia ECVET
-	z 10 dyrektorami lub wskazanymi przez nich osobami z placówek szkolnictwa zawodowego systemu szkolnego, które nie brały udział w projektach dotyczących mobilności i/lub pilotażach wdrożenia ECVET.
-	 z co najmniej 1 przedstawicielem z co najmniej 4 Okręgowych Komisji Egzaminacyjnych, którym podlegają wskazane powyżej placówki systemu szkolnego, przy założeniu, że do każdej z wybranych placówek zostanie przyporządkowana OKE (maksymalnie 8 wywiadów). 
-	z co najmniej 1 przedstawicielem każdej jednostki samorządu terytorialnego, którym podlegają wybrane do badania placówki (minimalnie 4, maksymalnie 10 wywiadów).
-z 15 dyrektorami lub wskazanymi przez nich osobami z placówek systemu pozaszkolnego, w tym przynajmniej 5 dyrektorami lub wskazanymi przez nich osobami z placówek, które brały udział w programach dotyczących mobilności i/lub pilotażach wdrażania ECVET.
-	 z co najmniej 1 przedstawicielem 5 zrzeszeń branżowych
-	z co najmniej 1 przedstawicielem instytucji, które przeprowadzają walidację dla wybranych placówek systemu pozaszkolnego i zrzeszeń branżowych (minimalnie 5, maksymalnie 10 wywiadów)
-	z co najmniej 1 przedstawicielem 6 projektów walidacji kompetencji
-	z co najmniej 2 niezależnymi ekspertami z zakresu edukacji zawodowej i/lub kwalifikacji zawodowych z ośrodków badawczych, naukowych i/lub akademickich
-	z co najmniej 1 przedstawicielem MEN, CKE, KOWEZiU i innych instytucji odpowiedzialnych za tworzenie regulacji prawnych dotyczących kształcenia i szkolenia zawodowego (minimalnie 3, maksymalnie 6)

Ponadto Wykonawca przeprowadzi 1 lub 2 zogniskowane wywiady grupowe FGI. Liczba wywiadów będzie zależała od możliwości pozyskania respondentów. Respondenci zostaną wyłonieni spośród osób, które wzięły udział w badaniu IDI i posiadają największą wiedzę na temat zagadnienia akumulacji i przenoszenia zaliczonych osiągnięć, systemu ECVET i warunków jego wdrożenia, co zostanie zweryfikowane podczas wywiadów pogłębionych. Możliwe będzie również dobranie respondentów spoza tej grupy, przy zachowaniu tych samych kryteriów doboru i po uzgodnieniu tego z Zamawiającym.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do niniejszego SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.31.50.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 180.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie ma szczególnych wymagań w tym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik 2 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wymaga się aby Wykonawca wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) co najmniej:
i.	dwóch usług polegających na przeprowadzeniu badań jakościowych desk research w obszarze edukacji, z czego co najmniej jedno badanie desk research miało wartość nie mniejszą niż 50 000 zł (a w przypadku, jeżeli wartość zamówienia została w umowie wyrażona w walucie obcej - równowartość tej kwoty zł wg. średniego kursu NBP z dnia zawarcia umowy o wykonanie zamówienia),</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wymaga się aby Wykonawca spełniał poniższe wymogi odnośnie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. zespołem składającym się z co najmniej 4 osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, z których:
i.	co najmniej jednym ekspertem (kierownik badania) z zakresu szkolnictwa zawodowego lub kwalifikacji zawodowych,  który jest autorem/współautorem co najmniej 3 publikacji naukowych z zakresu szkolnictwa zawodowego i/lub kwalifikacji zawodowych  
ii.	koordynator zespołu badawczego odpowiedzialny za techniczny i organizacyjny nadzór nad zespołem badawczym, który będzie niezależną osobą od kierownika badania, 
iii.	co najmniej 2 posiadają doświadczenie w prowadzeniu co najmniej 3 badań jakościowych w obszarze szkolnictwa zawodowego i/lub rynku pracy nie związanych z ewaluacją
iv.	co najmniej 1 była pracownikiem merytorycznym w prowadzeniu analiz desk research nie będących ewaluacją, w obszarze szkolnictwa zawodowego i/lub rynku pracy o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł brutto (a w przypadku, jeżeli wartość zamówienia została w umowie wyrażona w walucie obcej - równowartość tej kwoty wg średniego kursu NBP z dnia zawarcia umowy o wykonanie zamówienia), 
v.	co najmniej 2 osoby są  autorem lub współautorem  publikacji w obszarze szkolnictwa zawodowego, i/lub rynku pracy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie ma szczególnych wymagań w tym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik 2 do SIWZ).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału (Załącznik nr 2 do SIWZ)
2. Jeżeli w  miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w 4.3.1 powyższej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty, o których mowa w w 4.3.1  lub wyżej przywołane oświadczenie, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

3. W ofercie, poza ceną,  Wykonawca zawrze co najmniej:
I.	listę materiałów do badania desk research, które umożliwią realizację pierwszego i drugiego celu szczegółowego i uzyskanie odpowiedzi na związane z tymi celami pytania w odniesieniu do ogólnej sytuacji w zakresie możliwości i barier wdrożenia systemu ECVET, a nie konkretnych placówek. 
II.	koncepcję analizy materiałów w badaniu desk research obejmującą pierwszy i drugi cel szczegółowy.
III.	listę projektów i instytucji, z których zamierza pozyskać respondentów do badania IDI, o których mowa w punktach 6.2.2. i 6.2.3. OPZ. Lista będzie zawierała co najmniej 8 projektów walidacji kompetencji osiągniętych na drodze edukacji pozaformalnej lub uczenia się nieformalnego realizowanych po 2004 roku, finansowanych ze środków EFS oraz listę 15 instytucji kształcenia i szkolenia zawodowego, które brały udział w programach dotyczących mobilności oraz/lub w pilotażach wdrożenia systemu ECVET, z czego przynajmniej 5 funkcjonujących w systemie pozaszkolnym. Każda z wybranych instytucji reprezentujących system pozaszkolny winna oferować kształcenie w zakresie obejmującym przynajmniej jeden z sektorów wskazanych przez zamawiającego w punkcie 6.1. OPZ.
IV.	Wstępny scenariusz do wywiadu IDI z respondentami, o których mowa w punkcie 6.2.5. OPZ, nie będący powtórzeniem pytań badawczych zawartych w OPZ.

Brak jakiegokolwiek elementu opisanego w pkt I-IV, z zastrzeżeniem art. 87 upzp może skutkować uznaniem oferty za niezgodną z treścią SIWZ i powodować odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 upzp.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 30</li>
<li>2 - Podejście metodologiczne - 70</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza możliwość zmian treści zawartej umowy w następujących okolicznościach:
1.	Nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w szczególności w zakresie wysokości stawki podatku od towarów i usług VAT. W takim przypadku ulegnie zmianie cena brutto o kwotę wynikającego z zwiększonej stawki podatku VAT.
2.	Konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi wdrażanie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, w ramach którego realizowane jest zamówienie.
3.	Konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej I i II stopnia, w szczególności w zakresie sprawozdawczości.
4.	Zajdzie konieczność zmiany terminów realizacji poszczególnych etapów realizacji umowy z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności w odniesieniu do terminu organizacji konferencji/seminarium na którym prezentowane będą wyniki badania.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ibe.edu.pl/bip/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Instytut Badań Edukacyjnych
ul. Górczewska 8
01-180 Warszawa.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.01.2012 godzina 11:00, miejsce: Instytut Badań Edukacyjnych
ul. Górczewska 8
01-180 Warszawa.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Przedmiot zamówienia jest realizowany w ramach projektu pn: 
Opracowanie założeń merytorycznych i instytucjonalnych wdrażania KRK oraz Krajowego Rejestru Kwalifikacji dla uczenia się przez całe życie  -
współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III-Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie  3.4..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com